Oletteko

lukeneet

Pekka Lahtisen kirjaa nimeltä: Ufojen arvoitus ratkeaa? Olin aika ufoista kiinnostunut henkilö ja olen kyllä vieläkin, mutta tämän luettuani en ole niihin pahemmin enää uskonut. Kirjassa on aika paljon kristinuskoista hjöpinää mutta niistä ei kannata välittää..

6

618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen lukenut

      Oikein hyvä kirja onkin. Itse en tiedä onko ufoja vai ei. Mutta vaihtoehtoni ovat: ei, kyllä, tai ovat hallusinaatioita, ihmisten rakentamia "aluksia", tai jotain henkimaailman juttuja. En siis ole päässyt selvyyteen. Mutta yksi on varma, tekemisissä en halua olla jos olisi, vain taivaalla näkyvä valoilmiö riittää -oli mikä oli sekin sitten.

      • Ali b

        Kylläpä huonon kirjan valitsitte...


      • tähän näkemykseen!
        Ali b kirjoitti:

        Kylläpä huonon kirjan valitsitte...

        Kouluja hieman käyneenä ja tekniikkaankin tutustuneena kyllä pidin sitä lähinnä edesmenneen Pahkasian korvikkeena. Siinä oli aika paljon hassuja väittämiä ja todisteluja.


      • höh
        tähän näkemykseen! kirjoitti:

        Kouluja hieman käyneenä ja tekniikkaankin tutustuneena kyllä pidin sitä lähinnä edesmenneen Pahkasian korvikkeena. Siinä oli aika paljon hassuja väittämiä ja todisteluja.

        Se on kyllä helppo tälläiselle maalikolle väittää mitä tahansa....


      • se kirja
        höh kirjoitti:

        Se on kyllä helppo tälläiselle maalikolle väittää mitä tahansa....

        just perustuu. Uskonnollispainotteisuus vie siitä viimeisenkin uskottavuuden.


      • se kirja kirjoitti:

        just perustuu. Uskonnollispainotteisuus vie siitä viimeisenkin uskottavuuden.

        Ja sitten vielä ihmetellään miksi ufoasioihin liitetään uskonnollisuus :P

        Jokainen ihminen joka lajittelee ufoasiat alkutekijöihinsä huomaa, että uskonasiat ovat lähestulkoon identtisiä myös kyseisen rajatiedon kanssa. Kummastakin on epäselvää näyttöä muttei mitään pitävää, kumpaankin uskotaan vaikkei olisi nähty edes epäselvää näyttöä.

        Nykyaikana ei ole mitenkään harvinaista että jotkut ihmiset kääntävät selkänsä pakkomielteisesti tieteelle ja tutkimukselle, geenimanipuloinnille sekä fysiikan rajoitteille ja sen sijaan valitsevat 'luonnonmukaisuuden', rajatiedon, uskonnollisuuden, ajatustenvoiman ja poppalääkkeet :P


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1409
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1018
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      35
      673
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      147
      672
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      40
      620
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      111
      523
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe