Pekka Lahtisen kirjaa nimeltä: Ufojen arvoitus ratkeaa? Olin aika ufoista kiinnostunut henkilö ja olen kyllä vieläkin, mutta tämän luettuani en ole niihin pahemmin enää uskonut. Kirjassa on aika paljon kristinuskoista hjöpinää mutta niistä ei kannata välittää..
Oletteko
6
588
Vastaukset
- olen lukenut
Oikein hyvä kirja onkin. Itse en tiedä onko ufoja vai ei. Mutta vaihtoehtoni ovat: ei, kyllä, tai ovat hallusinaatioita, ihmisten rakentamia "aluksia", tai jotain henkimaailman juttuja. En siis ole päässyt selvyyteen. Mutta yksi on varma, tekemisissä en halua olla jos olisi, vain taivaalla näkyvä valoilmiö riittää -oli mikä oli sekin sitten.
- Ali b
Kylläpä huonon kirjan valitsitte...
- tähän näkemykseen!
Ali b kirjoitti:
Kylläpä huonon kirjan valitsitte...
Kouluja hieman käyneenä ja tekniikkaankin tutustuneena kyllä pidin sitä lähinnä edesmenneen Pahkasian korvikkeena. Siinä oli aika paljon hassuja väittämiä ja todisteluja.
- höh
tähän näkemykseen! kirjoitti:
Kouluja hieman käyneenä ja tekniikkaankin tutustuneena kyllä pidin sitä lähinnä edesmenneen Pahkasian korvikkeena. Siinä oli aika paljon hassuja väittämiä ja todisteluja.
Se on kyllä helppo tälläiselle maalikolle väittää mitä tahansa....
- se kirja
höh kirjoitti:
Se on kyllä helppo tälläiselle maalikolle väittää mitä tahansa....
just perustuu. Uskonnollispainotteisuus vie siitä viimeisenkin uskottavuuden.
se kirja kirjoitti:
just perustuu. Uskonnollispainotteisuus vie siitä viimeisenkin uskottavuuden.
Ja sitten vielä ihmetellään miksi ufoasioihin liitetään uskonnollisuus :P
Jokainen ihminen joka lajittelee ufoasiat alkutekijöihinsä huomaa, että uskonasiat ovat lähestulkoon identtisiä myös kyseisen rajatiedon kanssa. Kummastakin on epäselvää näyttöä muttei mitään pitävää, kumpaankin uskotaan vaikkei olisi nähty edes epäselvää näyttöä.
Nykyaikana ei ole mitenkään harvinaista että jotkut ihmiset kääntävät selkänsä pakkomielteisesti tieteelle ja tutkimukselle, geenimanipuloinnille sekä fysiikan rajoitteille ja sen sijaan valitsevat 'luonnonmukaisuuden', rajatiedon, uskonnollisuuden, ajatustenvoiman ja poppalääkkeet :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562208En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321704Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751509- 101504
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 931043
- 20979