nikit te kasvottomat.Olishan se kiva kun tietäis kenen kanssa täällä juttua väntää.Keksikää itsellenne sopiva nikki ja tulkaa vasta sen jälkeen minun kanssa keskustelemaan.Helppohan se on anonyymin asussa toisille herjaa heittää,kun te ette voi ottaa minkäänlaista vastuuta sanomisistane.
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
- Nainen tiedätkö miksi estin sinutKyse ei ole inhosta tai mistään sellaisesta
Vastaukset 36
Vanhimmat
olla itelläsikn pitkässä hakusessa .On niin järjettömiä nuo sun puuhastelus.Ho, Hoijaa ja aikamies.
Sinä kuulut nimettömiin raukkoihin.Jussi on mies.
herjaat päättäjiä nimeltä mainiten, vaikka itse et vastuuta pysty kantamaan, et sanomisistasi etkä poliittisena sitoutumattomana.
Sitoutumattomuus kuvaa sinua täydellisesti; Olen sitoutumaton, en sitoudu mihinkään, en edes vastuuseen. Joten annappa meidän anonyymien olla rauhassa, meiltä moneltakaan ei tuollaista törkyä tule kuin sinulta.
sitä vasta törkyä tuleekin ja minua kohtaan henkilökohtaista herjaa myös ilman minkäänlaista vastuuta.Ja nimeenomaan sinunlaiset anonyymit nitä nakkelee.Kaupunginjohto ja valtuutetut kuuluvat luonnollisesti ARVOSTELTAVIEN IHMISTEN JOUKKOON olkoon ne mistä poliittisesta ryhmästä tahansa.
Valtuutettujen pitää aina kuunnella kaupunkilaisten
mielipide ensin päätettävistä asioista.
Tämän hetken valtuuston pääpukareilla ei ole minkäänlaista vastuuta tekemistään päätöksistä.
jos valtuusto lähtisi joka asiaa kyselemään kuntalaisilta erikseen ,miten menetellään. Ajatellaanpa vaikka ensi vuoden kaupungin talousarvio; Se on niin monen asian yhteesovittamista, tulojen-ja menojen tarkastelua ja vielä kerran hallintokuntien tärkeistä menokohdista leikkaamista, että voisi tulla melkoinen sekamelska jos valtuustolla ei olisi valtuuksia päätää asioista. Demokratia on juuri sitä, että kansalaiset valitsevat päättäjät neljäksi vuodeksi. Seuraavissa vaaleissa, jos valtuutettu ei ole onnistunut tehtävässään hänet voidaan pudottaa pois
seuraaissa vaaleissa putoaa suurinosa kepulaisista
valtuutetuista pois valtuustosta heidän tekemien virheiden takia.
noin.Sitä varten on tosiaan vaalit, se puolue tai puolueet jotka saavat enemmistön on päättämässä aina sen neljä vuotta.
itke , kansa päättää vapaissa vaaleissa.
tällä tavalla kirjoitettuna.
näin kirjoitettuna.
kansan ratkaista vaaleissa, ei kannata märehtiä.
on kovasti murhetta ,kun ääneen itkee.
DEMOKRATIA vielä voittaa,mutta vasta kahden vuoden päästä.
puolesta kannattaa aina kyyneleet vuodattaa.
kyyneleesi ja odota aivan rauhassa vaaleja.
lohduttaa, että kyllä ne vaalit sieltä tulee.
Mutta sinun ajatusmaailmasi on aika kaukana siitä - se näyttäs kulkevan aika liki sosiaalidemokratiaa ja kommunismia. Ja sillä ei ainakaan länsimaista yhteiskuntaa rakenneta.
kaukaa haettu.Hääty myöntää,mutta parempi sekin,kuin ei mitään.
niihinkin sitten osallistuu?En ainakaan minä.
ja sillä luokkajaolla olisi tulevaisuutta nykyisin. Se vaan on nyt niin, että kun me valitsemme vaaleissa päätöksen tekijät, niin heille on annettava työrauha. Jos homma ei kiinnosta tai sitten ei saa tarpeeksi kansalta ääniä, niin turvat tukkoon ja OMIIN töihin. Se joka märisee rannalla on RAUKKA ja huono häviäjä.
Ja toiseksi: jos sinulla ei ole mitään muuta sanottavaa, kun jatkuva ihmisten ärsyttäminen, niin suosittelisin lempeästi jatkamaan pyöräilyä vähän pitemmillä lenkeillä ja tekemään syystöitä ulkona. Jos sitten kuitenkin löytyy kapasiteettia keskustella asiallisesti, niin jatka ihmeessä. Keskustelu on hyvää terapiaa. Ja jos vielä osaa laittaa ajatuksiaan myös luettavaan muotoon, niin á'wot - vai miten se kirjoitetaan.
Kunnioitan päätöstäsi, kun olet rekannut oman nimimerkkisi. Se on aivan hyvä, kun kirjoittelee paljon. Satunnaisten vierailijoiden tuskin kannattaa vaivautua.
pitää tunnustaa tekemänsä virheet ja luottamushenkilöiden on kestettävä kaupunkilaisilta tullut mahdollinen negatiivinen arvostelu.
Tuo viimeinen osa kommentistasi on aka ihmeellinen,
kun sanot tuolla tavalla että olet satunnainen kävijä tällä palstalla,mutta epäilen että olet tällä
palstalla jokapäivä.
on tosiaan kahden vuoden päästä ja silloin nähdään minkälaiseen ahdinkoon kepu on ajanut haapavetiset.
ja yritä ymmärtää lukemasi. Hän ei kirjoita, että olisi joka päivä ITSE täällä.
Aina sitä tavataan tuota alkeisoppikirjaa. Ei se demokratia siihen lopu, mitä lapsille opetetaan.
demokratia on loppunut jo aikoja sitten.
sana LEUPPAS?
tuo aka ihimeellinen.?
kirjain välistä pois,mutta sinulla onkin pikkaisen epämääräisempi sana kyseessä.
törppö uuno.
sinut pois sieltä sitoutumattomista, etkö sopeutunut.
sulla lujille tunnustaa tuollaanen pikkuunen virhe.
nykyään SOPEUTUMATTOMIIN.
tehny kipeää, kun et saa yölläkään nukuttua.
kun akka vierestä puuttuu.
vähänä on sullakin tekeminen ,ku joudat täälä päivystään aina...
nyt nakkelee,sillä enhän ole ollut päivällä ollenkaan koneen ääressä?