kotkan tytöt

newnew

olen muuttamassa kotkaan,joten kertokaahan miulle kuinka kotkalaiset tytöt hurmataan?

19

3679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen kuullut

      että ovat kotkan muijat aika nirppanokkia :) huom. tämä on vain kuultua juttua.....heh

      • make

        rahaa ne vain on vailla ja mersua.


    • MuuAlta

      täällä asuu myös muualta muuttaneita tyttöjä ;o

      • ne kyllä

        oppii nopeemmin kun tajuatkaan tän tyylin täällä, ne on parissa viikossa pilalla kun seuraavat kotkalaisten menoa että itku lyhyestä ilosta


    • hmmm..

      No sen verran voin auttaa että heti kun painut siihen samaan muottiin kun kotkalaiset äijät,eli että vaihdat niinku vauhdissa=)),niin ei ole muuta hätää kun että kun ensimmäisen saat nalkkiin niin loppu menee ihan itestään.Kotkalaiset muijat nimittäin on siitä kummallisia että niille kelpaa parhaiten varatut,toisin kun muualla(tirskahtelua)..Ja paras konsti on just että vuokraat vaikka mersun tai bemun ..jne..

    • halolla päähän

      No se on kyllä sillä tavalla että nää kotkalaiset muijat on sellasii nirppanokkii et huh huh!! no yks keino on sit et kiroilet ja syljeskelet aivan sairaast ja sit hommaat jonkuu paskacorollan ja revität sil ihan vitust!! Nää kotkalaiset eukot on sen verran vajaita et ne on ihan hulluna sellasee!! tai jotaa... Herrasmieskäytös kannattaa jättää kokonaan pois. Eukot kattoo vaa hölmönä et "mitä vittua?" "toi äijä aukas mulle oven... varmaa joku pelle" eli siis jos joku eukko tulee ovel vastaan niin potkaset sit polvel päähän ja syljet päälle ja sit peruutat sen paskacorollan sen eukon yli! Sit viet sen soramontulle!!

    • ***

      ..kysyt asiaa miehiltä, jotka ovat joskus saaneet naista..

      • vastaa,,,

        vedin lärvit ja menin kapakkaan sekoilin ja olin kovis. sit sain akan ja nussin sitä. siis selvinpäin nämä kotkan akat ja ylipään suomalaiset ei osaa tutustua, ne osaa tutustua vain kännis ja baaris ja se on niiden mielestä sitä normaalia tutustumista. sitten tulee ne pettymykset vasta aamulla..


    • Anonyymi

      Hei
      Monet teistä kertoi Kotkan naisista ihan oikein.
      Tutustuin deitissä yhteen kotkan blondin deitissä.
      Sanoi että hän on nöhdyt kotkan turjakkeet miehet.
      Käytiin tanssimassa ja mulla oli tai on mersu.
      Tyttö kiikk8stui ja suuteli heti.
      Seurv otettiin oikea skumppaa ja tyttö pyysi kämpille ja hoidettiin.
      Tyttö ollut 5 kk helvetun himokas.
      Kaikki asennot käy ja joka reikä.
      Aina haluaa lisää
      5 kk oli menoa ja vähän kyselin menneistä niin suuttui.
      Kihloihin halusi ja sormukset ostettiin
      Kaksi avioon ja yksi tosi pitkä seurustelu.
      Kaikista 3 lähtenyt.
      Hälytyskellot alkoi soida.
      Kyselin menneitä ja suuttui.
      Ero siinä tuli .
      Tuli jälkeen mieleen, että olisiko Tyttö kotkan qeurapiiri nainen jolle kelpasi ja kaikki tuhmat temput osasi tehdä.
      Välillä hirvitti.
      Mutta ohi nyt on.
      Muutan ratkaisin himaan pks.
      Kotka on Tuppukylä jossa satamat ja tehtaita, ei sovi.
      Hyvää jatkoa blondille hauskaa oli.vRakadtin.

      • Anonyymi

        V. Räkätin? Vai v. Rakastin?


    • Anonyymi

      Enne oli "pilu" 50:- mihkä se olis muuttunut.
      Toki jos haluaa Suomalaisen niin paha sanoa. Kotkalaiset on käyneet rajan takana
      tarpeilla...nyt on vähän ongelmia peräkammarin pojilla...

    • Anonyymi

      Rahalla niinku muutkii lehmät🤔

    • Anonyymi

      Nämähän on NIIIIN olevinaan. Vettä nenässä. Minkäänlaisia tapoja ei ole, tyhjäpäitä. Ja ukot on luusereita ilman mitään kykyä ottaa vastuuta. Seura on tehnyt molemmat kaltaisikseen.

    • Anonyymi

      Pitää olla keskivertoa älykkäämpi, komeampi, iso kalu ja rahaa. Kaikille ei toki siunaantunut tuota, mutta menköön sellaiset miehet vaikka Haminaan riiamaan.

      • Anonyymi

        Linja ykköselläkö tulit?


    • Anonyymi

      Vai pitää? No oneksi siihen ei paljoa vaadita kun vertaa näihin kulmilla kulkeviin surkeisiin juoppoihin.

    • Anonyymi

      Naiset on turhaa, täällä maistuu mies miehelle ja kunnon könttänen perzereikä!

    • Anonyymi

      Oletko mustalla bemarilla ajeleva parikymppinen makee mika sinulle ois seuraa kolme kaunista tummaa parikymppistä naista olisi vaillaseuraa. Asutko nykyisin Lahdessa. Käymme usein siellä kavereiden luona soita treffataan.

    • Anonyymi

      Menet kapakkaan, ja lyöt 12 tuumaisen kyrvän tiskiin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe