Mistä löydän spiritismilaudan?

Manwe

Hei!

Tietääkö kukaan, mistä voisin hankkia tai ostaa itselleni spiritismilaudan? En haluaisi itse piirtää ja räpeltää.

36

1862

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimimerkkiasdf

Tee se lauta itse. Käytä voipaperia ja juomalasia. Polta paperi/lauta käytön jälkeen ja riko lasi.

• Manwe

...mutta miksi lauta pitäisi polttaa ja lasi rikkoa pelin jälkeen? :)

• pe lin
        Manwe kirjoitti:

...mutta miksi lauta pitäisi polttaa ja lasi rikkoa pelin jälkeen? :)

henkeen. piru tykää, että kuvittelet olevasi hallitsevana osapuolena leikissä.

• Nimimerkkdsfdsf
        pe lin kirjoitti:

henkeen. piru tykää, että kuvittelet olevasi hallitsevana osapuolena leikissä.

Ovet ovat sitä varten että ne pidetään kiinni tai auki. Taukki!

• Manwe
        Nimimerkkdsfdsf kirjoitti:

Ovet ovat sitä varten että ne pidetään kiinni tai auki. Taukki!

Spiritismi on omalla mielellä kikkailua. Ei siinä mitään ulkopuolisia todellakaan ole, eikä mitään ovia :)

• Tyhmä Kansalainen

Suomessa ei tietojeni mukaan missään myydä lautoja, mutta nehän ovat lastentavaraa joissakin maissa. Mikset siis etsi netistä lelukauppoja, jotka myyvät tavaraa myös ulkomaille netin kautta? Ehkäpä tuollaisesta pystyisi ostamaan laudan.... itse googletin muutaman liikkeen joissa ouijat näyttävät olevan myynnissä... helppoa kuin heinän teko.
      Mitä tulee lasin, laudan etc rikkomiseen ja traditioihin niin niitä on enemmän kuin metsässä puita. Oma mielipiteeni on, että mikä on henki, pysyy myös henkenä. Minä olen ruumis, enkä pysty vaikuttamaan taijoilla henkiin. Miksi siis rikkoa mitään kun sitä voi käyttää toisenkin kerran?

• skepti

Sen kanssa koe-leikintä ei ole viisasta.Jos tiedät jonkun joka tällaisen taidon omaa niin kysele hieman ennenkuin alat itse harrastaa sen kanssa.

Älä ala leikkimään pelkän näytön halun tai jännän kokemuksen takia.Tuollainen on vakava asia.

Mieti tarkkaan!

• sanoa kun on kokemusta

itsellä spiritismistä... Älkää hyvät ihmiset alkako leikkiä pahuuden voimien kanssa!!! Viattomasti itsekkin aloin uteliaisuuttani "kokeilemaan"spiritismiä,tai oikeastaan käytin erästä esinettä ja kirjaimia...Ensimmäiset tekstit olivat perin uskonnollisia,rukouksesta yms.Mutta pian jo tekstit alkoivat muuttua ihmeellisemmiksi ja oudoiksi!? Näistä seurasi minulle niin kova ahdistus,paniikkihäiriöt,masennus että oksat pois.Jätin tietysti "kanavoinnin",mutta vasta nyt vuosi tapahtumien jälkeen alan päästä ahdistuksista tapahtuneesta kun tulin uskoon ja Jeesuksen avulla pääsin vasta kokonaan irti pahuuden voimista! Älkää siis alkako moiseen leikkiin ja pilatko mielenterveyttänne tai jopa elämäänne!(minullekkin alkoivat jo demonit kuiskutella oman miehen tappamisesta yms!!)Rukoilen puolestanne,joita spiritismi kiinnostaa.

• onni pesonen

mitä paskaaa te oikeen puhutte saatana spiritismi ei edes ole olemasssa ja muute mitä vittua pelkäättekö jostain aavesta nehän ovat minun kaverit okei joten ette saa kiusata niitä paskoja minä olen onni pesonen pirun apuri moikkaa hahaahahhahahahahhahahaahahahahahahahahahahhaahahahahahahahahahahahhahaahhaahahha d
      d
      d
      d
      d
      d
      d
      d
      d
      d
      d
      d

d
      d

d

• Sofia678

oi sä oot niin viisas kulta mä olen sinun 1fani i love you alax ????
        muuah

• Waltteri<3Sofia
        Sofia678 kirjoitti:

oi sä oot niin viisas kulta mä olen sinun 1fani i love you alax ????
        muuah

sofiah?! rakastat sä tota paskaa?! sä oot mun oikeesti ::::( mä haluun sut mulle :)))
        oikeesti ei älä ihastu tohon homoon!!! Ja mun nimi on hienompi kn Onni mun nimi on Waltteri

• ONNI PESONEN
        Waltteri<3Sofia kirjoitti:

sofiah?! rakastat sä tota paskaa?! sä oot mun oikeesti ::::( mä haluun sut mulle :)))
        oikeesti ei älä ihastu tohon homoon!!! Ja mun nimi on hienompi kn Onni mun nimi on Waltteri

mitä vittua sofia mull on jo tyttöystävä okei ja muuten waltteri älä huoli kaveri minulla on jo joku muu tyttö en mä ota sulta joku ihmeen sofia en edes tunne sitä okei hei en oo homo hahahahah ollaan kavereit jookos.....:DDDDDD

• Sofia678
        ONNI PESONEN kirjoitti:

mitä vittua sofia mull on jo tyttöystävä okei ja muuten waltteri älä huoli kaveri minulla on jo joku muu tyttö en mä ota sulta joku ihmeen sofia en edes tunne sitä okei hei en oo homo hahahahah ollaan kavereit jookos.....:DDDDDD

Mitä vittuuuh!!!! minä pissislissuSofia kertoo teille et mä tykkään ainoastaan onnist ja onni on vaan mulle okeeeeeeeeeeeei?! Ja pojat älkää pliis tapelko mun takii ;)
        muaaah

• WALTTERI
        Sofia678 kirjoitti:

Mitä vittuuuh!!!! minä pissislissuSofia kertoo teille et mä tykkään ainoastaan onnist ja onni on vaan mulle okeeeeeeeeeeeei?! Ja pojat älkää pliis tapelko mun takii ;)
        muaaah

joo mitä vittuu me emme edes tappele sinun takia pissis hyi että sä oot vitun ruma minä ja onni nähtiin kaikki sinun kuvat feispuukista ot vitun RUMA! mitä helvettiä en ole ikinä elämässäni nähny tollast ruma tyttöö hyi perkele uiiii....!!!!!!!!!!!! ja ja onni khyll me voidaan olla kavereit okei MOIKKAAA..!

• ONNI PESONEN2
        WALTTERI kirjoitti:

joo mitä vittuu me emme edes tappele sinun takia pissis hyi että sä oot vitun ruma minä ja onni nähtiin kaikki sinun kuvat feispuukista ot vitun RUMA! mitä helvettiä en ole ikinä elämässäni nähny tollast ruma tyttöö hyi perkele uiiii....!!!!!!!!!!!! ja ja onni khyll me voidaan olla kavereit okei MOIKKAAA..!

JOO HYVÄ WALTTERI MITÄ VITTUA TOI SOFIA PUHUU IU NO NÄHÄÄ ME KHYLL SIT JOKU PÄIVÄ MOROOO HAHAAHAH VITTU NAURATTAA TOI SOFIA..!!!

• TIMO123456
        ONNI PESONEN2 kirjoitti:

JOO HYVÄ WALTTERI MITÄ VITTUA TOI SOFIA PUHUU IU NO NÄHÄÄ ME KHYLL SIT JOKU PÄIVÄ MOROOO HAHAAHAH VITTU NAURATTAA TOI SOFIA..!!!

I AM GAY AHHAHAHAHAHAHAHAHAH

• komohomo123456
        TIMO123456 kirjoitti:

I AM GAY AHHAHAHAHAHAHAHAHAH

joo hyvääää..!!!!!! pinu vittuuunnnn ahahahahahah

• josefina100
        komohomo123456 kirjoitti:

joo hyvääää..!!!!!! pinu vittuuunnnn ahahahahahah

joo homo kuka hän sinua kuulisi hahahhahaahhaah.....!!!!!!!!!!!!! XD hei kaikki ketkä ovat kommentaneet tähän nii ei tänne ole pakko tulla kiroijlee ja tappelee ja kiusaa ja pelleilee jos haluatte kommentoida nii kommentoikaaa jotain hyvää koska kysymys on spiritismistä eikä mistään pelleilystä khyll te nyt ymmärrätte okei ja toivon että ette enää kommentoi jotain helmeilyä siinä kaikki bye bye.....!!!!!!!

• varoitan vakavsti

Lopeta jos et halua milisairaalaan ja jopa ennenaikaiseen hautaan. Järki siinä menee!

• jarko2

mitä vittuuuu yritätkö sinä pelotella meijtä senkin paska mitä luulet olevasi hääh...!!!!!!!!!
      mä en tiedä mitä te ikeen yritätte tästä spiritismistä se on vaan joku peli eikä mitää tottaaa hei ihmiset älkää uskotko tohon homoon okei spiritismi ei ole edes olemassa se on vain huijjaus ne haluu että teitä alkaa pelottaaa mut minä en edes usko tähän ja sinä joka olet varoitan vakavasti pidä se turpas kiinni okei pelle....!!!!!!!!!! huh huh mit ihmettä

• hannu18

Mä on Jarkon puolella!!!! Varoitan vakavasti HAISTA pASKAAAAAAAAA!!!!! äurg!

• jolleM2

moooi paskat tyypit miten mneeee on ikäväää kullat pullat hhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!1

• hanna1231

hei ihan oikeesti lopettakaa ja mäki oon jarkon puolella iha oikeesti te kaikki ootte ihan perseestä jos uskotte tähän spiritismiin iha oikeesti mä vihaaan mutta hyvä jarko oon sinun puolell raksu paksu I LOVE YOU FOREVER AND NEVER EVER EVER....!!!!!!! NOH KAIKKI MENKÄÄ VITTUUN PAITSI JARKO JA KETKÄ OVAT JARKON PUIOLELLA TE OOTTE IHANII LOVE YOU EVERYBODY

• JarkoPerseessäs
        hanna1231 kirjoitti:

hei ihan oikeesti lopettakaa ja mäki oon jarkon puolella iha oikeesti te kaikki ootte ihan perseestä jos uskotte tähän spiritismiin iha oikeesti mä vihaaan mutta hyvä jarko oon sinun puolell raksu paksu I LOVE YOU FOREVER AND NEVER EVER EVER....!!!!!!! NOH KAIKKI MENKÄÄ VITTUUN PAITSI JARKO JA KETKÄ OVAT JARKON PUIOLELLA TE OOTTE IHANII LOVE YOU EVERYBODY

Sulla on aika vitun paha ongelma

• sofia20

Jarko mä ehkä ihastuin suhu

• JARKO2

OKEI NYT EN YMMÄRRÄ HEI TYTÖT ELI MUN FANIT RAKKAAT OLEN VARATTU MUT JOSEFINA MINÄ VOIN ALKAA SUNKANS JA JÄTTÄÄ MUN TYTTÖYSTÄVÄN KOSK SE ON NIIN RUMA MUTTA JOS SÄKIN OOT NII EN SIT ALAA JOTEN KERRO MINKLAINEN OLET TAI LÄHETÄT MULLE SUN KUVAA MUTTA ILMAN KUSETTAMISTÄ ETTÄ LÄHETÄT JONKUN FEIKKIN KUVAN OKEI KOSKA JOS ALAAAN NIIN ME NÄHÄÄ JA SIT JOPA PANNAAAN NII RAKAS OKEI MOIKKA

• Niitäsaa

Keltaisestapörssistä aina silloin tällöin

• varomies

Spiritismi pahuuden lähde

Spiritismi on nykyään yhä suositumpaa ja monet etsivät siitä jännitystä ja kokemuksia elämäänsä. Toiset etsivät spiritismin kautta yhteyttä tuonpuoleiseen, kuolleisiin tai luulevat henkioppaiden johdattavan heitä spiritismin kautta. Spiritismi on pahuuden lähde, joka eksyttää ja saastuttaa pahuuden henkivaltojen kautta ihmisten sydämiä.

Aion tässä kirjoituksessa tuoda esille Jumalan sanan (Raamatun) todistuksen sekä oman kokemuksen kautta sen, että spiritismi on pahuuden lähde, jonka kautta pahuuden henkivallat eksyttävät ihmisiä.

Oma kokemus

En ollut 80-luvulla uskossa Herraan Jeesukseen ja silloin olin mukana spiritismin harjoittamisessa. Näin omin silmin kuinka spiritismin kautta tapahtui yliluonnollisia asioita, joita ei ihmiskäsi ja voima saanut aikaan. Tunsin jo silloin, vaikka en ollut uskossa kuinka persoonallisen pahuuden läsnäolo vaikutti voimakkaasti spiritistisessä istunnossa, vaikuttaen yliluonnollisia asioita.

Monet leikkivät spiritismin kanssa tietämättä millainen pahuus spiritismissä on. Tämän asian kanssa ei kannata leikkiä, vaan pysy poissa spiritismistä, sillä spiritismi jättää sieluusi haavan ja kanavan, jonka kautta pahuuden henkivallat eksyttävät sinua sekä koittavat tuhota sinut.

Kuinka sokea ihminen onkaan, sillä spiritismin kautta sain kosketuksen persoonalliseen pahaan ja näin saatanan tekoja, mutta en silloin silti vielä uskonut Jumalaan.

Vuonna 1991 Herra Jeesus pelasti minut ja samalla sanouduin irti spiritismin harjoittamisesta. Ainoa tapa vapautua spiritismin kahleista ja sen aiheuttamista haavoista sekä eksytyksestä on tulla uskoon Herraan Jeesukseen.

• Niin oon minäkin

Ootko noin laiska että copypastaat ylläolevaa samaa pas... lukuisiin eri viestiketjuihin

• ouijalauta

kyllä suomessa myydään ouija lautoja. tiedän erään kaupan. Löytyy kun kirjoittaa googleen Ouija lauta

• Ihmeellisiä nämä

Ihmeellisiä nämä jotka täällä huutelee jotta eivät usko tuohon spiritismi systeemiin, koska sepä siinä onkin että sillon kun sitä 'pelaa' niin siihen pitää uskoa oikeasti ja jos siihen ei usko tai joku on 'peliporukassa' joka ei usko täysin kyseiseen asiaan niin sillon homma ei toimi ja henget eivät tule 'luokse'..
      Näin olen kuullut homman olevan mutta jos olen pahastikin väärässä niin saa oikaista!

• Kahleissa

Keltaisessapörsissä on

• Hallelujaaaa

Keltainenpörssi ja ainakin neljä liikettä jotka löytyy googlettamalla Ouija lauta tai spiritismilauta. Jos et löytä niin autan MIELELLÄNI löytämään kaikkia sen laudan, kysy vain uudelleen....

ps. terveisiä teille jeesus fanit

• spiri gabriel

mitä helvetin keskustelua tää on ei kukaan jouvu mieli sairaalaan jos on kiltisti

• Jolopoika

Ainakin Emp.fi verkkokaupasta

• hehhehhhe

Työväenopistojen kursseilla tekevät :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3680
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      72
      1934
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1588
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1224
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      66
      1042
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      988
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      853
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      778
    Aihe