Mikä paras

Ip-tarkoitus

Heippa! kuulin että korealaiset ovat parhaita ip-opettajia ja korealaiset lajit käsittävät kaiken taistelun, treenasin aikidoa vuoden, mutta ei siellä oppinut yhtään itsepuolustusta.

Mikä korean laji olisi paras, haluan oppia veitsitorjunnat, heitot, potkut lyönnit, aseuhat, lukot, toiminna useampaa vastaan ym..

Mikäli treenaan viisi kertaa viikossa onko musta vyö mahdollista saada kahdessa vuodessa, sen eteen olen valmis tiukkaankin lajitreeniin.

mikä olisi kovin korean laji?

5

1164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Että korealaisista....

      Veikkaisin hapkidoa, tiedä häntä sitten...
      Omaa kokemusta on vain hanmoodosta ja se kärsii vielä kasvukipuja eikä ole löytänyt omaa suuntaansa, vaikka mainostaakin itseään monipuolisena...
      Jos haluat saada mustan vyön kahdessa vuodessa ainut mahdollisuus on päästä jonkun mestarin henkilökohtaiseen oppiin ja unohtaa muu elämä, ainakin mikäli haluat että vyöllä on jotakin muutakin merkitystä, kuin pitää housuja ylhäällä...=)

      • Papparapapa

        Unohda koko juttu ja keskity siihen mitä olet ennenkin tehnyt eli juttelet mukavia ja katselet elokuvia. Suomessa ei korealaisia lajeja oikeasti niin paljon edes ole kuin luullaan. Korealaisperäisiä kyllä.


    • vaikka

      keskittyisit jatkossakin näiden trollien kirjoittamiseen

    • MarkiisiDeFuckingÅmÅl

      Hapkidoa tai ITF Taekwondoa

    • korealaiselle

      pieni nippu rahaa mukaan ja käyt muutamat treenit yksityisopetuksena hörhöilemässä. Oikealle opettajalle kun löydät, niin en näkis mitään estettä, etteikö mustaa vyötä myönnettäis hyvinkin nopeasti. Rahaahan ne vaan tekevät, tuskin kenenkään taitotaso niitä kiinnostaa paskan vertaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4403
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4000
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2701
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      20
      1641
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1561
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe