Paljon Henry Saarella on ulosottovelkaa? Oli juttu jossain juorulehdessä tällä viikolla!
Henry Saari
7
799
Vastaukset
- hölmöläinen vain,
Oli hakenut velkasaneerausta kuten moni muukin suomalainen ja johon suurin osa pääseekin siihen mutta henry ei vaikka yli 90% velkojista ei vastustanut sitä hänen kohdallaan joten julkisuudesta on paljon haittaakin vaikka kaikkien pitäisi ola saman arvoisia lain edessä.
- voi herran jumala
miksi sä oikeasti jaksat vastailla näihin viesteihin???NOLOA?
- eikös se
voi herran jumala kirjoitti:
miksi sä oikeasti jaksat vastailla näihin viesteihin???NOLOA?
oo siellä lapsensa luona Romaniassa? Oli muuten jonkin verran vanhettuneen näköinen tässä olikohan se nyt Hymy-lehti. Todellakin onkos se jo lähemmäs 50?
- ljfkal
eikös se kirjoitti:
oo siellä lapsensa luona Romaniassa? Oli muuten jonkin verran vanhettuneen näköinen tässä olikohan se nyt Hymy-lehti. Todellakin onkos se jo lähemmäs 50?
Sulla kyllä kaikki tiedot ja näkökin heikko. Suomessahan se on nyt näky olevan jossain ravintolan avajaisissa menossa kai lastaan katsomaan tässä kuussa ja oli nuorekkaan näköinen . kaikkia kuvia ei kannata usko muutenkaan ne ei kerro totuuta aina vaan joskus laitettu tahallaan pahimmat mitä saatu.
- hehheheheheh
ljfkal kirjoitti:
Sulla kyllä kaikki tiedot ja näkökin heikko. Suomessahan se on nyt näky olevan jossain ravintolan avajaisissa menossa kai lastaan katsomaan tässä kuussa ja oli nuorekkaan näköinen . kaikkia kuvia ei kannata usko muutenkaan ne ei kerro totuuta aina vaan joskus laitettu tahallaan pahimmat mitä saatu.
Henry Saari ei ole kenenkään mielestä nuorekkaan näköinen(paitsi omastaan). Hän näyttää elähtäneeltä juopolta. Hirveitä vaatteita käyttää myös.
- ei penis kateutta
hehheheheheh kirjoitti:
Henry Saari ei ole kenenkään mielestä nuorekkaan näköinen(paitsi omastaan). Hän näyttää elähtäneeltä juopolta. Hirveitä vaatteita käyttää myös.
Helsingissä asuvana ja ulkona hänet nähneenä muutamakin kerran aina hyvin pukeutunut ja nuorekas ikäisekseen ja kauniita naisia kainalossa. Taitaa penis kateus olla sun sairaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302498Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231879- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101640- 961389
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231385Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101348