Dnalla, toisin kuin muilla operaattoreilla, on käytössä 500 euron luottoraja. Paljon työni puolesta matkustavana minulla on pari kertaa päässyt tuo maaginen raja päässyt täyttymään ulkomaan puheluiden vuoksi vaikka kaikki lähetetyt laskut on maksettu. Operaattori ei katso asiakseen varoittaa millään tavalla tällaisen rajan täyttymisestä tai antaa toimintaohjeita, vaan ilmoittaa yksiselitteisesti tekstiviestillä että "suljemme puhelimenne luottorajan ylityttyä". Asian voi korjata maksamalla etukäteen laskun jota ei ole vielä lähetettykään, mutta järjestelyn selvittäminen ulkomailta käsin on käytännössä toivotonta pallottelevan ja epäystävällisen puhelinpalvelun vuoksi, johon jonottaessa tulee helposti toinen 500 euroa täyteen. Olen tulkinnut että dna ei tahdo palvella hyvin maksavia ammatikseen matkustavia ja sanonut irti palvelun.
DNA rankaisee hyviä asiakkaita
4
1069
Vastaukset
- lotta4
Sinun tulee ottaa myös huomioon se, että tuo 500 luottoraja suojelee myös sinua. Näin ollen laskut eivät missään vaiheessa pääse kasvamaan ihan älyttömän suuriksi.
Itsellänikin ko. raja täyttyy koko ajan, mutta hyvän maksuhistoriani vuoksi liittymääni ei koskaan laiteta kiinni. Maksan siis säännöllisesti ennakkoa, jotka sitten automaattisesti huomioidaan laskuissa. Yleensä maksan ennnakkoa jo ennen ulkomaille lähtöä, joten maksuongelmia ei siellä ollessa synny.- ..asiakkaalle???
Eikös se ole yrityksen asia ottaa yritysriskit, eikä asiakkaan. Hyvä tietää tällainen asia, niin en sorru koskaan dna asiakkaaksi.. muilla tulee kivuttomasti lähes tonninkin laskut, ilman liittymien sulkuja.
- Eki-Hyvinkää
Jos soitat dna:n asiakkaana heidän palveluunsa, automaatti näkee heillä heti että olet millä numerolla hyvänsä heidän asiakaansa ja soittaminen on silloin maksutonta, sitä en mene takaamaan että onko ulkomailta käsin enää?
- odottelen
Itselle tuli täytenä yllätyksenä, että moinen luottoraja on olemassa. Tilasin DNA:lta n. 1kk sitten kiinteän tiedonsiirto paketin, jota ei oltukaan kytketty päälle. Dataa liikkui sen verran kuukauden aikana että paukkui 500 euron luottoraja yli ja liittymä suljettiin välittömästi. Ilmoitus tuli tekstiviestinä. Puheluita sillä voi ottaa vastaan, mutta ei soittaa/eikä lähettää viestejä. Muutaman päivän päästä selvisi, että tekstiviestitkään ei tule läpi. DNA ei mitenkään ole ilmoittanut tästä ja asiakaspalvelussa arvelivat että puhelimessani on jotain vikaa kun ei viestit tule läpi...
Olen soittanut asiakaspalveluun 3 päivän ajan ja asiani on "mennyt eteenpäin" ja on listalla "kiireellisenä". Mitähän nuokin todellisuudessa tarkoittavat? Ainut neuvo oli että odota. Jep. Tällä hetkellä prepaid käytössä. Mitähän korvauksia tästä voisi pyytää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2474639Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii773086- 472473
- 281813
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 811470
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851295PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69958
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894