Muukalaiset tulevat pian tänne.

Muugalainen Ma Oon

Piakkoin he tulevat joukoin tänne. Ei enää tartte pelätä sanoa kenellekkään ufoista. Seuraavana päivänä siitä taitaakin olla kaikki ufot ok:ta. Se ufot ja muukalaiset siirtyvät normaalin elämän pariin kaikille. Kun se päivä koittaa, huominen on sitten parempi. Muukalaiset saapuvat, kaikenlaista hyvää tapahtuu siinä samalla. Ei niitä tarvitse pelätä, he ovat olentoja kuin mekin olemme olentoja. He kuuluvat vaan eri lajistoon, kuten mekin. Muukalais lajejakin on monenlaisia, on erinäköisiäkin.

En tiedä milloin se päivä koittaa, mutta voi olla jo huominen kun muukalaiset saapuvat. ^^ Haluaisin että he saapuvat joukoin lähipäivinä jo. Haluan että kaikki muuttuu parempaan päin. En itsekkään vielä voi julkisesti puhua rajatiedosta, koska sitä ei sallita ihmisten parissa yleensä, koska ne rupeavat haukkumaan hulluksi tai hörhöksi kun rupean heille puhumaan rajatiedosta. No ainakin sinä päivänä kun muukalaiset saapuu tänne joukoin niin ei tarvi enää pelätä erilaisuuttaan, koska silloin ei enää katsoka minkälainen kukin on.

Ei ole enää jaottelua, ei enää jaotella eri ihmislajeja ryhmiin. Esimerkiksi nyt täällä maapallolla jaotellaan mustat ja valkoiset omaan ryhmään. Ehkäpä kun muukalaiset saapuvat niin tämä jaottelu irtonee ja sitten ei enää jaotella mustia ja valkoihosia omaan ryhmään. Että sinäpäivänä kaikki muuttuu parempaan päin. Toivotaan niin. En tiedä mitä skepot sinäpäivänä tekee. ^^ Voi olla että skepot ei sinäpäivänäkään usko silmiään vaan ajattelee että se on vain pitkää unta. Lol. O_o

46

3221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -kirjoittaja-

Se on kuin ukkosen jyrähdys, kun se tapahtuu - täysin yllättäen!

• eihän vielä

ole edes pedon aika!

• Aika

Ja se peto on ILLUMINATI eli salainen maailmanhallitus!!!!!

• saapuminen?

Kaikki merkit viittaavat siihen että he saapuvat joulukuussa 2012.

• TomiW

Olen itsekin lukenut, kuullut. Jos ei joulukuussa tapahu mitään niin mie meen Inarin järveen.

• Pulsar

Istu, rentoudu, ota jotain naposteltavaa=), ja katsele leffaa.
      Klippi jossa matkataan Äärettömyyteen;).
      http://video.google.com/videoplay?docid=-897072973442424162&q=ufo war
      -
      Mitö he ovat?,mitä he haluavat?,miksi ovat täällä?,sota vai rauha?,yhtäkaikki,He ovat täällä.
      Videoklippi kestää noin 2tuntia;),have nice day.
      Kuvia UFO:ista eri aikana:
      http://video.google.com/videoplay?docid=3607246652909001053&q=ufo war
      -
      Tulipa tässä mieleen että viimekesänä,einyt,tuli paivänaikana nähtyä hopeanvärinen pallo,oli aivan liikkumatta,ja ei ollut kovin kirkas?,eli ei itse loistanut valoa,ja Auringon valo oli lievä,joten tuli nähtyä se aivan selvästi,ei ollut iso pallo,mikä lie, naapurille näytin ja sekin ihmetteli et mikä on,kun on aivan paikallaan talon katon yläpuolella,toinenkin naapuri näki sen kun osoitin suunnan:),ihmiset eivät kaikki katso ylös-.-,mulla se oli kai jonkin näköinen vaisto:O, no se pallo sitten unohtu siinä,pihassa oli muitakin ihmisiä,höpöttivät normaalia juttuja kiinnittämättä huomiota palloon, ja jossain vaiheessa itsekin unohdin sen?,eikä se myöhemmin enää siellä ollutkaan,kummallisia juttuja sattuu=),ja tämä on tosi-.-,kerran näin myös kuin palavan koneen,ehkä oli näky?ehkä ei,mist tietää-.-,et tämmöist,saas nähdä koska taas sattuu jotain extraa:O.

• Pulsar
    • vetoa siitä

että minkäänlaisia todisteita maanulkoisesta älyllisestä elämästä ei saada ainakaan lähimpään tuhanteen vuoteen.

Uskallatko tarttua vetoon, vai oletko vain tyhjänjauhaja joka kirjoittelee tänne huvikseen?

• Enk-el

Oletko varma, että olet täällä vielä edes 50 vuoden jälkeen? Entäpä jos häviät vedon? Kuka maksaa lupaamasi 1000 euroa, tietysti korkojen kera? Kehitys tieteen ja tutkimuksen alalle menee huippuvauhdilla eteenpäin, oletkos sitä huomioinut? Parisataa vuotta sitten keksittiin sähkö ja nyt meillä on jo tietsikat ja avaruuslennot. Yksi asia johtaa aina toiseen. Tietämys kasvaa, tietoisuus nousee, uusia asioita keksitään, uusia yhteyksiä aletaan saamaan...

En ole jutun aloittaja, mutta yleisesti ottaen: kuka tänne työkseen kirjoittelee? Eiköhän me kaikki näillä palstoilla kirjoittele tänne enimmäkseen huviksemme, paitsi tietysti jotkut uskonlahkolaiset, jotka luulevat käännytystyöllään hankkivan taivaspaikkaa itselleen!

• Ihmettelen suuresti

Lyöt sellaisesta asiasta vetoa josta et tiedä MITÄÄN!!!!!!!!!

• ebis
        Ihmettelen suuresti kirjoitti:

Lyöt sellaisesta asiasta vetoa josta et tiedä MITÄÄN!!!!!!!!!

Vaan täysin tietämätön universumin asioista. Hänen ympyränsä ovat viellä sillä tasolla että ihmispopulaatio on ainut älykäs muoto maailmankaikkeudessa. Sen mukaan muita ei voi olla ja piste !

Vanhan suomalaisen sanonnan mukaan ihminen saa olla hullu mutta ei tyhmä.

• koska
        ebis kirjoitti:

Vaan täysin tietämätön universumin asioista. Hänen ympyränsä ovat viellä sillä tasolla että ihmispopulaatio on ainut älykäs muoto maailmankaikkeudessa. Sen mukaan muita ei voi olla ja piste !

Vanhan suomalaisen sanonnan mukaan ihminen saa olla hullu mutta ei tyhmä.

kukaan ei uskalla lyödä tätä vetoa, ei edes leikillään tai puolitosissaankaan. Mutta kuitenkin ufoasian todenperäisyyttä puolustellaan lähes sormea heristellen.

Eihän meistä kukaan ole 1000:n vuoden kuluttua täällä toteamassa miten tämän vedon laita on, eikä sillä ole niin väliäkään. Nimittäin tämä kaveri joka tätä vetoa ehdotti avasi ufouskovaisten vetoketjun niin alas että heiltä putosivat housut nilkkoihin, samalla hän vetäisi alushousunne teidän päänne yli. Kukaan teistä ufouskovaisista ei lunastanut olevansa edes hitusen asiansa takana koska eivät usko itsekään maanulkoisen älyllisen elämän todelliseen vierailuun planeetallemme lähimmän tuhannen vuoden aikana.

Tämä typerälle kuulostava veto oli vain nerokas tapa ottaa selvää kuinka moni teistä ufoihin uskovista on asiansa ja uskomustensa sekä ns. "tietonsa" takana.

Täydet 10 pistettä tälle vetomiehelle!

P.S ja nyt tämän jälkeen on aivan turha sanoa että "kyllä minä löisin vetoa, tottakai".
        Eijei, teitä höynäytettiin nyt ihan kunnolla, ufokit!

• Solarman

Pistetään paremmaksi - seuraavan 25 vuoden aikana asia tulee toteen näytetyksi. Siis maanulkoisen älyllisen elämän toteaminen. Summa on siis tasan 1000 € käteen.

Ylläpidolla on minun tietoni tallessa - mutta mutta miten voimme olla varmoja tämän haasteen esittäjän henkilöllisyydestä ? Maksumieheksi hän joutuu aiemmin kuin tuo 25 vuotta on tullut täyteen...
        Oma "veikkaus" on lähellä vuotta 2012, jotenka pistäppä euroja jo "syrjään" maksua varten.

Haasteen esittäjä nyt kiireesti rekistöröitymään ja ilmoittamaan sen jälkeen haasteen olemassa olon kohdistuvan häneen. Suurkiitos tulevista euroista !

Ps: Aikataulu on hyvin realistinen, - olemme todennäköisesti molemmat silloin viellä itse toteammassa asian...

• sanonpa vaan..

Ai että lähinpään tuhanteen vuoteen! ei todisteita humanoideista avaruudessa.

Et taida tietää että maailmankaikkeudessamme kaikki planeetat ovat iältään eri tasoilla.

Luulet että, sit kun tuhat vuotta menee niin sitte vasta myö niitä nähää, tai tiietää.

• sanonpa vaan....

Ai että lähinpään tuhanteen vuoteen! ei todisteita humanoideista avaruudessa.

Et taida tietää että maailmankaikkeudessamme kaikki planeetat ovat iältään eri tasoilla.

Luulet että, sit kun tuhat vuotta menee niin sitte vasta myö niitä nähää, tai tiietää.

• sun ottaa
        koska kirjoitti:

kukaan ei uskalla lyödä tätä vetoa, ei edes leikillään tai puolitosissaankaan. Mutta kuitenkin ufoasian todenperäisyyttä puolustellaan lähes sormea heristellen.

Eihän meistä kukaan ole 1000:n vuoden kuluttua täällä toteamassa miten tämän vedon laita on, eikä sillä ole niin väliäkään. Nimittäin tämä kaveri joka tätä vetoa ehdotti avasi ufouskovaisten vetoketjun niin alas että heiltä putosivat housut nilkkoihin, samalla hän vetäisi alushousunne teidän päänne yli. Kukaan teistä ufouskovaisista ei lunastanut olevansa edes hitusen asiansa takana koska eivät usko itsekään maanulkoisen älyllisen elämän todelliseen vierailuun planeetallemme lähimmän tuhannen vuoden aikana.

Tämä typerälle kuulostava veto oli vain nerokas tapa ottaa selvää kuinka moni teistä ufoihin uskovista on asiansa ja uskomustensa sekä ns. "tietonsa" takana.

Täydet 10 pistettä tälle vetomiehelle!

P.S ja nyt tämän jälkeen on aivan turha sanoa että "kyllä minä löisin vetoa, tottakai".
        Eijei, teitä höynäytettiin nyt ihan kunnolla, ufokit!

hieman selvää menneisyyden tapahtumistakin? Jospa täällä onki jo vierailtu, joka paikka on pullollaan siihen viittaavia todisteita, vanhojen intiaanikansojen tarinoita lentävistä jumalista, kaikki vanhat tekstit kertoo vastaavista asioista. Ei maailma ole se mitä koulussa on opittu, kyllä maailmankaikkeus on paljon laajempi kuin sun äly kykenee edes tajuamaan. Lue vaikkapa erich von dänikenin kirjoja, mielenkiintoisia vanhoja tekstejä, kuvia ja esineitä löytyy ympäri maapalloa.

• Haha. Entäpä jos olet oikeassa eikä niitä muukalaisia tule tuhannen vuoden kuluttuakaan? Milloin saat ne rahat? :D Silloin tuhannen vuoden kuluttuako? :P Jooei näin. Moni ufouskoinen vetäisikin jo herneen nenäänsä, Solarmanilla kuitenkin oli hieno veto.

Olen itsekin valmis lyömään vetoa aiheesta mutta rajoituksena elinaikani. Eli siis ainoa toimiva käytäntöhän olisi se, että joku antaa minulle nyt vaikkapa 1000e koska hänellä ei ole mitään pitäviä todisteita muukalaisten olemassaolosta (vai onko? Ja missä?) ja jos joskus osoitetaan elinaikani kuluessa vierailijoiden olemassaolo, niin maksan hänelle 2000e tai sopimuksen mukaisesti enemmän (täytyy ottaa huomioon inflaatiokin).

Kaikista mieluiten löisin kuitenkin vetoa vaatimattomasta sadasta eurosta tai korillisesta olutta ja keskustelutuokiosta sen puolesta, että vuoteen 2013 mennessä emme saa maan ulkoisista älyllisestä ja teknisesti kehittyneestä sivilisaatiosta minkäänlaista pitävää todistetta. Ei se rahamäärä vaan päteminen :> Vaikka voihan siitäkin neuvotella!

Vaikka eläisin kolmesataa vuotta vanhaksi, niin en kuitenkaan menisi lyömään vetoa ettemme silloin elinaikanani tule tapaamaan minkäänlaista maan ulkopuolista älyllistä ja teknisesti kehittynyttä sivilisaatiota. Tuo uhmaileva "vetoa siitä" ei selvästi ole tutustunut asian mahdollisuuksiin positiiviselta kannalta laisinkaan ja ajatteli, ettei hän elä tuhatvuotiaaksi kuitenkaan :)

• Sleet
        Solarman kirjoitti:

Pistetään paremmaksi - seuraavan 25 vuoden aikana asia tulee toteen näytetyksi. Siis maanulkoisen älyllisen elämän toteaminen. Summa on siis tasan 1000 € käteen.

Ylläpidolla on minun tietoni tallessa - mutta mutta miten voimme olla varmoja tämän haasteen esittäjän henkilöllisyydestä ? Maksumieheksi hän joutuu aiemmin kuin tuo 25 vuotta on tullut täyteen...
        Oma "veikkaus" on lähellä vuotta 2012, jotenka pistäppä euroja jo "syrjään" maksua varten.

Haasteen esittäjä nyt kiireesti rekistöröitymään ja ilmoittamaan sen jälkeen haasteen olemassa olon kohdistuvan häneen. Suurkiitos tulevista euroista !

Ps: Aikataulu on hyvin realistinen, - olemme todennäköisesti molemmat silloin viellä itse toteammassa asian...

No niin, nyt olen rekisteröitynyt.

Suostun esittämääsi vetoon, mutta sillä ehdolla että jos sinä voitat, voin maksaa ansaitsemasi 1000 € sinulle henkilökohtaisesti ja vaihtaa muutaman sanasen kanssasi. Ja tottakai, jos minä voitan, toivon saavani kunnian keskustella kanssasi kasvotusten.

Nyt vain odottelemaan kuinka äijien käy, tapahtuuko ulkoavaruuden älyllisen elämän löytyminen 4.9.2031 mennessä vai ei. Odotellessamme voimme tietenkin käydä rakentavaa keskustelua täällä S24:llä ufo- aiheesta, puolesta ja vastaan.

• Enk-el

Ei tule muukalaispelastajia eikä muitakaan jeesuksia pelastamaan meitä näistä maapallon ahdistuksista. Meidän itsemme on etsittävä oma pelastuksemme tietämättömyytemme pimeydestä. Auttajia kyllä on tarjolla, mutta ihmikunnan tehtävänä on itse tehdä oma "ylösnousunsa" tai "valaistumisensa". Olemmehan tarkoituksella tulleet tänne planeetalle tähän kokeeseen, jota nyt olemme suorittamassa.

Kuka tai mikä tahansa lupaa jotain pelastusta tai muutosta "kunhan seuraat minua", on väärällä asialla, sillä jos annamme pois oman voimamme ja valtamme tehdä omia päätöksiä (olemme niin tehneet no liian pitkän ajan), on negatiivisten voimien puolelta.

• Lähempänä

....lähempänä kuin moni kuvitteleekaan. ALLE kaksi vuotta enää odotusta!!!

• TomiW

lukea kuinka moni ihminen on tyytymätön elämäänsä. Moni ufouskovaisista on masentuneita ihmisiä. Myös minä on sellainen. Pelkään pahoin että ne eivät tule.

• kymmenen vuotta sitte

silloin väitettiin et ne tulisivat 01.01.2000 uuenvuojen yönnä mutta eipä ilmaantunnu vieraan sivillisaation aluksia ilmatiloihimme ja oishan tapahtuneesta ollu uutisissaki.

• Muugalainen Ma Oon

Kun he tulevat, voi olla että on aika valoisaa silloin. ^^ Onhan niillä jonkinsortin valot aluksissaan. Sitten päräyttävät kotikontuillemme tervehtimään meitä. Kukas lähtisi ensimmäisenä kiertoajelulle universumin salaisuuksiin. On täällä maapallolla vähän tylsää nykyään. Saa hengitellä myrkkyjä ja muita keuhkoon, sitten tv:stä ei näy kuin uusintoja. En tiedä sulaako tuo mannerjäätikkö vai mikäkö suli niin tuota niin pahasti että suomi jää vedenalle. 100 vuoden aikana se sulaa kokonaan. Muistakaa että vedenpinta nousee. ^^

Yksi keino millä voimme estää tämän veden nousun. Kaikki jokapäivä menee juomaan lasillisen merivettä. :P No tuolla ainakin saataisiin vedenpinta laskuun. ^^ Ajatelkaa kun miljardeja ihmisiä yhtäaikaa menee juomaan merivettä merestä. Tai no ensiksi se pitäisi puhdistaa se merivesi ja muuta tehdä ennenkuin pystyy juomaan. No kuitenkin. Tuossa oli jotakin millä ehkäpä saisimme vedenpinnan pysymään siinä missä haluamme.

Itse odotan innolla muukalaisten saapumista pienellä jännityksen viehätyksellä. ^^ Kaikkiahan nyt pikkasen jännittää. :P

• Olet kyllä todella huono trolli tai sitten vain hieman yksinkertainen :D

Mihin se vesi menee sitten kun olet juonut sen? No ei se ainakaan katoa maapallolta! Lopulta se haihtuu ilmaan tai kulkeutuu muuten mereen. Tuo oli kyllä yhtä fiksu huomio kuin että jos piilotat kävyn kämmenesi sisään niin sitä ei ole sitten olemassa.

Noh, se mollaamisesta. Mistä olet saanut tietoa vierailijoiden saapumisesta? :> Entä milloin se ajankohta on?

• mulle

kaikki tänne nyt! Ufot ja alienit paikalle heti, hyvä elintaso heti, kaikki mulle heti. Pääasia että itse ei tarvitse tehdä mitään. Kuvitteellinen vastustaja (skepot) tarvitaan pitämään illuusiota yllä. Voi voi teitä reppanoita.

• wrtytgj

"kuule istuta vielä se omenapuu, vaikka tuli jo tuhkaasi nuolee, vaikka huomenna saaste laskeutuu, vaikka huomenna aurinko kuolee"
        J Leskinen vapaasti Martti Lutheria lainaten.
        Tulee sitten Jeesus, UFO:t tai vesimiehen aika, niin vastuu elämästämme on omissa käsissämme.
        Niin kauan kuin ihmisen usko ei aja arjen realiteettien yli, se on hyvää. Miksi kieltää haaveet ja toivo paremmasta, jos se ei estä minua toimimasta tässä ja nyt tämänhetkisten realiteettien mukaan.
        "Pelastajan" odotus voi johtaa myös passiivisuuteen ja sellaista uskoa vastaan pitäisi tapella keinolla millä hyvänsä.
        Me itse olemme vastuussa maapallon (tai ainakin ihmiskunnan) lähitulevaisuudesta. Tätä vastuuta ei poista sen paremmin UFO:t kuin uskonnolliset messiaatkaan. (Vk)

• TomiW
        wrtytgj kirjoitti:

"kuule istuta vielä se omenapuu, vaikka tuli jo tuhkaasi nuolee, vaikka huomenna saaste laskeutuu, vaikka huomenna aurinko kuolee"
        J Leskinen vapaasti Martti Lutheria lainaten.
        Tulee sitten Jeesus, UFO:t tai vesimiehen aika, niin vastuu elämästämme on omissa käsissämme.
        Niin kauan kuin ihmisen usko ei aja arjen realiteettien yli, se on hyvää. Miksi kieltää haaveet ja toivo paremmasta, jos se ei estä minua toimimasta tässä ja nyt tämänhetkisten realiteettien mukaan.
        "Pelastajan" odotus voi johtaa myös passiivisuuteen ja sellaista uskoa vastaan pitäisi tapella keinolla millä hyvänsä.
        Me itse olemme vastuussa maapallon (tai ainakin ihmiskunnan) lähitulevaisuudesta. Tätä vastuuta ei poista sen paremmin UFO:t kuin uskonnolliset messiaatkaan. (Vk)

asian ytimessä. Lissää sinunlaisia.

• siisettä

VENÄLÄISET tulee pian RAJAN yli?

• plääähhh

Mitäs muukalaisia he ovat. Naapureitahan vain.

• Muugalainen Ma Oon

Mitä aiotte tehdä ensimmäisellä kerralla kun kohtaatte heidät. Juoksetteko sängyn alle piiloon, vai huudatte muugalaisilta korvat rikki. ^^ No älkää kuitenkaan huutako, heillä voi olla herkät korvat. Jos nyt kuitenkin kaikki pyrkisi siihen että pidämme päämme kylmänä ensikohtaamisella. Kun pidämme pään kylmänä, on vähän rauhallisempi olo. No kuitenkin ensikohtaamisen jälkeen seuraava viikko taitaa ollakkin normaalia, niin äkkiä me totutaan. :P

Aiotteko kätellä, onkohan niillä kuinka herkät luustot tai kädet. Että jos kovasti puristaa käteen niin voi rusahtaa. Aih... No kuitenkin niitä muukalaisia pitää kätellä sellaisesti vähän helläkätisemmin joilla on vähän erilaisemmat kämmenet. Sitten ei mitään halejakaan kaikille kannata antaa kun voi joillakin muukalaisilla olla herkät luustot selässäkin. Minkäköhän ikäsiä ne on, ootteko koskaan sitä ajatellut. Jotkut ehkä voi olla yli 100 vuotta. ^^ Kannattaa kattoo sit tulevaisuudessa kenen kanssa tekee suhteen, kun nuoren näköinen typykkä voi olla 1000 vuotta vaikkapa. :P Tai no ei sillä iällä tulevaisuudessa enää ole väliä. En tiedä, sen näkee sitten kun sen aika koittaa. ^^

• Muugalainen Ma Oon

En vastaa mitään tähän koska se pilaa koko kysymyksen. Jotenka kysyn nyt tälläisen kysymyksen kuin että.

Miksi huominen olisi parempi kun muukalaiset saapuvat tänne joukoin???

• poiuytre

Huominen on parempi koska muukalasiet vievät sinut mukanaan.

• vegeta

Owashin sinulle tekemään kysymykseen. Et ole vastannut liioin minun tekemiini kysymyksiin.

Aika muikeita juttuja ja teorioita jaat miltei päivittäin. Yhdessä ketjussa sanoit että poistut "vuodeksi tai kahdeksi vuodeksi tai kuukaudeksi". Kuitenkin juttu jatkuu.

Mille pohjalle perustat kaikki tekstisi? Mistä tietosi ammennat?? Olisi kiva tietää.
        Kertoisit nyt vihdoin.

Sitten vastaus kysymykseesi,
        "Miksi huominen olisi parempi kun muukalaiset saapuvat tänne joukoin???"

-Ehkä tieto siitä että emme tosiaan ole yksin poistaisi tietynlaista orpouden tunnetta.
        -Olisi mielenkiintoista kuulla niitä perusteita ja syitä miksi he tulevat.
        -tietotaitoa
        -yleistä hyväksyntää muillekin rajatiedon alueille
        .
        .
        .jne...

Yours truly,
        vegeta

• Muugalainen Ma Oon
        vegeta kirjoitti:

Owashin sinulle tekemään kysymykseen. Et ole vastannut liioin minun tekemiini kysymyksiin.

Aika muikeita juttuja ja teorioita jaat miltei päivittäin. Yhdessä ketjussa sanoit että poistut "vuodeksi tai kahdeksi vuodeksi tai kuukaudeksi". Kuitenkin juttu jatkuu.

Mille pohjalle perustat kaikki tekstisi? Mistä tietosi ammennat?? Olisi kiva tietää.
        Kertoisit nyt vihdoin.

Sitten vastaus kysymykseesi,
        "Miksi huominen olisi parempi kun muukalaiset saapuvat tänne joukoin???"

-Ehkä tieto siitä että emme tosiaan ole yksin poistaisi tietynlaista orpouden tunnetta.
        -Olisi mielenkiintoista kuulla niitä perusteita ja syitä miksi he tulevat.
        -tietotaitoa
        -yleistä hyväksyntää muillekin rajatiedon alueille
        .
        .
        .jne...

Yours truly,
        vegeta

Ihmettelen yhtä asiaa, kun saavuin tälle palstalle, ja täällä olen nyt lähipäivinä ekaa kertaa ollut. En minä tuntitolkulla istu koneen ääressä suomi24.fi palstalla, koska on muutakin tärkeää tekemistä. Ehkä käyn lukemassa pari tekstiä ja lähden vaikkapa pelaamaan. :P

Ihmettelen sitä että mistä sait idean että minä olen sanonut jossakin keskustelussa että minä poistun vuodeksi....jne...jne. Taidat olla aika vainoharhaista lajikkoa, en minä pahalla, mutta vainoharhaisuus ajaa hautaan miehen kuin naisenkin pian.

No jos noin haluat tietoa paljon. Sinulla on yksi vaihtoehto koko asiaan. Etsi tiedot sieltä missä oikeat ovat. Kyseleminen ei oikein auta paljoa asiaa, eikä kaikille kerrota kaikkea. En minäkään jaksa oikein paljoa ruveta pitkää kirjoittamaan kun sekin uppoutuu jonain päivänä bittiviidakkoon, ja se on sitten menneen talven lumia sitten. Katsele vaikka vanhempia keskusteluja täältä niin voit löytää kiinnostavia juttuja. Itsekkin olen tutkaillut näin ensimmäisinä lähipäivinä vanhoja keskusteluja, ja sieltä löytyi kaikenlaista. Joten aloita sieltä vaikka etsiminen, että saat joitakin ideoita etsiä siitä aiheesta juttuja.

Muista että kaikki tiedot ei löydy edes netistä tai mistään. Joten sinun on valitettavasti tunkeuduttava syvemmälle onkaloon, ja kaivettava sieltä tiedot esille.

Kai tässä tuli asiat selviksi. Ei kannata paljoa kysellä, ei kukaan loputtomiin jaksa miksi sanaa. Kokeile tätä miksi juttua vaikka äitiisi tai johonkin kaveriisi. Jatka miksi juttua niin kauan kunnes kaverisi tai joku jolle teet tämän testin niin että se hermostuu. Eli kun vaikka joku sanoo että minä olen ollut postimiehenä, sanot että miksi, sitten se seuraavaksi sanoo no minä saan palkkaa siitä, miksi... Se voi hermostua aika pian tai menee vähän kauemmin.

Kysynkin saman sinulta. :P

"Mille pohjalle perustat kaikki tekstisi? Mistä tietosi ammennat??"

Olisi mielenkiintoista kuulla niitä perusteita ja syitä miksi he eivät tulisi.

En muuten jaksa vastailla paljon kysymyksiin, joten tyydy vastaamattomiin kysymyksiin. Niitä tulee olemaan. :P En jaksa vaivata päätä niillä, ja miettiä että mitä taas vastaisin. :P En ole kone, muista se. :P

• TomiW
        Muugalainen Ma Oon kirjoitti:

Ihmettelen yhtä asiaa, kun saavuin tälle palstalle, ja täällä olen nyt lähipäivinä ekaa kertaa ollut. En minä tuntitolkulla istu koneen ääressä suomi24.fi palstalla, koska on muutakin tärkeää tekemistä. Ehkä käyn lukemassa pari tekstiä ja lähden vaikkapa pelaamaan. :P

Ihmettelen sitä että mistä sait idean että minä olen sanonut jossakin keskustelussa että minä poistun vuodeksi....jne...jne. Taidat olla aika vainoharhaista lajikkoa, en minä pahalla, mutta vainoharhaisuus ajaa hautaan miehen kuin naisenkin pian.

No jos noin haluat tietoa paljon. Sinulla on yksi vaihtoehto koko asiaan. Etsi tiedot sieltä missä oikeat ovat. Kyseleminen ei oikein auta paljoa asiaa, eikä kaikille kerrota kaikkea. En minäkään jaksa oikein paljoa ruveta pitkää kirjoittamaan kun sekin uppoutuu jonain päivänä bittiviidakkoon, ja se on sitten menneen talven lumia sitten. Katsele vaikka vanhempia keskusteluja täältä niin voit löytää kiinnostavia juttuja. Itsekkin olen tutkaillut näin ensimmäisinä lähipäivinä vanhoja keskusteluja, ja sieltä löytyi kaikenlaista. Joten aloita sieltä vaikka etsiminen, että saat joitakin ideoita etsiä siitä aiheesta juttuja.

Muista että kaikki tiedot ei löydy edes netistä tai mistään. Joten sinun on valitettavasti tunkeuduttava syvemmälle onkaloon, ja kaivettava sieltä tiedot esille.

Kai tässä tuli asiat selviksi. Ei kannata paljoa kysellä, ei kukaan loputtomiin jaksa miksi sanaa. Kokeile tätä miksi juttua vaikka äitiisi tai johonkin kaveriisi. Jatka miksi juttua niin kauan kunnes kaverisi tai joku jolle teet tämän testin niin että se hermostuu. Eli kun vaikka joku sanoo että minä olen ollut postimiehenä, sanot että miksi, sitten se seuraavaksi sanoo no minä saan palkkaa siitä, miksi... Se voi hermostua aika pian tai menee vähän kauemmin.

Kysynkin saman sinulta. :P

"Mille pohjalle perustat kaikki tekstisi? Mistä tietosi ammennat??"

Olisi mielenkiintoista kuulla niitä perusteita ja syitä miksi he eivät tulisi.

En muuten jaksa vastailla paljon kysymyksiin, joten tyydy vastaamattomiin kysymyksiin. Niitä tulee olemaan. :P En jaksa vaivata päätä niillä, ja miettiä että mitä taas vastaisin. :P En ole kone, muista se. :P

Alan kirjallisuuttakin löytyy. Jokainen uusi näkökulma synnyttää lukijan aivoissa uusia siltoja.

• Muugalainen Ma Oon
        TomiW kirjoitti:

Alan kirjallisuuttakin löytyy. Jokainen uusi näkökulma synnyttää lukijan aivoissa uusia siltoja.

Totta se on että kun näkee uutta niin maailmankuva muuttuu enemmän. Paitsi joillakin se ei muutu yhtään jos näkee jonkin ufon lentävän yllä, ne skepot vaan ajattelee että se oli lentokone tai ilmapallo. Kirjallisuudesta myös löytyy lisää ajatuskohtia mitkä jäävät mieleen että mitenköhän asia on. :P

Olen itsekkin kun olen taivaalle vilkuillut niin olen nähnyt välissä ufon lentävän ohitse. Pitää tässä odotella seuraavan ufon näkemistä. En tiedä milloin näen seuraavan, mutta toivottavasti pian. :P

Ne on jänniä vekottimia ne ufot, mutta mielenkiintoisempaa olisi tavata itse muukalaiset. No jaa, jonakin päivänä elämässä tulee sekin ajankohta kun tapaan muukalaisetkin. En tiedä kauanko menee, mutta jos 2012 muukalaiset saapuu mitä moni sanonut, niin sitten tapaan ne aika pian. ^^

• Pulsar

Jos Muukalaiset tulisi huomenna, emme olisi valmiina, henkinen kypsyytemme ei ole valmis kaikilla, ei voi väkisin kasvia kasvattaa vaan rakkaudella ja hellyydellä ja kärsivällisyydellä.
      Media ei näytä, vasta kun He saapuvat Taivaan täyttäen niin hämmästys on oleva suuri, silloin on Median näytettävä asiat niinkuin se on, mutta valitettavasti se taitaa olla viimenen minkä Media voi lähettää, sillä kuin väläys,silmänräpäys,kuin on kirjoitettu, olemme uudessa Maailmassa?,kuka sinne pääsee ei ole arvoitus, jokainen tutkikoon itseänsä,hedelmistään puu tunnetaan.
      Maailmankaikkeus on kuin kuutio,moniulotteinen prisma peili,kuin Ulottuvaisuudet ulottuvaisuudessa?,näin on myös Ihminen,välkehtivä Timantti,joka aaltoja luo heittäytyessään veteen?,ja loistaa pimeydessä,sillä itsessään on Valo,Rakkaus.
      Kiitos ja Harmoniaa.:)

• TomiW

teemme elämässä, heijastuu ikuisuudessa. Ihmiset ottavat vain vähän vastuuta teoistaan, sillä henkisyys ei ole muodissa.

• Pulsar
        TomiW kirjoitti:

teemme elämässä, heijastuu ikuisuudessa. Ihmiset ottavat vain vähän vastuuta teoistaan, sillä henkisyys ei ole muodissa.

Kun autamme lähimmäistämme kuin hän olisi vanha tuttu, tai sanomme Kiitos vaikka olisi vaatimaton lahja,tai avaamme oven ilman palkkiota, niin kaikki hyvät teot,myös ajatukset,palkitsevat jo itse itsensä,tässä ei ole poikkeusta,pahat teot eivät kasvata,ne kuihduttavat,kuin kasvin joka odottaa vettä mutta saakin vain lisää aurinkoa?,jospa se saisikin edes tipan vettä.
        Auttaminen on yksi hyveistä jotka jo opetettiin muinaisille Temppeliritareille,on monia muitakin hyveitä,nuo löytyvät ihmisestä,jos tutkii 'sielunsa syövereihin'kätkettyä,sekä paljon on muistiin merkitty,kaikkinaiset hyveet kasvattavat,vettä janoavalle,väkisin ei pidä ketään auttaa ja myös senkin voi tehdä,mutta ajatellessa hyvää,nämä kaikki tulevat luonnostaan,kukaan ei ole paha,on vain väärinymmärrystä,väärinymmärryksen tie on tuhon tie,mutta aika aikaa kutakin,jokainen kehittyy.
        ;Vaikka minä puhuisin Enkelten kielellä,mutta ei minussa Rakkautta olisi,olisin vain kuin kilisevä kulkunen tai kuin vaskikello,eikä kukaan ymmärtäisi.
        Rauhaa ja Rakkautta Maailmaan
        T:Matkalainen.

• TomiW
        Pulsar kirjoitti:

Kun autamme lähimmäistämme kuin hän olisi vanha tuttu, tai sanomme Kiitos vaikka olisi vaatimaton lahja,tai avaamme oven ilman palkkiota, niin kaikki hyvät teot,myös ajatukset,palkitsevat jo itse itsensä,tässä ei ole poikkeusta,pahat teot eivät kasvata,ne kuihduttavat,kuin kasvin joka odottaa vettä mutta saakin vain lisää aurinkoa?,jospa se saisikin edes tipan vettä.
        Auttaminen on yksi hyveistä jotka jo opetettiin muinaisille Temppeliritareille,on monia muitakin hyveitä,nuo löytyvät ihmisestä,jos tutkii 'sielunsa syövereihin'kätkettyä,sekä paljon on muistiin merkitty,kaikkinaiset hyveet kasvattavat,vettä janoavalle,väkisin ei pidä ketään auttaa ja myös senkin voi tehdä,mutta ajatellessa hyvää,nämä kaikki tulevat luonnostaan,kukaan ei ole paha,on vain väärinymmärrystä,väärinymmärryksen tie on tuhon tie,mutta aika aikaa kutakin,jokainen kehittyy.
        ;Vaikka minä puhuisin Enkelten kielellä,mutta ei minussa Rakkautta olisi,olisin vain kuin kilisevä kulkunen tai kuin vaskikello,eikä kukaan ymmärtäisi.
        Rauhaa ja Rakkautta Maailmaan
        T:Matkalainen.

Kaupankassalla huomaa miten tylyjä ihmiset ovat. Kotona ei enään lapsille opeteta hyveitä, ei kiitosta, päivää, ei oven aukaisua vanhukselle. Sen kyllä näkee, että raha on tärkeä.

• need is love
        TomiW kirjoitti:

Kaupankassalla huomaa miten tylyjä ihmiset ovat. Kotona ei enään lapsille opeteta hyveitä, ei kiitosta, päivää, ei oven aukaisua vanhukselle. Sen kyllä näkee, että raha on tärkeä.

Toisin sanoen lapsista ei ole välitetty, raha tai joskus jopa viina menevät lähimmäisten edelle. On myös tavallista, että lapsi on kasvatettu ajamaan vain omaa etuaan: kaikki pitää saada heti, vaivaa näkemättä, vaikka toisen yli kävellen.

Kyllähän elämä on kaiken kaikkiaan maallistunut, eletään nopealla sykkeellä, ja henkiseen minään tutustutaan usein liian myöhään. Pelko oman paikan menettämisestä oravanpyörässä tekee ihmisestä epäluuloisen ja valitettavan usein töykeän.

• Muugalainen Ma Oon
        need is love kirjoitti:

Toisin sanoen lapsista ei ole välitetty, raha tai joskus jopa viina menevät lähimmäisten edelle. On myös tavallista, että lapsi on kasvatettu ajamaan vain omaa etuaan: kaikki pitää saada heti, vaivaa näkemättä, vaikka toisen yli kävellen.

Kyllähän elämä on kaiken kaikkiaan maallistunut, eletään nopealla sykkeellä, ja henkiseen minään tutustutaan usein liian myöhään. Pelko oman paikan menettämisestä oravanpyörässä tekee ihmisestä epäluuloisen ja valitettavan usein töykeän.

"Pelko oman paikan menettämisestä oravanpyörässä tekee ihmisestä epäluuloisen ja valitettavan usein töykeän."

Monihan pelkää paikan menettämistä ja rupeavat sitten töykeäksi. Esimerkiksi töissä kun stressi on suuri, pitää purkaa se johonkin. Itse en pura toisiin raivoani, vaan raivoan sen itse omassa rauhassani pääkopassani. Mutta useat kyllä tekevät sitä että suomenkielessä yksinkertaisella sanalla sanottuna "Vittuilua". Miksiköhän erilaisuuttakin pidetään outona, eikö sitä saisi muka enää olla erilainen ihmiskunnassa. Eikö esim saisi uskoa eri asioihin, ja olla senlainen kuin itse on. En tiedä mistä kaikki johtuu, mutta yleensä kaikki puuttuvat erilaisuuteen hyvin useasti.

Otan esimerkin vaikkapa kyyryselkäisestä, vanhasta miehestä joka ei pysty puhumaan kunnolla, palon jäljet naamassa ja käsissä näkyvät tulipalosta mihin vanha mies jäi loukkuun, mutta pelastui. Esimerkiksi nuoret ottavat hyvin useasti erilaisuuden esille pahana, että jos henkilö on erilainen jollain tavalla, näöltään tai käytökseltään. Esimerkiksi jos on hiljainen tyyppi, sitä aletaan kiusata ja härnätä. Miksi??? Siksi koska hän on erilainen omalla tavallaan. Ihmiskunta on ollut täällä jonkun aikaa ja elänyt maapallolla kauan. No jaa, ihmiset on ihmisiä.

Jos on hyvä ihminen, sitä yleensä myös aletaan härnäämään ja kiusaamaan. Hyvä ihminen ei ole tehnyt mitään, vaan sitä aletaan kiusata yhtäkkiä. Miksi??? Hän on erilainen omalla tavallaan. Otan tämän asian puheeksi koska nämä ovat vakavia asioita jotka sopivat osittain rajatiedon palstallekkin. Miksi oikein hyvää ihmistä sitten kiusataan??? Siksi koska hän on sellainen kuin hän itse on. Jos ei tottele muita jossakin ryhmässä, tulee kiusatuksi ja härnätyksi, vaikkapa jos ei halua ottaa alkoholia tai tupakkaa tai lähteä kaupungille hengailemaan juoppo porukan mukaan.

Mistä tämä ryhmä sitten oikein muodostuu. Ryhmä muodostuu keskushenkilöstä joka ohjaa kaikkia henkilöitä siinä ryhmässä, johon ei sallita niitä jotka eivät tottele ryhmän jäseniä. Tämä on vähän sitä keskiajan tyylistä käyttäytymistä nuorten keskuudessa. Nuorten keskuudessa yleensä on tätä ryhmittymistä. Jatkan myöhemmin lisää...

• TomiW
        Muugalainen Ma Oon kirjoitti:

"Pelko oman paikan menettämisestä oravanpyörässä tekee ihmisestä epäluuloisen ja valitettavan usein töykeän."

Monihan pelkää paikan menettämistä ja rupeavat sitten töykeäksi. Esimerkiksi töissä kun stressi on suuri, pitää purkaa se johonkin. Itse en pura toisiin raivoani, vaan raivoan sen itse omassa rauhassani pääkopassani. Mutta useat kyllä tekevät sitä että suomenkielessä yksinkertaisella sanalla sanottuna "Vittuilua". Miksiköhän erilaisuuttakin pidetään outona, eikö sitä saisi muka enää olla erilainen ihmiskunnassa. Eikö esim saisi uskoa eri asioihin, ja olla senlainen kuin itse on. En tiedä mistä kaikki johtuu, mutta yleensä kaikki puuttuvat erilaisuuteen hyvin useasti.

Otan esimerkin vaikkapa kyyryselkäisestä, vanhasta miehestä joka ei pysty puhumaan kunnolla, palon jäljet naamassa ja käsissä näkyvät tulipalosta mihin vanha mies jäi loukkuun, mutta pelastui. Esimerkiksi nuoret ottavat hyvin useasti erilaisuuden esille pahana, että jos henkilö on erilainen jollain tavalla, näöltään tai käytökseltään. Esimerkiksi jos on hiljainen tyyppi, sitä aletaan kiusata ja härnätä. Miksi??? Siksi koska hän on erilainen omalla tavallaan. Ihmiskunta on ollut täällä jonkun aikaa ja elänyt maapallolla kauan. No jaa, ihmiset on ihmisiä.

Jos on hyvä ihminen, sitä yleensä myös aletaan härnäämään ja kiusaamaan. Hyvä ihminen ei ole tehnyt mitään, vaan sitä aletaan kiusata yhtäkkiä. Miksi??? Hän on erilainen omalla tavallaan. Otan tämän asian puheeksi koska nämä ovat vakavia asioita jotka sopivat osittain rajatiedon palstallekkin. Miksi oikein hyvää ihmistä sitten kiusataan??? Siksi koska hän on sellainen kuin hän itse on. Jos ei tottele muita jossakin ryhmässä, tulee kiusatuksi ja härnätyksi, vaikkapa jos ei halua ottaa alkoholia tai tupakkaa tai lähteä kaupungille hengailemaan juoppo porukan mukaan.

Mistä tämä ryhmä sitten oikein muodostuu. Ryhmä muodostuu keskushenkilöstä joka ohjaa kaikkia henkilöitä siinä ryhmässä, johon ei sallita niitä jotka eivät tottele ryhmän jäseniä. Tämä on vähän sitä keskiajan tyylistä käyttäytymistä nuorten keskuudessa. Nuorten keskuudessa yleensä on tätä ryhmittymistä. Jatkan myöhemmin lisää...

Kiusaajalla on monesti huono itsetunto, ongelmia kotona, isi ei rakasta jne... Kiusaaja löytää kiusattavan jostain herkästä ihmisestä, kiusattavan ei tarvitse olla lihava tai "hassu-niminen", haukkumanimi kyllä keksitään vaikka nimestä Matti. Moni haluaa olla kiusaajan kanssa hyvää pataa, ettei joutuisi itse kiusattavaksi. Kiusattu saattaa yrittää jopa miellyttää "keskus"-kiusaajaa. Näitä ajatuksia minulle tuli kun muistelin kouluaikoja, ja henkilöä joka minua vainosi.

• Muugalainen Ma Oon
        TomiW kirjoitti:

Kiusaajalla on monesti huono itsetunto, ongelmia kotona, isi ei rakasta jne... Kiusaaja löytää kiusattavan jostain herkästä ihmisestä, kiusattavan ei tarvitse olla lihava tai "hassu-niminen", haukkumanimi kyllä keksitään vaikka nimestä Matti. Moni haluaa olla kiusaajan kanssa hyvää pataa, ettei joutuisi itse kiusattavaksi. Kiusattu saattaa yrittää jopa miellyttää "keskus"-kiusaajaa. Näitä ajatuksia minulle tuli kun muistelin kouluaikoja, ja henkilöä joka minua vainosi.

Miksi usea ihmisistä haluaa järjestäytyä yhtenäiseksi ja karsia ne erilaiset pois heidän joukostaan. Esimerkiksi jos minä huutaisin koulussa ruokalassa kovaan ääneen "Minä uskon ufoihin" todella moni järjestäytyisi minua vastaan, osa minun puolelle. Koska kaikessa on yhdyshenkilöt, kaikki ne alut, eli ne jotka uskovat ufoihin ja niistä tiedetään, ne kiusankappaleet yrittävät karsia ne pois. Jos uskoo pikkaisenkaan rajatietoon, heti moni niistä ryhmän jäsenistä haluaa sen henkilön pois joka on eri mieltä ryhmän jäsenien maailmankuvasta.

Eli salaliitot, moni uskonto, kärsimyn tuottamus, skeptikkona oleminen, ja moni muu asia. Nämä kaikki asiat ovat tehneet tästä ihmiskunnasta hyvin lyhytnäköisen kansan jolla on raja-aidat(Sain tämän raja-aita idean tuolta alemmasta viestistä, joten ajattelin että se on sopiva myös tähän. ^^ Kiitos sinulle joka puhui raja-aidoista.). Elikkäs, raja-aidat olivat niitä että otetaan ne asiat pois ihmiskunnalta joita asioita ei saa kertoa ihmiskunnalle. Eli kaiken takana on salaliitto, valitettavasti.

Kärsimys ja jokapäiväinen elämä tuntuu raskaammalta elää. Elämä ei ole helppoa sille joka uskoo asioihin eri tavalla. Koulut ovat ensimmäinen paikka missä tapahtuu. Ala-asteelaiset kyllä jotenkuten olla kunnolla, mutta kun siirrytään ylä-asteelle ja siitä lukioon tai ammattikouluun. Peruskoulun ylä-asteella, lukiossa ja ammattikoulussa on aina ryhmittyneitä henkilöitä. Ne ryhmittyneet henkilöt sitten lietsovat negatiivista ilmapiiriä ympärilleen ja ottavat valitettavasti yhden kohteen mukaan kiusaamiseen.

Kiusattu henkilö on aina se hiljainen, vähän höppänä, ei tee koskaan kenellekkään pahaa, jne jne. Hölmöjähän kaikki on ollut jossain vaiheessa, mutta nykynuoriso on sitä nykyään että otetaan tarkkaavaisesti huomioiden kaikki ympäristöt ja henkilöt. Jos joku henkilö on yhtään erilainen, sitä aletaan kiusata. Sitten kun muukalaiset saapuvat, ei enää kukaan kiusaa ketään toivottavasti. Jatkan lisää jossakin välin....

• Afghan
        TomiW kirjoitti:

tiedetään ja tuo rahan, vallan ja maineen ihannointi johtaa monet polulle kohti kurjaa ja sielutonta elämää...

• Folio Mulder

Tänne olet syntynyt ja omaa elämää on arvostettava kuitenkin syntyy minne syntyy. Silloin, jos tuntee ulkopuolisuutta esim. työttömänä, niin ei pidä antaa periksi.

Olen samaa mieltä monista ajatuksistasi varmaankin, mutta se jaotteluasia on vain sitä, että liian erillaiset tapakulttuurit eivät toimi saman valtion sisällä harmoniassa.

Kansojen liikkeet sotaisilta, kehittymättömiltä ja ylikansoitetuilta alueilta saavat luonnollisesti reaktioita aikaan siellä, jonne yhteiskunta järjestys on jo kyetty raknetamaan suht rauhalliseksi.

Jos minkäänlaista kehittyneen maailman puolustaustumisohjelmaa ei tehdä, on aivan varmaa, että se kehittymättömämmän maailman ylikansoittunut väki tule turmelemaan sitä vähäistäkin rauhaa ja kehitystä, jota eivät ole kyenneet rakentamaan omiin maailmoihinsa.

Se on ihmiskuntamme ikiaikainen vitsaus, mutta se on pysäytettävä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      56
      2198
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1694
    3. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1496
    4. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1484
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1474
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1337
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1044
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      86
      1029
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe