VESIPERÄN KULTAKAIVOS?Onko tästä tulevasta kaivoskombinaatista mitään senkummempa tietoa,sillä onhan kyse useista uusista työpaikoista Haapavedelle?
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
- Nainen tiedätkö miksi estin sinutKyse ei ole inhosta tai mistään sellaisesta
- Välillä ahdistaa todella paljonVälillä ahdistaa todella paljon . En pysty missään käymään ja ahdistaa nähdä ihmisiä
Vastaukset 87
Vanhimmat
tontilla asiaa tutkittavan vai oliko rukoiltavan?
niin voip tirhuuttaa pökkelöitä.
Kombinaatit olivat Neuvostoliitossa tuotantolaitosten yhteenliittymiä.
N. on ajettu alas, vai jatkaako se vielä V*ttukylässä?
kaivamiset tunnetaan.
minkä Jussi tietää,on sen oman suunsa ja silmiensä välissä.Siinä vasta ehtymätön "kaivos".
kaivostoimintaa elä unoha.
Kaikki vattuset kaivospuuhissa?
tällä hetkellä Vattukylän syvin kaivos.
tarkotitko korkein, se Siijonin muori?
meetriä syvä.
kaivoskuilua vierekkäin.
Jussukasta olla niihin hommiin,jussulla huono "hakku".
pari kuiluu vierskäi.
Mitä kummelia tos on.
Se jos on kolome tai neloset, kannattoo tohist.
kaivoskuilut,semmoset mukakuletettavat.Se käy aina torinlaijalla kaivamassa.
ei tarte lainakuiluja kurkistella.
löyvy....kuona-aineita kuuluu tulevan kovasti.
lissää, nii kuonatki jalostuu.
on.suoraan kaivoskuilusta alla olevaan monttuun.Ei mee kuonatkaan hukkaan.
tulisko aromii liikoja?
omia-aikojaan lahoa runkoa pitkin maahan,karkeampi jäte täytyy voimalla pukata ähkäisten äänekkäästi.
vetelys ?
Kahtohhan ommaas , surkiampi sulla?
jokos jussin suuri uima-allas on valmis? Tuleeko miten iso ja onko se sellainen muta-allas vai tuleeko siihen oikein lähdevesi? Osaatko kroolata vai onko sulla vain se perinteinen käsipohja-tyyli?
savolaismorsian viipyy.Ei oo näkynyt abc:llä lupauksista huolimatta.????
avataan Oulaisissa uus tanssilava?!.Pitää taas Oulaistelaisten alkaa toimimaan kun Hapanvetisten jutut jäi taas höpinöiden asteelle.Keväällä höpöttelitte että Kylpysaareen pitää saaha taas tanssit ,mutta jäi taas puheiksi.Me pannaan nyt Oulaisissa tuulemman.Keväällä on mestat missä jatsillaan.
oli viime kesänäkin monet tanssit, en tosin käynyt, mutta luin ilmoituksista.
kässänny väärin ,koko tanssilavaa ei ole enään edes olemassa.
kaivostoiminta voivat kuulua yhteen?
kesällä "tansseja", mutta jos niistä illoista käytetään tanssi-nimitystä, se on tanssin rienaamista ja raiskaamista. Kun puhutaan TANSSEISTA, on kyseessä kunnon parketti, oikea orkesteri ja porukka, joka todella TANSSII, eikä nytkyttele lenkkareilla sementtilaatoilla!
apina paska" (lainaus sinun viisauksistasi) liittyy ikinä mihinkään aloitukseen? Se ei liity sinun rakennusmiestä etsitään -aloituksiin eikä kenenkään aloittamiin järkevämpiinkään juttuihin.
Otappa Jussi vaikka puolen vuoden loma ja häivy täältä siistimään pihaasi, jospa se sinun kielenkäyttösikin puhdistuisi. ja jos pysyt täällä muiden riesana, älä komentele "pysymään asiassa" ellet tee itse ensin niin.
itse otat kahden vuoden tai ikuisen loman,sillä nuo sinun kirjoitukset ovat aika mauttomia ollakseen totta.Vai onko totta ollenkaan sitä on vaikea sanoa?
ja sen oven päällä lukee Flextronicks!
apinajutusta ole montakaan päivää, sinua vain siteerasin, joten kuka on mauton??? Itse olin tyrmistynyt jälleen kerran juttuja lukiessani. Ajatteletko koskaan yhtään mitä kirjoittelet, vai naksahtaako sulla niin totaalisesti ettet voi hillitä kauheita vastauksiasi?
Kymmenen pistettä!!
1-. pistettä !
se on tuo sinun juttusikin,mitä nyt kirjoitat.
vaivaavan tuo sinun kirjoitus on muutellut vastaustaan momta kertaa, kyllä jussin pitäisi vähän ajatella mitä kirjoittaa.
sovitella sen mukaan mitä kaveri heittää tulemaan.
Kyllähän sitä joutuu muuttamaan vastaustaan ku joku
riiviö poistattaa aivan asiallisen kommentin niinkuin tapahtui tässä tänä aamuna.
Juska-passi.Sulla on niin pöljiä määkimisiä,joita yrität korjailla...TÖRPPÖ.
helpolla ne poistajat ilmoittautuvat minulle?
huolissaan että...mitä nää täällä oot oikein leikkimässä teko pyhhää??!!
töihin. Muista etteí siellä saa kytätä naisia niinkuin edellisessä...
ookkonnäänäänäääääää näänää oo... oookkkonnnääää nnnäääääähhhh lappppalllaaaiset perrrskeles
JUNTIT, OPETELKAA EDES PUHUMAAN JA KIRJOITTAMAAN
ja sitä paitsi sana juntti ei kuulu hyvän suomen kielen hallintaa. et taida sinäkään osata suomen kieltä! kannattaa mennä vaikka jollekin kurssille, on todella noloa jos ei osaa omaa äidinkieltään. ei anna sinusta hyvää kuvaa jos käytät tuollaisia sanoja.
työpaikassa naiset kyttäsivät minua saadakseen polttaa minut jostakin tekemästäni virheestä ja onnistuivat siinä täydellisesti,sillä he saivat työnjohdon uskomaan selviä valheita.
jussi teit, kun jouduit pois.
kysymässä siltä työnantajapuolen edustajalta jos hän vielä löytäis onkin pätevään syyn laittomaan irtisanomiseen.
sulle sanoneet, en minä tiedä missä oot ollu.
turhia kyselet.
laiton, sanoppa se.
laiton muuta en sano.
taas huijata,höpsis jussi.
vaan heti lähtö,niin vedä siitä oma johtopäätös.
osui oikeaan persaukseen ja oikeaanaikaan,vieläpä täysin laillisesti.
sitä Revon Tertulta,sillä minä en vastaa enään kolmenkymmenen vuoden takaisiin juttuihin mitään.
viestiin voinut vastata,ilman että poistaa määkäsynsä?Siis tuohon edelliseen.
minä.
johtajana, että pystyi antamaan sulle potkut, ainakin saa sellaisen kuvan tuosta sinun kirjoituksesta.
mitään käsitystä koko asiasta ja eikä ole tarvettakaan.
pitää kysyä, antoiko potkut hän.
tämä julkinen asia?
siittä höpöttelemään.
osin loppuunkäsitelty.
Oikea typerysten typerys.Sinä vejit takaisin ensimmäisen vastauksesi.Elä mylykytä vastaan AASI.
noin typeriin kysymyksiin vastata.
ne sinussa näki, kun antoivat potkut.
tauti jota ne pelkäsivät,että se tarttuu heihin.
vain se, oliko tarttuvaa, vai mitä.
että Epilepsia tarttuu.
epäili.
hyvinnii.
laiskansuoni joka oli saanut yliotteen sinusta.Se sama suoni repii sinua kuolemaan asti...Näin on ..
laiskansuoni jo on aikoihin eletty.
ei hoitanut asiaa? Sairauden takia ei ketään saa sanoa irti. Kuuluitko ammattiliittoon? Kuka oli luottamusmiehenä?
tuollainen irtisaniminen onnistui.En kuulunut ammattiliittoon.Tämä luottamusmies on vieläkin töissä saman työantajan palveluksessa,mutta ei ole ollut pitkään aikaan pääluottamusmies ja syykin on luultavasti että hän meni minun tapauksessa työnantajan puolelle.
pisti omiaan, eihän asia noin ollut.
syntynyt tuolloin kun olin töissä?
sitten muistihäiriöitä.
takia tämä kuuluu tällä palstalla käsiteltäväksi asiaksi?Sillä yksityisyyden suoja se on minullakin.
Muista sinäkin että INTIMITEETTISUOJA suojaa minua
kertomasta mitään omista asioistani.
tupata tuommosia juttuja joista ei saa keskustella, tuossakin puhuit luottamusmiehistä ja omista irtisanomisistasi,lopeta turha pölinäsi.
sanat sinullekkin.
persaus täynnä.Siihen on potkaistu siksimonta kertaa,muutkin kuin veli-pekka.
luulot sinulla on?
vaan fakta tietoa.
mahassa ettet pääse laihtumaan.
ovat säälittäviä.
sinunkaan kommenteissa mitään kehuttavaa.
kosteuvesta se johttuu.
Ei mulla ikinä oo leikannu kuin sulla ja kopolan pojilla.
kyllähä sinä pölijä-karin muistat?
sillä on käyttöä joka murjussa.