Sopiikos oinas kaksosille laisinkaan?
Pidän oinasherrastani paljon, vaikeuksia syntyy hänen valtavan suuresta omistus halusta.
Se kaikki muu elämä menee onnentähtien merkeissä.
Neuvoja kaivataa.
Oinas herrankanssa pulassa
6
1366
Vastaukset
- koi
Nämä herrat ovat omistushaluisia, mutta pitävät myös haasteista. Itse olen oppinut pitämään puoleni.
- kaksoisnainen 88
oinas ja kaksonen sopii noikein mainiosti ainoastaan mikä minua kaksosena häiritsee on niiden itserakkaus ja omistushalu muuta vikaa ei ole. onnea vaan matkaan ;)
- oinasmiehestä
Oon kaksosnainen ja oon tuntenu useampaan oinasmieheen elämäni aikana vetoa, mutta yleensä ensin vain fyysisesti. Voivat olla mustasukkaisia ja osa herkkiä pettämään, jollei itse omistaudu ja anna huomiota miehelle.
Osaavat olla kyllä valloittavia, joten ota ihmeessä selvää! Kysy tarkempi synt. aika_tsekkaa kiinalainen horosk. ja nouseva merkki. - Marihh
Noh, olen nyt onnellisesti yhdessä tämän oinasherrani kanssa, mutta on meillä tietenkin näitä vaikeitakin hetkiä ollut..
Yleensä ainakin oinas saattaa olla äkkipikainen ja omistushaluinen, niinkuin joku jo mainitsikin. Ja yksi asia mikä ärsyttää on se että oinas on erittäin kovaluonteinen eikä anna melkeinpä mitään periksi, vaan pitää mielipiteistään ja käsityksistään kiinni. Ainakin minun oinaani on herkkä suuttumaan ja saattaa saada aikaan isonkin raivarin jostain ihan pienestä asiasta.. Tietenkin osaavat nämä oinasherrat olla huomaavaisia ja todella helliä ;)- Marihh
Joten pidä vain kiinni, vaikka joskus saattaakin ilmaantua näitä vaikeita tilanteita, mutta jos todella rakastat häntä niin ole kova. :)
- mepe
olen itse ollu oinas miehen kanssa monta vuotta ja se oli ihanaa ja samalla myös yhtä helvettiä,oli ihana ja auttavainen selvin päin mutta kännissä aivan muuta. Mustis,omistushaluinen ja ym. Olen nyt onnellisempi kun olen siitä päässyt eroon vaikka tunteita on jäljellä ja tulee olemaan , olihan meillä paljon hyviä hetkiä, tiedän vaanettä en voisi elää samanlaista elämää enää, olin silloin häkkilint, nyt olen vapaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213650
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu303413Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt513383Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka523066Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222859Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod212608Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1142332MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142145Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281737IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1351379