Ville&Bam

Goth Boy

Hei. Kuulin juoruja, et "kaikki" tietää että Bam Margeralla ja Villellä on ollut muutakin juttua kuin kaverisuhde. Onko tällaisia juoruja oikeasti ollut ja mitä olette tästä kuulleet? Mä kuulin sitäkin, että Jonnan ja Villen suhde olisi kariutunu juuri siksi, että Ville rakastui Bamiin ja/tai toisinpäin. Niillä ei nyt taida enää olla mitään, se on kai varmaa? Kiitos asiallisista vastauksista.

20

2061

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      Totta kai tollasia juoruja lasketaan väkisinkin liikkeelle. Minkä takia ne rupeais homoilemaan, kun kummankin ympärillä pyörii kauniita naisia jotka haluaa niiden punkkaan? Ja eiks se Villen ja Jonnan suhde kariutunu siihen Jonnan depikseen ja ihan vaan siihen ettei ne saanut viettää tarpeeks aikaa keskenään? Vaik nyt sit on niitä huhui et ne ois taas yhessä, ihan vaan kavereina tai seurustellen.
      Mut en mä kyllä usko sitä Ville-Bam juttua. Kavereita ne vaan on (oli?) ja joku urpo on ruvennut levittelemään kaikenlaisia juttuja. Joku urpo joka on ollut kateellinen Villelle ja Bamille siitä ku muijat tykkää niistä.

      • ..............

        "Minkä takia ne rupeais homoilemaan, kun kummankin ympärillä pyörii kauniita naisia jotka haluaa niiden punkkaan?"

        Jos vaikka olisivat homoja? Eihän niitä silloin maailman kauneimmat naiset kiinnostaisi.


      • .....
        .............. kirjoitti:

        "Minkä takia ne rupeais homoilemaan, kun kummankin ympärillä pyörii kauniita naisia jotka haluaa niiden punkkaan?"

        Jos vaikka olisivat homoja? Eihän niitä silloin maailman kauneimmat naiset kiinnostaisi.

        mä lähinnä tarkoitin, että kun niillä pyyhkii niin hyvin heteroina ja kun ne varmaankin viihtyy sellaisina, miksi ne yhtäkkiä saisikin päähänsä et ne on homoja?


    • CinnamonGirl

      Villen ja muiden yksityiselämä ei kuulu meille sen enempää kuin he ovat julkisesti kertoneet. Tuskimpa kellään täällä sen enempää oikeaa tietoa on, vain huhupuhetta ja arvailuja.

    • .....

      repesin kun luin ton

    • bel

      En oo ite kuullut mitään tollasta, mutta aika mielenkiintoinen juttu... :)

    • ................

      bam oo menny kihloihin alkuvuodesta?

    • skede

      ai villel ja bamskul jotain muuta ku jotaa kaveruutta?!ohhoh!en ois siitä bamista uskonu.sillähän eks ookki se jen tyttöystävä!
      en oo kuullu tällasii mut ville on sanonu et se ei oo täysin hetero.

      • CinnamonGirl

        Siis luultavasti toi on vaan joku ihmeen juoru että niillä olis ollut jotain, vai onko siitä olemassa parempia todisteita kuin huhupuheita?


    • VV-fan85

      Ville on itse myöntänyt joskus aiemmin että hän olisi bi-seksuaalinen. Bamista ei kukaan tiedä mutta hän on komea mies ja varmaan on Villekin tämän huomannut. Yleensä jos eroaa on herkässä mielentilassa ja kaipaa ihmistä lähelleen. Ehkä se on ollut Bam, ehkä ei. Eikä se meille kuulukaan. Mutta hyvin sopisi tilanne että murtunut Ville lähestyy Bamia ja kaipaa jotain, mutta kun homma alkaa käydä intiimimmäksi niin Bam suuttuu ja siksi he olisivat nyt viileämmissä väleissä. Tämä oli siis vain ajatusleikki sovittelen palapelin paloja. Totuuden tietää vain Ville itse sydämmessänsä.

      • voi viddddu

        siis voi viddu


      • ei kai sentään?

        Mä olen kyllä kuullut aikaisemminkin, että Ville ois sanonut olevansa bi, mutta Villehän on myöntänyt myös olevansa aikamoinen valepukki ja muutenkin vaikuttaa aika huumorintajuiselta vitsiniekalta...?
        Mistä sä luit että se sanoi olevansa bi? Mä uskon että se on voinut piloillaan sanoa niin, mutta tuskinpa tosissaan... Vai?


      • synnin viemää

        jos haluatte tietää villen seksuaalisuudesta lukekaa him-synnin viemää.


    • -ramona-

      olis kyllä aika hyvännäkönen pari c(:

    • ja mitä väliä sillä on?

      Mistä sitä tietää vaikka Bam olisi ruvennut nussiin Viva la Bam-ohjelman Vitoa,hei eikö tämäkin ajatus käy tohon sun ajatuksenjuoksuun.
      Sun täyty tällänenkin keskustelu aloittaa jotta saat itsellesi kirjoituskkavereita kun muita ei ole.Säälittävää.

    • Solitary man

      MITÄH!?!?!??!?! Ei voi olla totta!!

    • Doa

      Voi helvetti! Eiköhän se ole heidän oma asiansa ja kaikki nämä täällä on juoruja. Tosin pakko myöntää että olis kyllä seksikäs pari...

    • HellGenius

      Hey dudes...

      Jos teitä kiinnostaa tuollaiset asiat niin pähkäilkää niitä omissa pikku päissänne... Who cares ! Ihan sama olisi Ville vaikka homo, bi tai hetero, en mä ainakaan kuuntele Himiä itsessään Villen takia, vaan lähinnä sen takia miten hän pystyy ilmaisemaan luovuutensa musiikin avulla. Eli Ville henkilönä on aivan eri juttu kuin bändi joka soittaa suurimmaksi osin Villen säveltämää musiikkia.

      Ja eikös se tosiaankin ole ihmisen oma henkilökohtainen asia mitä pään sisällä liikkuu tai mikä on seksuaalisuus tmv. .. Että sillee...

    • Ja minä repesin kun kuulin sen. Se nimittäin on käynyt aika pirun selväksi ettei kumpikaan kyseisistä herroista ole homoja.(Ikävä kyllä)

      Kavereita kyllä, ja mahdollisesti hyvinkin läheisiä sellaisia.

    • HIMittäjä

      On teilki jutut :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4623
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe