Elikkäs mites liitetään tv,digiboxi ja tallentava
dvd,että pystyisi tallentamaan,kaikki philips-merk-
kisiä.
Kiitos jo etukäteen...
TV+DIGIBOXI+TALLENTAVA DVD
3
1147
Vastaukset
- veikko2
Vedät johdot 1 to 2 to 3 äläkä kysele turhia.
Kytke scart: Boksi (TV) -> (av2) DVDR (av1) -> TV. Antenni sitten joka laitteeseen vielä vuodeksi. Vuoden jälkeen riittää, että antenni menee boksiin. Boksin ja DVD:n välillä voi vaihtaa DVDR:n kaken TV/DVD-nappulalla. Pidä ulostolo boksista ja DVDR:stä RGB:nä.
- daks
Joo, olen kans tapellut tämän Phillipsin tallennusongelman kanssa. Jokaiselle olen sanonut, että eivät ostaisi Phillipsin laitteita. Mutta kun niitä nyt vain on niin, jotenkin niidenkin kanssa on elettävä.
Phillipsin tv:ssä on "ohjelmallisesti kaksi sisääntuloa" ext1 ja ext2. Minä olen kiertänyt ongelman niin, että digiboksista tulee ext1:n kautta ja dvd:n kautta tulee ext2:een. Sanomattakin on selvää, että digikanavalta ei pysty sitten tallentamaan dvd-asemalle, mutta ext2:n kautta saan tallennettua.
Katso vielä kerran jos toisenkin kerran ne asennusohjeet. Kaikki johdot, antennijohdotja scartit kiinni, ext1 ja ext2 vaihtelemalla ja kokeilemalla ehkä saa ongelman kuntoon. Jos saat toimimaan kuten minä, niin on aikaa vuosi hankkiutua Phillipsin laitteista eroon.
Onko sinun digiboksisi kahdella virittimellä, joten pystytkö yleensäkään esim. nauhoittamaan toista ohjelmaa kuin katsot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau596855Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414815- 752637
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat411999- 181758
- 301567
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81512Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151329- 241244
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671137