digikanavat hukassa

tuula

Digikanavat katosivat tallentava dvd/digiboxi yhdistelmästä. Johdot on ilmeisesti oikein ko ne aikasemmin näky. Mulla on LG rh 7500. Heitänkö koko aparaatin ikkunasta?

6

766

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei noissa tallentavissa DVD-laitteissa ole digivirittimiä (tiettyjä poikkeuksia lukuunottamatta). Tarvitset digiboksin.

      • tuula

        tuota noin, siis digiboxi on ja digikanavat on näkyneet ennen pitkää kesälomareissua, jolloin virta oli pois aparaatista. Digiboxin kautta kaikki kanavat näkyy, mutta ei tallentavan dvd:n kautta. Tulisko jotain neuvoa mieleen?


      • tuula kirjoitti:

        tuota noin, siis digiboxi on ja digikanavat on näkyneet ennen pitkää kesälomareissua, jolloin virta oli pois aparaatista. Digiboxin kautta kaikki kanavat näkyy, mutta ei tallentavan dvd:n kautta. Tulisko jotain neuvoa mieleen?

        Onko se DVD-tallennin kytketty siihen digiboksiin? Laita se tallntamaan siitä scartista, johon se boksi on kytketty.


      • tuula
        okaro kirjoitti:

        Onko se DVD-tallennin kytketty siihen digiboksiin? Laita se tallntamaan siitä scartista, johon se boksi on kytketty.

        Vaihdoin scartjohtojen paikkaa. Nyt telkkariin menevä johto lähtee euro av 2 ja digiboxiin euro av 1. Tein kanavahaun, mutta nelonen, subbari ja muut on edellen hukassa. Remonttiviinikin alkaa vaikuttaa unettavasti, joten jatketaan huomenna...
        jos jaksetaan. Hyvää yötä ja kiitos neuvoista!


      • tuula kirjoitti:

        Vaihdoin scartjohtojen paikkaa. Nyt telkkariin menevä johto lähtee euro av 2 ja digiboxiin euro av 1. Tein kanavahaun, mutta nelonen, subbari ja muut on edellen hukassa. Remonttiviinikin alkaa vaikuttaa unettavasti, joten jatketaan huomenna...
        jos jaksetaan. Hyvää yötä ja kiitos neuvoista!

        Mitä ihmettä sanot? Koita jäsentää asioita hieman. Kanavahaulla ei ole mitään tekemistä scart-johtojen kanssa. Se boksi kannattaa yleensä panna sinne AV2:een ja TV AV1:een. Mihin tiet yleensäkin sen kanavahaun? Tallentimeen vai boksiin. Edelleenkään se boksi ei löydä digikanavia eikä sen pidäkään löytää.


      • tuula
        okaro kirjoitti:

        Mitä ihmettä sanot? Koita jäsentää asioita hieman. Kanavahaulla ei ole mitään tekemistä scart-johtojen kanssa. Se boksi kannattaa yleensä panna sinne AV2:een ja TV AV1:een. Mihin tiet yleensäkin sen kanavahaun? Tallentimeen vai boksiin. Edelleenkään se boksi ei löydä digikanavia eikä sen pidäkään löytää.

        Nyt se toimii. En kyllä vieläkään tiedä mikä oli vikana...Täytyy kyllä sanoa,että vempaimen käyttöohjeesta ei tällä päällä saa mitään tolkkua.
        Enpä enää vedä johtoja seinästä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe