Digikanavat katosivat tallentava dvd/digiboxi yhdistelmästä. Johdot on ilmeisesti oikein ko ne aikasemmin näky. Mulla on LG rh 7500. Heitänkö koko aparaatin ikkunasta?
digikanavat hukassa
6
766
Vastaukset
Ei noissa tallentavissa DVD-laitteissa ole digivirittimiä (tiettyjä poikkeuksia lukuunottamatta). Tarvitset digiboksin.
- tuula
tuota noin, siis digiboxi on ja digikanavat on näkyneet ennen pitkää kesälomareissua, jolloin virta oli pois aparaatista. Digiboxin kautta kaikki kanavat näkyy, mutta ei tallentavan dvd:n kautta. Tulisko jotain neuvoa mieleen?
tuula kirjoitti:
tuota noin, siis digiboxi on ja digikanavat on näkyneet ennen pitkää kesälomareissua, jolloin virta oli pois aparaatista. Digiboxin kautta kaikki kanavat näkyy, mutta ei tallentavan dvd:n kautta. Tulisko jotain neuvoa mieleen?
Onko se DVD-tallennin kytketty siihen digiboksiin? Laita se tallntamaan siitä scartista, johon se boksi on kytketty.
- tuula
okaro kirjoitti:
Onko se DVD-tallennin kytketty siihen digiboksiin? Laita se tallntamaan siitä scartista, johon se boksi on kytketty.
Vaihdoin scartjohtojen paikkaa. Nyt telkkariin menevä johto lähtee euro av 2 ja digiboxiin euro av 1. Tein kanavahaun, mutta nelonen, subbari ja muut on edellen hukassa. Remonttiviinikin alkaa vaikuttaa unettavasti, joten jatketaan huomenna...
jos jaksetaan. Hyvää yötä ja kiitos neuvoista! tuula kirjoitti:
Vaihdoin scartjohtojen paikkaa. Nyt telkkariin menevä johto lähtee euro av 2 ja digiboxiin euro av 1. Tein kanavahaun, mutta nelonen, subbari ja muut on edellen hukassa. Remonttiviinikin alkaa vaikuttaa unettavasti, joten jatketaan huomenna...
jos jaksetaan. Hyvää yötä ja kiitos neuvoista!Mitä ihmettä sanot? Koita jäsentää asioita hieman. Kanavahaulla ei ole mitään tekemistä scart-johtojen kanssa. Se boksi kannattaa yleensä panna sinne AV2:een ja TV AV1:een. Mihin tiet yleensäkin sen kanavahaun? Tallentimeen vai boksiin. Edelleenkään se boksi ei löydä digikanavia eikä sen pidäkään löytää.
- tuula
okaro kirjoitti:
Mitä ihmettä sanot? Koita jäsentää asioita hieman. Kanavahaulla ei ole mitään tekemistä scart-johtojen kanssa. Se boksi kannattaa yleensä panna sinne AV2:een ja TV AV1:een. Mihin tiet yleensäkin sen kanavahaun? Tallentimeen vai boksiin. Edelleenkään se boksi ei löydä digikanavia eikä sen pidäkään löytää.
Nyt se toimii. En kyllä vieläkään tiedä mikä oli vikana...Täytyy kyllä sanoa,että vempaimen käyttöohjeesta ei tällä päällä saa mitään tolkkua.
Enpä enää vedä johtoja seinästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952063
- 1331149
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34731ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46547- 9532