Shooton/lukkopainin peruskurssit Vantaalla

MMA Vantaa

MMA Vantaan järjestämä lukkopainin ja vapaaottelun alkeiskurssi alkaa ke 6.9.2006 klo 19.00

Paikka: Rajatorpan kalliosuoja
(kartta http://www.mmavantaa.net/?cat=4 )

Kurssin hinta 85 €.

Kurssin vetäjänä toimii mm. Shooto-liiton amatöörien Euroopan mestari Timo Hakkarainen.

Alkeiskurssi kestää kahden kuukauden ajan jolloin harjoituksia on kaksi kertaa viikossa.
Alkeiskurssimaksulla voi harjoitella vuoden 2006 loppuun saakka. Alkeiskurssin jälkeen
harjoituksiin voi osallistua viisi kertaa viikossa.

Ilmoittautuminen paikanpäällä.
Ensimmäisiin treeneihin verkkarit ja T-paita mukaan.
Kurssin ikäraja 15 vuotta.

----------------------------------------
LISÄTIETOJA http://www.mmavantaa.net
----------------------------------------

8

556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kp75

      vaikkakin ekaa kertaa siellä kävin, niin kyllä hiki lensi jo alku metreillä.
      hyvää menoa!

      • miten on?

        Onko teillä harjoitussalilla kehää, kun tatamia ainakin näyttäisi riittävän?


      • kp75
        miten on? kirjoitti:

        Onko teillä harjoitussalilla kehää, kun tatamia ainakin näyttäisi riittävän?

        no sitä tatamia riittää jonkin verran, sellaisen pienen salin verran, mutta pettymys on ettei sitä treeni häkkiä/kehää ole, koska tila on vuokrattu muillekkin seuroille!
        se nyt on sellaista nhb meininkiä.


      • molli
        kp75 kirjoitti:

        no sitä tatamia riittää jonkin verran, sellaisen pienen salin verran, mutta pettymys on ettei sitä treeni häkkiä/kehää ole, koska tila on vuokrattu muillekkin seuroille!
        se nyt on sellaista nhb meininkiä.

        juuri alottanut lajin harrastamisen sielä, joten on varmaan vaikea vastata, mutta kuinka kehälajia pystyy treenaamaan kilpailua ajatellen ilman kehää? Toivottavasti joku MMA-Vantaan pidempään harrastaneista pystyy vastaamaan.


      • vielä lisäten
        molli kirjoitti:

        juuri alottanut lajin harrastamisen sielä, joten on varmaan vaikea vastata, mutta kuinka kehälajia pystyy treenaamaan kilpailua ajatellen ilman kehää? Toivottavasti joku MMA-Vantaan pidempään harrastaneista pystyy vastaamaan.

        En epäile etteikö opetus toimisi pelkällä tatamillakin, onhan teillä kovia nimiä vapaaottelukehissä, mutta kysynkin kuinka varsinainen kehäharjoittelu kisoihin toteutetaan? Treenaatteko lisäksi muualla kuin urheiluhallin tiloissa?

        Harrastan itse pystylajia, mutta olen kiinnostunut tulevaisuudessa aloittamaan myös vapaaottelupuolen harjoittelemisen. MMA Vantaan sali sijaitsee itseäni lähimpänä ja sillä näistä asioista kyselen.


      • MMA Vantaa
        vielä lisäten kirjoitti:

        En epäile etteikö opetus toimisi pelkällä tatamillakin, onhan teillä kovia nimiä vapaaottelukehissä, mutta kysynkin kuinka varsinainen kehäharjoittelu kisoihin toteutetaan? Treenaatteko lisäksi muualla kuin urheiluhallin tiloissa?

        Harrastan itse pystylajia, mutta olen kiinnostunut tulevaisuudessa aloittamaan myös vapaaottelupuolen harjoittelemisen. MMA Vantaan sali sijaitsee itseäni lähimpänä ja sillä näistä asioista kyselen.

        MMA Vantaa treenaa Rajatorpan kalliosuojan lisäksi myös Myyrmäen uimahallilla. Kummassakaan paikassa ei ole kehää, kuten ei ole koko Länsi-Vantaalla. Tästä kärsivät kaikki kehälajien harrastajat. Lähin kehä löytyykin Tikkurilasta, ja sen asian kanssa on vain opittava ja onkin opittu elämään.
        Ilman kehää kisoihin valmistautuminen ei ole toistaiseksi tuottanut ongelmia. Sitä ei tietenkään voi kieltää etteikö kehässä treenaaminen olisi hyväksi, mutta kaupungin tarjoamissa tiloissa tämä ei kuitenkaan ole tällä hetkellä mahdollista.


      • mukuson

        Oliko siellä peruskurssin aloittelijoiden joukossa yhtään vanhempaa(30 - 40v.)kaveria mukana?
        Vai meneekö enemmän nuorempien tahdissa?


      • on varmaankin
        mukuson kirjoitti:

        Oliko siellä peruskurssin aloittelijoiden joukossa yhtään vanhempaa(30 - 40v.)kaveria mukana?
        Vai meneekö enemmän nuorempien tahdissa?

        sellaset 25-40v .
        ihan hyvä. itse olen melkein pienin koko joukosta, mutta se on sitä hyvää vääntöä.
        aikasta paljon sitä matossa vääntämistä, vaikka itse pidänkin enemmän pystyottelusta, kun siinä saa iskeä oikein kunnolla, kun taas matossa ei lyödä, tai ainakaan olla vielä lyöty.
        hyviä treenejä.
        paikat tahtoo olla viikonkin kipeänä, mutta ei sovi valittaa.
        hyvää kuntoa kaikille.!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1394
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      374
      717
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe