Kauhupeli

mikä......

On huippu jännittävä kauhupeli jos Half-Life 2:sta ei lasketa, se on pelattu.
Peli jossa ei räiskitä yhtenään vaan jönnitys luodaan äänillä, ja tunnelmalla. Vain silloin tällöin täysin yllättäin hönkii jokin örkki niskaan.
Älkää lapset vatatko heitä kun yleensä pelottaa kaikki missä tuhaatpäin lahdataan raatoja.
Tällaiset pelit ei kiinnosta.

Ehdotuksia. MAinitaan nyt vielä että HL2 on hyvä.
Doom on paska. Ei doomin kaltasita putkijuoksua.

21

1250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varmaankin Silent Hill on jo tuttu nimi? Sarjan peleistä löytyy tunnelmaa vaikka muille jaettavaksi.

      Lupaavalta vaikuttaa myös Penumbra, tosin en ole vielä itse ehtinyt kokeilla.
      http://frictionalgames.com/penumbra

    • hyviä..

      ovat justiin silent hillit varsinkin 2 ja 3, sitten project zero 1,2,3 joista kolmonen on paras sitten tulee 2.suositeltava on myös forbidden siren 2, 1 on huonompi ja paljon vaikeampi ja turhauttava juuri vaikeutensa takia.siinä muutamia hyviä kauhupelejä.

    • vuodelta 96

      Ja darkseed vuodelta 92(?)

      • haluan sen kovasti

        hei mistä ton harvesterin oikee löytäs??
        oon ettiny sitä frendin kans jo jonki aikaa,se on pakko saada..


    • tuttu on

      Enkä sitä jskanu juuri alkua pidemmälle pelata sen surkean ohjattavuuden vuoksi.
      Pelissä olisi erittäin toivottavaa mahdollisuus pelata ensimmäisestä persoonsta.

    • että...

      Peli pitäisi olla PC:lle ja mielellään uudempi, siis hyvälä krafiikala varustettu.

      Yhtä lailla se voi olla seikkailukauhua kuin toimintaakin etc.

      Olen kuullut jostakin Hero/Heroes pelistä jossa on dinosauruksia yms. En vain Googlella löydä mitään tietoa. Ehkpä nimi ei ole siten juuri mainitut.
      Eikä tämä ole välttämättä kauhua mutta kiinnostaa silti.

      • sami.kalastaja

        Genre jota ilmeisesti haet on Survival Horror. Tsekkaa http://www.dreamdawn.com/sh/ - runsaasti tuon lajityypin pelien arvioita. Oma suosikkini on huonosti arvosteluissa pärjännyt Cold Fear.


      • linkistä
        sami.kalastaja kirjoitti:

        Genre jota ilmeisesti haet on Survival Horror. Tsekkaa http://www.dreamdawn.com/sh/ - runsaasti tuon lajityypin pelien arvioita. Oma suosikkini on huonosti arvosteluissa pärjännyt Cold Fear.

        Tuoltahan löytyy vaikka mitä näppärää.
        Aikaisemmin kirjoitin että Half-Life 2 /Episode one on hyviä pelejä. Toisaalta kyllä mutta aivan liikaa räsikintää ja tunnelma sekä horror jäävät minimiinsä.
        Ottaa päähän jatkuva räskiminen.
        Toivottavasti linkin peleistä löytyy vähemmän mättöä ja enmmän sitä muuta.


      • Dead Space

        Mites olis Dead Space ?


    • Kege

      Doomithan on oikeasti helvetin hyviä. En ymmärrä joukkohysteriaa tapaan "Doom III on paska Doom III on paska Doom III on paska" Ei se sitä ole! Sehän on vähän helkutin hyvä matsi!

    • Kkos

      Alone in the Dark

      muuta et tarvitse

      • dgs

        Muumilaakson tarinoita osa 3 on ihan tarpeeksi pelottava sunlaiselle ipanalle.


      • jokuvaa123
        dgs kirjoitti:

        Muumilaakson tarinoita osa 3 on ihan tarpeeksi pelottava sunlaiselle ipanalle.

        lol! nobot DOOM III ON PARAS!!! vittu joku ei tykkää doomist -.-


    • Ruma akka!!!!!!!!!!!

      Ruma akka ruma akka!!!!!

    • Daniel<3Agrippa

      En tiedä miten on mahdollista, että amnesiaa ei ole vielä ehdotettu, mutta siinä sinulle kauhu peli.
      Ja Half Life ei edes ole kauhupeli... FPS räiskintää...

    • jinster

      Clive Barker´s Undying
      Suffering Ties that Blind
      Vampire: The Masquerade – Bloodlines
      F.E.A.R.

      Siinä jotain

    • Gamor

      Kuvailit juuri kysymyksessä pelin nimeltä: "Amnesia: The Dark Descent", että se kannattaa ehdottomasti tsekata.

    • fear1

      F.E.A.R

      Sarjan ensimmäinen ja paras peli lähtis edukkaaseen hintaan greenmangaming sivuilta (2.25€) kun käyttää alennuskoodia GMG30-DPLIM-DN831

      Kun teet vielä tunnuksesi tuosta ref-linkistä, niin saat 2€ ensimmäisestä ostosta!
      http://www.greenmangaming.com/?gmgr=qipokuwo

    • peluri3

      suosittelen amnesiaa tai euthanasiaa

    • faggots

      Kyllä siellä half lifessa vähän horroriakin ilmestyy. Amnesiaa ehdottais... hetkonen, aloitusviesti on kirjoitettu 2006, eikö kukaan katso näitä päivämääriä ennen kuin alkaa mitään kirjoittelemaan? Tuskin ketjun aloittaja edes muistaa kirjoittaneensa tälläisen? Turhaan nostatte näitä vanhoja ylös kun ei näillä vittu mitään tee.

    • jatkoa2

      Ja muuten amnesiaa ei edes ollut näköjään silloin vielä kun kysyjä kysyi tätä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe