Herään joka yö kauheaan kuorsaukseen...
...hiivin alakertaan nukkumaan...
...kuhmurainen sohvatyyny vie yöunet...
...aamulla takaisin nukkumaan kuorsuaksen laannuttua...
Kuullostaako tutulta?
Kuorsausta joka yö...
5
1451
Vastaukset
- Nimetön
Kun on niin ikävä sitä kuorsausta...
- kuulostaa
Mieheni nukkuu kuorsauksensa takia eri huoneessa,sittenkin kuorsaus kuuluu,tosin vaimeampana.Samassa huoneessa nukkuessamme herään joka yö toistuvaan voimakkaaseen kuorsauksen ääneen toistuvasti,omat unet jäävät silloin hyvin katkonaisiksi ja olen aamulla jo valmiiksi väsynyt(ja äreä).Onnekseni? mies on viikot toisella paikkakunnalla töissä joten viikolla nukun univelat takaisin :)Mieheni kohdalla yksi syy kuorsaukseen on reilu ylipaino.Painonpudotus on onnistunut,mutta paino tulee aina takaisin.Olen paasannut miehelleni ylipainoon liittyvistä riskeistä,mutta se on kuin seinille puhuisi.
- oskariko
Kun en tiedä oletko mies eli nainen, miehen kuorsaukseen on hyvä apukeino
- Kuorsaajan yliväsynyt vaimo
Mikä vinkki, meillä ei kyllä ole tehonnut mikään:( Alan olla its jo sairas väsymyksestä, olen jopa mennyt tuttujen luo yökylään, jota voin edes yhden yön nukkua kunnolla.
- ossin-viikset
Kuorsaajan yliväsynyt vaimo kirjoitti:
Mikä vinkki, meillä ei kyllä ole tehonnut mikään:( Alan olla its jo sairas väsymyksestä, olen jopa mennyt tuttujen luo yökylään, jota voin edes yhden yön nukkua kunnolla.
Kuorsaus johtuu yksinkertaisesti siitä kun ilma ei pääse kiertämään kunnolla, jos olet nainen pätee ohjeet sinuunkin osittain, miehillä kuorsaus johtuu siitä kun pallit peittää ulostusaukon eikä ilma pääse läpivetoa suorittamaan. Otappa puinen soppakauha ja siirrä ko. vehkeet kyseisen paikan päältä pois niin jopa kuorsauskin lakkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1443641"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?722206Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p641938Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am971911- 191869
Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.91714Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m171581- 791564
Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko111370Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1251353