Herään joka yö kauheaan kuorsaukseen...
...hiivin alakertaan nukkumaan...
...kuhmurainen sohvatyyny vie yöunet...
...aamulla takaisin nukkumaan kuorsuaksen laannuttua...
Kuullostaako tutulta?
Kuorsausta joka yö...
5
1445
Vastaukset
- Nimetön
Kun on niin ikävä sitä kuorsausta...
- kuulostaa
Mieheni nukkuu kuorsauksensa takia eri huoneessa,sittenkin kuorsaus kuuluu,tosin vaimeampana.Samassa huoneessa nukkuessamme herään joka yö toistuvaan voimakkaaseen kuorsauksen ääneen toistuvasti,omat unet jäävät silloin hyvin katkonaisiksi ja olen aamulla jo valmiiksi väsynyt(ja äreä).Onnekseni? mies on viikot toisella paikkakunnalla töissä joten viikolla nukun univelat takaisin :)Mieheni kohdalla yksi syy kuorsaukseen on reilu ylipaino.Painonpudotus on onnistunut,mutta paino tulee aina takaisin.Olen paasannut miehelleni ylipainoon liittyvistä riskeistä,mutta se on kuin seinille puhuisi.
- oskariko
Kun en tiedä oletko mies eli nainen, miehen kuorsaukseen on hyvä apukeino
- Kuorsaajan yliväsynyt vaimo
Mikä vinkki, meillä ei kyllä ole tehonnut mikään:( Alan olla its jo sairas väsymyksestä, olen jopa mennyt tuttujen luo yökylään, jota voin edes yhden yön nukkua kunnolla.
- ossin-viikset
Kuorsaajan yliväsynyt vaimo kirjoitti:
Mikä vinkki, meillä ei kyllä ole tehonnut mikään:( Alan olla its jo sairas väsymyksestä, olen jopa mennyt tuttujen luo yökylään, jota voin edes yhden yön nukkua kunnolla.
Kuorsaus johtuu yksinkertaisesti siitä kun ilma ei pääse kiertämään kunnolla, jos olet nainen pätee ohjeet sinuunkin osittain, miehillä kuorsaus johtuu siitä kun pallit peittää ulostusaukon eikä ilma pääse läpivetoa suorittamaan. Otappa puinen soppakauha ja siirrä ko. vehkeet kyseisen paikan päältä pois niin jopa kuorsauskin lakkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2454402Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232859Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412612Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?861585Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161508- 491229
- 851164
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En1921030- 45996
- 59993