Handan CV-3300 CNX

PLm

Minulla on nyt ollut po digiboxi kaksi päivää. Miten saan kelloajan ko boxin näyttöruudullu. Käyttöohje luettu monta kertaa. Ohjeen mukaan pitää mennä AJASTIN TOIMINTAAN ja valitta sieltä kelloaika mutta järjestelmä hyppää suoraan maan valintaan.

12

1375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mailix
    • Mitä tarkoitat sillä, että haluat kellonajan ko boxin näyttöruudullu? Mistä ostit boksin? Missä verkossa käytät sitä? Tuolla valinnalla valitset aikavyöhykkeen. Sen pitää olla Suomi. Kellonajan laite ottaa verkosta.

      Kellonaika tulee näkyviin sammuttamalla boksi.

      • PLm

        Ostin boxin Welhon kaupasta Helsingissä sanomatalossa.
        Käytän Welhoa.


      • PLm kirjoitti:

        Ostin boxin Welhon kaupasta Helsingissä sanomatalossa.
        Käytän Welhoa.

        Siis mikä on todellinen ongelmasi? Etkö esimerkiksi pysty käyttämään ajastinta? Vai oletatko vain boksissa olevan ominaisuuksia, joita siinä ei ole?


      • PLm
        okaro kirjoitti:

        Siis mikä on todellinen ongelmasi? Etkö esimerkiksi pysty käyttämään ajastinta? Vai oletatko vain boksissa olevan ominaisuuksia, joita siinä ei ole?

        Ongelma on mitätön, haluan että kelloaika näkyy boxin näyttöruudulla kun sitä ei käytetä, nyt näkyy neljä nollaa.


      • hndanilla
        PLm kirjoitti:

        Ongelma on mitätön, haluan että kelloaika näkyy boxin näyttöruudulla kun sitä ei käytetä, nyt näkyy neljä nollaa.

        Mä asensin eilen Handanin.
        Kysyi aikavyöhykettä, valitsin Suomi.
        Sen jälkeen kellonaika ilmaantui automaattisesti. Sitä ei siis tarvitse erikseen syöttää, tulee näytölle kun valitset aikavyöhykkeen.


      • PLm
        hndanilla kirjoitti:

        Mä asensin eilen Handanin.
        Kysyi aikavyöhykettä, valitsin Suomi.
        Sen jälkeen kellonaika ilmaantui automaattisesti. Sitä ei siis tarvitse erikseen syöttää, tulee näytölle kun valitset aikavyöhykkeen.

        Yritän taas


      • PLm
        hndanilla kirjoitti:

        Mä asensin eilen Handanin.
        Kysyi aikavyöhykettä, valitsin Suomi.
        Sen jälkeen kellonaika ilmaantui automaattisesti. Sitä ei siis tarvitse erikseen syöttää, tulee näytölle kun valitset aikavyöhykkeen.

        Minulla on ruotsinkielinen valikko, mutta yritän saada kelloajan näyttöruudulle seuraavan kaavan mukaan;
        - menu
        - ajastin
        - maa

        mutta en saa kelloaikaa, missä menee pieleen? Kiitos että yrität auttaa.


      • PLm kirjoitti:

        Minulla on ruotsinkielinen valikko, mutta yritän saada kelloajan näyttöruudulle seuraavan kaavan mukaan;
        - menu
        - ajastin
        - maa

        mutta en saa kelloaikaa, missä menee pieleen? Kiitos että yrität auttaa.

        Siis kun menet siihen ajan asetuksiin ja asetat suomen, ei siinä näy kellonaikaa ollenkaan? Taitaa boksissa olla joku vika. Kannattaa ottaa yhteyttä Welhoon.


      • PLm
        okaro kirjoitti:

        Siis kun menet siihen ajan asetuksiin ja asetat suomen, ei siinä näy kellonaikaa ollenkaan? Taitaa boksissa olla joku vika. Kannattaa ottaa yhteyttä Welhoon.

        Kun asetan SUOMI ja exit , boxi toimii muuten ihan OK mtta kun suljen TV ja boxin boxiinn jää näkymään neljä nollaa ja kahden keskimmäisen nollan väliin vilkkuva kaksoispiste.


      • hndanilla
        PLm kirjoitti:

        Kun asetan SUOMI ja exit , boxi toimii muuten ihan OK mtta kun suljen TV ja boxin boxiinn jää näkymään neljä nollaa ja kahden keskimmäisen nollan väliin vilkkuva kaksoispiste.

        Mun Handanin valikossa Käyttöasetuksissa on kohta kellonaika, valitsen siihen aikavyöhykkeen suomi ja kellonaika asettuu.
        On siis eri kohdassa kuin kielen valinta...


    • ivisw

      mene päämenu-valikkoon ja etsi ajastin.
      sieltä sitten löydät kellon mihin voit ajan asettaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      22
      502
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      452
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      17
      423
    Aihe