kaverit nussi mua

poika 15v

niin tämä tapahtui oikeasti pari viikkoa sitten ja aattelinpa laittaa tänne ja kyselllä mitä mieltä ootte tapahtuneesta.

eli oltiin kavereitten kaa ryyppäämäsä iha normaalisti yhen kaverin luona ku sen porukat ei ollu kotona.

meitä olin minä ja kolme muuta, joista 2 oli 17 vuotiaita ja yks saman ikäne ku mä.

minä olin varmaa juonu kaikista eniten ku olin aika sekasi jo.

sitte joskus yöllä nää meinas et mennää saunaa. mut mä jäin pukuhuoneeseen juomaa olutta. ku mua aina pelottaa se et jos mulla alkais seisoo siellä.

kuuntelin sieltä pukuhuoneesta niitten juttuja, ne puhu kyrvistään, ja vissii kosketteliki toisten kyrpiä jos oikee ymmärsin. ne kaikki kyllä oli ainakin mun tietääkseni heteroita, mut myö oltii kaikki juotu paljo sinä iltana.

sitte tää joka on samanikäne mun kaa tuli saunasta
ja näki et mulla oli alkanu seisoo ku olin kuunnellu niitä.

se tuli mun etee vähä horjahhellen ja toi kyrpänsä mun suun eteen. ja sitte mä en tajunnu muutakaa ku alkaa nuolee sitä. kaks muuta tuli sit ulos ja niilläki seiso ja ne katto meitä.

toine niistä sano ettei sitte taaskaa kerrota tästä kenellekkää. eli ne oli tehny jotai aikasemminki, jossa mä en tosin ollu mukana.

ne sit sano et mennää vanhempien sängylle ku siinä on parempi.

olin todella innostunut tästä, ehkä suurelti osalti sen vuoksi et olin nii kovassa humalassa.
mut aloin joteki vaa hokee et naikaa mua kaikki pyllyy vaa.

sit menin sängylle selällee ja koukistin jalkani ja levittelin reikääni.

näil kahella vanhemmalla kaverillani oli molemmilla aika isot penikset ja ne sano et ne haluu kummatki vuorotelle naia mua perseeseen ja se mun ikäne tuli istuu mun naaman päälle ja työns pippelinsä mun suukkii.

peppuuni koski aluksi aika paljon kosken koskaan sinne ollut ennen mitään työntänyt. mutta kaverini näyttivät nauttivan paljon ja niin nautin minäkin.

nämä vanhemmat kaverini vuorottelivat reiälläni, kunnes kaikilta heiltä alkoi tulla.
sanoin heille että lauetkaa kaikki naamalleni ja niin he tekivät. jonka jälkeen naamani oli täysin sperman peitossa, tai ainankin tuntui siltä.

sen jälkeen sammutimme vaan valot ja kävimme kaikki nukkumaan yhteen läjään samalle sängylle.

aamuyöllä vielä heräsin kun toinen vanhemmista pojista työnsi kyrpänsä peppuuni ja toinen oli jo kovassa vauhdissa sen samanikäisen kaverini kanssa,joka vain hymyili minulle.

aamulla läksin ennen muiden heräämistä vähän hämilläni kotiin.

65

34527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tytsy-16-

      ON SULLA KAVERIT...HEH !
      EIKÖ SITÄ OSATA SANNOO EI?
      KIIHOTTAVA STOORI MUUTEN...=)

      • Anonyymi

        Miksi sanoa ei jos itsekkin haluaa.
        Sain munaa peppuuni mökillä kun leikin sammunutta ja pojat halus leikkiä mulla.
        Ei mulla olis ollut kanttia pyytää niitä homojuttuun. Eikä ne varmaan mihinkään kimppapanemiseen olisi suostunutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sanoa ei jos itsekkin haluaa.
        Sain munaa peppuuni mökillä kun leikin sammunutta ja pojat halus leikkiä mulla.
        Ei mulla olis ollut kanttia pyytää niitä homojuttuun. Eikä ne varmaan mihinkään kimppapanemiseen olisi suostunutkaan.

        Me uusittiin tapaus muutaman kerran. Mä näyttelin sammunutta. Kaverit oli oikeesti kännissä. Ei ne selvinpäin olis mitään tehneetkään. Yksi niistä tajus mun leikkivän humalaista. Se käski sit viimeisenä iltana mun voihkii nautinnosta. Sitä ei tarvinnut näytellä. Se halus pojille sellaisen tuntee että mä nautin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me uusittiin tapaus muutaman kerran. Mä näyttelin sammunutta. Kaverit oli oikeesti kännissä. Ei ne selvinpäin olis mitään tehneetkään. Yksi niistä tajus mun leikkivän humalaista. Se käski sit viimeisenä iltana mun voihkii nautinnosta. Sitä ei tarvinnut näytellä. Se halus pojille sellaisen tuntee että mä nautin kanssa.

        Sit koulussa se tuli juttelee mulle. Kyseli haluaisinko mä yhteen näytelmään mukaan. Vähän niinkuin kesällä mökillä. Mä jäin jotain vaikertamaan siinä. En rohjennut sanoa ei mutta en uskaltanut sanoa kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me uusittiin tapaus muutaman kerran. Mä näyttelin sammunutta. Kaverit oli oikeesti kännissä. Ei ne selvinpäin olis mitään tehneetkään. Yksi niistä tajus mun leikkivän humalaista. Se käski sit viimeisenä iltana mun voihkii nautinnosta. Sitä ei tarvinnut näytellä. Se halus pojille sellaisen tuntee että mä nautin kanssa.

        Kas kun et kuollutta näytellyt ,olis ollut vielä pervompaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sanoa ei jos itsekkin haluaa.
        Sain munaa peppuuni mökillä kun leikin sammunutta ja pojat halus leikkiä mulla.
        Ei mulla olis ollut kanttia pyytää niitä homojuttuun. Eikä ne varmaan mihinkään kimppapanemiseen olisi suostunutkaan.

        en myöskään muista kuinka monta mutta nautin ja pyytelin uusintaa


      • Anonyymi

        koskaan ei kannata sanoo ei jää kokemuksesta paitsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me uusittiin tapaus muutaman kerran. Mä näyttelin sammunutta. Kaverit oli oikeesti kännissä. Ei ne selvinpäin olis mitään tehneetkään. Yksi niistä tajus mun leikkivän humalaista. Se käski sit viimeisenä iltana mun voihkii nautinnosta. Sitä ei tarvinnut näytellä. Se halus pojille sellaisen tuntee että mä nautin kanssa.

        on ihanaa antaa ja nauttia


      • Anonyymi

        ei tietenkään sanota ei nautinto oetaan vastaan silloin kun saa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sanoa ei jos itsekkin haluaa.
        Sain munaa peppuuni mökillä kun leikin sammunutta ja pojat halus leikkiä mulla.
        Ei mulla olis ollut kanttia pyytää niitä homojuttuun. Eikä ne varmaan mihinkään kimppapanemiseen olisi suostunutkaan.

        minä vanhempi mies sain kans mökillä nuoria miehiä 4 maalaus talkoissa saunaan tulet ja luvatut juomat saunassa nuorilla vehkeet kovana äkkiä suolihuuhteluun suihkunkanssa huusin nyt pesulle itse penkin päälle mahalleen 4 kaveria nussi minulta tajun pihalle omia otkkujen määrää en edes muista imin illalla vielä kaikkia ja nussiminen jatkui kyllä tuntu hyvlältä ja kaverit aamulla tyytyväisiä palkkaan


      • Anonyymi

        ei sana ei kuulu seksi sana varastooni annan aina jos joku haluu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koskaan ei kannata sanoo ei jää kokemuksesta paitsi

        on kyllä tullut vastaan niin iso että aattelin ei mahdu mutta juma minkä orkun sain kesti kauan ennen kuin laukes


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei tietenkään sanota ei nautinto oetaan vastaan silloin kun saa

        aina kannattaa antaa muuten jää harmittelemaan mitä jäi paitsi


      • Anonyymi

        ite en ainakaan sanois ei kun nauttimaan


      • Anonyymi

        minä en ainakaan sano ei jos haluu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei tietenkään sanota ei nautinto oetaan vastaan silloin kun saa

        eka kerran jälkeen haluaa kuitenkin lisää on se niin ihanaa antaa


      • Anonyymi

        ei kantsi sanoo ei jää jotain paitsi


      • Anonyymi

        ei tulis mieleenkään sanoo ei jos kyrpiä tarjolla


    • ladyD

      no toivottavasti oli hauskaa.. mulla ainakin oli kun luin sun tarinas.. pervo kun olen. homppelit on vastustamattomia. *drools* umm.

      • bippeli

        hassuja naisia... tuollaisia haluaisin mukaan kolmanneksi pyöräksi.. :0)


      • Anonyymi
        bippeli kirjoitti:

        hassuja naisia... tuollaisia haluaisin mukaan kolmanneksi pyöräksi.. :0)

        Spedet ne taas jaksaa buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spedet ne taas jaksaa buaahaa

        Spede on kuollut ja kuopattu.Eikä niitä ole ollut kuin yksi ja ainoa.Susta hönö ei ole siihen.


    • kirjoittaja

      niin ei tuo ollu totta vaan keksin iha ite.
      mutta tykkösittekö?

      • kyrpä

        Must toi oli hyvä! Mul rupes seisoo ku luin ton. Olisin halunnu olla mukana. (jos toi olis ollu totta.) =)


      • Anonyymi
        kyrpä kirjoitti:

        Must toi oli hyvä! Mul rupes seisoo ku luin ton. Olisin halunnu olla mukana. (jos toi olis ollu totta.) =)

        Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki hehehee 🤣😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki hehehee 🤣😅

        Sulla se järki on seissyt jo vuosia.Tuskimpa sulla sitä on edes ollut.Hönönä toistelet samaa juttuu.🤣😅🤣😅


      • Anonyymi
        kyrpä kirjoitti:

        Must toi oli hyvä! Mul rupes seisoo ku luin ton. Olisin halunnu olla mukana. (jos toi olis ollu totta.) =)

        toteuta unelmas kerää porukka sano heti että annat kyllä yleensä kaikki tulee mukaan jossain vaiheessa juhlat jatkuu sen jälkeen usein


    • Elokuva-arvostelija

      Voi hitto mikä pettymys. On sulla huono kielioppi. Täysin hengetön juttu, ettäs tiedät. PÖH ja HÖH!!

      • Anonyymi

        Alko KYRRRRRPÄ seisonasn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alko KYRRRRRPÄ seisonasn

        Tukehdu moloos hönö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tukehdu moloos hönö

        Kerrot jälleen saman jutun ihan itsestäsi.Aika osuvasti vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tukehdu moloos hönö

        voi kun ylettäiskin vielä nuorena onnistui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tukehdu moloos hönö

        voi että kun selkä vielä taipuiskin imisin itteni ja muut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voi että kun selkä vielä taipuiskin imisin itteni ja muut

        Siitä vain harjoittelemaan ja venyttelemään säännöllisesti. Kyllä se joku päivä vielä yltää jotenkin ja joku toinen päivä vieläpä kunnolla👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tukehdu moloos hönö

        voi kunpa vielä selkä taipuis niinkuin nuorena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tukehdu moloos hönö

        voi kun selkä taipuis ois kivaa nautintoa kokeile itte


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tukehdu moloos hönö

        voi kun vielä ylettäs niin kuin nuorena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tukehdu moloos hönö

        ai sää yllät kun kun kaikille muille suosittelet


    • Olen itsekkin näytellyt sammumispisteessä olevaa. Istunut lauteilla kännissä kaverin syliin. Kumartunut suihkussa seinää vasten tarjonut samalla peppua pojille.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        on mahtavaa antaa kavereille seuraavalla kerralla tietää ja tuntee kuka vuorossa


    • Anonyymi

      vau mikä ilta ota uusiks jos onnistuu

    • Anonyymi

      aika hienoo

    • Anonyymi

      Hyvä tarina.

    • Anonyymi

      oi siihen on niin helppo jäädä koukkuun haluaa aina vaan uudestaan

    • Anonyymi

      olisinpa saanut olla paikallasi

      • Anonyymi

        Juuri näin ;)


    • Anonyymi

      minä oisin ainakin jäänyt oottamaan jos sais lisää

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Juhlimme 2 kuukautta sitten mieheni synttäreitä , meillä oli 3 hänen kaveriaan kylässä ja tunsinhan minä heidät , olivat olleet ennenkin . Viina virtasi ja joimme aika paljon . Miehet ehdottivat räsypokan pelaamista , suostuin , siinä pelaillessamme ja juotua alkoi yks ja toinen olemaan aika kännissä , mieheni sammui ensin , pojat auttoivat hänet sänkyyn . Me muut jatkoimme peliä ja kohta olin alasti ja niin oli pari miestäkin , he keksivät kaikenlaista esim, näytä pillu ja halusivat kokeilla sormilla sitä , tissejä puristelivat . Sanoin kyllä että , ei mennä pidemmälle . Ajattelin että , koska en käytä ehkäisyä voi tapahtua vahinko . Joimme lisää ja minulta filmi katkesi . Aamulla kun heräsin niin olin patjalla ja miehet vierelläni , olivat laittaneet kaksi patjaa vierekkäin . Makasin selälläni ja kurkkasin peiton alle olin alasti , kokeilin pilluani , se oli tahmea mutta liukas , kurkkasin patjalle ja siinä oli iso läikkä , ajattelin minua on naitu , voi prkle . edellisten kuukautisten lopusta on nyt 12 päivää . No käännyin kyljelleni ja joku kova painoi pyllyäni , no se oli kova kulli , kiihotuin ja työnsin pilluani kullia kohti ja kohta se oli sisälläni , mieskin taisi herätä kun alkoi työntelemään kulliaan pilluuni , kohta häneltä ruli , nousin ja menin makkariin mieheni viereen ja nukahdin . Tuosta on nyt kulunut 2 kuukautta ja olen raskaana ja joku noista kolmesta mieheni kaverista on isä . Katsotaan mitä teen , abortti , vai pidänkö ja jätän kertomatta miehelleni kuka isä on , en tiedä .

      • Hankala paikka. Tee mitä tee mutta pysy siinä.
        -Jos pidät lapsen lähde siitä että se on miehesi. Jos jotain paljastuu myöhemmin ole yllättynyt.
        -Jos pidät lapsen lähde siitä ettet tiedä kenen se on. Kysele mieheltäsi muistaako hän mitä tapahtui?
        --
        Mitä muuten SINÄ lukija tekisit?


    • Kaikila on joskus eka kerta

      • Anonyymi

        Oma eka kerta miehen kanssa vielä kokematta ;(


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      voi nautintojen ilta kysy ihmeesä milloin otetaan uusiks

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      HYI HELVETTI MITÄ TOUHUA TOI HOMOILU ON

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      on sulla ihania kavereita kait otit uusiks

    • Anonyymi

      on sulla ihanat kaverit saatko aina kun pyydät

    • Anonyymi

      olit saanut jotain ainutlaatuista nautintoa

    • Anonyymi

      on sulla ihanat kaverit kateeks käy

    • Anonyymi

      ihana lähtee kotiin saaneena ja antaneena

    • Anonyymi

      Aika normisettii toi ainakin meillä amiskavereiden kesken. Panettaa koko ajan eikä reijäl o välii eikä viiti runkat koko ajan

    • Anonyymi

      äkkiä takasin älä lähde pois

    Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1857
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1553
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1256
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      8
      1139
    Aihe