kaverit nussi mua

poika 15v

niin tämä tapahtui oikeasti pari viikkoa sitten ja aattelinpa laittaa tänne ja kyselllä mitä mieltä ootte tapahtuneesta.

eli oltiin kavereitten kaa ryyppäämäsä iha normaalisti yhen kaverin luona ku sen porukat ei ollu kotona.

meitä olin minä ja kolme muuta, joista 2 oli 17 vuotiaita ja yks saman ikäne ku mä.

minä olin varmaa juonu kaikista eniten ku olin aika sekasi jo.

sitte joskus yöllä nää meinas et mennää saunaa. mut mä jäin pukuhuoneeseen juomaa olutta. ku mua aina pelottaa se et jos mulla alkais seisoo siellä.

kuuntelin sieltä pukuhuoneesta niitten juttuja, ne puhu kyrvistään, ja vissii kosketteliki toisten kyrpiä jos oikee ymmärsin. ne kaikki kyllä oli ainakin mun tietääkseni heteroita, mut myö oltii kaikki juotu paljo sinä iltana.

sitte tää joka on samanikäne mun kaa tuli saunasta
ja näki et mulla oli alkanu seisoo ku olin kuunnellu niitä.

se tuli mun etee vähä horjahhellen ja toi kyrpänsä mun suun eteen. ja sitte mä en tajunnu muutakaa ku alkaa nuolee sitä. kaks muuta tuli sit ulos ja niilläki seiso ja ne katto meitä.

toine niistä sano ettei sitte taaskaa kerrota tästä kenellekkää. eli ne oli tehny jotai aikasemminki, jossa mä en tosin ollu mukana.

ne sit sano et mennää vanhempien sängylle ku siinä on parempi.

olin todella innostunut tästä, ehkä suurelti osalti sen vuoksi et olin nii kovassa humalassa.
mut aloin joteki vaa hokee et naikaa mua kaikki pyllyy vaa.

sit menin sängylle selällee ja koukistin jalkani ja levittelin reikääni.

näil kahella vanhemmalla kaverillani oli molemmilla aika isot penikset ja ne sano et ne haluu kummatki vuorotelle naia mua perseeseen ja se mun ikäne tuli istuu mun naaman päälle ja työns pippelinsä mun suukkii.

peppuuni koski aluksi aika paljon kosken koskaan sinne ollut ennen mitään työntänyt. mutta kaverini näyttivät nauttivan paljon ja niin nautin minäkin.

nämä vanhemmat kaverini vuorottelivat reiälläni, kunnes kaikilta heiltä alkoi tulla.
sanoin heille että lauetkaa kaikki naamalleni ja niin he tekivät. jonka jälkeen naamani oli täysin sperman peitossa, tai ainankin tuntui siltä.

sen jälkeen sammutimme vaan valot ja kävimme kaikki nukkumaan yhteen läjään samalle sängylle.

aamuyöllä vielä heräsin kun toinen vanhemmista pojista työnsi kyrpänsä peppuuni ja toinen oli jo kovassa vauhdissa sen samanikäisen kaverini kanssa,joka vain hymyili minulle.

aamulla läksin ennen muiden heräämistä vähän hämilläni kotiin.

7

14576

Vastaukset

• ON SULLA KAVERIT...HEH !
      EIKÖ SITÄ OSATA SANNOO EI?
      KIIHOTTAVA STOORI MUUTEN...=)

• no toivottavasti oli hauskaa.. mulla ainakin oli kun luin sun tarinas.. pervo kun olen. homppelit on vastustamattomia. *drools* umm.

• hassuja naisia... tuollaisia haluaisin mukaan kolmanneksi pyöräksi.. :0)

• niin ei tuo ollu totta vaan keksin iha ite.
      mutta tykkösittekö?

• Must toi oli hyvä! Mul rupes seisoo ku luin ton. Olisin halunnu olla mukana. (jos toi olis ollu totta.) =)

• Voi hitto mikä pettymys. On sulla huono kielioppi. Täysin hengetön juttu, ettäs tiedät. PÖH ja HÖH!!

• Alko KYRRRRRPÄ seisonasn

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vastaamon omistajat miljonäärejä

https://www.iltalehti.fi/talous/a/3c760edc-f921-4bd9-8d2c-622719ab8e2e Yksityinen firma, josta myytiin iso siivu pääomasijoittajille. Ahneusko ajoi
      Maailman menoa
      261
      8008
    2. Stefulla miljoonavelat

Seiska kertoo Stefun lainanneen hurjan summan pokerimiljonääri jens kyllöseltä. Stefulla saattaa mennä kuulemma kymmeniä tuhansia strippibaareihin. Ku
      107
      5271
    3. Korona ei tartu julkkiksiin?

Selittäkää mulle, miksi nimenomaan nää julkut ryntäävät nyt ulkomaille. Tuttavistani en tiedä ketään, joka nyt lähtisi matkoille. Ei edes työmatkalle
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      4655
    4. Vastaamon potkut saanut toimitusjohtaja tiesi turva-aukosta 1,5 vuotta

Tietoturvaskandaalissa rypevän Vastaamon toimitusjohtajalle potkut – yhtiön hallituksen mukaan pimitti tietomurtoa 1,5 vuotta: https://yle.fi/uutiset/
      Maailman menoa
      101
      2699