varoittava esimerkki

Haluan kertoa tapauksesta joka on todellakin varoittava esimerkki monelle.
Minulla oli ilmoitus lehdessä ja sainkin todella paljon vastauksia, eräs henkilö joka sitten vastasi sitten minulle niin vaikutti ensin alkuun ihan ok kun textailtiin, mutta sitten kun ruvettiin juttelemaan puhelimessa, niin huomasin heti että jotakin on vialla ja pahemman kerran. sain sen käsityksen ihmisestä heti että hän käytti aika lailla alkoholia ja oli muutenkin puheissaan ihmeellinen,rupesin kyselemään kaiken laista ja lopulta hän kertoi itsestään aika paljonkin sitten.ja se mikä laittoi hälytys kellot soimaan niin oli se että hän oli yrittänyt itsemurhaa kun naisen kanssa oli mennyt välit poikki :( Tämä henkilö rupesi ehdottamaan tapaamista ja sanoin että en halua ja sen jälkeen hän olikin sitten yrittänyt jälleen kerran itsaria oli ottanut kaljaa ja unilääkkeitä yliannoksen ja siitä hän syytti sitten minua. seuraavana viikonloppuna tuli taas yöllä textari että hän hirttää itsensä, enhän minä sille voi tehdä mitään jos joku ei halua elää ja tuollainen henkilö on todellakin avun tarpeessa. Voitte hyvinkin arvata että millekä tuo tuntui :( haluan kirjoittaa tämän ihan sen takia että kantsii olla todella varovainen ketä tapaa ja ketä ei, ettei itselleen käy sitten huonosti. Eihän ketään voi pakottaa tapaamaan ketään jos ei halua vai mitä? en tiedä sitten että teinkö väärin vai mitä mun olisi pitänyt tehdä? olen sellainen ihminen joka haluaa auttaa toisia ja kuunnella jos jollakin on vaikeeta, etenkin ystäviäni. Mutta joskus on vaan niin että henkilö todellakin tarvii ammatti auttajaa.

3

1589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pohjanakka

No huh huh!
      Kiva tilanne, kyseinen henkilö on todellakin ammattiauttajan tarpeessa ja tietää sen varmaan myös itse.
      Luulen ettei hän pysty muunlaisiin suhteisiin ja tavallaan kiristää toista olemaan kanssaan, sillä kukapa haluaa toisen (välillistäkään) kuolemaa tunnolleen?

Luulen kuitenkin että tällä uhkaajalla ei kuitenkaan riitä kanttia tehdä mitään, käyttää vain tavallaan hyväksi -tässä tapauksessa sinua!
      Ja jos jatkat suhdetta tuollaisen kanssa olet itse kohta ammattiavun tarpeessa!

Niin julmalta kuin se tuntuukin, niin jokainen on viimekädessä vastuussa vain itsestään. Ei voi vaatia toista jatkamaan suhteessa itsarilla tai muulla vastaavalla uhkailemalla.
      Ja jos tämä henkilö sellaisen tekee, ei se ole sinun syysi -vaan hänen oma tietoinen valintansa!!!!

• Pirpuli

Olen samaa mieltä Pohjanakan kanssa.
      Ei kannata kyllä ottaa vastuuta ihmisestä joka jo alkuun on avun tarpeessa.Hän on yrittänyt tehdä itsemurhan,mutta luulempa ettei kantti ole riittänyt.Hän joko tekee sen jossain vaiheessa tai sitten ei,mutta vika ei ole sinun.Kannattaa todella olla varovainen etsiesään seuraa,meitä kun on joka lähtöön.Sinun kannattaa nyt vaan keskittyä itseesi ja hienovaraisesti hankkiutua eroon kyseisetä ihmisestä.

• kauhun hetkiä kokenut

moi

siis todellakin kannattaa kahdesti miettiä ennenkuin alkaa tavata näitä chat tuttuja. Minä olin jo kuukauden kirjoitellut ja soiteltiin päivittäin , hän vaikutti mukavalta , rauhalliselta ihmiseltä.
      Välillä kyllä ihmettelin sitä kun en heti vastannut hänen viestiin niin viestejä alkoi tulla virtanaan, miks et vastaa, joko unohdit mut, mikä mättää kun et vastaa heti!!!!!!!!!!!
      No, viimeinkin tavattiin ja heti tuli tunne et tää on outo tyyppi.ja onneksi tavattiin terassilla jossa oli mun tuttuja.Tyyppi sai hepulin kun tunnen kapakan joka hepun , eikö hän riitä ?
      Ja sama jatkui , koko ajan vahti minua.Kun ilmoitin lähteväni nyt just kotiini , hemmo kävi kiinni.Onneksi tuttu mies näki ahdinkoni ja tuli kyselemään mikä hätänä niin pääsin vapaaksi.
      sen jälkeen alkoi puhelin helvetti, posti syyti mitä kamalampia herjauskirjeitä yms.
      Ulos en uskaltanut yksin mennä.
      Viimein ilmoitin poliisille ja hän olikin poliisin tuttu samanlaisesta häirinnästä .
      Onneksi nyt on helpottanut , mutta siihen et hän lopetti kiusaamisen meni 3 kk.
      Edellinen naisystävä oli pettänyt ja hän on sairaaloisen mustasukkainen.
      ei enää ikinä chattapaamisia minulle, kiitos

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      3991
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      489
      2283
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      127
      1741
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1444
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1433
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1074
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      704
    8. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      691
    9. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      671
    10. En uskalla nainen ottaa suhun

Yhteyttä koska oot palstan perusteella vähän ……
      Ikävä
      45
      658
    Aihe