Kyllä yli 40-vuotias nainen on kaunis alastomana. Aina tuntuu alavatsassa sama mukava muljahdus, kun vaimo alkaa keimaillen riisumaan vaatteitaan.
Ei turhaan antiikin kreikkalaiset ja roomalaiset tallentaneet patsaisiinsa kypsää naiskaineutta. Patsaat eivät tosiaankaan ole mitään nykyajan malli- ja muotinaisten kauneuden ylistystä, vaan muodokasta aikuisen naisen kauneutta. Minä pidän.
Alaston 40+ nainen
27
4067
Vastaukset
- 27-vuotias mies
Mikään ei ole kauniimpaa kuin 40 nainen, joka on pitänyt itsestään huolta.
- ...ngg
kelle hyvänsä tällaisen viestin kirjoittajalle.
Se pitäisi suoraan osoittaa vaimoille tai aina-
kin näyttää tämä viesti hänelle. Muuten ei vai-
moa ansaitse.
Onnittelen kuitenkin "muljahduksista".
;D - kikakakkonen
Voisit julistaa muuallakin, koska tätähän koetetaan jatkuvalla syötöllä hokea myös muillekin ikäryhmille. Ainakin ravintoterapeutit ja lekurit ois innoissaan :) Varsinkin Suomessa tuntuu olevan korkean kynnyksen takana käsittää ihan yleisestikin, ettei keskivertoinen suomalainen nainen tai mies millään pysty muistuttamaan pitkäjäsenisiä, hoikkalanteisia brasseja vaikka kuinka söisi vähän ja huhkisi hullun lailla liikunnan parissa.
Kai muistit sanoa asian myös vaimolle? ..sinun mielestä jo mautonta; itsellä on tapana 'kekkuloida' suihkun jäkeen pidempäänkin nakuna. Yleensä tilanne silloin, että on lähdössä jonnekin, ja haluaa pukeutua vasta viimeksi.
Ja myös mun mielestä, muista aina kertoa vaimollesikin ajatuksesi, myös sanoilla ;)- tomppa.
Ei ole mautonta, vaan on ilo silmälle.
- MysNa
tuleeko itse lähdöstä mitään? Vai ootteko aina myöhässä? ;))
- Sani*
MysNa kirjoitti:
..riippuu.. tai siis ei riipu! ;)
Mutta asiaan vaikuttaa vähä sekin, missä vaiheessa se suihku otetaan ;)) - melani mun
MysNa kirjoitti:
Onhan se sanonta silleen,
ettei oo tärkeetä milleen,
lähdössä on.
Voi hyvä tavaton!
Lähteä voi ihan ulos menoihin
tai sisäisiin nautintoihin.
Lähetääks Nalle?
- lelukka
...ihana mies...
- Laahustava
Tomppa!!!Tulipas hyvä mieli lukíessa ja niin totta.
Kyllä meitä ukkoja pidetään hyvänä saadaan ruokaa suuhun ja silmille. - akatonukko
Olen samaa mieltä....ehdottomasti. Ei ole minun silmääni kaunista jos luut törröttää sieltä täältä. Naisessa saa olla vähän pyöreyttä. On ihanaa kosketella ja hyväillä naista, jossa on mistä ottaa kiinni. Älkää suomineidot olko huolissanne pienistä liikakiloista. Ne tekevät teistä naisen. Suomalainen nainen on kaunis nainen. Kun vain itsekin löytäisin sen oikean kaunottareni. Pitäisin hyvänä ja hellisin.....ottaisin kainaloon.
- ukotonakka
mistähän minä löytäisin noin ajattelevan Miehen.Teitä on harvassa.
- akatonukko
ukotonakka kirjoitti:
meitä. Ainakin jo kaksi. Tomppa joka aloitti ketjun ja minä. Uskon että on muitakin. Kyllä jokaiselle löytyy se oma kuhnuri tai kuningatar jos ei liikaa etsi.....kun lopettaa pakonomaisen etsimisen se oikea putkahtaa jostain esille kun sitä vähiten odottaa. 40 Nainen on kuin hillosipuli....useita kerroksia.....elämän mausteliemessä kypsynyt mehukkaaksi pehmeän pyöreäksi herkkupalaksi....kirpeäksikin....
- 70 kymppinen
ukotonakka kirjoitti:
-lue 30n kympin kriisi,siinä kirjoitan juuri SINULLE lämpöisesti .aksu.
- a-e
Just tuossa luin, että lokakuussa alkaa kuusiosainen sarja Fat Actress, jossa näyttelijätär Kirstie Alley, ikä 55, etsii kadonnutta vyötäröään ja menetettyjä tähtirooleja.
"Miehet saavat rooleja jo ennen kuin laihtuvat! Sanottiinko Marlonille koskaan että hän olisi liian lihava Ilmestyskirjaan?!"
Ohjelmasta kertova teksti kehoittaa katsomaan "jos tahdot nauraa päin naisten ulkonäkösyrjinnän kasvoja, jos olet ikinä laihduttanut - tai jos pidät isoista rinnoista."
Niinpä... En ole "tuhti täti" mutta olen sikäli ansassa, että minäkin vahtaan AINA etten vain lihoisi.... Ongelmamme kullakin. - Ellen
että "barbie"-ihannointi ei ole tehnyt pesää Sinuun.
- tomppa.
No, ei ihan "barbie" -nukke leikit ei sovi minulle. Sen lisäksi, että aikuisen (miel. 40 ) naisen pitää olla muodokas, sen pitää olla myös suomalainen.
- niisku-myy46
ihana mies :D
Terkut vaimolle. Häntä on todella onnistanut miehen suhteen :D - ihmisen
vartaloon liittyvät odotukset ja muka niiden tuoma onnellisuus?!
- -alter-egoni-
Ei ihan noin jyrkkää kantaa pidä ottaa että kaikki vartaloon liittyvät odotukset ovat amerikkalaista hapatusta.
Jos naisvartaloon kohdistuvia odotteita aletaan oikein muistella niin syyttävä kärki kyllä osoittaa eurooppalaisiin miehiin ja HEIDÄN kauneuskäsityksiinä.
Jos luit viestiketjua paaston tuomasta euforiasta, ei kyse ole amerikkalaisten hapatuksesta siinäkään.
Eläimetkin paastoavat kun tuntevat itsensä kipeiksi. Ilmeisesti ihminenkin ja samasta syystä. Paha olo vaatii kehon puhdistamisen.
- the-real-nicki
Ettei vielä 40 kymppisenä, ole sokeus ikeytynyt silmään :)
Antiikin kreikkalaiset ja roomalaiset, sexittelivät ensin ja sitten sotimaan... ja vapaa ajalla urheilivat.
Ilmeisesti tekivät patsaita, lomilla.
Eli toisin-sanoen, tiesivät mitä tekivät. - heleskutti
ujostuttaan ihan....kiva ko ei kaikki oo muotivirtausten orjia
- skäribo
Armas mieheni, ei sun tarvitse täällä tuota nimimerkillä sanoa, riittää kun kerrot sen kahden kesken. ;)
- johanna.
Tompalta tuo teksti soljuu, kuin itsestään. Ihan käy vaimoa kateeksi. Kiitos tomppa.
- Tosikkomies
Ei aikaakaan, kun tuo ihanuus on alaston 50 nainen ja voin vakuuttaa. Hyvää kannattaa odottaa.
Paranevat kuin viini vanh .. varttuesaan ja olet todella oikeassa. Jo muinaiset roomalaiset omasivat "silmää" naiskauneudelle.
"Pidä huolta" tomppa, lauloi Pave Maijanen. Minäkin pidän.- tpmppa.
Mukava huomata, että on muitakin aikuisen naiskauneuden ylistäjiä. Huolta pidetään...ikuisesti...aina..
- naisellinen40+
pidän minäkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768283Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1672627- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 12860
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725