Sain ahvenen, minkä pituus oli 40 cm ja ympärysmitta paksuimmasta kohden 25 cm. Paljonkohan olisi paino (ei ollut vaakaa saatavilla)?
ahvenen paino
8
4325
Vastaukset
- skäribo
aamulla! Olisin voinut punnita pari ja esittää jonkinlaisen arvion. Nyt ovat affenat jo pakkasessa.
Jos jaksat odottaa, niin saatan palata asiaan lähipäivinä. Nyt kyllä tulee niin, ettei verkkoja voi laskea.
Mikäköhän muuten tuossa kalan painossa on niin tärkeää? Meillä ei ikinä punnita kaloja, vaaka on lähinnä leivontaa varten.- terttu
Porvoonseudulla on koko kesän lehdissä kerrottu ja esitetty ennätykalakilpailun tuloksia. Tähän asti suurin ahven on ollut 1,25 kg. Kiinnostaa vain tietää, miten kalani paino suhtautuu tuohon saavutukseen.
- tuotlkiorfc
700 grammaa max. Ite oon saanu 1090g kalan joka oli 49 senttiä pitkä.
täällä höpinää.
http://www.kalastus.com/keskustelu/messages/15/97638.html? - oskariko
Sanoisin noin kilokuusataa
- esko
Ota se kilo pois, niin on lähempänä totuutta.
- ossin-viikset
esko kirjoitti:
Ota se kilo pois, niin on lähempänä totuutta.
Minä olen saanut talvella pilkillä ahvenen pituus 44 cm. ympärysmitta 26cm. painoa 1,468kg, mutta onhan se selvää kalamies kateellinen ja vielä verkolla
- tuotlkiorfc
ossin-viikset kirjoitti:
Minä olen saanut talvella pilkillä ahvenen pituus 44 cm. ympärysmitta 26cm. painoa 1,468kg, mutta onhan se selvää kalamies kateellinen ja vielä verkolla
ossin-pussit #Minä olen saanut talvella pilkillä ahvenen pituus 44 cm. ympärysmitta 26cm. painoa 1,468kg, mutta onhan se selvää kalamies kateellinen ja vielä verkolla#
Laitoit omiasi... seksihakusivut on eri paikassa. Tuskin piparia saat, vaikka alkuperäinen kysyjä olikin nainen.
JK. Katoitko, oliko vaaássasi LBS asetukset, jos näin isomaksisuperhuippujättikala oli aikuisten oikeasti "pilkissäsi"..
- Ahvenanmaalta
Ahven pituus 44sm.paino 970g.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301- 181280
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232