... eli onistuuko paksuilla silmälasinsangoilla varustetulle morsiammelle kampaus? Muuten kapeat kasvot ja ruumiinrakeenne, eikä haluaisi liiankaan muhkeaa kampausta. Tuntuu vaan että massiiviset sngat tarvitsisis näköisensä kampauksen... Ostanko suosiolla piilarit??
Lasit
5
906
Vastaukset
- kuinka itse haluat
Mikään pakko ei ole piilareita hankkia, jos ne eivät omalta tunnut.
Kampaajasi osaa kyllä sovittaa pokasikin kampaukseen; mene juttelemaan asiasta ja suunnitelkaa yhdessä!- häähuuma
jos haluat sangat selvästi näkyviin, otat silloin kireämmän kampauksen eli kaikki hiukset kiinni! jos haluat hiukan "peittää" niitä, voi kampauksessa olla irtonaisia osioita esim. takana irrallaan tai sekä takana että sivulla irtonaisuutta! silmälasisihan on osa persoonallisuuttasi, joten en minä piilottelisi niitä ja nehän on jokapäiväisessä käytössä, eli miksi hääpäivänä haluaisit näyttää erillaisemmalta kuin muulloin! keskustele tosiaan asiasta kamppaajasi kanssa!
- Katjus-
häähuuma kirjoitti:
jos haluat sangat selvästi näkyviin, otat silloin kireämmän kampauksen eli kaikki hiukset kiinni! jos haluat hiukan "peittää" niitä, voi kampauksessa olla irtonaisia osioita esim. takana irrallaan tai sekä takana että sivulla irtonaisuutta! silmälasisihan on osa persoonallisuuttasi, joten en minä piilottelisi niitä ja nehän on jokapäiväisessä käytössä, eli miksi hääpäivänä haluaisit näyttää erillaisemmalta kuin muulloin! keskustele tosiaan asiasta kamppaajasi kanssa!
"keskustele tosiaan asiasta kamppaajasi kanssa!"
Kamppaajan, aivan niin. ;P - häähuuma
Katjus- kirjoitti:
"keskustele tosiaan asiasta kamppaajasi kanssa!"
Kamppaajan, aivan niin. ;Pei ehken kannata pilkkua nussia!
- ahahahahahah
häähuuma kirjoitti:
ei ehken kannata pilkkua nussia!
"ei ehken" :''DDDD
Sori, mut... : DDDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5446786Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3202530Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871994- 1271206
- 301138
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41118- 83956
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel97929Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60915- 41802