minkälainen on peltolan ammattikoulu vaihdan sinne toisen jakson alussa.Muutan Lappeenrannasta.Onko se missä päin kaupunkia?Millainen meininki siellä on?
peltolan ammattikoulu?
16
7203
Vastaukset
- Jokinen
Ammattikoulu on Penttilän kaupunginosassa. 10 minuutin kävelymatkan päässä keskustasta Joen yli.
- amis
Peltola on todellakin tyypillinen ammattikoulu keskellä Mäntylän slummia...ja opiskelijoina ovat Joensuun ja varsinkin ympäristökuntien pahimmat amisjuntit...
- minäkin olen
siis pahin amisjuntti. Olen jo keski-ikäinen naisihminen ja opiskelen siellä Mäntylän slummissa laboratorioalaa. Pitkään piti elää, että tuonkin asian sain selville. Kiitos sinulle sinä amiksesta kaikkitietävä.
- Rauhottelija
minäkin olen kirjoitti:
siis pahin amisjuntti. Olen jo keski-ikäinen naisihminen ja opiskelen siellä Mäntylän slummissa laboratorioalaa. Pitkään piti elää, että tuonkin asian sain selville. Kiitos sinulle sinä amiksesta kaikkitietävä.
Mielestäni "amiksen" kirjoitus oli toki yleistävä, mutta kuitenkin aika paikkaansa pitävä kokonaisvaltaisesti ajatellen. Sinä keski-ikäisenä et varmaankaan edusta suurinta joukkoa kyseisessä laitoksessa. Kyllähän sen melkein 90% varmuudella voi sanoa, kun näkee jossakin parkkipaikalla "Suomen vaakuna" -paitaan pukeutuneen pojan Karjala-lippiksineen, että Kakolan poikiahan se siinä. :D Ja yleensä sen ympäristökunnista tulemisen tunnistaa myös, jutuista ainakin.
- tärkeäääää
Jo 2500 on allekirjoittanut vetoomuksen ulkomaalaisten rikollisten karkoittamiseksi.
www.adressit.com ja sivulla kaksi (2) otsikolla "Rikollisten ulkomaalaisten karkoittaminen".
Allekirjoita sinäkin ryöstettyjen ja raiskattujen puolesta.
Kiitos! - tuleva opiskelija.
kiitoksia paljon,
- haluu tietää
mille alalle oot menossa?
- lsalksdow
"Mille alalle oot menossa"..Bitch please, aloituksesta on kulunut 6 vuotta.
- 7 luokkalainen
hei tässä näin lyhyestin sanottuna mun asia ois että tietääkö kukaan millä keskiarvoilla tone amikseen on viimevuosian immeiset menny?
- Duunari
Sähköala, sinne ei idiootteja oteta, 7.5 keskiarvo oli pari vuotta sitten.
Kone ja metallille päsee 5.5. Se kertoo tason.- 55-65
Kyllä pölhölään kelpaa 5.5 keskiarvolla, mutta eka vuoden jälkeen tulee lähtö seuraavalla valinnaiselle. Täysin paska paikka, minun 2 poikaani on siellä. Jos olisin tiennyt ongelmista mitä niiden seinien sisällä on, niin en olisin laskenut pölhölään poikia, suosittelen menoa johonkin toiseen amikseen. Mieluummin Outokummun ammattikouluun , sieltä valmistuu 3vuodessa. Peltolasta tyssää puolet.
- pulluijatisei
nsiel valkosen talon yläkerrassa hiusalalla ja kauneusalalla, niin siellon hyvä kroppasii muijjii tosi paljon, siis todellakin mahtavan näkösiä periä ja muutenkin kasvoiltaa, kantsii käydä, siellä on myös palveluita
- luovi the bop
ei toinna peltolaan mennä, paljon rikollisia ja narkomaaneja koulussa, vievät tekohampaatkin suusta jos tilaisuus tulee, ehdotan ennemin käsämän ammattikoulua luovi.A siellä taspainoista ja rehellistä väkeä
- joooooops...
Millainen on eka päivä peltolassa? Pitääkö yksinään koittaa pärjätä vai onko ohjausta?
- 10sahauta kiittää!
joooooops... kirjoitti:
Millainen on eka päivä peltolassa? Pitääkö yksinään koittaa pärjätä vai onko ohjausta?
Mukaba paikka oli ja vitusti hyvännäköisiä muijia
- Anonyymi
Mikään ei ole 10 vuoteen muuttunut. Amiksen tuntee siitä että on kiireempi tupakalle kuin työntekoon ja vanhan amiksen tuntee samasta syystä. Yliopiston juntit erottaa vaan haalareista, kaikilla on joku juoma kädessä. Oi tätä sivistyksen tasoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917385- 373927
- 453490
- 2332683
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402632- 402423
- 1292359
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292249Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202145- 451932