Partsille?? ;)
Nyt olen vienyt rottinkikalusteet sun muuta kesäkamppeet varastoon...
ja haluaisin laitaa parvekkeen kuitenkin talveksi nätiksi...
miten te muut oletta sitä laittaaneet ???kuvia???vinkkejä???
Mitä kivaa
5
666
Vastaukset
- multa on vissiin
mennyt joku ohi tässä.
Minä kun tuon muutkin kalusteet pihalta partsille
talvisäilöön siellä jo olevien lisäksi.
Mites tää nyt oikein menee..- rottinkikalusteet
kostuu ja pehmusteet niin roudaan ne varastoon talveksi. Eikä minusta ole mitään ihmeellistä..
- nyt on jotain
rottinkikalusteet kirjoitti:
kostuu ja pehmusteet niin roudaan ne varastoon talveksi. Eikä minusta ole mitään ihmeellistä..
Yes.
Nyt tajuan.
Minulla on lasitettu parveke ja sinulla ei...
- vaikka tämä
Itse en enää asu kerrostalossa, mutta sama mitä omakotitalon terassille aion sopii kai sinne partsillekin. Eli siis lyhtyjä tietenkin joihin illan hämärtyessä voi laittaa kynttilän palamaan. Sitten näin kerran lehdessä kuvan jonka ehkä aion toteuttaa. Parvekeruukkuun näitä matalia pieniä havupuita, olisiko ollut tämä sypressi mitä joulun aikaan usein viedään ystävälle tms. No mutta onhan näitä muitakin pieniä havukasveja, ja sitten voisi laittaa vaikka sammalta ja värikkäitä kuusenpalloja sinne seuraksi. Tai jotain hopeanauhaa tai valot. Näitä tietysti voi vaihdella, tulee muuten liian koristeellinen, kuitenkin jotain sen havun lisäksi väriä ja loistetta tuomaan! Miksei vaikka muutama havu ja muutama kanerva ja vaikka sinne sekaan pikkulyhde. Jotain tälläistä joulu-talvi-asetelmaa olen kaavaillut.
- BosseXL
Laskupää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448291
- 724766
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373500Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483146Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella502950Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262875- 402800
- 412146
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817