Millainen Porsche 968 on omistaa? Tuleeko pitäminen kalliiksi? Mistä hajoaa? Hinta-arvio jos tuo kohtalaisessa kunnossa olevan esim. Saksasta? Hinnat Suomessa? Mahdoton ajaa talvella? Malli kohtaiset erot? Kertokaa mitä tahansa ko. menopelistä!
Jos ulkomailta tuonti muuttuu entistäkin kannattavammaksi, niin tuonti ulkomailta alkaa olla aika kiinnostava vaihtoehto.. Kokemusta Porschesta tai mistään muustakaan urheiluautosta ei ole.
Kaunis tuo ainakin on...
http://www.968.net/images/images/janssen_pieter_00.jpg
http://www.968.net/images/images/kingsley-smith_richard_00.jpg
Porsche 968
4
1455
Vastaukset
- Porschas
Porsche 968 näyttäisi olevan samanlainen peli, kuin 944, noin ulkoisesti. Eli hyvä auto kaikinpuolin, myös talviajoon! Tyyppivioista en tiedä, onko niitä?
Tossa hirvittävän pitkä osoite alla, niin näät hintoja yms.
http://www.mobile.de/cgi-bin/search.pl?CountOff=59&DataNr=1&DisplayDetail=11111111115590738&DoSearch=1&FormCategory=0&FormColor=...beliebig&FormDate=0&FormDurchmesser=0&FormEZ=-&FormKilometer=-&FormLand=.&FormMake=34&FormModel=968&FormPLZ=&FormPower=-&FormPrice=-&FormSort=0&Page=0&SearchCat=bereich=pkw&sprache=1&bereich=pkw&sprache=1&x=38&y=19 - Teijo
968 on faceliftattu versio 944 S2 -mallista. Konetta on vähän paranneltu ym.
Itselläni on 944 S2 vm. 91, enkä paljon valita. Kuluttaa vähän, 10 litraa 210 hv koneella ja reippaalla ajolla ei ole paljon. Ulkonäkö on sitten jo makuasia; itse pidän tietenkin omastani enemmän.
Siisti 968 saattaisi maksaa Suomessa 26.000 e.
Talvella en aja.- 944 turbo
968 on alustaltaan sama auto kuin 220hp versio 944 turbosta, siis samat jarrut,jousitus tukivarret ym. vaihteisto on 944 malleista poiketen 6-pykäläinen.
Auton "heikot kohdat" ovat jakopään/tasapainoakseleiden remmit sekä imupuolen nokka-akselia pyörittävän ketjun kiristin.Rikkoutuessaan molemmat aiheuttavat tuhansien eurojen kustannukset.Käytännössä kaikki venttiilit menevät uusiksi.
Lisäksi tasauspyörästöissä on ollut ongelmia.
Muuten auto on OK.
halutuimpia malleja on nykyään CS malli joka on jopa hinnaltaan kalliimpi kuin vastaava "paremmin varusteltu".Uutena riisuttu CS oli n. 6.00 dm halvempi. - Tahtoo Porschen!
>> Siisti 968 saattaisi maksaa Suomessa 26.000 e.
Onko näitä (ollut) Suomessa myynnissä?
Itse olen ajatellut tuollaisen tuomista Saksasta, mutta autoveron arviointi on vähän hankalaa, kun ei tiedä Suomen markkinahintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669