Onko kukaan hakenut sitä r-kioskeilla myytävää 2 viikon tutustumisjaksoa? Sitä 19,95€/2viikkoa?
Tartteeko siinä tehdä sopimusta vai saako sieltä pelkän 2 viikkoa toimivan kortin ilman sopimuksia?
Pitäisi saada tulevan keskiviikon peli näkymään ja tuon hinnan voisin siitä maksaa.
Canal+ 2vk. tutustuminen?
11
1067
Vastaukset
- Vrtrt Cdfdd
vähintään 6 kuukaudeksi.
Lue tästä. Se kertoo oleellisen:
http://www.r-kioski.fi/Canal__Katselukortti.176.0.html- futisfutis
Tuo on harava-antennitalouksiin. Welhon vastaava:
http://www.welho.fi/?f=932&d=50060&l=1
Hivenen ristiriitaista. Ensin siinä sanotaan: "Tarjoukset edellyttävät 12kk:n määräaikaistilausta" .
Ja heti perään: "Voit tutustua palveluihin ilman sitoutumista"...
Ota tuosta sitten selvä. Jos olisi mahdollista maksaa pelkkä Suomen ottelu niin tekisin niin. Vtun pöllöliitto kun meni kauppaamaan maajoukkuepelit canalille! ISO KESKISORMI PÖLLÖLIITOLLE! ÖYH! futisfutis kirjoitti:
Tuo on harava-antennitalouksiin. Welhon vastaava:
http://www.welho.fi/?f=932&d=50060&l=1
Hivenen ristiriitaista. Ensin siinä sanotaan: "Tarjoukset edellyttävät 12kk:n määräaikaistilausta" .
Ja heti perään: "Voit tutustua palveluihin ilman sitoutumista"...
Ota tuosta sitten selvä. Jos olisi mahdollista maksaa pelkkä Suomen ottelu niin tekisin niin. Vtun pöllöliitto kun meni kauppaamaan maajoukkuepelit canalille! ISO KESKISORMI PÖLLÖLIITOLLE! ÖYH!Siis sen voi peria kahden viikon sisällä, jos ei peru, niin se sitten jatkuu vuoden. Canalin sopimuksista kyllä yleensä (en tiedä tästä) pääsee eroon 29 euron sakkomaksulla. Minä olen muutaman kerran ottanut Welholta parin viikon tutustumispaketin. Ei todellakaan kannata unohtaa perua tuollaista.
Jos homma olisi PPV:tä, niin hinnat sitten olisivatkin toista. Joku Suomen ottelu maksaisi ehkä 10 euroa. USA:ssa nyrkkeilymatsit saattavat maksaa jopa sata dollaria.- futifutis
okaro kirjoitti:
Siis sen voi peria kahden viikon sisällä, jos ei peru, niin se sitten jatkuu vuoden. Canalin sopimuksista kyllä yleensä (en tiedä tästä) pääsee eroon 29 euron sakkomaksulla. Minä olen muutaman kerran ottanut Welholta parin viikon tutustumispaketin. Ei todellakaan kannata unohtaa perua tuollaista.
Jos homma olisi PPV:tä, niin hinnat sitten olisivatkin toista. Joku Suomen ottelu maksaisi ehkä 10 euroa. USA:ssa nyrkkeilymatsit saattavat maksaa jopa sata dollaria.Täytyy sitten varmaan solmia sopimus, tuntuu vaan hölmöltä yhden pelin takia. Tai ehtiihän nyt kahteen viikkoon näkemään sm-liigastakin kauden avauksen, stadin paikallisottelun.
Ja PPV tulee varmasti Suomeenkin, toivottavsti mahdollisimman nopeasti. Kätevää maksaa siitä mitä haluaa katsoa. En tahdo maksaa ~200 markkaa kuukaudessa siitä että katson pari peliä sinä aikana.. En minä kaupastakaan osta sellaista mitä en syö. PPV meillekin ja äkkiä! futifutis kirjoitti:
Täytyy sitten varmaan solmia sopimus, tuntuu vaan hölmöltä yhden pelin takia. Tai ehtiihän nyt kahteen viikkoon näkemään sm-liigastakin kauden avauksen, stadin paikallisottelun.
Ja PPV tulee varmasti Suomeenkin, toivottavsti mahdollisimman nopeasti. Kätevää maksaa siitä mitä haluaa katsoa. En tahdo maksaa ~200 markkaa kuukaudessa siitä että katson pari peliä sinä aikana.. En minä kaupastakaan osta sellaista mitä en syö. PPV meillekin ja äkkiä!Siinä missä normaali maksu-TV on joukkoliikenteen kausilippu, PPV on taksi. PPV ei mitenkään tee TV:n katselua edullisemmaksi.
- futisfutis
okaro kirjoitti:
Siinä missä normaali maksu-TV on joukkoliikenteen kausilippu, PPV on taksi. PPV ei mitenkään tee TV:n katselua edullisemmaksi.
Mieluummin maksan siitä mitä kulutan. Tv:stä kun en seuraa säännöllisesti mitään, en yhtään mitään.
Tuossa canalin tutustumisessakin tuputetaan pakettia jolla en tee mitään. Kun vain olisi mahdollista tilata ainoastaan se keskiviikon ottelu.. Nyt pitää sitten mennä kuppilaan, kele. futisfutis kirjoitti:
Mieluummin maksan siitä mitä kulutan. Tv:stä kun en seuraa säännöllisesti mitään, en yhtään mitään.
Tuossa canalin tutustumisessakin tuputetaan pakettia jolla en tee mitään. Kun vain olisi mahdollista tilata ainoastaan se keskiviikon ottelu.. Nyt pitää sitten mennä kuppilaan, kele.Olisiko sata euroa esim. hyvä hinta jostain ottelusta? PPV ei todellakaan tarkoita mitään säästöä.
- futisfutis
okaro kirjoitti:
Olisiko sata euroa esim. hyvä hinta jostain ottelusta? PPV ei todellakaan tarkoita mitään säästöä.
Luuletko monenkin maksavan sata kolhoosirahaa yhdestä futis- tai lätkäottelusta? Huh. Kannattavuus saattaisi olla melko mitätöntä canalille...
Eiköhän se asettune täällä 5-15€:n välille. Max. 20€ olen valmis maksamaan pelistä ja maksan mielelläni kun tiedän mitä saan rahoillani. Nykyinen könttäsumma sillisalaatista on sieltä ja syvältä.
- satelliitti antennia
Puola pelin ainakin pystyi katsoa ilmaiseksi satelliittin kautta. Jopa suomi selostus oli. Etukäteen ei tiedä. Varmaan keskiviikon peli näkyy kanssa jostain, ellei jopa sama taajuus
- futisfutis
Tulisi parvekkeele turhan ahdasta jos sinne lautasen lykkäis. Ja taloyhtiökin varmaan kieltäis..
Pitänee mennä pubiin. Torstaina sitten saikkupäivä. Kiitos pöllöliitto!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697324Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens425033- 913167
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462229- 202081
- 342013
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171777- 281661
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141643- 361440