En tiedä kirjoitanko nyt oikealla palstalla,mutta jos jollain olisi jotain tietoa.Olen soittanut 10023:meen ja oireet pistetään savun (venäjän metsäpalot) piikkiin. Kuitenkin itseäni pelottaa (ajattelen aina pahinta,mutta en kehtaa heti lääkäriinkään mennä).Eli olen 25 vuotias nainen, ja mulla on tässä viikon-pari ollut ajoittain suun kuivumista.En tupakoi.Suu saattaa kuivahtaa yht'äkkiä ja sitten taas jossain vaiheessa huomaan että on ihan normaali.Lähinnä kun kuivuu,niin se tunne on häiritsevä.Tuntuu kieli varsinkin kuivalle.Kuitenkin sitä sylkeä erittyy,mutta koosteeltaan ehkä erilaista kuin normaalisti...hankala selittää. Mulla on myös ollut välillä nenän kautta hankala hengittää..limakalvot vissiin turvonneet tai jotain.En tiedä.Muta oireet tulee ja menee. Voiko siis tosiaan se savu aiheuttaa kaiken tämän?Ja JOS niin miksi välillä on ihan hyvä olla.
savustako muka?
huolestunut81
0
299
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1996639Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido1123548Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.313009Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t1272542Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain1841967En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v131804- 1151765
- 291641
- 331604
Elämäni biisi vieraslista la 11.10. yllättää iloisesti - Nämä huippujulkkikset sinisille sohville!
Elämäni Biisi vieraina lauantaina ovat mm. Ellen Jokikunnas ja Esko Eerikäinen sekä liuta muita julkkiksia. Tämä jakso v191563