Missä acdc kappaleessa on teidän mielestä parhaat riffit. Mun mielestä Back In Blackin,Thunderstruckin ja Hail Caesarin on parhaat.
Parhaat Riffit
20
1677
Vastaukset
- dfsdfsdfs
Nyt teit pahan. :)
- juttu...
Ei pahalla mut ketä kiinnostaa joku ac/dc?
- gdfgdfg
Esim sua? :)
- Rynkyttäjä
Älä pilkkaa jumalaa! Muuten menet suoraan to Highway To Hell!
- kalvotaiteilija
Empä nyt noita lähtis parhaimmiksi sanomaan. Kenties et ole kuullut Dirty Deeds Done Dirt Cheap, Bad Boy Boogie, If You Want Blood...., Shot Down In Flames, Riff Raff, Down Payment Blues, Whole Lotta Rosie....
Muutes, olis hyvä jos AC/DC jättäs nuo tylsät Stiff Upper Lipit ja Hard As a Rockit settiltänsä pois ja tilalle kunnon kamaa.- riffimaster
Noi Bon Scotin biisit ei ole oikein mun makuun. Backin In Black, The Razors Edge ja Ballbreaker on parhaat paitsi se Hard as a rock on kyllä aika paska mutta hyviäkin löytyy.
- kalvotaiteilija
riffimaster kirjoitti:
Noi Bon Scotin biisit ei ole oikein mun makuun. Backin In Black, The Razors Edge ja Ballbreaker on parhaat paitsi se Hard as a rock on kyllä aika paska mutta hyviäkin löytyy.
Nää nykyiset levyt on yksinkertaisesti tylsiä ja tasapaksuisia "pakkoalbumeja". Niitä ei jaksa kuunnella kokonaan. Kyllä se AC/DC;n todellinen juju ja idea tulee esiin nimenomaan vanhoissa levytyksissä joissa oli sitä kipinää ja apinanraivoa.
Eikä uusissa levyissä mitään erikoisia riffejä ole. AC/DC;n parhaat levytykset melkeimpä päättyi Flick Of The Switchiin. - .A.
kalvotaiteilija kirjoitti:
Nää nykyiset levyt on yksinkertaisesti tylsiä ja tasapaksuisia "pakkoalbumeja". Niitä ei jaksa kuunnella kokonaan. Kyllä se AC/DC;n todellinen juju ja idea tulee esiin nimenomaan vanhoissa levytyksissä joissa oli sitä kipinää ja apinanraivoa.
Eikä uusissa levyissä mitään erikoisia riffejä ole. AC/DC;n parhaat levytykset melkeimpä päättyi Flick Of The Switchiin.Bon Scottin aika = AC/DC
siitä eteenpäin = tylsä AC/DC - JJK90
.A. kirjoitti:
Bon Scottin aika = AC/DC
siitä eteenpäin = tylsä AC/DC....biiseissä Highway to hell,Shake your foundations,Hell or high water,Up to my neck in you(Perusrokkikaava tai niin mulle on opetettu),Back in black,Nervous Shakedown,Thundestruck,You shook me all night long ja Sink the pink
Noi ei siis ole missään järjestyksessä mutta helvetin hyviä rockbiisejä kaikki - Jack got the voltages
Eikä uusissa levyissä mitään erikoisia riffejä ole. AC/DC;n parhaat levytykset melkeimpä päättyi Flick Of The Switchiin.flop of the swish olis ollut parempi nimi tälle pakkopulla albumille, eikä sen jälkeen tullut sen parempaa,Fly on the Wall oli kyllä surkeuden huippu ,pikkusen parempi oli blow up your video mutta vasta Razors Edge toi bändin oikeille urille.
- korkiajännite
.A. kirjoitti:
Bon Scottin aika = AC/DC
siitä eteenpäin = tylsä AC/DCKyllä Johnsonilla parempi lauluääni on kuin Scottilla. Parasta AC/DC:tä ovat live-versiot Scottin aikaisista biiseistä, mutta Johnsonin laulamana. Eikös Johnson muuten ollut Scottin mielestä paras hänen koskaan kuulemansa laulaja sen jälkeen, kun Scott oli Geordien keikalla kuullut Johnsonin laulavan.
Ja niitä parhaita riffejä löytyy ainakin näistä biiseistä: Up To My Neck In You, Riff Raff, Hell Ain't A Bad Place To Be, Sin City, Shot Down In Flames, Hard As A Rock ja Snowballed.
- Izzi_Snake
Parhaiten ainakin mulle toimii T.N.T
Siitä saa itsekin soittaessa fiilareita.
Uudemmista Ballbreakerin simppeli perusriffi toimii mulle parhaiten.- riffimaster
Kaikilla on oma mielipiteensä musiikista. Jos jonkun mielestä Johnsson on ihan paska niin ei voi mitään, mutta mun mielestä AcDc kääntyi parempaan suuntaan Scotin kuoleman jälkeen. Tuli paremmat riffit ja lauluääni. Kiitos Bon Scotin ryyppäämisen.
- kalvotaiteilija
riffimaster kirjoitti:
Kaikilla on oma mielipiteensä musiikista. Jos jonkun mielestä Johnsson on ihan paska niin ei voi mitään, mutta mun mielestä AcDc kääntyi parempaan suuntaan Scotin kuoleman jälkeen. Tuli paremmat riffit ja lauluääni. Kiitos Bon Scotin ryyppäämisen.
Johnson ei ole paska vaan nappivalinta Scottin jälkeen. En vaan pidä siitä tuotannosta niin paljon. AC/DC muuttui jotenkin liian "heviksi" ja tasapaksuiseksi. Väsyneenkuuloiselta noi uudet levyt on.
- hurjapää
Johnson ei ole paska vaan nappivalinta Scottin jälkeen. En vaan pidä siitä tuotannosta niin paljon. AC/DC muuttui jotenkin liian "heviksi" ja tasapaksuiseksi. Väsyneenkuuloiselta noi uudet levyt on.
Johnson oli huippuvalinta Scottin jälkeen, hänen räkäinen äänensä on se, josta monet AC/DCn tuntevat. Bändin yleissoundissa tapahtui radikaali muutos Brianin tultua kehiin, paljon raskaampaan suuntaan. Mun mielestä kolme kovinta albumia ovat Bonin viimeinen Highway To Hell, Back In Black ja For Those About To Rock sillä näissä kolmessa albumissa on sitä kunnon AC/DC meininkiä. Sitten 80- luku Flick Of The Switch ja eteenpäin jotain ihme poppia. The Razors Edgestä viimeisimpään on menty sentään rockimpaan suuntaan, mutta jotain niistäkin puuttuu.
Sitten itse asiaan eli parhaat riffit: Shut Down In Flames, Rock N Roll Ain't Noise Pollutinon, I Put A Finger On You, Thunderstruck... onhan niitä - Dazed but not Confused
hurjapää kirjoitti:
Johnson oli huippuvalinta Scottin jälkeen, hänen räkäinen äänensä on se, josta monet AC/DCn tuntevat. Bändin yleissoundissa tapahtui radikaali muutos Brianin tultua kehiin, paljon raskaampaan suuntaan. Mun mielestä kolme kovinta albumia ovat Bonin viimeinen Highway To Hell, Back In Black ja For Those About To Rock sillä näissä kolmessa albumissa on sitä kunnon AC/DC meininkiä. Sitten 80- luku Flick Of The Switch ja eteenpäin jotain ihme poppia. The Razors Edgestä viimeisimpään on menty sentään rockimpaan suuntaan, mutta jotain niistäkin puuttuu.
Sitten itse asiaan eli parhaat riffit: Shut Down In Flames, Rock N Roll Ain't Noise Pollutinon, I Put A Finger On You, Thunderstruck... onhan niitäAC/DC:llä nyt on niin paljon huippuriffejä että mene nyt sanomaan parhaimmat... AC/DC:ltä löytyy kymmenittäin täydellisiä rockriffejä, mutta tässä nyt muutama...
Rock & Roll Ain't Noise Pollution, T.N.T., Rock & Roll Singer, Hell Ain't a Bad Place to be, Riff Raff, Highway to Hell, Walk All Over You, Shot Down in Flames, Let Me Put My Love into You, Have a Drink on Me, Put the Finger on You, Satellite Blues.............. phyh...
- In....
Black tulee kyllä ensimmäisenä mieleen. Toisaalta onhan noita hyviä riffejä AC/DC:llä niin paljon, että ei pysty kyllä ehdotonta suosikkia sanomaan.
- HIM_fani92
thunderstruck thunderstruck
- kalvotaiteilija
tanderstrak on kyllä kulunut piisi. Kun teillä alkaa harjaantumaan tuo AC/DCn kuuntelu niin ymmärrätte paremmin vanhempia ja niitä parempia piisejä....
- kilk
tanderstrak on kyllä kulunut piisi. Kun teillä alkaa harjaantumaan tuo AC/DCn kuuntelu niin ymmärrätte paremmin vanhempia ja niitä parempia piisejä....
stand up, this means war, back in black, highway to hell, let there be rock.
oikeastaan melkeen kaikissa on hyvä riffi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675710Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344264Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.971886- 631435
- 2611137
- 471122
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126979Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45802Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31753Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39715