Opel corsani vm.91 on alkanut temppuilemaan!!?? jokin aika sitten ei suostunut käynnistymään?? vaihdettiin virranjakajan kansi ja jokin johdon liitin! auto kyllä käynnistyy hyvinkin mutta on alkanut nykimään ajoittain varsinkin pienillä vaihteilla ajettaessa ! välillä ok mutta sitten taas nykii!!??? tunutisi myös että käynnistys häiriöt aikaisemmin esiintyivät koneen ollessa lämmin mutta kun kone kylmeni niin lähti taas käyntiin ??? en tiedä nämä ovat vain olettamuksia?? mutta jos jollain on samanlaisia ongelmia ollut niin kiitos neuvoista!!! myös muut asinantuntijat auttakaa poloista!!!! KIITOS JO ETUKÄTEEN!!!
NEUVOJA KAIVATAAN???!!!
NYKII!!!
2
448
Vastaukset
- mara12
...kannattaa kokeilla laitta jäänestoa tankkiin.
Nää plus miinus kelit tekee kosteus kepposia!! - nykimisen
syy koskaan??? kerro kun mullakin nykii!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2652122Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys161520Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2101297Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851145- 711031
Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60943TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18914- 51856
Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126840Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61823