mieheen ei voi luottaa...

Zirba

Mä en ymmärrä taaskaan, että miks helvetissä ihminen ei voi pitää lupauksiaan? Soitin mun miehelle tossa 8 aikaan, oli kaverinsa kanssa laittamassa autoa ja sanoi että olivat just lopettelemassa, tulee pian. No kello on nyt kymmenen ja kun soitin niin on laittanut puhelimen pois päältä, eli jos vanhat merkit pitää paikkaansa niin tulee joskus 1-2 aikaan ja kännissä. Nyt alkaa mennä jo hermot, en jaksa tätä enää!

16

3883

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fire.

      Sitten ei auta muu kuin uhata jättää se. Ehkä sille on tärkeämpää autojen laittamiset, kaverit ja alkoholi. Jos tota on jatkunut kauankin, niin mitäpä sitä itseään kiusaamaan. Ehkäpä mies loppujenlopuksi diggailee itsekin sinkkuelämästä.

    • olet...

      ...miehesi valinnut. Pitäisi se nyt tietää ettei alkoholinkäyttäjistä ole yleensä muuta kuin harmia.

    • Minä ainakin sanoisin suoraan että saisi valita joko sinut tai viinan, jos hän valitsisi viinan niin se on vaan näyttää ovea että takasin ei ole tulemista, itsepähän olis valintansa tehnyt sit. takaisin en ottaisi vaikka vinkuisi kuinka ja lupaisi parantaa tapojaan, se voisi olla hetkellistä, mutta sama rumba alkaisi melkovarmasti taas uudestaan.

    • Zirba

      No ei asiat oo niin yksinkertaisia, meilläkin on 3-vuotias poika ja toinen tulossa

      • mahdat

        Ei tietenkään se ole yksinkertaista, mutta itse sinun täytyy elämäsi elää.
        Joko tyydyt tähän tilanteeseen, vaadit muutosta ja/tai lopetat suhteen.
        Ei miehelläsi ole mitään tarvetta muuttaa käytöstään, jos aikasi kiukuteltuasi annat taas anteeksi ja samalla "luvan" jatkaa tyylillään. Nyt viimeistään toisen lapsen tehdessä tuloaan miehesi on aika aikuistua ja ottaa vastuunsa perheestään -kuin myös sinun!


      • ......

        lapsen vuoksi ei kannata suhdetta jatkaa, lapset kyllä tajuavat että vanhemmilla ei mene hyvin ja ne vain kärsivät siitä. Usko pois, itse olen kokenut saman.
        Minä yritin kaikkeni meidän suhteen eteen mut mies vain huiteli kuinka huvitti ja kaverit ja ryypääminen oli paljon tärkeämpää kuin minä ja lapsi.
        Erosimme vuosi sitten ja täytyy sanoa et oikean päätöksen tein, nyt pojan ja minun elämä on tasapainoista eikä ole niin stressaavaa kuin vuosi sitten. Ja lapsi saa kyllä isäänsä tavata joka toinen viikko.
        Kannattaa miettiä tarkasti tuon suhteen tulevaisuutta, itse siinä kärsit ja lapset kärsivät kaikista eniten!!


      • VOIVELI..VOI

        Eikö pitäisi vähän katsoa kenen kanssa alkaa lapsia tekemään.. voi vittu taas on tulossa uusi katkera miehiä vihaava yksinhuoltaja tähän maailmaan.. ja mikä parasta nainen on itse tehnyt valintansa miehen suhteen.


    • kokenut saman

      Olet juuri siinä tilanteessa missä itse olin 6,5 vuotta sitten kun nuorimmaiseni syntyi. Olin silloin raskaana kun tämä tapahtui. Oikein herkässä tilassa vielä.
      Isäntä ryyppäs ja oli kavereiden kans ja vihdoin sain sen kiinni myös pettämisestä.
      Silloin pakkasin kylmästi kaikki sen tavarat ja sanoin että mee sinne asuun missä oot ollutkin viimeaikoina.
      Niin se lähti mutta tuli katumapäälle. Ei mennyt kuin muutama tunti kun se soitteli ja pyyteli anteeksi ja kaikkee paskaa. Sanoin ettei onnistu alkuun mutta mietin entäs tämä lapsi ja mites synnytys kun pitäis olla joku joka pitää kiinni kädestä.
      Soittelut jatkui ja jatkui ja anteeksipyytelyt.
      Otin sitten kumminkin takaisin ja mentiin yhdessä synnytykseen.

      Luottamusta en ole saanut koskaan takaisin enkä varmaan saakaan mutta yhdessä ollaan oltu sen jälkeen nyt jo 10 vuotta.

      Miehet pitää panna ajattelemaan mitä ne haluaa. Ei ne muuten käsitä.

    • miehen..

      saa minkälaisen itselleen ottaa..eli saat mitä tilaat tyttönen..turhaa yleistät kaikkia miehiä yhden mätämunan takia huonoiksi.

      • Merja-89

        Nii


    • rapu

      Puhukaa asiasta niin kyllä se siitä. Kerro miltä sinusta sellainen tuntuu.Sitähän sanotaan että ennen mies talonsa myö kun sanasa syö.

    • Raklooooooo

      No oot epätoivoinen,kun oot tollasen muljun kans. Kyrvänsaanninko takia??

    • Merja-89

      Tuo on kyllä hyvä kommentti mut selvinpäin ehkä tappasin sinut!

    • Merja-89

      Minä en ketä tahansa pane.

    • oikeetaelämää

      Kyllä se miehilläkin rauhoittuu kuusikymppisenä tai seitsemänkymppisenä kun testosteria ei enää erity. Ei oo haluja ei himoja ,On vain ne muistot , ihanat kymmenet tyttäret rakkaat, joiden kanssa sekstasin vaimoni tietämättä.

    • Taitaaollasiis

      Lapsellinen ja epävarma.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe