millainen paikka, millaiset yhteissaunat ym, ollaan pariskunta ja menossa sinne piakkoin lomareissulle
Nokian eden?
5
7537
Vastaukset
- Vapaus
Siellä on yksi mutta tosi iso höyry-yhteissauna jossa on kyllä puomilla erotettu sukupuolet. Tämä on mielestäni suuren kokonsa ja yleensä rennon ilmapiirinsä takia yksi parhoista yhteissaunoista Suomessa. Se puomi on ainoa miinus. Nokialla on myös höyrysaunat erikseen miesten ja naisten puolella mutta tuntuu että niiden käyttö on vähäistä. Yhteisaunominen kiehtoo ihmisiä.
- edenissä
erilliset saunat miehille ja naisille, höyrysaunassa kaide ja näkyvyys nolla, uima-altaalla uimapukupakko, kaikenkaikkiaan tavanomainen seksivapaa meininki, eli jos alastomuuden näkemistä hakee, ei kannata mennä. Ainoa kiinnostava oli miellyttävät vesihierontapaikat, joissa sopivalla korkeudella keskivartalon alaosan paikkeilla olevat vesisuihkut hierovat yllättävän mukavasti genitaalialueita ja tarvittaessa - laskemalla uimahousuja vähän alemmas - jopa kovettuneet paikat pehmeiksi. Häpeä tunnustaa, mutta pari kertaa sorruin tällaiseen halpaan konstiin, kun muutakaan hierontaa ei olut saatavissa.
- swingerz
Pelatkaa korttine oikein niin saatte sieltä kunnon kimppakivaa!!!
Eikä kyllä näkynyt kimppakivaa eikä paljoa muutakaan, oli kyllä pienoinen pettymys noin tunnelman ja ilmapiirin suhteen. Sinällään ihan siisti paikka ja kivat tilat.
- hierova vesisuihku
sillai sopivalla korkeudella, että kovettunut kehonosa pehmeni. Jos minä olisin kyllpylän omistajan, lähtisisin rohkeaati uusille linjoille tavoitteena estottomien seksinautintojen kylpylä. se toisi kaikenikäsisiä, sillä suurin puute nykyihmisellä on seksistä, sitä tunke4e viausaalisesti laillialla, mutta fyysisesti sitä ei keski-ikäinen tai varttuneempi saa mistään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen825948Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2905261Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453304Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään102766Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052713Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41655Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151585Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211460Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät301439Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1761043