mitäs nouseva skorpioni kertoo?

tulihevostamma

mitä nouseva skorppari niinkuin kuvastaa?millaisia persoonia luonnoltaan?ttammuska

56

8288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nousevana skorpparina

      että ollaan mustasukkaisia, mutta itsenäisiä ja ennakkoluulottomia ja intohimoisia...ite ainaski. oon myös vaihtelunhaluinen ja spontaani, haluaisin koko ajan jotain jännitystä...juhlimista, matkustelua...
      oon aluks hiljanen ja lähinnä vaan tarkkailen tilannetta ja avaudun vain lähimmälle ystävälle, enkä sillekkään läheskään kokonaan...pidän omat asiat omana tietona, enkä nää tarvetta puhuu niistä.
      oon myös aika agressiivinen ja itsepäinen ja jos asiat ei mee niinku oon suunnitellu, nii sakset ja tavarat kyllä lentelee ja sillon sanon kaiken mitä ajattelen, oli se mitä hyvänsä...itsehillintä on aika huono...näytän varsinki vihan ja inhon tunteet suoraan..
      Rakastun aika usein ja ihastun melkeen päivittäin...jos rakastun niin se kestää pitkään...nytki oon rakastunu viiteen ja ollut jo kauan.Itellä oon huomannu myös sen piirteen et meen kaikessa kohtuuttomuuksiin ja jään riippuvaiseks eri asioista helposti.
      skorppionit yleensä on rehellisiä ja uskollisia...
      kertokaa muutki nousevat skorpparit itestänne...löytyykö yhtäläisyyksiä??

      • aurinko kauris

        minussa löytyy ihan samat puolet olen kauris ja nouseva skorpioni. agresiivinen en ole ja tavarat pysyy kyllä paikoillaan vaikka menetänkin hermoni joskus mutta muuten kyllä pitää ihan täysin paikkaansa..


      • =skorpioni=

        Mäki oon nouseva skorpioni, ainaki luulisin niin (oon syntyny 29.10.) ja toi kuvaus sopi myyös muhun ihan täysin. Tiättekö muuten mitään kiinalaisista horoskoopeista? Millanen on vuohi?


      • juuri.
        =skorpioni= kirjoitti:

        Mäki oon nouseva skorpioni, ainaki luulisin niin (oon syntyny 29.10.) ja toi kuvaus sopi myyös muhun ihan täysin. Tiättekö muuten mitään kiinalaisista horoskoopeista? Millanen on vuohi?

        Uskomatonta....

        Ainoastaan yksi nouseva skorpioni uskalsi paljastaa oman aurinkomerkkinsä ja kaikki muut ovat pelkkiä sössöttäjiä.


      • jenni2
        aurinko kauris kirjoitti:

        minussa löytyy ihan samat puolet olen kauris ja nouseva skorpioni. agresiivinen en ole ja tavarat pysyy kyllä paikoillaan vaikka menetänkin hermoni joskus mutta muuten kyllä pitää ihan täysin paikkaansa..

        olen kauris aurinkomerkiltäni ja nousussa mullakin on skorpoini mut mä oon aika äkänen luonteeltani sillon varsinkin kun kaikki ei mee niten haluaa niin saattaa jotain jopa särkyä. esim. ikkunan oon hajoittanut kun suutuin niin paljon. ja mä oon muutenkin aika herkkä suuttuun jos joku ei vastaa esim. mun viesteihin heti niin mä suorastaan tulistun. mä oon kyllä just ku nouseva skorpioni ihan kun musta olis lukenu tos yhes viestis. vaikka ei tuo aurinko merkki sen kummosempi oo ku kauris niin silti en tunne itteeni kauriiksi ei luonne ainakaan piä paikkaansa yhtään kun kauriista lukee niin sen luonne ei mun kohalla pidä kyllä yhtään paikkaansa.


      • nouseva skorpionin_

        Itse en ole mustasukkainen; harvoin tunnen mitään, mistä tulisin mustasukkaiseksi.
        Olen kyllä itsenäinen ja ennakkoluuloton, intohimoisesta en tiedä. Vaihtelunhaluisuus on yleinen piirre elämässä, kuten spontaanius; jännitykset ja seikkailut ovat haaveitani.

        Olen aika raisu ja jokseenkin poikamainen. Lapsellisuus ja muu lapsimainen oleminen on paljon puhuttu piirre. Ilmeilen paljon ja puhun silmilläni. Tuttujen ja ystävien, sukulaisten ja perheeni seurassa olen räiskyvä, värikäs, vauhdikas ja äänekäs, kun taas nimenomaan vähän tuntemattomassa porukassa olen hiljaisempi. Yleensä olen kuitenkin se, joka tekee alotteita puhumisen ja tutustumisen merkkinä, mutta se koskee yleensä vain yhtä persoonaa kerrallaan. Suuressa porukassa en juuri välitä puhua, vaan nimenomaan tarkkailen.

        Asiat pidän omana asianani; en luota helposti ihmisiin, mutta he voivat luottaa minuun, koska olen sanani pitävä nainen! Tulisuus, itsepäisyys ja temperamenttisuus ovat tavaramerkkiäni. En kuitenkaan suutu helposti. Harva se kerta, kun joku saa minut suuttumaan.

        Olen todella utelias ja seikkailunhaluinen, kuten jo mainitsin. Tutkin kaikkea, mikä liikkuu ja näyttää vähänkin mielenkiintoiselta. Joskus se saattaa olla muurahainen, joskus vain tavallinen heinän korsi.

        Mitä rakkauteen ja ihastumisiin tulee, poikamaisuuteni takia, en juuri erota, milloin miehet ovat ihastuneet. Pidän heitä kavereinani, mutta yleensä sitten jossain vaiheessa sen ymmärtää, että heillä on toiset asiat mielessä. Ts. voisin sanoa, että tutustun helpommin miehiin. En ihastu itse helposti, saati sitten rakastu. Uskominen rakkauteen onkin aika konstikasta.

        Addiktoidun helposti. Riippuvuus löytyy kofeiiiniin, mutta onnekseni ei vielä alkoholiin.

        Vihaan valehtelua; Kerron aina totuuden ja olen rehellinen, mutta joskus on pakko valehdella toiselle ja itselleen, jos asia on todella kipeä.


      • semi-astrologi
        =skorpioni= kirjoitti:

        Mäki oon nouseva skorpioni, ainaki luulisin niin (oon syntyny 29.10.) ja toi kuvaus sopi myyös muhun ihan täysin. Tiättekö muuten mitään kiinalaisista horoskoopeista? Millanen on vuohi?

        et voi tietää nousumerkkiä ellei sul oo tarkkaa kellonaikaa...nousumerkil ei oo mitään tekemistä sen kaa missä kuussa oot syntynyt :D


      • Masa

        Kertoo, että olet vitun tyhmä, kun uskot horoskoopeihin.


      • Mene pois
        Masa kirjoitti:

        Kertoo, että olet vitun tyhmä, kun uskot horoskoopeihin.

        Mitä sitten lue tätä horoskooppi palstaa jos horoskooppeihin uskovat sinua noin ärsyttävät?


    • Tinttu

      ... oli nouseva skorpioni. Erittäin pisteliäs ja negatiivinen katsontakanta elämään. Menetti paljon ystäviä ja lopulta en minäkään enää jaksanut. Puuttui toisten ihmisten asioihin epämiellyttävällä tyylillä ja aina valitti omista-asioistansa. En todellakaan kaipaa häntä enää takaisin elämääni.

      • tht

        ei kai nyt noin ääritapauksia?itse en tunnistanut kuin sen että vedän paljonmiehiä puoleeni,eroottisesti.olen karismaattinen ja eritt.pidetty tulihevostammukka,nouseva skorppari,sana hallussa,napakka mutta ei v-mäinen,riippuu toki vastapelurista.joko musta tykätään tai ei,naiset eivät jostakin kumman syystä aina tykkää miusta,koska olen kaunis,sori katskut!


      • olen karismaattinen ja ...
        tht kirjoitti:

        ei kai nyt noin ääritapauksia?itse en tunnistanut kuin sen että vedän paljonmiehiä puoleeni,eroottisesti.olen karismaattinen ja eritt.pidetty tulihevostammukka,nouseva skorppari,sana hallussa,napakka mutta ei v-mäinen,riippuu toki vastapelurista.joko musta tykätään tai ei,naiset eivät jostakin kumman syystä aina tykkää miusta,koska olen kaunis,sori katskut!

        no et ainakaan vaatimaton, kehut itseäsi, mahdatko olla kovinkaan kiinnostunut muista?
        Mitä muuten tarkoitat karismaattisuudella omalla kohdallasi?


    • tulihev,tyty

      kyllä minä pidän kaikista ystävistäni ja positiivisen elämänasenteen omaavista elollisista,itseni lisäksi.miulle on kerrottu palautteena että olen karismaattinen,,,,

      • tammatulinen

        eli sain jotakin kommentteja eri näkökannoista,mutta asiaan perehtyviä ei ilmaantunut kertomaan nousevan skorpionien taiasta?


      • totuus on se
        tammatulinen kirjoitti:

        eli sain jotakin kommentteja eri näkökannoista,mutta asiaan perehtyviä ei ilmaantunut kertomaan nousevan skorpionien taiasta?

        että nouseva skorpioni, muilla merkeillä kuin skorpionilla itsellään, on täysi fiasko.

        Nouseva skorpioni on pelkkä huijaus ja yleensä he joilla on nouseva skorpioni, eivät tuo aurinkomerkkiään esille, koska ajattelevat että ovat jotenkin erikoisia tai että ovat jopa skorpioneja.

        Heillä ei ole kuitenkaan mitään tietoa skorpionista, vaan ovat vain päässeet raapaisemaan sitä julkista pintaa mikä aurinkoskorppareilla on. He menevät jopa niin pitkälle että yrittävät väittää itsellään olevan samoja ominaisuuksia joita vain ja ainoastaan aurinkoskorppareilla on. Tämä tulee helposti ilmi kun vilkaiset esimerkiksi skorpioni palstaa. Loppujen lopuksi kovinkaan moni aurinkoskorppareista ei vastaa noususkorppareiden kommentteihin, koska suoraan sanottuna, naureskelevat heidän kohkaamiselleen kuinka he ovat muka niin skorppareita että.

        Hyvin usein käy nimittäin niin, että kun aurinkoskorppari ottaa esille jonkun sellaisen asian jonka vain toinen aurinkoskorppari voi tietää ja ymmärtää, tulee sieltä jokin nousukas skorppari selittämään kuinka hänkin on kokenut aivan samaa. Valitettavasti nousukas ei voi käsittää sitä, että kertoessaan omaa kokemustaan asiasta hän tulee aurinkoskorppareille paljastaneeksi ettei ymmärrä koko aihetta ja on täysin ulalla koko keskustelusta. Tuo jos mikä osoittaa sen että nousukas skorppari ei ole saanut raapaista mitään muuta kuin skorpparin julkista pintaa, joka ei todellakaan ole skorpparia itseään.

        Efekti olisi varmasti aivan sama aurinko vesimiesten keskuudessa, kuin jos menisin vesimies palstalle selittämään kuinka olen vesimies, kun minulla kerran on nouseva vesimies kartallani.


      • yksi noususkorppari
        totuus on se kirjoitti:

        että nouseva skorpioni, muilla merkeillä kuin skorpionilla itsellään, on täysi fiasko.

        Nouseva skorpioni on pelkkä huijaus ja yleensä he joilla on nouseva skorpioni, eivät tuo aurinkomerkkiään esille, koska ajattelevat että ovat jotenkin erikoisia tai että ovat jopa skorpioneja.

        Heillä ei ole kuitenkaan mitään tietoa skorpionista, vaan ovat vain päässeet raapaisemaan sitä julkista pintaa mikä aurinkoskorppareilla on. He menevät jopa niin pitkälle että yrittävät väittää itsellään olevan samoja ominaisuuksia joita vain ja ainoastaan aurinkoskorppareilla on. Tämä tulee helposti ilmi kun vilkaiset esimerkiksi skorpioni palstaa. Loppujen lopuksi kovinkaan moni aurinkoskorppareista ei vastaa noususkorppareiden kommentteihin, koska suoraan sanottuna, naureskelevat heidän kohkaamiselleen kuinka he ovat muka niin skorppareita että.

        Hyvin usein käy nimittäin niin, että kun aurinkoskorppari ottaa esille jonkun sellaisen asian jonka vain toinen aurinkoskorppari voi tietää ja ymmärtää, tulee sieltä jokin nousukas skorppari selittämään kuinka hänkin on kokenut aivan samaa. Valitettavasti nousukas ei voi käsittää sitä, että kertoessaan omaa kokemustaan asiasta hän tulee aurinkoskorppareille paljastaneeksi ettei ymmärrä koko aihetta ja on täysin ulalla koko keskustelusta. Tuo jos mikä osoittaa sen että nousukas skorppari ei ole saanut raapaista mitään muuta kuin skorpparin julkista pintaa, joka ei todellakaan ole skorpparia itseään.

        Efekti olisi varmasti aivan sama aurinko vesimiesten keskuudessa, kuin jos menisin vesimies palstalle selittämään kuinka olen vesimies, kun minulla kerran on nouseva vesimies kartallani.

        Ei helvetti mitä juttua :)
        On se niin tarkkaa kuka on mitä ja miten!
        huh, huh
        Itse olen noususkorppari ja en nyt oikeastaan kovin iloinen edes siitä asiasta, koska se ei ole helppoa elämää se...
        Skorpioneista en edes välitä hirveämmin, vaikka aurinkomerkkini Kalat pitäisi olla hyvissä väleissä heidän kanssaan...harmoniassa...

        Satuin muutes lukemaan yhdestä paikasta että kun on aurinko Kalat ja nousu Skorppari, niin Skorpionin piirteitä tulee toiminnoissa (kuten uran tärkeys jne) todella paljon esille.


        Ihminen on kokonaisuus, myös astrologisesti. Aurinkomerkki on yksi paskan hailea pilkku kokonaisuudessaan, nousumerkistä puhumattakaan.


        Joku planeetta mikä on tietyssä asteessa johonkin, voi vaikuttaa persoonaan paljonkin enemmän kuin se että aurinkomerkki on se ja se, tai että nousumerkki on tietynlainen. Tästä syystä pidän naurettavana koko aurinkomerkkiin tuijottamista, aurinkomerkin merkitys on loppupelissä vain se mikä on sisäinen pyrkimys. Nousumerkki kertoo ulkokuoren, merkurius puhetyylisi jne jne jne

        Ei se oo niin yksinkertaista. Aurinkomerkkiin tuijottelun voisi lopettaa kokonaisuudessaan ja keskittyä pelkästään henkilökohtaiseen karttaan.


      • yhtään, että nousukkailta
        yksi noususkorppari kirjoitti:

        Ei helvetti mitä juttua :)
        On se niin tarkkaa kuka on mitä ja miten!
        huh, huh
        Itse olen noususkorppari ja en nyt oikeastaan kovin iloinen edes siitä asiasta, koska se ei ole helppoa elämää se...
        Skorpioneista en edes välitä hirveämmin, vaikka aurinkomerkkini Kalat pitäisi olla hyvissä väleissä heidän kanssaan...harmoniassa...

        Satuin muutes lukemaan yhdestä paikasta että kun on aurinko Kalat ja nousu Skorppari, niin Skorpionin piirteitä tulee toiminnoissa (kuten uran tärkeys jne) todella paljon esille.


        Ihminen on kokonaisuus, myös astrologisesti. Aurinkomerkki on yksi paskan hailea pilkku kokonaisuudessaan, nousumerkistä puhumattakaan.


        Joku planeetta mikä on tietyssä asteessa johonkin, voi vaikuttaa persoonaan paljonkin enemmän kuin se että aurinkomerkki on se ja se, tai että nousumerkki on tietynlainen. Tästä syystä pidän naurettavana koko aurinkomerkkiin tuijottamista, aurinkomerkin merkitys on loppupelissä vain se mikä on sisäinen pyrkimys. Nousumerkki kertoo ulkokuoren, merkurius puhetyylisi jne jne jne

        Ei se oo niin yksinkertaista. Aurinkomerkkiin tuijottelun voisi lopettaa kokonaisuudessaan ja keskittyä pelkästään henkilökohtaiseen karttaan.

        Tulee välittömästi noottia kuinka noususkorpioni on se "The oikea skorpioni" ja että aurinkomerkit eivät merkitse mitään.

        Nousumerkki on nimenomaan ulkokuori, niinkuin haarniska tai naamio ja se naamio puetaan aurinkomerkin päälle. Skorpionin syvyyttä ei pelkillä noususkorppareilla ole ja tämän voi ihan jokainen aurinkoskorppari nähdä.


      • nousu skorppari
        yhtään, että nousukkailta kirjoitti:

        Tulee välittömästi noottia kuinka noususkorpioni on se "The oikea skorpioni" ja että aurinkomerkit eivät merkitse mitään.

        Nousumerkki on nimenomaan ulkokuori, niinkuin haarniska tai naamio ja se naamio puetaan aurinkomerkin päälle. Skorpionin syvyyttä ei pelkillä noususkorppareilla ole ja tämän voi ihan jokainen aurinkoskorppari nähdä.

        voi hyvänen aika =)

        Ei todellakaan tullut noottia mistään tuollaisesta.


        Nää on todellakin vain horoskooppeja.. ja herranen aika, minun puolestani saat kunnian olla Skorpioni ei luoja sentään, ihan sama!

        Ja vaikka ihan OIKEA Skorpioni, ei jumankauta, voisiko oikeasti vähempää kiinnostaa :)

        Mulle on ihan sama, ei kukaan omalle horoskooppimerkilleen mitään voi. Jokaisella on oma tarkoitus, oma kokonaisuus. Kaikella on tarkoitus. Ehkäpä pinnallisemmallakin merkillä on oma syvyytensä, tai toisekseen ei välttämättä kaipaa edes sellaista ja on onnellinen näin. Ajattelee myös vastavuoroisesti toisesta että ompa tuo hullu/omituinen, kun ei ole yhtä hieno kuin minä.

        Ei kait tällaisista asioista voi väitellä. =)


      • mä olisin
        yhtään, että nousukkailta kirjoitti:

        Tulee välittömästi noottia kuinka noususkorpioni on se "The oikea skorpioni" ja että aurinkomerkit eivät merkitse mitään.

        Nousumerkki on nimenomaan ulkokuori, niinkuin haarniska tai naamio ja se naamio puetaan aurinkomerkin päälle. Skorpionin syvyyttä ei pelkillä noususkorppareilla ole ja tämän voi ihan jokainen aurinkoskorppari nähdä.

        ihan onnellinen ilman et oon nouseva skorppioni ja ulkonäöltä näytän täysin aurinko merkiltäni, joka oon paljo mielummin ku skorppioni...oon myös luonteelta enemmän leijona...
        ja en mitään syvyyttä tahtoiskaan...skorpionit tekee monesti omasta elämästään helvettiä pohtimalla jotain ihme juttuja...ja aurinkoskorpparit on tosi outoja, ja se syvyys jättää monesti tyylin kakkoseks...


      • taursco
        yhtään, että nousukkailta kirjoitti:

        Tulee välittömästi noottia kuinka noususkorpioni on se "The oikea skorpioni" ja että aurinkomerkit eivät merkitse mitään.

        Nousumerkki on nimenomaan ulkokuori, niinkuin haarniska tai naamio ja se naamio puetaan aurinkomerkin päälle. Skorpionin syvyyttä ei pelkillä noususkorppareilla ole ja tämän voi ihan jokainen aurinkoskorppari nähdä.

        Tässähän puhuttiin nimenomaan skorpionista nousumerkkinä, eikä aurinkomerkkinä. Keskiajalla nousumerkkiä pidettiin sinä tärkeimpänä merkkinä josta kaikki ennustettiin. Itse olen härkä aurinkomerkiltäni eikä noususkorpparina todellakaan aina ole helppoa, miltei tuskallista. Tosin jossain luki että nuo kaksi tasoittaa toisiaan, vaikea sanoa miten on..


      • härkäskorppari
        totuus on se kirjoitti:

        että nouseva skorpioni, muilla merkeillä kuin skorpionilla itsellään, on täysi fiasko.

        Nouseva skorpioni on pelkkä huijaus ja yleensä he joilla on nouseva skorpioni, eivät tuo aurinkomerkkiään esille, koska ajattelevat että ovat jotenkin erikoisia tai että ovat jopa skorpioneja.

        Heillä ei ole kuitenkaan mitään tietoa skorpionista, vaan ovat vain päässeet raapaisemaan sitä julkista pintaa mikä aurinkoskorppareilla on. He menevät jopa niin pitkälle että yrittävät väittää itsellään olevan samoja ominaisuuksia joita vain ja ainoastaan aurinkoskorppareilla on. Tämä tulee helposti ilmi kun vilkaiset esimerkiksi skorpioni palstaa. Loppujen lopuksi kovinkaan moni aurinkoskorppareista ei vastaa noususkorppareiden kommentteihin, koska suoraan sanottuna, naureskelevat heidän kohkaamiselleen kuinka he ovat muka niin skorppareita että.

        Hyvin usein käy nimittäin niin, että kun aurinkoskorppari ottaa esille jonkun sellaisen asian jonka vain toinen aurinkoskorppari voi tietää ja ymmärtää, tulee sieltä jokin nousukas skorppari selittämään kuinka hänkin on kokenut aivan samaa. Valitettavasti nousukas ei voi käsittää sitä, että kertoessaan omaa kokemustaan asiasta hän tulee aurinkoskorppareille paljastaneeksi ettei ymmärrä koko aihetta ja on täysin ulalla koko keskustelusta. Tuo jos mikä osoittaa sen että nousukas skorppari ei ole saanut raapaista mitään muuta kuin skorpparin julkista pintaa, joka ei todellakaan ole skorpparia itseään.

        Efekti olisi varmasti aivan sama aurinko vesimiesten keskuudessa, kuin jos menisin vesimies palstalle selittämään kuinka olen vesimies, kun minulla kerran on nouseva vesimies kartallani.

        Kylläpäs sinä oot hieman lapsekas ;)....


      • semi-astrologi
        totuus on se kirjoitti:

        että nouseva skorpioni, muilla merkeillä kuin skorpionilla itsellään, on täysi fiasko.

        Nouseva skorpioni on pelkkä huijaus ja yleensä he joilla on nouseva skorpioni, eivät tuo aurinkomerkkiään esille, koska ajattelevat että ovat jotenkin erikoisia tai että ovat jopa skorpioneja.

        Heillä ei ole kuitenkaan mitään tietoa skorpionista, vaan ovat vain päässeet raapaisemaan sitä julkista pintaa mikä aurinkoskorppareilla on. He menevät jopa niin pitkälle että yrittävät väittää itsellään olevan samoja ominaisuuksia joita vain ja ainoastaan aurinkoskorppareilla on. Tämä tulee helposti ilmi kun vilkaiset esimerkiksi skorpioni palstaa. Loppujen lopuksi kovinkaan moni aurinkoskorppareista ei vastaa noususkorppareiden kommentteihin, koska suoraan sanottuna, naureskelevat heidän kohkaamiselleen kuinka he ovat muka niin skorppareita että.

        Hyvin usein käy nimittäin niin, että kun aurinkoskorppari ottaa esille jonkun sellaisen asian jonka vain toinen aurinkoskorppari voi tietää ja ymmärtää, tulee sieltä jokin nousukas skorppari selittämään kuinka hänkin on kokenut aivan samaa. Valitettavasti nousukas ei voi käsittää sitä, että kertoessaan omaa kokemustaan asiasta hän tulee aurinkoskorppareille paljastaneeksi ettei ymmärrä koko aihetta ja on täysin ulalla koko keskustelusta. Tuo jos mikä osoittaa sen että nousukas skorppari ei ole saanut raapaista mitään muuta kuin skorpparin julkista pintaa, joka ei todellakaan ole skorpparia itseään.

        Efekti olisi varmasti aivan sama aurinko vesimiesten keskuudessa, kuin jos menisin vesimies palstalle selittämään kuinka olen vesimies, kun minulla kerran on nouseva vesimies kartallani.

        Jonkun yksittäisen planeetan sijainnilla kartalla ei ole väliä ihmisen luonteen kannalta. Esim just auringon tai vaikkapa venuksen, sillä tärkein on kokonaisuus joka muodostuu koko kartasta kaikkine planeettoineen huonesijaintineen yms.
        Yksi kartanteko-ohjelma (suosittelen sulle lämpimästi) astro.com:issa on hyvä se kertoo astrologisen kartan perusteella mitä merkkiä ihmisellä on eniten kartassa, ottaen huomioon kaiken kartassa olevan, planeetat,huoneet,yhtymät,transiitit, sekstiilit,nousumerkit, yms. Tällä ohjelmalla voi selvitä esim. se et jollaki aurinko skorpioilla on kartassaan vaan esim. 8% skorpionia ja jollakin esim. aurinko leijonalla 22% skorpionia kartallaan.... Ihan vihjeenä!

        terveisin semi astrologi
        noususkorpioni myöskin.


      • asiaa, mutta
        semi-astrologi kirjoitti:

        Jonkun yksittäisen planeetan sijainnilla kartalla ei ole väliä ihmisen luonteen kannalta. Esim just auringon tai vaikkapa venuksen, sillä tärkein on kokonaisuus joka muodostuu koko kartasta kaikkine planeettoineen huonesijaintineen yms.
        Yksi kartanteko-ohjelma (suosittelen sulle lämpimästi) astro.com:issa on hyvä se kertoo astrologisen kartan perusteella mitä merkkiä ihmisellä on eniten kartassa, ottaen huomioon kaiken kartassa olevan, planeetat,huoneet,yhtymät,transiitit, sekstiilit,nousumerkit, yms. Tällä ohjelmalla voi selvitä esim. se et jollaki aurinko skorpioilla on kartassaan vaan esim. 8% skorpionia ja jollakin esim. aurinko leijonalla 22% skorpionia kartallaan.... Ihan vihjeenä!

        terveisin semi astrologi
        noususkorpioni myöskin.

        kuten tuli tuossa selvitettyä niin Aurinkomerkki on se merkin syvyys, se mitä ihminen on aidosti sisällään. Nousumerkki on se pinta joka näkyy vain ulospäin, mutta joka ei sisällä sitä syvyyttä mitä aurinkomerkki taa sisältää.

        Kaikki kartan osat luovat kokonaisuuden kyllä, mutta se ei todellakaan tarkoita sitä että jos esimerkiksi aurinko skorpparilla on yhtä merkkiä eniten kartassaan, esimerkiksi vesimiestä ettei hän olisi skorppari, vaan hän olisi "aidoimmillaan" vesimies.

        Tuo ei pidä paikkaansa ja jokainen astrologi sen tietää. Aurinkomerkki on se syvimmän ja vakaamman luonteen perusta josta vain sitten tiettyjen filtterien kautta filtteröidään sitä perusluonnetta esiin. Sellainen astrologi joka ei ole tuota ymmärtänyt ei ole astrologiaan tutustunut lainkaan. Jos kartalla aletaan painottamaan ulkoisia seikkoja, kuten nousumerkkiä, niin ihminen unohtuu silloin täysin.

        Aurinko vesimies ja nousu, (sekä muut osat), skorppari, ei ole skorpparin syvyyttä nähnyt koskaan vaan kyse on silloinkin pelkästä pinnasta, pinnasta joka toimii filtterinä sillä vesimiehen perustalle. Aurinkomerkki ja sen luoma luonteen syvin perusta ei muutu miksikään vaikka kaikki muut osat olisivat kartalla ihan jossain muualla.

        Johan se tuli noissa kommenteissakin esille. Viisi vastausta joissa noususkorpparit eivät halua olla skorppareita, vaikka kuitenkin viitsivät asiasta kitistä kun ovat ajatelleet että nousumerkki on tehnyt heistä yhtä syvällisen kuin aurinkoskorppari on.

        "Jonkun yksittäisen planeetan sijainnilla kartalla ei ole väliä ihmisen luonteen kannalta"

        Nimenomaan. Noususkorppari aurinkovesimies, ei ole mikään aurinkoskorppari, eikä henkilöllä tule olemaan koskaan aurinkoskorpparin syvyyttä silloin, eikä ihminen tule ymmärtämään aurinkoskorppareiden luonnetta koskaan, vaan pitää niitä kuten joku jo sanoi "outoina".


      • aurinkoveskari
        asiaa, mutta kirjoitti:

        kuten tuli tuossa selvitettyä niin Aurinkomerkki on se merkin syvyys, se mitä ihminen on aidosti sisällään. Nousumerkki on se pinta joka näkyy vain ulospäin, mutta joka ei sisällä sitä syvyyttä mitä aurinkomerkki taa sisältää.

        Kaikki kartan osat luovat kokonaisuuden kyllä, mutta se ei todellakaan tarkoita sitä että jos esimerkiksi aurinko skorpparilla on yhtä merkkiä eniten kartassaan, esimerkiksi vesimiestä ettei hän olisi skorppari, vaan hän olisi "aidoimmillaan" vesimies.

        Tuo ei pidä paikkaansa ja jokainen astrologi sen tietää. Aurinkomerkki on se syvimmän ja vakaamman luonteen perusta josta vain sitten tiettyjen filtterien kautta filtteröidään sitä perusluonnetta esiin. Sellainen astrologi joka ei ole tuota ymmärtänyt ei ole astrologiaan tutustunut lainkaan. Jos kartalla aletaan painottamaan ulkoisia seikkoja, kuten nousumerkkiä, niin ihminen unohtuu silloin täysin.

        Aurinko vesimies ja nousu, (sekä muut osat), skorppari, ei ole skorpparin syvyyttä nähnyt koskaan vaan kyse on silloinkin pelkästä pinnasta, pinnasta joka toimii filtterinä sillä vesimiehen perustalle. Aurinkomerkki ja sen luoma luonteen syvin perusta ei muutu miksikään vaikka kaikki muut osat olisivat kartalla ihan jossain muualla.

        Johan se tuli noissa kommenteissakin esille. Viisi vastausta joissa noususkorpparit eivät halua olla skorppareita, vaikka kuitenkin viitsivät asiasta kitistä kun ovat ajatelleet että nousumerkki on tehnyt heistä yhtä syvällisen kuin aurinkoskorppari on.

        "Jonkun yksittäisen planeetan sijainnilla kartalla ei ole väliä ihmisen luonteen kannalta"

        Nimenomaan. Noususkorppari aurinkovesimies, ei ole mikään aurinkoskorppari, eikä henkilöllä tule olemaan koskaan aurinkoskorpparin syvyyttä silloin, eikä ihminen tule ymmärtämään aurinkoskorppareiden luonnetta koskaan, vaan pitää niitä kuten joku jo sanoi "outoina".

        Olen aurinkovesimies ja nouseva skorpioni ja seurustelen, asun ja elän skorpionimiehen kanssa. Ymmärrän häntä kyllä hyvin ja hänen luonnettaan, enkä pidä outona, mutta vaikeana kylläkin.
        Vesimies ja skorppari ottavat kyllä (ainakin meidän suhteessa) välillä rajustikin yhteen, ja ovat eri mieltä monista asioista (tai samaa mieltä monissa asioissa, mutta eri mieltä siitä, kuinka asiat pitäisi hoitaa monesti).
        Mielestäni skorppioni on kostonhimoinen, voi olla tahallaan erittäin ilkeä ja inhottava ja yrittää aina pitää pokerinaamansa joka tilanteessa.
        Enpä usko, että skorpioni olisi yhtään sen syvällisempi luonne kuin esim. vesimieskään.
        Monissa asioissa paljon tosikompi kyllä.
        Vesimies ei koskaan ole kovin kostonhimoinen eikä ikinä tahallaan ilkeä. Vaikka pystyy niihin molempiin, mutta se vaatii vesimieheltä jo ponnistelua, skorpionilta sujuu nämä ominaisuudet ihan luonnostaan ja helposti.
        Kyllä meidän suhteessa skorpioni on se, joka kääntää ensin sen skorpionin katseensa muualle, jos katseella aletaan mittailemaan. Johtuu varmaan siitä sitten, että nousevana skorpionina minulla on SE KATSE, mitä niin kovasti mainostetaan skorpioneilla olevan.
        Ja aivan varmasti minulta löytyy skorpionin PIIRTEITÄ luonteestani, vaikka perusluonteeni onkin vesimiehen. Sekä tyypillinen skorpionin tai noususkorpionin ulkonäkö (jos nyt niihin ihan tosissaan on uskomista). Ja kyllä niissä jotain perää saattaa olla.
        Ja mieheni on kyllä skorpioni luonteensa puolesta. Kuumerkki meillä on sama ja yhteiset tavoitteet elämässä kaikesta huolimatta.


      • paikkaansa
        aurinkoveskari kirjoitti:

        Olen aurinkovesimies ja nouseva skorpioni ja seurustelen, asun ja elän skorpionimiehen kanssa. Ymmärrän häntä kyllä hyvin ja hänen luonnettaan, enkä pidä outona, mutta vaikeana kylläkin.
        Vesimies ja skorppari ottavat kyllä (ainakin meidän suhteessa) välillä rajustikin yhteen, ja ovat eri mieltä monista asioista (tai samaa mieltä monissa asioissa, mutta eri mieltä siitä, kuinka asiat pitäisi hoitaa monesti).
        Mielestäni skorppioni on kostonhimoinen, voi olla tahallaan erittäin ilkeä ja inhottava ja yrittää aina pitää pokerinaamansa joka tilanteessa.
        Enpä usko, että skorpioni olisi yhtään sen syvällisempi luonne kuin esim. vesimieskään.
        Monissa asioissa paljon tosikompi kyllä.
        Vesimies ei koskaan ole kovin kostonhimoinen eikä ikinä tahallaan ilkeä. Vaikka pystyy niihin molempiin, mutta se vaatii vesimieheltä jo ponnistelua, skorpionilta sujuu nämä ominaisuudet ihan luonnostaan ja helposti.
        Kyllä meidän suhteessa skorpioni on se, joka kääntää ensin sen skorpionin katseensa muualle, jos katseella aletaan mittailemaan. Johtuu varmaan siitä sitten, että nousevana skorpionina minulla on SE KATSE, mitä niin kovasti mainostetaan skorpioneilla olevan.
        Ja aivan varmasti minulta löytyy skorpionin PIIRTEITÄ luonteestani, vaikka perusluonteeni onkin vesimiehen. Sekä tyypillinen skorpionin tai noususkorpionin ulkonäkö (jos nyt niihin ihan tosissaan on uskomista). Ja kyllä niissä jotain perää saattaa olla.
        Ja mieheni on kyllä skorpioni luonteensa puolesta. Kuumerkki meillä on sama ja yhteiset tavoitteet elämässä kaikesta huolimatta.

        Sinusta ei tule koskaan aurinkoskorpparia vaikka sinulla olisi koko kartta täynnä skorpionia. Etkä saa missään tapauksessa skorpparin syvyyttä.

        Nousumerkki on aurinkomerkin filtteri. Toisinsanoen, jos sinulla ei jostain syystä olisi aurinkomerkkiä, sinä et myöskään olisi skorpioni, vaikka sinulla olisi noususkorppari kartallasi.

        Nousumerkki on filtteri joka vahvistaa, tasoittaa tai heikentää aurinkomerkin ominaisuuksia nousumerkin ominaisuuksilla. Se ei anna mitään lisää, vaan pelkästään muokkaa sitä mitä jo on. Siksi sanotaan että nousumerkki on se mikä näkyy ulospäin. Jos luet tuon tarkkaan niin tajuat mitä siinä sanotaan, "se mikä NÄKYY ULOSpäin." Se ei siis anna mitään sinulle sisälläsi.

        Annan kärjistetyn esimerkin että ymmärrät mistä siinä on kyse.

        Jos aurinkomerkkisi antaa sinulla ominaisuuksiksi iloisen, eläväisen ja kekseliään ja nousumerkkisi antaa sinulle ominaisuudet masentunut, staattinen ja kekseliäs, niin sinusta näkyy ulospäin ainoastaan erittäin kekseliäs luonne, muun luonteesi ollessa suhteellisen tasainen (eli masentunut vs. iloinen tekee sinusta suhteellisen realistisen, ei masentunutta tai pessimististä) (staattinen vs. eläväinen tekee sinusta suhteellisen mukiinmenevän, mutta ei todellakaan mitään hulluttelijaa.)

        Filtteri on se mitä sinusta näkyy ulospäin, mutta vain sen verran mitä filtteri päästää läpi.

        Joten sinulla ei todellakaan ole mitään The Skorpionin Katsetta koska sellaista ei ole kuin aurinkoskorppareilla ja nousumerkkisi ei tee sinusta skorpparia, etkä siten voi ymmärtää skorpionin pohjimmaisia mielenliikkeitä jos skorpparit ne haluavat pitää sinulta piilossa.

        Skorppari ja vesimies eroavat myös siinä että vesimies ymmärtää hyvin kaupankäyntiä ihmisten välillä. Tässä tapauksessa kauppatavarana on luonne. Vesimies on hyvin voitontahtoinen ja siksi vesimiehet sopivat hyvin kauppiaiksi. He ymmärtävät talouden päälle ja ymmärtävät asioiden hinta/voittosuhteita.

        Sen sijaan skorpionit ovat sellaisia jotka ymmärtävät asioiden syvimmän puolen. He ovat niitä jotka vievät kauppiaat neuvottelemaan kaupoista toiseen kulttuuriin, heidän itsensä hoitaessa diplomatian, eli suhteet.

        Verrataan ihan käytännössä. Kun vesimies ja skorpionivaltuuskunta haluaa laajentaa toimintaa, skorpioni ottaa selvää siitä miten kulttuuri vaikuttaa suhteiden edistämiseen. Skorpioni "menee sisään" vastapuoleen ja oppii ymmärtämään tätä ja saa aikaan luottamuksen ja perustan joka sallii lukuisia kauppoja ja liikesuhteita. Skorpioni pelaa ne syvät suhteet ja manipuloi hyvin syvältä asioita joilla on hyvin pitkäaikaisia vaikutuksia.

        Vesimies taas on hyvä käymään kauppaa. Vesimies ymmärtää paljonko voittoa saadaan jos tuotetta myydään tai ostetaan. Vesimies ymmärtää mitä hänen täytyy saavuttaa että hän voittaa. Vesimies osaa neuvotella aiheesta, mutta vesimiehet eivät petaa suhteita mitään muuta varten kuin sitä yhtä tärkeää kauppaa varten ja luottaa sen jälkeen pelkästään siihen että seuraavista kaupoista neuvotellaan myöhemmin. Vesimiehet eivät välitä siitä mitä vastapuoli mahdollisesti ajattelee, vaan vesimies keskittyy vain voiton tavoittelemiseen ja maksimoimiseen. Siksi vesimies on hyvä häikäilemättömyydessä, mutta voi pitkällä tähtäimellä aiheuttaa vaikeuksia joista ei niin helposti päästä irti.

        Skorpionin heikkous on taas se että skorpioni ei ehkä ole yhtä häikäilemätön kaikissa kaupoissa joista olisi mahdollisuus saada enemmän voittoa vaikka osaakin ihmisten manipuloinnin paremmin kuin vesimiehet ja ymmärtää itsetunnollaan paremmin mielenliikkeitä, sekä omia että vastapuolen. Mutta skorpionilla on taas se puolellaan että hän yrittää päästä lähelle jolloin astuu skorpionin manipulointitaidot esiin. Jokainen tietää sen että ystävältä on paha kieltää palveluksia ja skorpioniin sopii paremmin kuin mihinkään muuhun merkkiin se sanonta että pidä ystävät lähellä, mutta vihamiehet vielä lähempänä.

        Näyttää siltä että skorpioni varmistaa tulevan ja käy läpi miljoonia mahdollisia skenaarioita, kun vesimies on taas enemmän tilanteessa kiinni. Molempi parempi.


      • tulla joku väärinkäsitys
        paikkaansa kirjoitti:

        Sinusta ei tule koskaan aurinkoskorpparia vaikka sinulla olisi koko kartta täynnä skorpionia. Etkä saa missään tapauksessa skorpparin syvyyttä.

        Nousumerkki on aurinkomerkin filtteri. Toisinsanoen, jos sinulla ei jostain syystä olisi aurinkomerkkiä, sinä et myöskään olisi skorpioni, vaikka sinulla olisi noususkorppari kartallasi.

        Nousumerkki on filtteri joka vahvistaa, tasoittaa tai heikentää aurinkomerkin ominaisuuksia nousumerkin ominaisuuksilla. Se ei anna mitään lisää, vaan pelkästään muokkaa sitä mitä jo on. Siksi sanotaan että nousumerkki on se mikä näkyy ulospäin. Jos luet tuon tarkkaan niin tajuat mitä siinä sanotaan, "se mikä NÄKYY ULOSpäin." Se ei siis anna mitään sinulle sisälläsi.

        Annan kärjistetyn esimerkin että ymmärrät mistä siinä on kyse.

        Jos aurinkomerkkisi antaa sinulla ominaisuuksiksi iloisen, eläväisen ja kekseliään ja nousumerkkisi antaa sinulle ominaisuudet masentunut, staattinen ja kekseliäs, niin sinusta näkyy ulospäin ainoastaan erittäin kekseliäs luonne, muun luonteesi ollessa suhteellisen tasainen (eli masentunut vs. iloinen tekee sinusta suhteellisen realistisen, ei masentunutta tai pessimististä) (staattinen vs. eläväinen tekee sinusta suhteellisen mukiinmenevän, mutta ei todellakaan mitään hulluttelijaa.)

        Filtteri on se mitä sinusta näkyy ulospäin, mutta vain sen verran mitä filtteri päästää läpi.

        Joten sinulla ei todellakaan ole mitään The Skorpionin Katsetta koska sellaista ei ole kuin aurinkoskorppareilla ja nousumerkkisi ei tee sinusta skorpparia, etkä siten voi ymmärtää skorpionin pohjimmaisia mielenliikkeitä jos skorpparit ne haluavat pitää sinulta piilossa.

        Skorppari ja vesimies eroavat myös siinä että vesimies ymmärtää hyvin kaupankäyntiä ihmisten välillä. Tässä tapauksessa kauppatavarana on luonne. Vesimies on hyvin voitontahtoinen ja siksi vesimiehet sopivat hyvin kauppiaiksi. He ymmärtävät talouden päälle ja ymmärtävät asioiden hinta/voittosuhteita.

        Sen sijaan skorpionit ovat sellaisia jotka ymmärtävät asioiden syvimmän puolen. He ovat niitä jotka vievät kauppiaat neuvottelemaan kaupoista toiseen kulttuuriin, heidän itsensä hoitaessa diplomatian, eli suhteet.

        Verrataan ihan käytännössä. Kun vesimies ja skorpionivaltuuskunta haluaa laajentaa toimintaa, skorpioni ottaa selvää siitä miten kulttuuri vaikuttaa suhteiden edistämiseen. Skorpioni "menee sisään" vastapuoleen ja oppii ymmärtämään tätä ja saa aikaan luottamuksen ja perustan joka sallii lukuisia kauppoja ja liikesuhteita. Skorpioni pelaa ne syvät suhteet ja manipuloi hyvin syvältä asioita joilla on hyvin pitkäaikaisia vaikutuksia.

        Vesimies taas on hyvä käymään kauppaa. Vesimies ymmärtää paljonko voittoa saadaan jos tuotetta myydään tai ostetaan. Vesimies ymmärtää mitä hänen täytyy saavuttaa että hän voittaa. Vesimies osaa neuvotella aiheesta, mutta vesimiehet eivät petaa suhteita mitään muuta varten kuin sitä yhtä tärkeää kauppaa varten ja luottaa sen jälkeen pelkästään siihen että seuraavista kaupoista neuvotellaan myöhemmin. Vesimiehet eivät välitä siitä mitä vastapuoli mahdollisesti ajattelee, vaan vesimies keskittyy vain voiton tavoittelemiseen ja maksimoimiseen. Siksi vesimies on hyvä häikäilemättömyydessä, mutta voi pitkällä tähtäimellä aiheuttaa vaikeuksia joista ei niin helposti päästä irti.

        Skorpionin heikkous on taas se että skorpioni ei ehkä ole yhtä häikäilemätön kaikissa kaupoissa joista olisi mahdollisuus saada enemmän voittoa vaikka osaakin ihmisten manipuloinnin paremmin kuin vesimiehet ja ymmärtää itsetunnollaan paremmin mielenliikkeitä, sekä omia että vastapuolen. Mutta skorpionilla on taas se puolellaan että hän yrittää päästä lähelle jolloin astuu skorpionin manipulointitaidot esiin. Jokainen tietää sen että ystävältä on paha kieltää palveluksia ja skorpioniin sopii paremmin kuin mihinkään muuhun merkkiin se sanonta että pidä ystävät lähellä, mutta vihamiehet vielä lähempänä.

        Näyttää siltä että skorpioni varmistaa tulevan ja käy läpi miljoonia mahdollisia skenaarioita, kun vesimies on taas enemmän tilanteessa kiinni. Molempi parempi.

        tuossa aiemmin kirjoitteli ihan toinen veskarinainen. Enpä minä ole väittänytkään olevani
        mikään skorpioni, vaan nimenomaan sanoin olevani vesimies. Enkä myöskään yritä olla skorpioni, vaan olen sellainen ihminen kuin olen ja sillä siisti. Aurinkomerkkini on vesimies, mitä en ole koskaan yrittänytkään salata keneltäkään tai esittää jotain skorpparia. Minulla ei ole siihen mitään tarvetta. Nouseva merkkini nyt vain sattuu olemaan skorpioni, sitä en ole ihan itse keksinyt, enkä tuulesta temmannut. Ja olen tuo kirjoittaja, joka sanoi katseesta, ehkä siitä on tuolla aiemmin joku muukin maininnut. No minulle on usein joka tapauksessa huomautettu siitä, enkä tosiaankaan ole kertonut olevani nouseva skorpioni. Sehän on minun katseeni. Jopa skorpparini on sen huomannut useampaan otteeseen.


      • viestini ihan
        tulla joku väärinkäsitys kirjoitti:

        tuossa aiemmin kirjoitteli ihan toinen veskarinainen. Enpä minä ole väittänytkään olevani
        mikään skorpioni, vaan nimenomaan sanoin olevani vesimies. Enkä myöskään yritä olla skorpioni, vaan olen sellainen ihminen kuin olen ja sillä siisti. Aurinkomerkkini on vesimies, mitä en ole koskaan yrittänytkään salata keneltäkään tai esittää jotain skorpparia. Minulla ei ole siihen mitään tarvetta. Nouseva merkkini nyt vain sattuu olemaan skorpioni, sitä en ole ihan itse keksinyt, enkä tuulesta temmannut. Ja olen tuo kirjoittaja, joka sanoi katseesta, ehkä siitä on tuolla aiemmin joku muukin maininnut. No minulle on usein joka tapauksessa huomautettu siitä, enkä tosiaankaan ole kertonut olevani nouseva skorpioni. Sehän on minun katseeni. Jopa skorpparini on sen huomannut useampaan otteeseen.

        kokonaisuudessaan sinulle.

        Väitit että skorpparilla ei ole syvyyttä,

        "Enpä usko, että skorpioni olisi yhtään sen syvällisempi luonne kuin esim. vesimieskään."

        Olet väärässä. Skorpioni on nimenomaan huomattavasti syvällisempi kuin vesimies tulee koskaan olemaan. Kaloja ja Kauriita mainostetaan syvällisiksi, mutta heidän syvällisyys on enemmän taiteellista, kun taas skorpionin syvällisyys on henkistä ja psykologista.

        Kun vesimies on kauppias, on skorpioni diplomaatti ja diplomatiaan kuuluvat vakoilut, viettelyt ja manipulointi.

        "Vesimies ei koskaan ole kovin kostonhimoinen eikä ikinä tahallaan ilkeä. Vaikka pystyy niihin molempiin, mutta se vaatii vesimieheltä jo ponnistelua, skorpionilta sujuu nämä ominaisuudet ihan luonnostaan ja helposti."

        Nimenomaan. Lue edeltävä lauseeni. Vesimies ei ole tarkoituksella ilkeä, mutta vesimiehen perusluonteenpiirteet tekevät hänestä voitontavoittelijan vaikka sitten ihmissuhteiden hinnalla. Ja vesimies pyrkii aina voittoon joka hyödyttää itseään. Tuo on perustavanlaatuista kauppiasluonteenpiirrettä.

        Skorpionista tuo eroaa siinä että skorpioni hakee psykologista voittoa ja skorpioni näkee suuret kuviot, niin että skorpioni ei välttämättä saa heti voittoa, eikä välttämättä heti edes itselleen, vaan hän hyötyy vasta pitkässä juoksussa jolloin kukaan ei huomaa sitä kuinka paljon skorpioni on heitä mahdollisesti vedättänyt.

        "Kyllä meidän suhteessa skorpioni on se, joka kääntää ensin sen skorpionin katseensa muualle, jos katseella aletaan mittailemaan. Johtuu varmaan siitä sitten, että nousevana skorpionina minulla on SE KATSE, mitä niin kovasti mainostetaan skorpioneilla olevan.
        Ja aivan varmasti minulta löytyy skorpionin PIIRTEITÄ luonteestani, vaikka perusluonteeni onkin vesimiehen. Sekä tyypillinen skorpionin tai noususkorpionin ulkonäkö (jos nyt niihin ihan tosissaan on uskomista). Ja kyllä niissä jotain perää saattaa olla."

        Ei sinulla ole sitä skorpionin katsetta koska olet vesimies ja nousumerkki ei anna sinulle yhtään mitään lisää. Ellet ymmärrä mitä filtteri tarkoittaa, niin ajattele vaikkapa hanaa. Kun käännät säätimestä, niin hanasta tulee vettä. Kun laitat hanan päähän filtterin, niin se filtteri ei anna mitään lisää vedelle, vaan muuttaa ainoastaan sitä veden laatua joko esimerkiksi puhtaammaksi filtteröimällä siitä lian pois, tai sitten esimerkiksi hapekkaammaksi hajottamalla veden pisaroiksi. Ilman filtteriä hanasta tulee vettä, mutta pelkkä filtteri ei luo vettä yhtään mistään.

        Monet haluavat saada nousumerkkinsä ominaisuudet itselleen kun lukevat nousumerkin aurinkomerkin kuvausta, mutta ei se niin toimi ihmisessä. Minua myös ihmetyttää kuinka jotkut ihan oikeasti kehtaavat väittää ettei aurinkomerkki ole merkityksellinen vaan pitäisi katsoa nousumerkkiä. Tuollaiset lausahdukset kertovat siitä että nousumerkin merkitystä ei ole lainkaan ymmärretty.

        Ehkä parhaimman nousumerkkiselvennöksen olen kuullut muutama vuosi sitten kun eräs astrologiaa pitkään harjoittanut sanoi että aurinkomerkki on alaston sinä ja nousumerkki on kuin vaatteet ylläsi. Jos vaatteet sopivat sinulle, silloin nousumerkkisi toimii erittäin hyvin ja silloin olet aurinkomerkkisi kaltainen josta nousumerkki esittelee parhaimmat puolet. Kuinka monta kertaa olette kuulleet muotitoimittajien kehottavan ihmisiä korostamaan parhaimpia piirteitään ja piilottamaan niitä huonoimpia? Alastomana ihminen on kaikkien nähtävillä, mutta vaatteet näyttävät ulospäin sen miten muut sinut näkevät!

        Jos taas vaatteet ovat ihan jotain järkyttävää, silloin nousumerkkisi ei toimi lainkaan ja yleensä aina juuri silloin ihminen yrittää olla nousumerkkinsä kaltainen mikä on suuri virhe koska silloin vaatteet korostavat kaikkea sellaista mitä sinä et missään tapauksessa ole!

        Siksi mielestäni on jopa hyvin vaarallista sanoa että nousumerkki on tärkeämpi kuin aurinkomerkki ja että aurinkomerkin saisi vaikka unohtaa.

        Minulle henkilökohtaisesti tuo filtteriesimerkki toimii kuitenkin paremmin ja ymmärrän sen kautta erittäin hyvin mitä nousumerkki tarkoittaa, mutta tuo vaate-esimerkki avautuu heille jotka ovat enemmän astrologiaan tutustuneet ja ehkä se avautuu sinullekin.


    • naanetuline

      en leiki nousevana skorpparina mitenkään skorpionia,se vain nousevana,ja kuumerkkini on oinas,kiinalainen tulihepo,ja merkurius on supliikkimerkkini,tällasita on miun merkkini.kaikenlaisia mielipiteitä pitää ollakin,mutta asiantuntujaraatia odotin pähkäämään,mutta heitä ei kiinnosta nämä jutut,näkemiin.

    • mutsi007

      Mä olen jousimies, nouseva skorppasi, laskeva härkä, tulitiikeri. Melkosen vaikee luonne. Mietiskelevä, sosiaalinen, vastuuntunnoton haaveilija, empaattinen, lapsenmielinen, läheisyyttä sekä kaipaava että hylkivä. Kaikki mahdolliset addiktiot riskinä. Ajoittain itsekäs. Mutta oma itseni aina, rooleja en osaa vetää enkä koristella elämääni, suhdettani tai yleensä mitään. Mukava ihminen mutta hiton vaikee.
      Vaatii pitkää pinnaa ja vielä pidempää ymmärrystä sekä vapauden antamista jos aikoo olla tekemisissä kanssani.

      • mutsi007

        Eli tärkeä piirre jäi sanomatta... Erittäin huolettoman oloinen, mut joissain asioissa erittäin tarkka ja täsmällinen, ja nämä asiat on yleensä täysin merkityksettömiä.


    • Noususkopu

      Aurinkomerkiltä Kalat, Nousumerkiltä Skorpioni, Kuumerkiltä Leijona, kiinalaiselta Rotta.

      Olen erittäin empaattinen ja huomaavainen persoona, mutta ainakin nousevamerkkini varjostaa hyviä puoliani. Olen erittäin mustavalkoinen tyyppi, harmaata aluetta en useinkaan hoksaa, en varmaan koskaan? Ja rakkaudessa olen aivan pohjash*ittiä.. ihastun usein, rakastun palavasti, tai en tiedä onko se rakkaus sittenkin vain läheisriippuvuutta. En ole kovinkaan selvillä omista tunteistani, mutta muiden tunteet ovat helpommin luettavissa. Tykkään seurailla asioita, olla sivustakatsoja, miettiä syntyjä syviä, ratkaista suuria kuvioita, kuten globaalisia murheita. Masentunut olen ollut vuodesta 1995, kävin pitkän hoidon ja ajauduin huumeita käyttämään ja tappaakin itseni yritin monesti. Elämäni on ollut yhtä mustaa sumua, olin kuin kasvis... en oikeastaan muista paljoakaan menneistä vuosista. n. 2 vuotta sitten onnistuin jättämään narkkari-dj-kihlattuni ja huumeet, tein niin radikaalin päätöksen, halusin päästä kaikesta siitä ***** eroon hinnalla millä hyvänsä, en tiennyt pelastaudunko mutta minä taistelin, en ystävien tuella, kun heitä ei ollut Yhtään, välini vanhempiini ja siskooni olivat kuihtuneet, he vain pahensivat asioita.
      Vuosi sitten löysin Luojan ja enkelit, kädestä ennustamisen, ja muut yliluonnolliset asiat. Ja näitä asioita olen seurannut tähän päivään asti, enkä tule tästä uskomuksestani koskaan luopumaan. Olen vahvimmillani kuin koskaan. En käytä huumeita, lopetin tupakanpolttamisen, lopetin viinan juonnin, syön harvoin lihaa.. työstän itseäni ja persoonaani joka päivä, aina vähän kerrallaan... olen vapaa ja se on ihana tunne.

      • kaurisnauris :)

        Olipas haaaska kirjoitus =:D


      • Noususkopu
        kaurisnauris :) kirjoitti:

        Olipas haaaska kirjoitus =:D

        Miten niin haaska? Etkö arvosta rehellisyyttäni?


      • kalaskorppi

        Minä olen myös kalat ja nouseva skorppioni ja kuvauksessasi oli hyvin paljon tuttua. Olen erittäin empaattinen, rakkauteni on suurta ja syvää. Olen hyvin mustavalkoinen, asiat ovat aina joko-tai eikä mitään sen välistä. Masennus oon seurannut elämääni jo pitkään.


    • härkäskorppari

      ennen kaikkea kiihkeä, vaistonvarainen, tarpeeksi ärsytettynä agressiivinen

    • noususkopu

      jousimies aurinkomerkiltäni ja skorpioni nousevalta. Olen intohimoinen, kiiheä (ei kuulu jousimieheen) salaperäinen, rakastan dekkareita ja jännityselokuvia. Joko - tai -ihminen, muistan kaikki loukkaukset jopa 25 vuoden takaa. Pisteliäs, ilkeä ja äkkipikainen. Saatan hautoa kostoa useita vuosia (taaskaan ei kuulu joukkareille).
      Rakastan flirttailla ja olen seksikäs, mutta myös älykäs. Pukeutumisessani on dramatiikkaa; rakastan vastakohtaisia värejä ja seksikkyyttä. En ole takarivin taavi, ymmärrän jos naispuoliset kadehtivat ja olen jonkin verran inhottukin. Miehiä on ja tulee olemaan, nuorin valloitukseni on 20 vuotta nuorempi ja vanhin 18 vuotta vanhempi. Jostain kumman syystä miehet hakeutuvat ympärilleni, ehkä myös katseeni on pistävä. Mutta ystävilleni olen uskollinen ja luotettava olkapää, johon nojata. Salaisuudet kyllä pysyy eli en jousimiesten tavoin levitä tietoja kaikille.

    • Neitsyt muuten

      Täällä yksi nouseva skorpiooni. Aurinkomerkki neitsyt, kuumerkiltäni olen leijona. Kiinalaisessa lohikäärme.
      Eikä todellakaan ole helppoa elämä. Ei minun itseni, eikä heidän , jotka yrittävät elää lähelläni. Olen hyvin musta-valkoinen, on-off eläjä. Sanon joskus hyvinkin ilkeästi, jos joku asia ei men niinkkuin itse olen ajatellut. Lähelleni on hyvin vaikea päästä, mutta jos joku jaksaa olla sitkeä, niin se kyllä palkitaan.
      Mielelläni seuraan sivusta, silti monta rautaa on aina yhtä aikaa tulessa.
      Ylpeäksikin on minua väitetty.

    • ite-joukkari

      Hei
      Olen nouseva skorppari ja aurinkomerkiltäni jousimies. Minulle laaditun horoskoopin mukaan "noususkorppari kuvastaa eläinradan voimakkainta persoonallisuutta". Tietysti sitten moni muukin vaikuttaa. Yleensä noususkorpparit antavat itsestään itsetietoisen kuvan, joka usein on harhaa. Saa helposti iskettyä itselleen "kaverin", mutta on erittäin kriittinen ja valikoiva.
      Millainen peroona sitten olet, siihen vaikuttaa moni muukin. Itse olen sosiaalinen, iloinen, ystävällinen, auttavainen, impulsiivinen, lyhytjännitteinen, mutta en ilkeä, pikemminkin suusta tulee sammakoita, siis tahattomia lipsahduksia. Laaja ystäväpiiri ja hyväntahtoinen, tavarat on hujanhajan, myös pohdiskelija ja yksinolija toisaalta. Huomatkaa siis, että joukkari vaikuttaa myös eli minussa selviä joukkarin piirteitä, koska Jupiter on 1. huoneessa kuten myös Mars.
      Jos haluat tarkemman kuvan itsestäsi, suosittelen luonnehoroskoopin tilaamista astrologilta.

    • Rapu95

      Aurinkomerkkini on rapu, nouseva skorpioni.
      En ole paljoakaan perehtynyt nousevaan horoskooppiini, joten en osaa pahemmin sanoa, mitkä luonteenpiirteni kyseistä merkkiä kuvastavat. Mutta mitä edellisiä ja etenkin alkupään juttuja lueskelin (en nyt tiedä olivatko ne turhaa kiihkomielisyyttä ja "olen todellinen skorpioni" -puhetta, mut.), saatoin havaita samallaisia luonteenpiirteitä.

    • Skorpioni joka nousee?

      Hei!

      Itse olen -80 luvulla syntynyt, aurinkomerkiltäni kolmannen jakson rapu, nouseva skorpioni, kuumerkiltäni olen vesimies ja olen kiinalaiseltani apina.

      Luin Uniluodosta, että Skorpion samaisteletaan rämeisiin ja elottomaan vedenpintaan, jonka alla elämä on vilkasta. Skorpioni siis symbolisoi rakastajaa, etsivää ja vakoilijaa.

      Skorpioneja on kuvailtu spontaaneina ja tarmokkaina. Joustamattomina, joka tarkoittaa aggressiivista hyökkäävyyttä ja röyhkeyttä. Skorpioneista löytyy älykkyyttä.

      Itse olen nousevana skorpionina huomioinut sen, että spontaanius, jos ei mikään muu, osuu ainakin. En sinänsä kyllä ole perehtynyt, mitä miltäkin merkiltä olen perinyt. Enkä juurikaan usko horoskooppeihin, mutta minua kiinnostaa kaikki, mikä on astetta mysteerisempää ja mystiikkaa.

      • se menee.

        Ja hyvin menee. Olkaa ylpeitä itsestänne! Tuo merkki laittaa vastapuolen kasvamaan ja kehittymään.


      • kerstai
        se menee. kirjoitti:

        Ja hyvin menee. Olkaa ylpeitä itsestänne! Tuo merkki laittaa vastapuolen kasvamaan ja kehittymään.

        Asioihin mentaalitasolla mutta ei tunnepuolella..

        Itse oon härkä ja nouseva skorpioni ,oon ainaki äkkipikainen -mutta en hallitsemattomasti ja tulivuori laantuu kymmenessä sekunnissa.En missään nimessä haluaisi olla AURINKOSKORPPARI.Tunnen paljon skorppareita ja se merkki tuntuu olevan todella vaikea kantaa.. paljon itsetutkiskelua ja painimista tunteiden ja itsensä kanssa.Kieltämättä myös nousevat skoput joutuu käymään päässään paljon asioita ,voiskin sanoa että noususkopuna mun motto on :kriisin kautta voittoon..

        Eroottista vetovoimaa kyllä löytyy ,ja katseessa on skorpionimaista läpitunkevaa pisteliäisyyttä ,mutta muistakaa että nousumerkki kuvastaa enemmänki mentaalitasoa -käsittääkseni.

        Kuumerkki on itselleni ainakin ollut tunteellisena ihmisenä tärkeämpi oivaltaa- väittäisin että se on usein jopa tärkeämmässä roolissa kuin nouseva merkki.Kuumerkki symboloi tunnemaailmaa ja sitä miten me asioihin usein tunnepohjalta reagoidaan.

        Mulla on kuu ravun merkissä ja siitä on sekä hyötyä että haittaa.Toisaalta hyvin intuitiivinen ja vaistonvarainen ja ymmärtää toisten tunteita ja koittaa auttaa parhaansa mukaan.Toisaalta taas liika herkkyys ja jumittuminen joihinkin omiin traumoihin esimerkiks ,loukkaantuu helposti etc..luulee että muut tuntee samoin kuin itse.


      • bwrtbrw
        kerstai kirjoitti:

        Asioihin mentaalitasolla mutta ei tunnepuolella..

        Itse oon härkä ja nouseva skorpioni ,oon ainaki äkkipikainen -mutta en hallitsemattomasti ja tulivuori laantuu kymmenessä sekunnissa.En missään nimessä haluaisi olla AURINKOSKORPPARI.Tunnen paljon skorppareita ja se merkki tuntuu olevan todella vaikea kantaa.. paljon itsetutkiskelua ja painimista tunteiden ja itsensä kanssa.Kieltämättä myös nousevat skoput joutuu käymään päässään paljon asioita ,voiskin sanoa että noususkopuna mun motto on :kriisin kautta voittoon..

        Eroottista vetovoimaa kyllä löytyy ,ja katseessa on skorpionimaista läpitunkevaa pisteliäisyyttä ,mutta muistakaa että nousumerkki kuvastaa enemmänki mentaalitasoa -käsittääkseni.

        Kuumerkki on itselleni ainakin ollut tunteellisena ihmisenä tärkeämpi oivaltaa- väittäisin että se on usein jopa tärkeämmässä roolissa kuin nouseva merkki.Kuumerkki symboloi tunnemaailmaa ja sitä miten me asioihin usein tunnepohjalta reagoidaan.

        Mulla on kuu ravun merkissä ja siitä on sekä hyötyä että haittaa.Toisaalta hyvin intuitiivinen ja vaistonvarainen ja ymmärtää toisten tunteita ja koittaa auttaa parhaansa mukaan.Toisaalta taas liika herkkyys ja jumittuminen joihinkin omiin traumoihin esimerkiks ,loukkaantuu helposti etc..luulee että muut tuntee samoin kuin itse.

        Nousumerkki ei kuvasta tunnemaailmaa vaan sitä miten näyt ulospäin muille.

        Sillä ei ole hitonkaan merkitystä tunteiden kanssa, vaan äärimmäisellä tasolla pukeutumisen, sitä seuraavalla tasolla käytöksen ja pienellä tasolla mielipiteiden kanssa. Mutta koska kyse on siitä mikä näkyy muille ulospäin, eivät nuo mielipiteet ole aitoja mielipiteitä vaan voivat olla jopa valheellisiakin.

        Ja ei, ei todellakaan nousumerkki ole "skorpioni" jos tässä puhutaan nyt skorpionista. Nousumerkki on kuin filtteri joka filtteröi, eli joko vahvistaa, heikentää tai päästää suoraan läpi aurinkomerkin ominaisuuksia. Se ei siis tuo mitään uutta skorpionimaisuutta ulkonäköön, käytökseen tai mielipiteisiin. Kaikki nuo ovat ehdottomasti aurinkomerkkiä, mutta vain filtteröitynä.

        Esimerkiksi jos lykkäät vesihanan kärkeen filtterin, sieltä ei tule kaakaota vaikka filtteri olisi "kaakaofiltteri", sieltä tulee edelleenkin vain vettä mutta jollakin tavalla veden muoto on sekoitettu. Esimerkiksi vesi voi tulla hierovana suihkuna joka hellästi tökähtelee iholle, vesi voi tulla muutamana pisteliäänä ruiskuna, tai sitten valua sekoitettuna, lähes valkoisena lorinana joka tuntuu lähes vaahtomaiselta. Mutta kun filtterin ottaa pois välistä, vesi tulee läpinäkyvänä tasaisena vanana.

        Tuo on niin yksinkertainen asia ettei sitä kukaan yleensä käsitä helposti koska ovat antaneet muiden astrologian selitysten antaa sekoittaa päänsä. Jopa useat ihan ammattiastrologeista selittävät siitä kaikenlaista, ymmärtämättä kuitenkaan itse mikä tuo suorastaan yksinkertaisuudessaan kaunis asia todellisuudessa on. Sitä voi olla hyvin vaikea hahmottaa alkuun niin että sen ymmärtää kerralla, varsinkin kun useat astrologitkin ajattelevat että se tosiaan muuttaa "vedenkin kaakaoksi", mutta se johtuu pelkästään siitä että se on niin yksinkertainen asia että siltä jotenkin odotetaan liikoja. Onpa siitä käyty täällä suuria väittelyitäkin kun on väitetty että tekisi aurinkomerkkisestä ihmisestä toisen merkkisen joka käsittää tätä toista merkkiä syvemmin, mutta asia ei ole missään tapauksessa niin.

        Varsinkin jos ajatellaan esimerkiksi skorpionin älyllistä syvyyttä ja moniulotteisuutta, niin millään merkillä ei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia saada edes pintaraapaisua skorpionin hengenmaisemista ellei ole itse aurinkomerkiltään skorpioni. Ja nousumerkki ei missään tapauksessa tarjoa tuon merkin syvälliseen ymmärtämykseen tietä.

        Enkä ihmettele lainkaan mistä tämä ominaisuuksien "ymppääminen" tulee ja miksi astrologiasta vain pintaraapaisun tietävät ihmiset puolustavat nousumerkin "ympättävyyttä". Kun lukee esimerkiksi kuvauksia nousumerkeistä, on siellä kaikenlaisia ominaisuuksia lueteltuina tyyliin: "nousumerkki oinaassa on tällainen ja sellainen". Ihmiset ajattelevat että, ahaa, nämä ominaisuudet siis ympätään aurinkomerkkiin lisäksi. Mutta kun ei. Nousumerkki on asia josta voidaan puhua. Voidaan sanoa että ostin hanaani oraksen suihkupään, mutta kun me sitten puhumme suihkukokemuksesta, me puhumme siitä vedestä ja sen tunteesta ihollamme, emme siitä oraksen tuotteesta! Käsittääkö nyt kaikki tämän merkityksen?

        jatkan kuumerkistä


      • bwrtbrw
        bwrtbrw kirjoitti:

        Nousumerkki ei kuvasta tunnemaailmaa vaan sitä miten näyt ulospäin muille.

        Sillä ei ole hitonkaan merkitystä tunteiden kanssa, vaan äärimmäisellä tasolla pukeutumisen, sitä seuraavalla tasolla käytöksen ja pienellä tasolla mielipiteiden kanssa. Mutta koska kyse on siitä mikä näkyy muille ulospäin, eivät nuo mielipiteet ole aitoja mielipiteitä vaan voivat olla jopa valheellisiakin.

        Ja ei, ei todellakaan nousumerkki ole "skorpioni" jos tässä puhutaan nyt skorpionista. Nousumerkki on kuin filtteri joka filtteröi, eli joko vahvistaa, heikentää tai päästää suoraan läpi aurinkomerkin ominaisuuksia. Se ei siis tuo mitään uutta skorpionimaisuutta ulkonäköön, käytökseen tai mielipiteisiin. Kaikki nuo ovat ehdottomasti aurinkomerkkiä, mutta vain filtteröitynä.

        Esimerkiksi jos lykkäät vesihanan kärkeen filtterin, sieltä ei tule kaakaota vaikka filtteri olisi "kaakaofiltteri", sieltä tulee edelleenkin vain vettä mutta jollakin tavalla veden muoto on sekoitettu. Esimerkiksi vesi voi tulla hierovana suihkuna joka hellästi tökähtelee iholle, vesi voi tulla muutamana pisteliäänä ruiskuna, tai sitten valua sekoitettuna, lähes valkoisena lorinana joka tuntuu lähes vaahtomaiselta. Mutta kun filtterin ottaa pois välistä, vesi tulee läpinäkyvänä tasaisena vanana.

        Tuo on niin yksinkertainen asia ettei sitä kukaan yleensä käsitä helposti koska ovat antaneet muiden astrologian selitysten antaa sekoittaa päänsä. Jopa useat ihan ammattiastrologeista selittävät siitä kaikenlaista, ymmärtämättä kuitenkaan itse mikä tuo suorastaan yksinkertaisuudessaan kaunis asia todellisuudessa on. Sitä voi olla hyvin vaikea hahmottaa alkuun niin että sen ymmärtää kerralla, varsinkin kun useat astrologitkin ajattelevat että se tosiaan muuttaa "vedenkin kaakaoksi", mutta se johtuu pelkästään siitä että se on niin yksinkertainen asia että siltä jotenkin odotetaan liikoja. Onpa siitä käyty täällä suuria väittelyitäkin kun on väitetty että tekisi aurinkomerkkisestä ihmisestä toisen merkkisen joka käsittää tätä toista merkkiä syvemmin, mutta asia ei ole missään tapauksessa niin.

        Varsinkin jos ajatellaan esimerkiksi skorpionin älyllistä syvyyttä ja moniulotteisuutta, niin millään merkillä ei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia saada edes pintaraapaisua skorpionin hengenmaisemista ellei ole itse aurinkomerkiltään skorpioni. Ja nousumerkki ei missään tapauksessa tarjoa tuon merkin syvälliseen ymmärtämykseen tietä.

        Enkä ihmettele lainkaan mistä tämä ominaisuuksien "ymppääminen" tulee ja miksi astrologiasta vain pintaraapaisun tietävät ihmiset puolustavat nousumerkin "ympättävyyttä". Kun lukee esimerkiksi kuvauksia nousumerkeistä, on siellä kaikenlaisia ominaisuuksia lueteltuina tyyliin: "nousumerkki oinaassa on tällainen ja sellainen". Ihmiset ajattelevat että, ahaa, nämä ominaisuudet siis ympätään aurinkomerkkiin lisäksi. Mutta kun ei. Nousumerkki on asia josta voidaan puhua. Voidaan sanoa että ostin hanaani oraksen suihkupään, mutta kun me sitten puhumme suihkukokemuksesta, me puhumme siitä vedestä ja sen tunteesta ihollamme, emme siitä oraksen tuotteesta! Käsittääkö nyt kaikki tämän merkityksen?

        jatkan kuumerkistä

        kuumerkistä vielä

        Kuumerkki taasen kuvaa meidän alitajuntaamme. Sitä mitä me "ymmärrämme" syvemmällä tasolla, sitä mitä lapsuuden kasvatus on meidän perustasta muokannut. Se on sitä mitä me ajattelemme "öisin" rauhassa. Se EI ole tunteitamme, se ei ole sitä mitä me näytämme ulospäin. Se ei ole käsinkosketeltavia tunteitamme, vaan se on kuin aikakausi tai ideologia. Esimerkiksi lapsena sinulla ei ole ideologioita, mutta myöhemmin jokin ideologia alkaa tuntua sinusta omimmalta, ei tekojen vaan "oikeellisuuden" kautta.

        Esimerkiksi jokin tietty yksittäinen sattumus päivällä voi ärsyttää sinua suunnattomasti mutta se ei ole kuumerkkiä että hermostut ja ilmaiset sen. Kuumerkki kertoo siitä onko sinulla esimerkiksi surullinen aikakausi menossa, oletko pitkäaikaisesti masentunut, tai oletko hiljainen ja pohdiskeleva, vai iloinen ja räiskyvä esimerkiksi vuonna 2012. Sinun ei tarvitse näyttää noita tunteita, etkä sinä tiedä siihen edes syytä miksi olet sellainen kuin olet, vaan sinun reaktiosi ja ajatuksesi filtteröityvät tuollaisten aikakausifiltterien läpi.

        Esimerkiksi, jos kuumerkkisi luo sinulle pohdiskelevan perusalitajunnan, siis sellaisen joka hoksaa asioita pitkällä tähtäimellä. Se ei tarkoita sitä että joka päivä vakavana mietit asioita, vaan se luo sinulle harkitsevuutta, joka tulee ilmi esimerkiksi ahdistuneisuutena (ulkopuolisen elämän luoma tunne) jos sinulta vaaditaan koko ajan nopeita päätöksiä. Kuitenkin voit olla hyvin rauhallinen (ulkopuolisen elämän luoma tunne) jos saat pohtia syntyjä syviä veneessä maaten ja aaltojen keinuttaessa venettä, tai voit olla onnellinen (ulkopuolisen tekijän luoma tunne) luodessasi kirjaa jossa olet keksinyt kolmen vuoden "etsikkoajan" jälkeen jotakin hyvin syvällistä ja jota muut voivat lukea ja tutkia. Eli, kuten huomaat, kuumerkki ei luo sinulle tunteita tai tunne-elämää (vaikka se kertookin tunne-elämästä), vaan kuumerkki luo tunteiden aikakausia joista sitten niitä käsinkosketeltavia tunteita filtteröityy esiin enemmän tai vähemmän vahvistettuina!!!

        Ehkä paras esimerkki kuumerkistä on sellaiset läpikokoelämän kulkevat yksittäisille ihmisille hyvin tärkeät elämän "ohjenuorat" joita he ovat elämässään keksineet tai, paremmin sanottuna, ymmärtäneet. Yleensä kun ihmiset puhuvat näistä, niin he sanovat että: "joku sanoi näin ja silloin sen tajusin ja se on ollut mottoni läpi elämän". Se voi olla myös omaa hoksaamista, mutta se ei ole mitään: "keksin tässä kuinka saan nopeasti naulattua tämän naulakon, olen onnellinen..." tai, "pomo haukkui minut töissä, nyt minua ottaa päästä!"

        Tästä syystä jotkut ihmiset eivät pääse itse koskaan ymmärtämään omaa kuumerkkiään koska yleensä kuumerkki merkkaa sitä ihmisen elämäntehtävää, tai sitä suurta polkua jonka kaikki haluaisivat päästä elämässään kulkemaan loppuun asti, eli saamaan kysymykseensä vastauksen siitä "kuka minä olen". Yleensä nämä henkilöt jotka ovat päässeet tämän asian kanssa sinuiksi tekevät suuria asioita koska ymmärtävät jonkin asian niin hyvin että voivat opettaa muita. Kuumerkki ei kerro optettavast aiheesta mitään, mutta tämä "opettajuus" liittyy nimenomaan tämän kuumerkin ymmärtämiseen.

        Pinnallisille ihmisille ja yleensä nuorille yläasteiästä korkeakouluikään asti nousumerkki on tärkeämpi, mutta syvällisille ihmisille kuumerkki on tärkeämpi ja korostuu opiskeluaikojen jälkeen enemmän ja mitä pidemmälle elämän ehtoopuolelle kuljetaan sitä enemmän tämä korostuu, niin hyvässä kuin pahassakin. Aurinkomerkki taas korostuu hyvin paljon pienillä lapsilla.

        Kuitenkin perusaurinkomerkki tulee aina ilmi kuumerkkiä suuremmin, eikä sitä sovi missään tapauksessa väheksyä vaikka nykyään lähes kaikki yrittävät väittää että aurinkomerkki olisi melkeinpä jo tarpeeton muiden merkkien luodessa "aidon" kuvan ihmisestä. Mutta mitä kuvittelet että tapahtuu jos ihmisestä otetaan sielu pois. Eihän jäljelle jää muuta kuin tyhjä kuori! Siitä syystä en ymmärrä joidenkin astrologien painotusta muihin kartan osa-alueisiin ja aurinkomerkkien vähättelyä ihan niinkuin sitä ei olisi olemassakaan.


      • kepuusi
        bwrtbrw kirjoitti:

        kuumerkistä vielä

        Kuumerkki taasen kuvaa meidän alitajuntaamme. Sitä mitä me "ymmärrämme" syvemmällä tasolla, sitä mitä lapsuuden kasvatus on meidän perustasta muokannut. Se on sitä mitä me ajattelemme "öisin" rauhassa. Se EI ole tunteitamme, se ei ole sitä mitä me näytämme ulospäin. Se ei ole käsinkosketeltavia tunteitamme, vaan se on kuin aikakausi tai ideologia. Esimerkiksi lapsena sinulla ei ole ideologioita, mutta myöhemmin jokin ideologia alkaa tuntua sinusta omimmalta, ei tekojen vaan "oikeellisuuden" kautta.

        Esimerkiksi jokin tietty yksittäinen sattumus päivällä voi ärsyttää sinua suunnattomasti mutta se ei ole kuumerkkiä että hermostut ja ilmaiset sen. Kuumerkki kertoo siitä onko sinulla esimerkiksi surullinen aikakausi menossa, oletko pitkäaikaisesti masentunut, tai oletko hiljainen ja pohdiskeleva, vai iloinen ja räiskyvä esimerkiksi vuonna 2012. Sinun ei tarvitse näyttää noita tunteita, etkä sinä tiedä siihen edes syytä miksi olet sellainen kuin olet, vaan sinun reaktiosi ja ajatuksesi filtteröityvät tuollaisten aikakausifiltterien läpi.

        Esimerkiksi, jos kuumerkkisi luo sinulle pohdiskelevan perusalitajunnan, siis sellaisen joka hoksaa asioita pitkällä tähtäimellä. Se ei tarkoita sitä että joka päivä vakavana mietit asioita, vaan se luo sinulle harkitsevuutta, joka tulee ilmi esimerkiksi ahdistuneisuutena (ulkopuolisen elämän luoma tunne) jos sinulta vaaditaan koko ajan nopeita päätöksiä. Kuitenkin voit olla hyvin rauhallinen (ulkopuolisen elämän luoma tunne) jos saat pohtia syntyjä syviä veneessä maaten ja aaltojen keinuttaessa venettä, tai voit olla onnellinen (ulkopuolisen tekijän luoma tunne) luodessasi kirjaa jossa olet keksinyt kolmen vuoden "etsikkoajan" jälkeen jotakin hyvin syvällistä ja jota muut voivat lukea ja tutkia. Eli, kuten huomaat, kuumerkki ei luo sinulle tunteita tai tunne-elämää (vaikka se kertookin tunne-elämästä), vaan kuumerkki luo tunteiden aikakausia joista sitten niitä käsinkosketeltavia tunteita filtteröityy esiin enemmän tai vähemmän vahvistettuina!!!

        Ehkä paras esimerkki kuumerkistä on sellaiset läpikokoelämän kulkevat yksittäisille ihmisille hyvin tärkeät elämän "ohjenuorat" joita he ovat elämässään keksineet tai, paremmin sanottuna, ymmärtäneet. Yleensä kun ihmiset puhuvat näistä, niin he sanovat että: "joku sanoi näin ja silloin sen tajusin ja se on ollut mottoni läpi elämän". Se voi olla myös omaa hoksaamista, mutta se ei ole mitään: "keksin tässä kuinka saan nopeasti naulattua tämän naulakon, olen onnellinen..." tai, "pomo haukkui minut töissä, nyt minua ottaa päästä!"

        Tästä syystä jotkut ihmiset eivät pääse itse koskaan ymmärtämään omaa kuumerkkiään koska yleensä kuumerkki merkkaa sitä ihmisen elämäntehtävää, tai sitä suurta polkua jonka kaikki haluaisivat päästä elämässään kulkemaan loppuun asti, eli saamaan kysymykseensä vastauksen siitä "kuka minä olen". Yleensä nämä henkilöt jotka ovat päässeet tämän asian kanssa sinuiksi tekevät suuria asioita koska ymmärtävät jonkin asian niin hyvin että voivat opettaa muita. Kuumerkki ei kerro optettavast aiheesta mitään, mutta tämä "opettajuus" liittyy nimenomaan tämän kuumerkin ymmärtämiseen.

        Pinnallisille ihmisille ja yleensä nuorille yläasteiästä korkeakouluikään asti nousumerkki on tärkeämpi, mutta syvällisille ihmisille kuumerkki on tärkeämpi ja korostuu opiskeluaikojen jälkeen enemmän ja mitä pidemmälle elämän ehtoopuolelle kuljetaan sitä enemmän tämä korostuu, niin hyvässä kuin pahassakin. Aurinkomerkki taas korostuu hyvin paljon pienillä lapsilla.

        Kuitenkin perusaurinkomerkki tulee aina ilmi kuumerkkiä suuremmin, eikä sitä sovi missään tapauksessa väheksyä vaikka nykyään lähes kaikki yrittävät väittää että aurinkomerkki olisi melkeinpä jo tarpeeton muiden merkkien luodessa "aidon" kuvan ihmisestä. Mutta mitä kuvittelet että tapahtuu jos ihmisestä otetaan sielu pois. Eihän jäljelle jää muuta kuin tyhjä kuori! Siitä syystä en ymmärrä joidenkin astrologien painotusta muihin kartan osa-alueisiin ja aurinkomerkkien vähättelyä ihan niinkuin sitä ei olisi olemassakaan.

        bwrtbrw Noi sun vastaukses oli tosi ehdottomalla tyylillä kirjoitettu ,mahdatko olla huippuastrologi ,vai vaan lukenu muutaman kirjan ja tulet tänne nyt julistamaan.Siksi toisekseen vaikuttaa siltä että sulla on tarve nyt puolustella taas sitä aurinkomerkkiä vaikka täällä kukaan ei oikeasti halua olla "aurinkoskorpioni"

        Voin uskoa selityksiäsi heti kun olen itse perehtynyt astrologiaan paremmin.

        kirjoitustyylisi on vähättelevä ja kaikkitietäväinen ,voisin väittää että olet itse "aurinkoskorpioni


      • härkimys
        bwrtbrw kirjoitti:

        kuumerkistä vielä

        Kuumerkki taasen kuvaa meidän alitajuntaamme. Sitä mitä me "ymmärrämme" syvemmällä tasolla, sitä mitä lapsuuden kasvatus on meidän perustasta muokannut. Se on sitä mitä me ajattelemme "öisin" rauhassa. Se EI ole tunteitamme, se ei ole sitä mitä me näytämme ulospäin. Se ei ole käsinkosketeltavia tunteitamme, vaan se on kuin aikakausi tai ideologia. Esimerkiksi lapsena sinulla ei ole ideologioita, mutta myöhemmin jokin ideologia alkaa tuntua sinusta omimmalta, ei tekojen vaan "oikeellisuuden" kautta.

        Esimerkiksi jokin tietty yksittäinen sattumus päivällä voi ärsyttää sinua suunnattomasti mutta se ei ole kuumerkkiä että hermostut ja ilmaiset sen. Kuumerkki kertoo siitä onko sinulla esimerkiksi surullinen aikakausi menossa, oletko pitkäaikaisesti masentunut, tai oletko hiljainen ja pohdiskeleva, vai iloinen ja räiskyvä esimerkiksi vuonna 2012. Sinun ei tarvitse näyttää noita tunteita, etkä sinä tiedä siihen edes syytä miksi olet sellainen kuin olet, vaan sinun reaktiosi ja ajatuksesi filtteröityvät tuollaisten aikakausifiltterien läpi.

        Esimerkiksi, jos kuumerkkisi luo sinulle pohdiskelevan perusalitajunnan, siis sellaisen joka hoksaa asioita pitkällä tähtäimellä. Se ei tarkoita sitä että joka päivä vakavana mietit asioita, vaan se luo sinulle harkitsevuutta, joka tulee ilmi esimerkiksi ahdistuneisuutena (ulkopuolisen elämän luoma tunne) jos sinulta vaaditaan koko ajan nopeita päätöksiä. Kuitenkin voit olla hyvin rauhallinen (ulkopuolisen elämän luoma tunne) jos saat pohtia syntyjä syviä veneessä maaten ja aaltojen keinuttaessa venettä, tai voit olla onnellinen (ulkopuolisen tekijän luoma tunne) luodessasi kirjaa jossa olet keksinyt kolmen vuoden "etsikkoajan" jälkeen jotakin hyvin syvällistä ja jota muut voivat lukea ja tutkia. Eli, kuten huomaat, kuumerkki ei luo sinulle tunteita tai tunne-elämää (vaikka se kertookin tunne-elämästä), vaan kuumerkki luo tunteiden aikakausia joista sitten niitä käsinkosketeltavia tunteita filtteröityy esiin enemmän tai vähemmän vahvistettuina!!!

        Ehkä paras esimerkki kuumerkistä on sellaiset läpikokoelämän kulkevat yksittäisille ihmisille hyvin tärkeät elämän "ohjenuorat" joita he ovat elämässään keksineet tai, paremmin sanottuna, ymmärtäneet. Yleensä kun ihmiset puhuvat näistä, niin he sanovat että: "joku sanoi näin ja silloin sen tajusin ja se on ollut mottoni läpi elämän". Se voi olla myös omaa hoksaamista, mutta se ei ole mitään: "keksin tässä kuinka saan nopeasti naulattua tämän naulakon, olen onnellinen..." tai, "pomo haukkui minut töissä, nyt minua ottaa päästä!"

        Tästä syystä jotkut ihmiset eivät pääse itse koskaan ymmärtämään omaa kuumerkkiään koska yleensä kuumerkki merkkaa sitä ihmisen elämäntehtävää, tai sitä suurta polkua jonka kaikki haluaisivat päästä elämässään kulkemaan loppuun asti, eli saamaan kysymykseensä vastauksen siitä "kuka minä olen". Yleensä nämä henkilöt jotka ovat päässeet tämän asian kanssa sinuiksi tekevät suuria asioita koska ymmärtävät jonkin asian niin hyvin että voivat opettaa muita. Kuumerkki ei kerro optettavast aiheesta mitään, mutta tämä "opettajuus" liittyy nimenomaan tämän kuumerkin ymmärtämiseen.

        Pinnallisille ihmisille ja yleensä nuorille yläasteiästä korkeakouluikään asti nousumerkki on tärkeämpi, mutta syvällisille ihmisille kuumerkki on tärkeämpi ja korostuu opiskeluaikojen jälkeen enemmän ja mitä pidemmälle elämän ehtoopuolelle kuljetaan sitä enemmän tämä korostuu, niin hyvässä kuin pahassakin. Aurinkomerkki taas korostuu hyvin paljon pienillä lapsilla.

        Kuitenkin perusaurinkomerkki tulee aina ilmi kuumerkkiä suuremmin, eikä sitä sovi missään tapauksessa väheksyä vaikka nykyään lähes kaikki yrittävät väittää että aurinkomerkki olisi melkeinpä jo tarpeeton muiden merkkien luodessa "aidon" kuvan ihmisestä. Mutta mitä kuvittelet että tapahtuu jos ihmisestä otetaan sielu pois. Eihän jäljelle jää muuta kuin tyhjä kuori! Siitä syystä en ymmärrä joidenkin astrologien painotusta muihin kartan osa-alueisiin ja aurinkomerkkien vähättelyä ihan niinkuin sitä ei olisi olemassakaan.

        Ja vaahdotessasi suuresta vääryydestä ja koittaessasi oikoa asioita ,jopa minä pintaa raapineena ymmärrän omaa tunnemaailmaani ja voin sanalla sanoa että kyllä siellä kuurapu vaikuttaa minun tunnemaailmaani ,kyse on taas siitä ,mitkä tunteet ja mistä ne syntyy.

        Toinen asia on se että planeettavoimilla on paljon suurempi merkitys kuin jollain nousumerkeillä , ja nimenomaan siitä millätavalla ne kunkin kartalla käyttäytyy.

        Koko käsite "nousumerkki on sellainen jona muut sinut näkevät" tuntuu äärettömän lapselliselta vertauksela "muut näkevät" mitä näkevät ,ai se että tykkään nousevana skorpionina pukeutua mustiin vaatteisiin ,tai mustavalkoisiin ,tai purppuraan tai..

        Vai tarkoittaako tämä sitä että muut näkevät minut sellaisena kun kävelen kadulla vastaan.

        Miten joku tuollainen asia sitten tulee ilmi.Jos joku ihminen oppii minut tuntemaan ,voisi hän ehkä päätellä tietäessään että aijaa ,tuo ja tuo on skorpionimainen piirre ,jne... mutta miten ihmeessä sä voit edes yrittää kuvailla jotain käsitettä mikä on ainoastaan käsitteenä olemassa..ja muistetaan nämä planeettavoimat tässä yhteydessä...

        Ja tuo sinun skorpioniylistyksesi :

        "Varsinkin jos ajatellaan esimerkiksi skorpionin älyllistä syvyyttä ja moniulotteisuutta, niin millään merkillä ei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia saada edes pintaraapaisua skorpionin hengenmaisemista ellei ole itse aurinkomerkiltään skorpioni. Ja nousumerkki ei missään tapauksessa tarjoa tuon merkin syvälliseen ymmärtämykseen tietä."

        Olen tavannu ihan helvetin tyhmiä skorpioneja ,ja myös fiksuja.
        Useat muut merkit ovat myös erittäin älykkäitä ,minä tietysti härkänä olen helvetin tyhmä ja älyllisyyteni ulottuu vain latteuksiin.

        Joku käsitteellinen ihanne skorpionin älykkyyden syvyydestä on vain sinun oma fantasiasi.Valitettavasti me olemme kaikki vain yksilöitä.

        t:härkämies


      • bwrtbrw
        kepuusi kirjoitti:

        bwrtbrw Noi sun vastaukses oli tosi ehdottomalla tyylillä kirjoitettu ,mahdatko olla huippuastrologi ,vai vaan lukenu muutaman kirjan ja tulet tänne nyt julistamaan.Siksi toisekseen vaikuttaa siltä että sulla on tarve nyt puolustella taas sitä aurinkomerkkiä vaikka täällä kukaan ei oikeasti halua olla "aurinkoskorpioni"

        Voin uskoa selityksiäsi heti kun olen itse perehtynyt astrologiaan paremmin.

        kirjoitustyylisi on vähättelevä ja kaikkitietäväinen ,voisin väittää että olet itse "aurinkoskorpioni

        Perehdy ensin aiheeseen, tule sitten takaisin niin jutellaan lisää.


    • Aquascorpio

      Olen aurinko-vesimies ja nouseva skorpioni. Minulle on kerrottu, että olen karismaattinen ja salaperäinen. Vedän puoleeni kaikenlaista - omituisia tapahtumia, eläimiä, ihmisiä... Aiheutan ihmisissä hyvin ristiriitaisia ja voimakkaita tuntemuksia, vaikka en olisi ko. ihmisten kanssa millään tavalla kontaktissa. Toiset haluavat minulle pahaa, toisissa herätän pelkoa ja toisissa ihailua, intohimoa, omistushalua, sairaalloista mustasukkaisuutta (jotka äityvät tappeluiksi ihmisten välille, tai kohdistuvat jopa minuun!)... Harvinaisia eivät ole tilanteet, joissa tuntematon ihminen tulee juttelemaan minulle, ja yllättäen kertoo minulle syvimmät salaisuutensa tai puhuu asioista, joista ei ole ikinä puhunut muille aiemmin. Voisi sanoa, että olen jollain tapaa magneettinen ihminen, tai "ihminen" - monet väittävät minua noidaksi tai "joksikin muuksi olennoksi" niin sanottujen yliluonnollisten kykyjeni perusteella (joita en nyt ala erittelemään). Skorpioneistahan sanotaan, että he ovat vetovoimaisia, karismaattisia, salaperäisiä ja että he omaavat usein noita nk. yliluonnollisia kykyjä taikka taipumuksia. Palmistriasta eli kädestä ennustamisesta kiinnostuneille voisin sanoa, että kädestäni löytyy lukuisia yliluonnollisista taipumuksista viestiviä ristimerkkejä, jollaisia olen muuten löytänyt jokaisen sellaisen aurinko-Skorpioninkin kädestä, jolla näitä "kykyjä" on käynyt ilmi.

      Yksi Skorpionin ja nousevan Skorpionin väitetty tunnuspiirre on heidän kuuluisa katseensa. Minuakin on huomateltu katseestani, ja olen joutunut riitoihin ihmisten kanssa heidän käsitettyään katseeni jonkinlaiseksi uhmaamiseksi. Katsettani on kuvailtu läpitunkevaksi, vihaiseksi, pelottavaksi, teräväksi ja tuimaksi, mutta myös uteliaaksi ja ystävälliseksi (nämä kaksi piirrettä puolestaan viittaavat Vesimieheen). Harvemmin olen kuitenkaan ollut mitenkään pahalla tuulella, kun minulta on kysytty, että miksi näytät noin vihaiselta!

      Luonteeltani olen hyvin vesimiesmäinen, mutta tässäkin asiassa minussa on aimo tujaus Skorpionia, josta kerron esimerkkejä seuraavassa. Reagoin asioihin voimakkaasti, ja jos joku on kohdannut vääryyttä, olen oitis suunnittelemassa kostoa, jonka usein myös toteutan. Olen impulsiivinen, vainoharhainen (toisinaan kotiin palatessani saatan tutkia tarkkaan, löytyykö jälkiä siitä, että joku olisi käynyt asunnossani poissaollessani; toisinaan epäilen, että joku vakoilee tai salakuuntelee minua), pitkävihainen, hyvin seksuaalinen ja joissain asioissa laskelmoiva. Olen lukenut useista lähteistä, että Skorpionit ovat alttiita depressiolle ja pakkomielteille, joista molemmat ovat olleet riesanani. Tästä saakin aasinsillan siihen, että tunnen suurta kiinnostusta tonkia kaikkea "likaista" (oli ne sitten roskiksia, ihmisten petoksia tai historian hirmutekoja) ja kuten aiemmasta voi päätellä, olen hyvin kiinnostunut tuonpuoleisista asioista. Tuollaiset kiinnostuksenkohteethan usein esitellään Skorpionin syväluotaavammassa horoskooppikuvauksessa.

      Kaiken ylläkerrotun perusteella voisi kuvitella, että olen kamala ihmishirviö. No, suututettuna kyllä valitettavasti olen, mutta muutoin nuo esittelemäni piirteet ovat vain yksi osa minua - kyseessähän on vain nousumerkkini piirteet. Esimerkiksi aurinkomerkkini tuo minuun ystävällisyyttä, humaaniutta, huomaavaisuutta, idealismia, lojaaliutta ja maailmanparantajamielisyyttä. Vaikka nousumerkkini vaikutuksen alaisena elo onkin täynnä dramatiikkaa ja hankaluuksia, olen silti ihan tyytyväinen. Osaanpahan ainakin pitää paitsi omani, myös ystävieni puolia. Eikä elämä pääse käymään kovinkaan tylsäksi :-)

      • Aquascorpio

        Lisätään vielä, että yleisluontoisesti pidän Skorpioni-ihmisistä, vaikka tuo kirjoittamani teksti saattaa tuoda esiin (nousu)skorpionista lähinnä hyvin negatiivisia puolia!


    • Mars/Jupiter 2011.

      Minulle sanotaan pääsääntöisesti "Miksi olet aina vihainen?".
      Jospa tämä alkaa muuttua 1.5.2011.

    • khorppi___1111

      mielenkiintoista luettavaa, mutta kukaan aurinko kaksonen/ nousu skopu ei oo kirjotellu tänne, odotan innolla heidän kirjotuksia :)

      itse olen siis kaksonen ja nousu skopu, mutta en jaksa/osaa kirjottaa tarinaa itsestäni.

    • 16+19

      en tiedä :) oisko se pisteliäs, herkkä, tulinen, intohimonen...........

    • Lww

      Aurinkomerkkini on kauris ja nousumerkkini skorpioni.

      Mikähän combo noista tulisi?

    • noususkorppari

      olen nouseva skorpioni ja aikoinaan pidin skorpioni-merkkiä tietysti kiehtovana ja syvällisenä, kun se sellaisena monesti kuvataan. en kuitenkaan haluaisi olla aurinkoskorppari eikä ole minkäänlaista pakkomiellettä sellaiseen. jokaisen aurinkomerkin edustaja voi olla älykäs ja syvällinen ihan muutenkin :)

      keskittyisitte enemmän alkuperäiseen kysymykseen. aika heikosti tänne on niitä nousevan skorpionin piirteitä lueteltu kun on ollut tärkeämpää ylistää aurinkomerkiltään skorpioneja. syvällinen ihminen tajuaisi ettei ihan liity aiheeseen?

    • scorpio7

      Mitä horoskooppeja olette lukeneet? Länsimaista huuhaatako? Intialaiset, valitettavasti ovat viisaampia. Intialaisen horoskoopin mukaan olen skorpioni. Inhoan koko merkkiä. Inhoan kaikkea pinnallista ja valheellista. Minä en paljasta ihmisille mitä huomaan heistä. Ja huomaan heistä paljon. Minua yleensä inhotaan. Tai sitten minusta pidetään. Haluaisin virallista ja asiallista käytöstä, mutta en ikinä saa sitä vaikka käyttäydyn sivistyneesti.. Voisin murskata lähes jokaisen ihmisen jos haluaisin. Onneksi en ole sitä vielä tehnyt. Toivottavasti en tee sitä koskaan. Törmään erittäin harvoin syvällisiin ihmisiin joilla lisäksi on älyä. Olen saanut osakseni äärimmäistä pahuutta lähes puolet elämästäni. Sekä hyvin traagisia tapahtumia. Jos minua loukataan syvästi, olen äärimmäisen pirullinen. Olen erakko. Ja olen mielelläni erakko. Tiedättekö te, mihin ihmissuhteet perustuvat oikeasti? Ne perustuvat vain hyöty-ja haittasuhteisiin. Ihan oikeasti lähimmäisenrakkautta ei ole olemassa. Valitan. Jos ihmiset tietäisivät tämän, he joutuisivat eksistentialistisen kauhun valtaan. Minä katson tätä totuutta rauhallisesti silmiin, katsotteko te? Uskotteko edes tätä? Tiedättekö edes tätä? Niin joo, ja eroottinen rakkaus ei ole mitään rakkautta sekään. Se on vain biologiaa sekä hyöty-ja haittasuhteisiin perustuvaa. Nämä ovat pelkkiä toteamuksia ja luulen, että jos ihmiset olisivat rehellisiä itselleen, jokainen tietäisi tämän. Mutta mieluummin he piiloutuvat itsepetoksen alle. Se raivostuttaa. Olen kertonut totuuden rakkaudesta vain kahdelle ihmiselle. Minä en pidä ihmisistä. En luota yhteenkään ihmiseen. En rakasta lähimmäisiäni, koska olen kokenut liikaa pahuutta heiltä. Mutta minusta saa raivokkaan puolustajan kuka tahansa enkä siedä epäoikeudenmukaisuutta. Voisin olla todellinen rikollinen mutta haluan seurata omantuntoni ääntä. Onneksi. Vain se estää minua olemasta todella pirullinen ihmisille. Olisin mielelläni todella pirullinen ihmisille, koska tiedän ihmisistä liikaa. Älkää luulko, että paljastan sisimmästäni mitään. Siellä on niin paljon lumoavaa kauneutta että sitä on mahdotonta paljastaa. Enkä itse asiassa haluakaan sitä paljastaa. Haluaisin, että ihmiset näkisivät elämän kauneuden. Emme me ihan kauheita ehkä ole. Tämä viestini on normaali ja aika pinnallinen. Voisiko joku toinen oikea skorpioni tulla linjoille juttelemaan oleellisista asioista eikä puhua hölynpölyä? Kiitos etukäteen. p.s inhoan tätä merkkiä.

    • scorpio77

      Haluaisin lisätä, että puolustan raivokkaasti jokaista ihmistä jos heitä kohdellaan väärin vaikka inhoaisin kyseistä ihmistä . En kestä katsella sitä, on heti mentävä väliin. Ja vihaan syvästi raukkamaisuutta. Ja jos lähtisin pirullisuuden tielle, menettäisin heti elämän kauneuden.
      Ajattelen kai mustavalkoisesti, mutta siitä minä viis veisaan. Pitääkö asioissa olla harmaa alue? Ei. Tässä jotain tästä pirullisesta merkistä. En ihmettele miksi meitä inhotaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2523
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2031
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1403
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe