Hyvää huomenta ja makoisaa maanantaita
Sylvi Kekkonen on kirjoittanut:
"Onnellinen lapsuus on salainen puutarha,
täynnä katoamatonta kauneutta, aamukastetta,
lintujen laulua, kukkien tuoksua,
puiden huminaa, valoa ja varjoja"
Olkoon tuleva viikko jokaiselle salainen, yllätyksellinen puutarha.
Makoisaa maanantaita
21
624
Vastaukset
- tolho
Tuhis ja maukasta maanantaita sinulle :o)
Voishan kai sitä nuinkin sanoo ko Kekkosen Sylvi..nätisti aateltu..oiskin viellä lapsi..*huoks*- Tuhkimotar
Ällös, ällös ; Meissä kaikissa on sisällä pieni lapsi. Se on vaan joskus piilossa.
(joskus kyllä tulee mieleen, että minun sisäiseni ei aina ole kovinkaan piilossa)
Lapsettaa välillä pirunmoisesti.
.......Mutta tää ehkä kuitenkin........eri asia kuin toi kaunis ajatus alunperin.....
Että tämmöstä ajatuskulkua tänä aamuna.......
Ps. Syysaamunterveiset sinulle tolho ! - tolho
Tuhkimotar kirjoitti:
Ällös, ällös ; Meissä kaikissa on sisällä pieni lapsi. Se on vaan joskus piilossa.
(joskus kyllä tulee mieleen, että minun sisäiseni ei aina ole kovinkaan piilossa)
Lapsettaa välillä pirunmoisesti.
.......Mutta tää ehkä kuitenkin........eri asia kuin toi kaunis ajatus alunperin.....
Että tämmöstä ajatuskulkua tänä aamuna.......
Ps. Syysaamunterveiset sinulle tolho !ystäväni terveisistä :o)
Myönnettäköön että minäki oon ikunen lapsi..vaikka eihä tuo haittaa..menee elämä kepeesti etiäpäin ko ei stressaa joka asiasta..
Ja lastenohjelmat rentouttaa..oon huomannu..heh.. - Tuhkimotar
tolho kirjoitti:
ystäväni terveisistä :o)
Myönnettäköön että minäki oon ikunen lapsi..vaikka eihä tuo haittaa..menee elämä kepeesti etiäpäin ko ei stressaa joka asiasta..
Ja lastenohjelmat rentouttaa..oon huomannu..heh..Niinpäs!
Röllihän voitti sen satusomalaisen (toivottavasti muistin arvonimen oikein)
Röllihän yrittää olla niin pahista jotta, ja siellä sisällä asuupi se kiltti peikko
Tulipa tämä mieleeni tosta lastenohjelmista..... - tolho
Tuhkimotar kirjoitti:
Niinpäs!
Röllihän voitti sen satusomalaisen (toivottavasti muistin arvonimen oikein)
Röllihän yrittää olla niin pahista jotta, ja siellä sisällä asuupi se kiltti peikko
Tulipa tämä mieleeni tosta lastenohjelmista.....se rölli on ihan niinko mää...meet ollaa röllin kans pahiksia...ja on meis paljo samaa näkööki :o))) joo muistit oikein sen arvonimenki ja lisään sihen viellä u-kirjaimenki ;o))
- Tuhkimotar
tolho kirjoitti:
se rölli on ihan niinko mää...meet ollaa röllin kans pahiksia...ja on meis paljo samaa näkööki :o))) joo muistit oikein sen arvonimenki ja lisään sihen viellä u-kirjaimenki ;o))
Kylläpäs pisti naurattaan. Sinä kun avitit mua tässä onnenpyörässä antamalla mulle u:un, niin kävinpäs lukasemassa, jotta mitä olinkaan kirjoittanut.
Ja siinä se oli...silmieni eessä....oikein arvoitus...mikähän maa oiskaan.
Kyllä on toi lukutaito meikäläisellä vähän "lapsensaappaissa".
Pst,Mä en tänä aamuna näemmä pääse irti tästä lapsi-teemasta laisinkas - tolho
Tuhkimotar kirjoitti:
Kylläpäs pisti naurattaan. Sinä kun avitit mua tässä onnenpyörässä antamalla mulle u:un, niin kävinpäs lukasemassa, jotta mitä olinkaan kirjoittanut.
Ja siinä se oli...silmieni eessä....oikein arvoitus...mikähän maa oiskaan.
Kyllä on toi lukutaito meikäläisellä vähän "lapsensaappaissa".
Pst,Mä en tänä aamuna näemmä pääse irti tästä lapsi-teemasta laisinkasvokaalin.. :o))) no iha ilmatteeks saat..anteeksi suo se korjaus..en mää oikeesti ole mikkää pilkun..hmmm..viilaaja :o))
heh..jos lapsettaa nii antaa lapsettaa vaa..tuskin siittä haittaa on kellekkää :o) - Tuhkimotar
tolho kirjoitti:
vokaalin.. :o))) no iha ilmatteeks saat..anteeksi suo se korjaus..en mää oikeesti ole mikkää pilkun..hmmm..viilaaja :o))
heh..jos lapsettaa nii antaa lapsettaa vaa..tuskin siittä haittaa on kellekkää :o)...oli hauska
- tolho
Tuhkimotar kirjoitti:
...oli hauska
en millään muotoa halua kettään loukata..mää vaa luulen olevani niin mahrottoman hauska..varsinnii näin aamulla..pistettäköön se vaikka väsymyksen piikkiin.. :o))
- Tuhkimotar
tolho kirjoitti:
en millään muotoa halua kettään loukata..mää vaa luulen olevani niin mahrottoman hauska..varsinnii näin aamulla..pistettäköön se vaikka väsymyksen piikkiin.. :o))
hauska. Vaan nyt loppui minulta tämä hauskuus.
Tänään on taas tämmöinen vuoro, jotta hyvää maanantai-päivää sullen täten toivottelen. - tolho
Tuhkimotar kirjoitti:
hauska. Vaan nyt loppui minulta tämä hauskuus.
Tänään on taas tämmöinen vuoro, jotta hyvää maanantai-päivää sullen täten toivottelen.ja lempeetä viikon alkua sinulle..olkoon aurinko sydämessäsi :o)
..niin, kiitos, samoin sinulle myös :)
Ajattelevainen nainen ollut tämä Sylvi Kekkonen.
Hänen sanomaansa myös:
"Tekonsa voi harkita,
sanansa voi valita,
tunteet kulkevat omia teitään"- Tuhkimotar
Viisas nainen tuo Sylvi-rouva.
Näinhän se on ; -tunteet kulkevat omia teitään
Yritänpä pitää mielessäni (edes hetken) tuon viisauden, että sanansa voi valita.
Minultapa pääsee noita sammkaoita vähän turhan useasti, pitäis opetella pitämään kieltänsä paremmassa kurissa. Tuhkimotar kirjoitti:
Viisas nainen tuo Sylvi-rouva.
Näinhän se on ; -tunteet kulkevat omia teitään
Yritänpä pitää mielessäni (edes hetken) tuon viisauden, että sanansa voi valita.
Minultapa pääsee noita sammkaoita vähän turhan useasti, pitäis opetella pitämään kieltänsä paremmassa kurissa...liikaa alkaa harkita, arvaako sitä kohta sanoa juuri mitään.
Päästellään vaan vapaasti niitä sammakoitakin ;)
Luin vielä uudelleen (silmät auki ;) tuon sun avauksen, aivan ihana ajatus on siinä.- Tuhkimotar
Sanin kirjoitti:
..liikaa alkaa harkita, arvaako sitä kohta sanoa juuri mitään.
Päästellään vaan vapaasti niitä sammakoitakin ;)
Luin vielä uudelleen (silmät auki ;) tuon sun avauksen, aivan ihana ajatus on siinä.maanantaita sinulle.
Ja kiitos "armahduksesta" sammakoitteni suhteen - M-rk
Voi hyvä Sylvi miten hienosti hän sanoikaan! Tuosta sitaatista taisi tulla Markin uusi motto.
Urho Kekkosen puolisona on nainen varmaan tullut ajatelleksi yhtä sun toista... Sylvi-parka oli mukana silläkin Jugoslavian-matkalla, jolla Urho nappasi Anita Hallaman otteeseensa ja siirsi samalla Ann-Mari Snellmanin sivuun. Mitä sitten jos mies vaihtoi nuorempaan? Sitä vaan, että oma vaimo ei ollut näistä vaihdokeista kumpikaan.
Anteeksi lipsahdus aiheesta! M-rk kirjoitti:
Voi hyvä Sylvi miten hienosti hän sanoikaan! Tuosta sitaatista taisi tulla Markin uusi motto.
Urho Kekkosen puolisona on nainen varmaan tullut ajatelleksi yhtä sun toista... Sylvi-parka oli mukana silläkin Jugoslavian-matkalla, jolla Urho nappasi Anita Hallaman otteeseensa ja siirsi samalla Ann-Mari Snellmanin sivuun. Mitä sitten jos mies vaihtoi nuorempaan? Sitä vaan, että oma vaimo ei ollut näistä vaihdokeista kumpikaan.
Anteeksi lipsahdus aiheesta!-niminen kirja on tehty Sylvin elämästä, sain sen joskus lahjaksi. Vois lukaista uudelleen joku kerta. Silloin se oli jollain tapaa pettymys, jos ottais erilaisen asenteen lukemiseen nyt.
Nykyisin mun mielestä on vaan tosi mukavaa, jos aihe "rönsyilee".. Ihan alkuvaiheessa, kun tutustuin palstaan, se hiukka häiritsi..
- Mysteriet
Onnellinen lapsuus... tuuli lauloi korvissa ja maantielltä kuului iloinen nauru, kun ajettiin fillareilla uimaan... ;D
Sateella vesi oli niin lämmintä...
Kiitos puutarhasta!- Tuhkimotar
Mutta minnekkä joutunut lie.
Kiitos sinulle ja terveiseni
- kikakakkonen
Toivottelen maanantaita minäkin ja kiitän hienosta viikon aloituksesta.Vaikka lapsuus ei olisikaan ollut onnellinen sen voi aina aikuisena korjata kasvattamalla sen eksyneen lapsiminänsä yhtä ihaniin tunnelmiin kuin S.Kekkonen mietteessään.Näin uskon :)
- Tuhkimotar
mieleeni monta asiaa.
Mutta niistä joskus toiste.
Antoisaa viikkoa sinulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768283Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1672627- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 12860
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725