Moi!
Onkohan kukaan teistä antanut ajo-opetusta mukulalleen, siis Scenillä? Itselläni GS 1.6 latitude -06.
Mistä hankitte lisäpeilin oikealle puolelle?
Entä hankitteko taustapeilin? Tuliko oik.puolen aurinkolippaan kiinni?
Lisäjarrupoljin on jo prosessissa...
t. EE
Ajo-opetusromppeet
4
485
Vastaukset
- autotarvikeliikkeestä
helpoiten.
- Perheellinen
Ei arvannut alkaa Renaultiin polkimia asentamaan, joten hoidettiin "paapan" vanhalla mazdalla...
Taustapeilejä saa autotarvikeliikeistä imukupikiinnityksellä (ovat osa sisäpuolelle tarkoitettuja kuolleenkulman peilejä. Ja meidän scenussa olisi ollut valmiina se takapenkin tarkkailupeili ;) Tämä peili ei ole pakollinen varuste, mutta suositeltava sellainen.
Sivupeilejä on ns. caravaanarimallisia lisäpeilejä sekä noita pieniä kuolleen kulman peilejä (puristusliitoksella peilin kehykseen) joita näkyy olevan uusissa autokuluautoissakin. Eli muutama tarvikeliike läpikahlaamaan...
Tulikin mieleen, että pitää laittaa poljin myyntiin..- Perheellinen
Käytin auton huollossa (takalasin verho) ja salalla lueskelin uuden rellulehden (en muista nimeä) jossa oli klipsillä aurinkolippaan kiinnitettävä peili 11e (tai 9e) :)
- Lati
Perheellinen kirjoitti:
Käytin auton huollossa (takalasin verho) ja salalla lueskelin uuden rellulehden (en muista nimeä) jossa oli klipsillä aurinkolippaan kiinnitettävä peili 11e (tai 9e) :)
Ok, vilkastaanpa sitä samalla kun käydään kattomassa Bilian talvipyöräsettejä. Kiitti vinkistä.
(On se kumma kun ei vieläkään tuu Rellu-lehteä himaan - Volvo-viesti kylläkin...)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316