Joo eli minä tolovana menin vahingossa laittamaan jäänestoainetta sinne noin 2dl. Onkoha miten haitallista ja pitääkö vaihtaa nesteet????
Jäänestoaine on Neste-merkkistä ja purkin kyljessä lukee että sitä voi käyttää mm. bensan jäänestoon....
Jäänestoainetta
jäähdytinnestesäiliöön!!!!! ):
1
422
Vastaukset
- volvo_puranen
Jos olet lisännyt nestetilavuuden mukaan 3% sopinamatonta ainetta niin ei ole mitään hätään.
Jos painaa kyseinen asia jos lisäsit ainetta siihen paisuntasäiliöön voit tyhjentää säiliön (ruutalla,alipaine ruisku) ja panet uudet nesteet tilalle.
Jos annetaan huolto vinkki niin ne jäähdytysnesteet kannataa vaihtaa 60tkm välein .
Estetään vesipumpun vauriot ja lämmitys/jäähdytys teho säilyy koneessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2067096
- 594662
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434484- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247