Joo eli minä tolovana menin vahingossa laittamaan jäänestoainetta sinne noin 2dl. Onkoha miten haitallista ja pitääkö vaihtaa nesteet????
Jäänestoaine on Neste-merkkistä ja purkin kyljessä lukee että sitä voi käyttää mm. bensan jäänestoon....
Jäänestoainetta
jäähdytinnestesäiliöön!!!!! ):
1
415
Vastaukset
- volvo_puranen
Jos olet lisännyt nestetilavuuden mukaan 3% sopinamatonta ainetta niin ei ole mitään hätään.
Jos painaa kyseinen asia jos lisäsit ainetta siihen paisuntasäiliöön voit tyhjentää säiliön (ruutalla,alipaine ruisku) ja panet uudet nesteet tilalle.
Jos annetaan huolto vinkki niin ne jäähdytysnesteet kannataa vaihtaa 60tkm välein .
Estetään vesipumpun vauriot ja lämmitys/jäähdytys teho säilyy koneessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774502Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112473- 1721655
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2441508- 1241400
- 1221307
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721229Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91221- 761212
- 35976