Pitäisi lentämän lauantaina Ryanairilla Roomasta 08:35-10:25 Frankfurtiin ja Frankfurtista 13:25-17:00 Pirkkalaan. Lentoaika siis ensin n. 2 h ja toinen siivu n. 3,5 h aikaerot mukaan lukien.
Saakohan noilla molemmilla lennoilla ruokaa tai voileipää?
Miten Ryanairilla tai vastaavilla eli noilla halpisyhtiöillä yleensä, saako ruokaa?
Ryanairin
3
634
Vastaukset
- 123
Ryanairilla ei ole tarjoilua.
- saa?
Hieman aikaa, kun olen Ryanilla lentänyt, mutta muistelisin, että kärrystä kyllä MYYVÄT esim. voileipää - eriasia haluaako siitä maksaa mitä pyydetään... Vaikka tuskin lentokentällä paljoa halvempaa on... Mutta jotain omaa evästä mukaan?
- hyvää oli
Hei, myyvät kärrystä hyviä voileipiä, sämpylöitä, erilaisia kuumia keittoja, juomia ja muita suolaisia välipaloja eikä ollenkaan pahan hintaista - myös kentältä voi ostaa ohimennessään jotain mukaan, mutta hintataso sama ja säästää raahaamisen vaivan, kun ostaa koneesta. Eipä olla nälkään kuoltu, vaikkei tarjolla olekaan ihanaa brittiläistä sitkuvelliä ;))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3822101Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh631333Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831310- 1371198
- 871119
- 96999
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro133924- 48880
- 47821
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60770