Huh huh! Taitaa M5 jäädä taakse!
18
3281
Vastaukset
- ämmä_viis
sitten, tuo autohan rakennetaan normaali-viitosesta!!! vaihdetaan vähän alustan, moottorin ja vaihteiston osia sekä tuplataan hinta, siinä on tie Bemarista hartgeksi
- kake_
Viitosesta? Eikös tuo ollut 3-sarjalainen?
- Akim
mielestäni tuo kyseinen auto oli 3 sarjalainen..
- ois kyllä
ainesta uudeksi m3:ksi.
- mopo
hohhoijjaa,kunnon pirssi lyö tyhjää vielä 150kmh vauhdissa,mopo mikä mopo!
- pelle....
todella asiantuntija...lyöhän F1 autotkin 150km/h vielä tyhjää....ääliö...
- pelle.
pelle.... kirjoitti:
todella asiantuntija...lyöhän F1 autotkin 150km/h vielä tyhjää....ääliö...
joo,o-käyppäs vaikka kattoo boss mustangia jossa kans v-10 kone nii lakua tulee erilailla jopa yli 150kmh nopeudessa kun oikean puoleinen pedaali painetaan pohjaan,pemussa voi lakua tulla ku jarrua painetaan hehheh!
- ÄÄLIÖ!!!!
pelle. kirjoitti:
joo,o-käyppäs vaikka kattoo boss mustangia jossa kans v-10 kone nii lakua tulee erilailla jopa yli 150kmh nopeudessa kun oikean puoleinen pedaali painetaan pohjaan,pemussa voi lakua tulla ku jarrua painetaan hehheh!
F1 autossa oli viimekaudella tehoa n.850-900hv ja painoa n.600kg....tunge se mustanki kanki perseeseen ja hyppää voltti....kannattaisko laittaa muut kuin 165 alle???
- Onkin surkea alusta
pelle. kirjoitti:
joo,o-käyppäs vaikka kattoo boss mustangia jossa kans v-10 kone nii lakua tulee erilailla jopa yli 150kmh nopeudessa kun oikean puoleinen pedaali painetaan pohjaan,pemussa voi lakua tulla ku jarrua painetaan hehheh!
Eikä DSC:tä.
Tuossa on kuitenkin 550hv tehoa ja huiput yli 300km/h. Hartgen versiossa ei näet ole rajoitinta - ah-ah
Onkin surkea alusta kirjoitti:
Eikä DSC:tä.
Tuossa on kuitenkin 550hv tehoa ja huiput yli 300km/h. Hartgen versiossa ei näet ole rajoitintataitaapi bimmeri kuskeja viduddaa ku nöyrtyy boss mustangille,tehot "hiukka" suuremmat :)
- on nätti
ah-ah kirjoitti:
taitaapi bimmeri kuskeja viduddaa ku nöyrtyy boss mustangille,tehot "hiukka" suuremmat :)
mut niinku autolehden testari sano; "paras musse ajaa sitten vm. -65". eli jenkki ajoominaisuudet.
- Musse
ah-ah kirjoitti:
taitaapi bimmeri kuskeja viduddaa ku nöyrtyy boss mustangille,tehot "hiukka" suuremmat :)
On helvetin painava lahna, jonka suorituskyky ei ole pätkääkään parempi
Jaa, että enemmän tehoa??
>>As a result, Ford is said to be working on a Boss version of the S197, possibly using a naturally-aspirated 5.4L version of its Mod motor architecture in an attempt to keep up in the horsepower wars. The FPV version of this engine used down under produces 390 HP, which should provide 'stang buyers with sufficient power to wage battle on the crosstown competition. - Vain niin
ah-ah kirjoitti:
taitaapi bimmeri kuskeja viduddaa ku nöyrtyy boss mustangille,tehot "hiukka" suuremmat :)
Säälittävä.
Alle 400hv, vaikka 5.4-litrainen motti
http://www.moddedmustangs.com/s-197-ford-boss-mustang.html
Hartge H50:ssä 5-litrainen vapari ja 550hv - boss 429 10l v-8
Vain niin kirjoitti:
Säälittävä.
Alle 400hv, vaikka 5.4-litrainen motti
http://www.moddedmustangs.com/s-197-ford-boss-mustang.html
Hartge H50:ssä 5-litrainen vapari ja 550hvtässä teille faktaa,löytyy myös googlettamalla:429 10l v-8. 855hp! siinä teille!
- tuolta
boss 429 10l v-8 kirjoitti:
tässä teille faktaa,löytyy myös googlettamalla:429 10l v-8. 855hp! siinä teille!
www.spickle.com/bossmustang.jpg
ah-ah kirjoitti:
taitaapi bimmeri kuskeja viduddaa ku nöyrtyy boss mustangille,tehot "hiukka" suuremmat :)
Mistä roikkuu.Kyllä se bmw:kin lähtee:::::::::::>>>>>.
http://videos.streetfire.net/category/BMW/5/0f234dce-aeca-43c0-a098-981100bbbebd.htm- Millos
boss 429 10l v-8 kirjoitti:
tässä teille faktaa,löytyy myös googlettamalla:429 10l v-8. 855hp! siinä teille!
Tuo lahna tulee myyntiin??
- sdef91
ÄÄLIÖ!!!! kirjoitti:
F1 autossa oli viimekaudella tehoa n.850-900hv ja painoa n.600kg....tunge se mustanki kanki perseeseen ja hyppää voltti....kannattaisko laittaa muut kuin 165 alle???
ne sun hepat vois tunkea perseeseen samat hepat saa mustangista ja yhtä KESTÄVIÄ ku f1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483