Huh huh! Taitaa M5 jäädä taakse!

Hartge Power

18

3281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ämmä_viis

      sitten, tuo autohan rakennetaan normaali-viitosesta!!! vaihdetaan vähän alustan, moottorin ja vaihteiston osia sekä tuplataan hinta, siinä on tie Bemarista hartgeksi

      • kake_

        Viitosesta? Eikös tuo ollut 3-sarjalainen?


      • Akim

        mielestäni tuo kyseinen auto oli 3 sarjalainen..


    • ois kyllä

      ainesta uudeksi m3:ksi.

    • mopo

      hohhoijjaa,kunnon pirssi lyö tyhjää vielä 150kmh vauhdissa,mopo mikä mopo!

      • pelle....

        todella asiantuntija...lyöhän F1 autotkin 150km/h vielä tyhjää....ääliö...


      • pelle.
        pelle.... kirjoitti:

        todella asiantuntija...lyöhän F1 autotkin 150km/h vielä tyhjää....ääliö...

        joo,o-käyppäs vaikka kattoo boss mustangia jossa kans v-10 kone nii lakua tulee erilailla jopa yli 150kmh nopeudessa kun oikean puoleinen pedaali painetaan pohjaan,pemussa voi lakua tulla ku jarrua painetaan hehheh!


      • ÄÄLIÖ!!!!
        pelle. kirjoitti:

        joo,o-käyppäs vaikka kattoo boss mustangia jossa kans v-10 kone nii lakua tulee erilailla jopa yli 150kmh nopeudessa kun oikean puoleinen pedaali painetaan pohjaan,pemussa voi lakua tulla ku jarrua painetaan hehheh!

        F1 autossa oli viimekaudella tehoa n.850-900hv ja painoa n.600kg....tunge se mustanki kanki perseeseen ja hyppää voltti....kannattaisko laittaa muut kuin 165 alle???


      • Onkin surkea alusta
        pelle. kirjoitti:

        joo,o-käyppäs vaikka kattoo boss mustangia jossa kans v-10 kone nii lakua tulee erilailla jopa yli 150kmh nopeudessa kun oikean puoleinen pedaali painetaan pohjaan,pemussa voi lakua tulla ku jarrua painetaan hehheh!

        Eikä DSC:tä.

        Tuossa on kuitenkin 550hv tehoa ja huiput yli 300km/h. Hartgen versiossa ei näet ole rajoitinta


      • ah-ah
        Onkin surkea alusta kirjoitti:

        Eikä DSC:tä.

        Tuossa on kuitenkin 550hv tehoa ja huiput yli 300km/h. Hartgen versiossa ei näet ole rajoitinta

        taitaapi bimmeri kuskeja viduddaa ku nöyrtyy boss mustangille,tehot "hiukka" suuremmat :)


      • on nätti
        ah-ah kirjoitti:

        taitaapi bimmeri kuskeja viduddaa ku nöyrtyy boss mustangille,tehot "hiukka" suuremmat :)

        mut niinku autolehden testari sano; "paras musse ajaa sitten vm. -65". eli jenkki ajoominaisuudet.


      • Musse
        ah-ah kirjoitti:

        taitaapi bimmeri kuskeja viduddaa ku nöyrtyy boss mustangille,tehot "hiukka" suuremmat :)

        On helvetin painava lahna, jonka suorituskyky ei ole pätkääkään parempi

        Jaa, että enemmän tehoa??

        >>As a result, Ford is said to be working on a Boss version of the S197, possibly using a naturally-aspirated 5.4L version of its Mod motor architecture in an attempt to keep up in the horsepower wars. The FPV version of this engine used down under produces 390 HP, which should provide 'stang buyers with sufficient power to wage battle on the crosstown competition.


      • Vain niin

      • boss 429 10l v-8

      • tuolta
        boss 429 10l v-8 kirjoitti:

        tässä teille faktaa,löytyy myös googlettamalla:429 10l v-8. 855hp! siinä teille!

        www.spickle.com/bossmustang.jpg



      • Millos
        boss 429 10l v-8 kirjoitti:

        tässä teille faktaa,löytyy myös googlettamalla:429 10l v-8. 855hp! siinä teille!

        Tuo lahna tulee myyntiin??


      • sdef91
        ÄÄLIÖ!!!! kirjoitti:

        F1 autossa oli viimekaudella tehoa n.850-900hv ja painoa n.600kg....tunge se mustanki kanki perseeseen ja hyppää voltti....kannattaisko laittaa muut kuin 165 alle???

        ne sun hepat vois tunkea perseeseen samat hepat saa mustangista ja yhtä KESTÄVIÄ ku f1


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe