HUSin SÄHKÖPOSTI

...

Tietääkö kukaan mikä on nettiosote husin sähköpostiin. Ku en muista. Vai pääseekö ollenkaan kotona mun husin sähköpostiin?

9

5399

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työpaikalta

voi käyttää hus meiliä

• .....

miksei kotoa?

• neilika

• oikein eli
        neilika kirjoitti:

[email protected]
        Kotoa en ainakaan minä pääse.

[email protected] ja vot pääset tavoittelemasi henkilön puheille ja hän voi vastata. Kas kun meillä husissa salaisuus... niin tai ei toi kait mikään salaisuus, että sisältä ei päästä ulkopuolisiin sähköposteihin, mutta MEILLE VOI LÄHETTÄÄ SÄHKÖPOSTIA OH YEH... JA VOIDAAN VASTATA... koskahan ne ottaa tämänkin murusen...

• kotoa, kun
        neilika kirjoitti:

[email protected]
        Kotoa en ainakaan minä pääse.

ulkopuoliset sähköpostit suljettiin henkilökunnalta, tosi raivostuttavaa, ei voi tsekata omalla ajalla eli ruokkiksella edes omaa kotisähköpostia.

• mine vaan
        kotoa, kun kirjoitti:

ulkopuoliset sähköpostit suljettiin henkilökunnalta, tosi raivostuttavaa, ei voi tsekata omalla ajalla eli ruokkiksella edes omaa kotisähköpostia.

MIks haluut just ruokatauolla tsekata sähköpostiasi. Eikö olisi ihana nauttia vaan ruuasta,voihan sit kotona tutustua henkilökohtaiseen postiinsa omalla ajalla sekä omalla koneella. Ei työtä kotiin ,eikä kodinasioita tyhön.Oisko selkeempää.?

• huonosti palkatussa
        mine vaan kirjoitti:

MIks haluut just ruokatauolla tsekata sähköpostiasi. Eikö olisi ihana nauttia vaan ruuasta,voihan sit kotona tutustua henkilökohtaiseen postiinsa omalla ajalla sekä omalla koneella. Ei työtä kotiin ,eikä kodinasioita tyhön.Oisko selkeempää.?

hommassa pitää vetää kahta duunia ja yhteydenpito toisen työnantajan kanssa sovittu sähköpostitse.. Jos tää hussi maksais kunnon palkkaa, mulla vois olla jopa vara käydä ruokalassa nauttimassa lämmin ateria, näillä nykyisillä liksoilla tuon jääkaappijämät hiamsta ja näkkileipää on taukotilan kaapissa.

• jollekin tietylle

henkilölle e-mailia. No ihan normaalisti vaan [email protected] ja jos jotain häikkää esim. saman niminen tms. tsekkaa vastaanottajalta.

• tai voit kysyä

HUS:n keskuneidiltä, hän TIETÄÄ KAIKEN.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7748
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3722
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1876
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1160
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1013
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      973
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      827
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      772
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      739
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      268
      703
    Aihe