Cable Ready listalla on useampi Handan boxi, eli ne on todettu toiminta varmoiksi.
Nyt kun olen lueskellut Laatuantennin foorumia
http://www.laatuantenni.fi/testaus/
niin siellä ei ole yhtään tyytyväistä Handan:n omistajaa?
Eli mikä mättää?
Handan omistajat.
7
1517
Vastaukset
- Ei valittamista
Mulla on nyt ollut vuoden verran Handan DVB-T 5000. Ei valittamista.
Kerran vehje meni jumiin, niin että ottanut käskyjä kaukosäätimestä. Katkaisin virran ja käynnistin uudestaan (Windows käyttäjän kikka), kaikki toimi ok.
Kerran kuva pikselöityi ja äänialkoi pätkiä, taas virrankatkaisu ja uudelleen käynnistys auttoi.
Ainoa mikä alkuun hieman harmitti oli viive, käskyjen toteutus vähän kestää, mutta siihen tottuu. Kanavasurffailu ei siis suju ihan yhtänopeasti kuin ennen. Näin käsittääkseni muissakin boxeissa.- Ei kaadu
Vanhemmillani on joku Philips, se rikkoo äänen ainakin kerran illassa. Omasta Handanistani ääni on hajonnut kerran vuoden aikan.
Tuollaiset listat kelpaavat lähinnä vessapaperin korvikkeeksi.
- Kxvaan
Olisi mukava kuulla tai lukea, että miten noille boxeille se testi tehdään, jotta sitten saavat tuon Cable hyväksynnän.
- kaamea kapula
Kxvaan kirjoitti:
Olisi mukava kuulla tai lukea, että miten noille boxeille se testi tehdään, jotta sitten saavat tuon Cable hyväksynnän.
Mun handan ei ole ollut vakaa koko ajan pientä säätöä ja nyt HD ei löydy kanavia ei löydy kui joka kerta virittämällä kun virta on ollut pois.kone on n13kk vanha
- LiisaDigimaasta
Ostin pari viikkoa sitten Handan DVB-C 6000:n, eikä ongelmia ole ilmennyt. Ostin samalla SmartWin ja sekin toimii suht moitteettomasti. Vanha Humax vähän temppuilee eli kuva ja ääni pysähtelevät.
- aapoo
mulla oli handanin tallentava olin erittäin pettynyt silloin tällöin kaikki kanavat hyppi ihme paikoilleen ja tallenti millo huvitti vaihdoin sen sit medion 4400 ja kaikki toimii erin omaisesti tallentaa vielä kahta kanavaa yhtäaikaa eikä lopu tallennus kesken ohjelman
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697324Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens425033- 913167
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462229- 202081
- 342013
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171777- 281661
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141643- 361440