Miten on?

Ihan tulessa

Hei

miten mahtaa käydä? Tutustuin n. kuukausi sitten kaksosmieheen ja olin myyty...itse olen oinas ja kuumerkkini on kaksosten merkissä, joten samankaltaisuuden tunne selittyy osittain myös sillä.

jarruttelin itse menneen kuukauden hänen hakkailuilleen ja annoin ns, ymmärtää mutta en ymmärtänyt antaa...syykin löytyi sillä hän on naimisissa. omien sanojensa mukaan kuivasti mutta miehet nyt puhuvat...

tä,ä sänkyynmeno on aivan tuore tapaus ja hän on sen jälkeen ottanut"kuulumisien kysely viestin"missä kertoi että keskustellut vaimonsa kanssa asioista. en ruvennut kyselemään enempää vaikka olisin halunnut. Tyypillisenä oinaana en pidättelisi enää yhtään mutta elämä on opettanut onneksi vähän tuota itsehillintää.olemme molemmat 37v.

joka tapauksessa yhteinen työprojekti on molemmille tärkeä laatuaan ja sen puitteissa tavataankin jo parin pv:n kuluttua. mutta muuten miten tässä käy??jäänkö hänelle salarakkaaksi vai pystyykö kaksonen valitsemaan kun käsittääkseni ovat ns. vähän vallattomia.ja omien "tuuliensa"pyörteissä itsekin...kuinka paljon arvostaa avioliittoaan ja kuinka paljon minua? edustan hänelle eri arvoja joihin on tottunut. olen sellainen tunne-ihminen, ihmisläheinen koskettelija..hän on pidättyväisempi. tai no ...;)

Kaikista vinkeistä kiitollinen olen!

6

1223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksonene88

minä ainakin kaksosena olen tehnyt vaikka mitä tyhmää siis melkein pettänyt ja kerran pettänyt.. mutta silti olen jäänyt rakkaani luokse, koska siinä on se pelko että ei saa toista tuollaista rakkautta ja niin ihanaa ihmistä, mieheni on jousimies.minulla on oinas ystäviä mutta ei siitä mitään suhdetta tulisi ;)

• Kaksosnainen

Mulla taas on kaverina ollut ihan noita Jouskareita,,,en seurusteleen kyllä alkais,mut noissa Oinaissa on jotain Nam,,,ne vetää puoleensa

• mereen

ja järki käteen ,jos pettää vaimoaan niin pettää
      sinuakin.Vapaita miehiäkin on olemassa jos on ihan pakko saada.....

• Tulessa

Jep...aika selkiyttää ajatuksia. olin aika kuohuissa tota viestiä kirjoittaessani...olen ottanut tyypin kanssa asiallisen linjan enkä ole yhteydessä muuten kuin työprojektiimme liittyen, mikä on molemmille tärkeä.

olen ajatellut myös niin että tuskimpa haluan tässä vaiheessa elämää miestä joka noin helpolla pettää vaimoaan. yrittää oikein sitkeesti...

helpottavaa oli kun asia selvisi itselleni:)
        kiitos kaikenkarvaisista vastauksista. jokaisella on omat motiivinsa, mutt eri näkökulmat antavat aina omaan ajatteluun uusia näkökulmia.thänks

• taracapi

Olen kaksonen, kaikenlaista on elämässä tullut tohellettua, mutta kun rakastun todella ja mies vie jalat alta, olen uskollinen, en edes näe muita miehiä.Eli kaksosellä voi olla pettämisjuttuja takana, mutta kun jostain todella välittää, ei pettäminen tule mieleenkään.
        Muttä ¨tämä edellyttää sen, että on aikuinen ja kypsä ihminen ja monesti miehet eivät kypsy koskaan naisen aikuisuuden tasolle....

• älä luovuta

Heippa,
      Itselläni on samanlainen tilanne, "suhde" oinasmieheen.Itse olen kaksonen.(minä 30v, mies40)
      Yhtä vaiketa on lähtökohdat, kuin kohdallasi.Itsekin olen perheellinen. Kuitenkin olen niin onnellinen tästä suhteestamme, etten kyllä laita sille mitään estettä tulevaisuudessa, jos sydämet vaan yhteen lyö. Olen kyllä pettänyt ennekin ja olen tullut lopputulokseen, etten vain ole oikean ihmisen kanssa..se onkin sitten oma juttunsa.. Tiedän että voin tietenkin olla uskollinen jos loydän ihmisen jota todellakin rakastan ja palvon. Se onkin elämäni suurin toive löytää se ketä voin niin suuresti rakastaa, palvoa. Ja rehellisesti uskon, että mm. Oinas (vesimies myös..) voi hyvinkin tämän toteuttaa. Tämä minun Oinasmies-suhteeni näyttää minulle niitä merkkejä jo nyt. Hän johtaa, minä haluan tulla johdetuksi jne jne.Ja koska ikää on jo riittävästi, hänen särmänsä on hiottuja, osaa antaa tilaa toiselle, vaikka omistushalua onkin.
      Suhteemme on lämmennyt jo toista vuotta, maagiset rajat on ylitetty kuitenkin vasta jokin aika sitten..ja olen ihan älyttömän rakastunut, vaikka en sitä edlleenkään sitä hänelle myönnä, eikä hänkään minulle :) Ollaan niin aikuisia :)
      Olisko sulla mulle vinkkejä?

Uskon että voisitte onnistua hyvinkin, ainakin merkkienne puolesta, kun vaan pääsette kommunioimaan, yli sen epävarmuuden ja epäilysten. Ne kuuluivat myös meidän alkuumme.Molemmat on kuitenkin niin rohkeita ja tunteiden hakijoita, että tutuu ja turvallinen EI ole se este!!
      Kaikkea hyvää sulle kovasti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      34
      4571
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3175
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2311
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      49
      2182
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      163
      2039
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1643
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1641
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1611
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1269
    Aihe