By pass venttiili

ekaTURBO

Saakos autoa missä on vakiona by pass venttiili, joka kierättää ylim. virtauksen imusarjaan niin "suhisemaan" muulla kuin vaihtamalla tilalle dumpin?? Esim. jo olemassa olevalla by passilla?

9

5040

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Homma

Esim V.A.G 1.8T malleihin saa suhahduksen kuulumaan vaihtamalla Forgen By-pass venttiiliin ja kartiosuodattimen. Vielä lastu niin aivastus kuuluu entistä paremmin.

Dumppi ei onnistu, rikkoo katalysaattorin!

• ekaTURBO

Selma.. Miksi dumppi katin rikkoo? Mistäs näitä forgen by pass venttiileitä saa? ja miten käy sen ilma määrä anurin kanssa jos laittaa kartio suodattimen vakio putsarin tilalle..meinaan jos paskaa pääsee sinne. auto on s40 2.0T

• Kai...
        ekaTURBO kirjoitti:

Selma.. Miksi dumppi katin rikkoo? Mistäs näitä forgen by pass venttiileitä saa? ja miten käy sen ilma määrä anurin kanssa jos laittaa kartio suodattimen vakio putsarin tilalle..meinaan jos paskaa pääsee sinne. auto on s40 2.0T

Dumppi päästää ilmamäärämittarin mittaaman ilman ulos ja seos menee rikkaalle. Jos Volvossa on kuumalanka tyyppinen MAF niin kart.suod. käytettävä suodatin öljy rikkoo sen.
        http://www.doc-power.com/index.php?page=products&group=65

• TURBONAATTORI
        Kai... kirjoitti:

Dumppi päästää ilmamäärämittarin mittaaman ilman ulos ja seos menee rikkaalle. Jos Volvossa on kuumalanka tyyppinen MAF niin kart.suod. käytettävä suodatin öljy rikkoo sen.
        http://www.doc-power.com/index.php?page=products&group=65

VAG konsernin 1.8T koneeseen saa sellasen dumpin missä osa ilmasta menee dumpin kautta ja osa by-pass venttiilin kautta. Näin ollen kuuluu kauhia TTSSSHHIIIIII ja IMM ei lue mittauksiaan väärin.

• Joopamies
    • kaipaat

jotai suhinaa siihen romuus niin revi ikkunantiivisteet pois!

• Elämä...

Pahvi!

• hanki sä
        Elämä... kirjoitti:

Pahvi!

eka ittelles joku auto!

• mitään tietämätön

vaan pikku turpas kiinni ku oot vissii kateellinen runq amishomo joka ajaa nuhasella dx korollalla ylä-astelaisten pissi-liisojen kans pillurallia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1786
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      975
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe