tietääkö kukaan mistä sais halvalla kuristettua tämän pelin 11kw että pääsis katsastuksesta läpi?
Aprilia rs 125 25kw
6
2241
Vastaukset
- sherlock
rave pois ja kurilaippa ala-asentoon pakoaukossa. sen jälkeen vielä a1-putki kiinni (putkessa kuristus a1-tehoissa, jollei oo a1-putkea ni voit hitsata prikan siihen alkukäyrään kuristamaan) ja sit penkittämään, että on alle 11kW. toinen vaihtoehto on käydä merkkiliikkeessä laitattamassa a1-tehoihin ja pyytää todistus että on laitettu vakiokuntoon. sit vaan kävelet katsastusasemalle hakemaan uudet paperit.
- nikke-89
Elikkäs mihin tää prikka pitää siis tarkalleen hitsata ja mistäköhän tää raven solenoidi piuha löytyis?
- rotax 122
nikke-89 kirjoitti:
Elikkäs mihin tää prikka pitää siis tarkalleen hitsata ja mistäköhän tää raven solenoidi piuha löytyis?
Tarkennusta osien sijaintiin ja jne.
Raven solenoidi on tankin alla etuosassa oikeallapuolella. Solenoidiin mene kaksi piuhaa kaksi napaisen liittimen kautta. Solenoidi on pyöreä putkilo joka vetää raven vaijeria. Siis solenoidin liitin irti.
En tiedä mikä putki sulla nyt on. 11 kw versiossa on putkessa kaksi väliporttia. Toinen niistä on putken loppuosassa ennen loppupillin alkua.
Helpoin tapa panna kone kyykkyyn leimaa varten on hitsata prikka putken alkukäyrään (siis jos on kyseessä kuristamaton putki). Veikkaan että 20-22 millin reikä prikassa putken alkukäyrään asennettuna panee koneen täysin polvilleen. 11 kw putken väliportit ovat hankalasti putken paisuntakammion sisällä joten niiden rakentaminen paikoilleen on järjettömän hankala homma. Alkukäyrän prikka on helpoin tapa. Eräs tapa on myös kuristaa ilmansuodattimen sisääntuloreiät niin pieniksi että kone ei tuota 11kw enempää. Työntää ilmanottotorviin mustaksi maalatut nailonprikat. Ei se urpo leimaukko sitä huomaa.
Terveisin
Rotax 122
- rotax 122
Serlokki on oikeilla jäljillä. Älä ota ravea pois nykäse raven solenoidin piuha irti. Ei sun tartte ravea irrottaa se vaan jää lepoasentoon JA KONE ON KYYKYSSÄ.
Terveisin
Rotax 122 - kulkee
Paljonko sen pitäs suunnillee kulkee, et ois 11kw, vai voiks sitä mitata nopeudessa ?
- rotax 122
Terve
Mulla oli vakiona kun ostin sen huiput mittarin mukaan tasasella siinä 110-115 km/t. Prätkäkytät alkaa heti epäillä KEVARIA motarilla jos se kulkee yli 120 km/t. Sitten tien sivuun ja vittuilu alkaa. Ihmiset kyykkyyn. ETTÄ SELLAISTA.
Terveisin
Rotax 122
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289