KAKI-KULTTI KASVAA!!!

Melamestari Hirvonen

Mahtavaa, että Suomessa on niin ennakkoluulotonta porukkaa, että Kaki on noussut kaikkien voittajasuosikkiveikkausten ja -gallupien kärkeen!

Kakille on perustettu fanisivustoja, ensimmäiset fanipaidat on lähdössä painoon, rintanappeja on tehtailtu, nuoret ovat alkaneet harrastaa "kakismeja" jne. jne. Jopa jotkut julkkikset ovat innostuneet Kakin välittömyydestä ja aidosta sympaattisuudesta! :)

Viime vuonna minua ärsytti tavattomasti Perttu-hysteria, mutta tänä vuonna hysterialle on sentään katetta: Kaki on persoonallinen, hauska, tilannetajuinen ja huomaavainen (samaa ei voinut sanoa Pertusta).

Eli tykkäsit tai et, Kaki-kultti elää ja voi hyvin. Voiko kokkaa enää kääntää? Tuskin. Voittajan merkit ovat ilmassa. :)

15

2082

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kakifani

      nii mikäs se kakin nettiosote on???????

      • kakki.fi

        kakki.fi


      • Melamestari Hirvonen

        Siinä ensimmäinen (?).


    • älä jaksa

      ei muuta mikskään sitä et se vaan on niin ällötys!

    • huomaavinani...

      aivan samaa...ja mikä tässä hienointa...Kaki ei ole mikään "alfa uros" ulkomuodoltaan mutta silti suosio kasvaa! Ihanaa jos edes jossakin luonteen hienous syrjäyttää pinnallisuuden :D

      Ja sitten vähän asian vierestä..."Kakismit" voisivat vaan olla "Kakistuksia" :D Sopisi oikein kivasti!

      Perttu oli viime vuonna paras tyyppi...ja nyt on ainakin alun perusteella Kaki vaikken erityisemmin kyllä niistä marsu jutuista pitänytkään...mutta eiköhän ne olleet vitseiksi tarkoitettukin (Huonoja kylläkin)

      • Melamestari Hirvonen

        Jossain jo muistan kuulleenikin tuon kakistus-termin. Pitäytykäämme siinä. :)


      • Ei ollut aivan
        Melamestari Hirvonen kirjoitti:

        Jossain jo muistan kuulleenikin tuon kakistus-termin. Pitäytykäämme siinä. :)

        oma idea...täällä sitä joku jo aikaisemmin ehdotteli ja se oli mielestäni hyvä :D


    • lähtijä...

      joten miten se muka voittaa voisi. Karmea olio.

      • Onneksi...

        meitä ihmisiä on kuitenkin erilaisia...sinäkin olet varmasti jonkun mielestä "karmea olio"
        Pidän Kakista...ei se ulkokuori ratkaise kaikke kun on sisältä kultaa!


      • hasrdi
        Onneksi... kirjoitti:

        meitä ihmisiä on kuitenkin erilaisia...sinäkin olet varmasti jonkun mielestä "karmea olio"
        Pidän Kakista...ei se ulkokuori ratkaise kaikke kun on sisältä kultaa!

        on aika pullukka mies tässä nykymaailmassa ,kun mihetkin kuulemma kilpailevat tästä kenellä on komein kroppa ja isommat lihakset puhumuamattaakaan siitä mikä on vielä isompi ...sulla vai mulla????


    • Jos Kaki voittaa niin hyvää päivää.Miks pitää aina kaikkien ärsyttävien ihmisten ympärille alkaa luomaan tällasta hysteriaa.Ja toi hysteriahan sen voiton toki helposti tuo...olis sitten ihminen kuinka ärsyttävä tahansa.Sama piirre jossakin muussa ihmisessä kategoroitaisiin huonoksi puoleksi,kun se taas tämän hössön kohdalla onkin niiiin hyvä juttu.

      Kakissa on se hyvä puoli että sielä on yksi ihminen joka ei ole "kaunis",vaan ihan tavallisen ihmisen näköinen. Mutta mitä luenteeseen tulee niin ihan kamalaa.Yrittää todellakin esittää jotai,mitä ei varmastikaan pohjimmiltaan ole. Antaisi vaikka muidenkin puhua eikä olisi koko ajan korkeimmin äänessä.Ja vitsit ON huonoja.

      Eikö ihmiset tässä maassa enään osaa omilla aivoillaan ajatella,vaan heti pitää johkin fani klubiin liittyä jos naapurin villekin on sitä mieltä ja lehdetkin alkavat kiinnittää tähän henkilöön huomiota.

      Onneksi ei omassa ystäväpiirissä ole tollaista hössöttäjää.Varmaan ehkä kaksin ja ilman kameroita voikin olla ihan mukava tyyppi,mut jos se on tollanen oikeestikin....ei...

      • niin että...

        Kaki kolahti useampaan ihmiseen...hauskan näköinen heppu jolla ei pipo turhia kiristele! Minulle ainakin oli selvää jo parissa päivässä että kaki erottuu muista ja edukseen...kaikki muut ovat sitä harmaata massaa! Sillon ei vielä ollut mitään fanitus sivuja yms...
        Minä en ainakaan "fanita" Kakia siksi kun naapurin villekin...mulla on omat aivot ja ihan itse päättelin että kaki on kultaa tuossa sakissa!!


      • kakin ex-inhoaja

        "Yrittää todellakin esittää jotai,mitä ei varmastikaan pohjimmiltaan ole."

        Jos Kaki on luonteeltaan hauskuuttaja eikä halua ottaa itseään kovin tosissaan (esim. siniset lasit), niin eiköhän se silloin "aito" ole juuri sellaisena kun on?


      • niih,turust...

        Satun tietämään kaverin ja voin vakuuttaa,että tyyppi on juuuri oma aito itsensä. Älkää siis puhuko mistään epäaitoudesta, sillä tää jätkä on omaitsensä! En kannata häntä, mutta halusin vain kertoa tämän, kun joku sitä päivitteli et on se niiiin epäaito. Ihmisestä ei voi niin sanoa, ellei tiedä/tunne ihimistä muustakin kuin telkkarista...


    • Mmm

      Nyt tehdään kyllä Kakista väkisin Perttu 2:sta...
      Eihän Kaki ole edes laukonut mitään "kakismeja". Ei väkisin vääntämällä tule mitään, pöördismitkin lähtivät lentoon ikäänkuin "vahingossa"...

      Turhaa tohellusta... En tarkoita tosin mitenkään vähätellä Kakia, mutta antaisitte nyt vaan ajan kulua ja katsoisitte sitten, miten Kaki hurmaa luonnostaan vai hurmaako...

      Taitaa olla uusi suomalaisten rahastus -yritys...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe