VOODOO?!

KRS

Miten tehdään toimiva voodoo-nukke ja miten se toimii??
Olisin todella kiitollinen jos joku kertoisi, asia kiinnostaa minua ja haluaisin kokeilla, toimiiko se oikeastio :)

125

21844

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anti-voodoo

      Miten tehdään toimiva voodoo-nukke ja miten se toimii??
      Olisin todella kiitollinen jos joku kertoisi, asia kiinnostaa minua ja haluaisin kokeilla, toimiiko se oikeastio :)

      Kuulehan lapsonen! Voodoo on asia joka sinun tulee kiertää kaukaa. Se on täysin "vasenkätisten" hommaa eikä ole leikin asia. Ei edes kokeilun asia. Hommaan liittyy amuletteja, uhreja ja "herätettyjä" kuolleita. Aiheesta on tehty muutama hyvä kauhu elokuvakin mutta parempi ottaa elokuvat elokuvina vaikka niissä pieni totuuden siemen saattaa piilläkkin.

      Mihin/keneen sinä sitä nukkeasi kokeilisit? Jos olet jo jostain tiedot ja taidot hankkinut niin kokeile itseesi parantavasti ilman piikkejä. Älä toisiin oman pienen kiukkupuuskasi takia.

      • Juuliaww..<33

        Ei ole mitään syytä pilkata vasenkätisiä. Moni ystäväni on vasuri, ja tuo ei ole heistä mukavaa kuultavaa! Mieti ensi kerralla mitä sanot, kun vasenkätinen ihminen kävelee sinua vastaan.. Mitäs siinä tilanteessa pitäisi sanoa. "Hei woodoo hullu" ei todellakaan! Noin ei saisi ikinä ihmisiä haukkua!


      • pöllöpullu

        eli se on mnun hommaa ;D oon vasenkätinen


      • Hei.. Mieti mitä kirjoitit VASENKÄTISISTÄ. NE OVAT SAMANLAISIA KUIN MEKIN MITÄÄN EROA EI OLE !!!!!!! Ymmärrän tosin huolenaiheesi. Kannattaisi harkita lastentarhaan töihin ( jos pidät lapsista ) koska siellä voit huolehtia LAPSOSISTA, kun täällä niitä ei ole tusinaa enempää! Onnea ja menestystä! :) -- ryyni


      • Mieti vähän...
        maisaryyni kirjoitti:

        Hei.. Mieti mitä kirjoitit VASENKÄTISISTÄ. NE OVAT SAMANLAISIA KUIN MEKIN MITÄÄN EROA EI OLE !!!!!!! Ymmärrän tosin huolenaiheesi. Kannattaisi harkita lastentarhaan töihin ( jos pidät lapsista ) koska siellä voit huolehtia LAPSOSISTA, kun täällä niitä ei ole tusinaa enempää! Onnea ja menestystä! :) -- ryyni

        Ja tuo hemmo pakottaisi kaikki ne lapset oikeakätisiksi. Nähty on.


      • vasuri ja ylpee siit

        heh, mä oon vasenkätinen, enkä ole muita huonompi tai pahempi tai ilkeämpi kuin muut! vitun idiootti, kannattaisko vähä alkaa miettiin noit sanojas et voit ehkä loukata niillä toisia!


      • tyhjästäkärpänen

        taitaa olla sontaa. mikä koko coovoo nukessa on idea?


      • vasemman käden tie
        vasuri ja ylpee siit kirjoitti:

        heh, mä oon vasenkätinen, enkä ole muita huonompi tai pahempi tai ilkeämpi kuin muut! vitun idiootti, kannattaisko vähä alkaa miettiin noit sanojas et voit ehkä loukata niillä toisia!

        kuulkaa toi vasenkätisyyden ja voodoon yhteen liittäminen ei johdu vasenkätisyydestä. Se johtuu siitä, että voodoota harjoittavan uskonnon papit, jotka harjoittavat mustaa voodoota eli kostovoodoota, valitsevat ns. "vasemman käden tien".
        eli ei sillä oo tekemistä varsinaisesti vasen- tai oikeakätisyyden kanssa.


      • no tosi kiva vaan ku haukutaan vasenkätisiä!! mie satun oleen vasen kätinen että kiitti vaan!! ite oon tehny voodoo nukkeja monta kappaletta!! ja pidä sinä huoli omista käsistästi!!


      • HaistakaaVittu.com
        pöllöpullu kirjoitti:

        eli se on mnun hommaa ;D oon vasenkätinen

        Mä myös! ::DDD


      • .....
        maisaryyni kirjoitti:

        Hei.. Mieti mitä kirjoitit VASENKÄTISISTÄ. NE OVAT SAMANLAISIA KUIN MEKIN MITÄÄN EROA EI OLE !!!!!!! Ymmärrän tosin huolenaiheesi. Kannattaisi harkita lastentarhaan töihin ( jos pidät lapsista ) koska siellä voit huolehtia LAPSOSISTA, kun täällä niitä ei ole tusinaa enempää! Onnea ja menestystä! :) -- ryyni

        ÄLKÄÄ OTTAKO KAIKKEA KIRJAIMELLISESTI!!!!!!!!!

        Hän oli ihan oikeassa, voodoo ei ole leikin asia!! Ei kyllä muutkaan magia jutut


      • pysykää-erossa

        Ei Jumalauta te vastaajat olette idiootteja, ettekö tiedä mitä todellakin tarkoitetaan "vasenkätisten hommaa"? Sillä ei ole MITÄÄN tekemistä sillä onko oikea- vai vasenkätinen, vaan sillä tarkoitetaan, että on "oikea" suunta ja "vasen" eli väärä. Siis nyt on lapset ja/tai nuoret itse vastaamassa, eivätkä ole kuulleet näköjään sitä, mikä opetetaan jo ylä-asteilla.

        Tiedätte itsekin, vaikka olisitte kuinka uskonnottomia, että leikitte sellaisella tulella, voodoolla, joka on Taivaassakin rangaistava teko, eikä Mikään lievä. On ihan sama uskotteko Taivaaseen, Jumaliin tai mihinkään, on Oikeasti olemassa "Taivas" eli Henkimaailma, jonne jokainen meistä joutuu kuoleman jälkeen, omilla uskomuksillamme ei ole mitään väliä, sinne joudumme. Ja jokainen meistä joutuu maksamaan silloin, mitä tuli tehtyä joillekin toisille. Ja voin vannoa, että se ei sitten ole mikään kiva rangaistus eikä maksu, vaan karvaasti opimme siellä, halusimme tai emme.

        Mikäli noi nuoret vastaajat eivät ole uskonnollisia, eli eivät silloin välttämättä saa tietää noista Karman laeista tai Uskonnon Laeista ajoissa tai ikinä, niin kannattaa silti todellakin AINA kohdella kaikkia toisiakin Oikein eikä Väärin, sillä kaikesta kyllä saatte maksaa tekin, jotka harrastatte voodoota tai jotain muuta Mustaa Magiaa. Teidän käy helvetin pahasti, jollette ÄKKIÄ, ajoissa muuta tapojanne ja ajatteluanne. Mitä teet yhdelle, sen teet ja saat aaikaan myös niin monelle muulle ja hyvin ÄKKIÄ itsellesi, sillä saat sitä Karmankin Lain mukaan, mitä olet toisille EDES ajatellut. VAROITAN!


      • Olen todella onnellinen että olet kääntynyt Magiaan! Älä välitä mitä toiset sanovat, olet vain varovainen! Ei ole mitään syytä pelätä, sillä Magia perustuu alunperin vain rakkauteen. Mutta sitä on käytetty paljon väärin ja siksi varsinkin Musta Magia tuomitaan pahaksi!!! Tule vain rauhallisesti mukaammee ja huomaat kuinka on kaunista kaikki!!!


      • Anonyymi
        lauma.elain kirjoitti:

        no tosi kiva vaan ku haukutaan vasenkätisiä!! mie satun oleen vasen kätinen että kiitti vaan!! ite oon tehny voodoo nukkeja monta kappaletta!! ja pidä sinä huoli omista käsistästi!!

        Toimiiko netistä ostettu nukke todella???


      • Anonyymi

        Tähän asti karma on hoitanut pahat ihmiset pois tieltä tai antanut esim liukastumisen:)


    • AROSUSI-09

      Siellä noita nukkeja on.Amerikankieltä osaat sitten sen verran että osaat tilata ja saat mukana seuraavista käyttö-ohjeista selvää.Magia toimii yhtä hyvin kuin maagikko ja voit vahingoittaa ihmisiä.Ihan oikeasti./Suosittelisin kyllä tutustumaan alaan muutaman vuosikymmenen ajan,ennenkuin lähdet hosumaan neuloilla ja nukeilla?

      • jowi

        mistä tuollaisia nukkeja siis saa? netti osoite?


      • m
        jowi kirjoitti:

        mistä tuollaisia nukkeja siis saa? netti osoite?

        mene www.pulju.net ja siellä on hae kirjota hae palkkiin ex ja klikkaa hae nii siel on ex woodoo nukke ja klikkaa sit


      • SMÖÖÖ

        MOROOO! mist noit voodoo nukkei vois tilailla? :::::::d koska haluaisin yhden, olen tutustunut tähän aiheeseeen tarkoin, ja tiedän todellakin mitä tehdä!


    • tutkiva mieli

      Harjoittaaksesi voodoota sinun tulee uskoa siihen. Voodoo (voudou) on uskonto jossa on loa/lwa henkiä (jumalallisia olentoja, koska voudoussa kuitenkin on se yksi jumala, kaikkeus josta nämä ilmentyvät). Voodoossa siis se toiminta toimii lwa palvonnassa ja lwalta pyydetään nukkea toimimaan.

      Hoodoo (houdou) on taas tästä maallistunut, sekoitus afrikkalaisten alkuperäisuskonnoista tulleita vaikutteita - mm. santeria, yoruba, voudou etc, kristillistä mytologiaa ja pyhimyksiä, ja amerikan natiivien (intiaanien) tapoja ja uskomuksia. Hoodoo on se yleinen magia jota harjoitetaan ja sekoitetaan voodooseen. Voodoo on uskonto.

      Ai niin ja se kenelle tekee, pitää uskoa sen magian voimaan, muuten se ei toimi ;)

      • voodoosta kiinnostunut

        uskon että tiedät paljon voodoosta joten haluan/toivon että voit opetta minulle voodoota jos haluat


    • _cici_

      muistuttelen tässä vain että nukkemagiaa voi tietenkin harjoittaa ilman mitään yhteyksiä itse voodoo-uskontoon. Se on yksi monista magian alalajeista tai muodoista (myös positiivisessa mielessä), mutta ennenkuin alat harjoittamaan minkäänlaista magiaa niin sinun täytyy perehtyä kunnolla aiheeseen, jopa opiskella.

      • voodoosta kiinnostunut

        olen täysin samaa mieltä nukkemagian kanssa


    • Zamiel

      Yksinkertaista,tee pahvista tai tee paperista,piirrä Hahmo paperille/pahville ja leikkaa irti,Ketä 'riivaat',niin tarvitset uhrin Hiuksen/hiuksia,jopa muitakin voi laittaa että olisi vahvempi lumous,uhrin kynnenpaloja ym.mitä voi laittaa tähän 'objectiin/nukkeen'joka siis edustaa tätä 'Uhria',myös vuorokaudet huomioon-Täyskuu=Vahvistava,Uusikuu=Parantava,Mustakuu=Tuhoava,on monenmoista merkitystä myös mitä hajustetta/Suitsuketta,käytät keskittymiseen,tai käytätkö ollenkaan?,muista myös 'Keskittynyt mieli' ja mielikuva mitä tulee toiselle käymään,ja aikaa ei kannata käyttää kuin muutamat minuutit,koska Mieli/tahto on myös heikko pitkän päälle,ja kun olet 'keskittynyt mielikuva tunnelma,niin kun 'tunnet'että 'nyt se on tehty',tai se on tehty,niin lopeta istuntosi...
      Magia on luonnonmukainen tapa elää,Magia on luonnon kunnioitusta ja Kaikkeuden ymmärrystä,tapa ymmärtää Jumalaa itsessämme,ja sitä suurta 'Itseä',Elämä elää,meissä kaikissa.
      Ei ole oikeata,eikä väärää tapaa magian polulla,ei ole mustaa eikä valkoista,mutta kaikki ei kasvata,eikä kaikki tavat ole hyviä,etsivä löytää,kostonhimo,rahanhimo,ahneus,nämä vievät turmioon,välttämällä väärää,löytää oikeaa,lopussa Kaikkeudessa on vain Rakkaus kaikkea kohtaan.
      T:Zamiel

      • EEB

        aivan totta! ensin kannattaa koettaa ymmärtää universumia ja miten kaikki toimii ennen kuin lähtee leikkimään sellaisilla asioilla mitä ei ymmärrä. siinä voi käydä huonosti jos jostain syystä sattuu onnistumaankin.

        Kannattaa kehittää itseään joka alueella eikä pelkästään koettaa lukea mustaaraamattua ja ottaa sitä koko totuutena ja opetella loitsuja. Magialla voi tehdä paljon hyvää ja siihen sitä pitäisikin käyttää. En tarkoita että itsekkyys olisi pahasta vaan typeryys ja lapsenmielisyys on.


      • m2
        EEB kirjoitti:

        aivan totta! ensin kannattaa koettaa ymmärtää universumia ja miten kaikki toimii ennen kuin lähtee leikkimään sellaisilla asioilla mitä ei ymmärrä. siinä voi käydä huonosti jos jostain syystä sattuu onnistumaankin.

        Kannattaa kehittää itseään joka alueella eikä pelkästään koettaa lukea mustaaraamattua ja ottaa sitä koko totuutena ja opetella loitsuja. Magialla voi tehdä paljon hyvää ja siihen sitä pitäisikin käyttää. En tarkoita että itsekkyys olisi pahasta vaan typeryys ja lapsenmielisyys on.

        joo woodoo nukkeen voit tehä pisteet johon kirjotat mitä haluut sielu uhrin tekevän


    • Witch*

      Se on uhrin (HUOM! UHRIN)näköinen nukke missä on käytetty uhrin hiuksia,
      vaatekappaleita, esineitä yms. Jos haluaa esim satuttaa uhria voi ottaa neulan ja pistellä. jos hanuaa tehdä hyvän onnen tunteen
      voi viedä nuken jonnekin lämpimään tilaan. Usko vaan, tämä toimii.

      • viilteliä

        kertoisitko lisää miten saisin uhrille/minulle hyvän olon??? esim jos kastan sen veteen niin tuleeko minulle/uhrille märkä olo??? tai jos pistän sen jäälokeroon niin tuleeko minulle/uhrille kylmä olo??? olisi kiva jos vastaisit... :D


      • marikaano
        viilteliä kirjoitti:

        kertoisitko lisää miten saisin uhrille/minulle hyvän olon??? esim jos kastan sen veteen niin tuleeko minulle/uhrille märkä olo??? tai jos pistän sen jäälokeroon niin tuleeko minulle/uhrille kylmä olo??? olisi kiva jos vastaisit... :D

        kyllä. kyllä tulee


      • m3
        marikaano kirjoitti:

        kyllä. kyllä tulee

        tunteeko uri jos köyttää woodoo nuken ympärille köyden nii pääseekö se liikkuu ja viel et saako uhrin vangittuu käsirautoihin kun panee woodoo nukelle


      • asdfghjklöä'''

        ootko ihan kokeillu ? oon tosi kiinnostunu voodoo nukeista ja vähä alkaa pelottaa noi huhut en tiiä uskaltaako tehä :D


      • Anonyymi
        marikaano kirjoitti:

        kyllä. kyllä tulee

        Ja samalla kerää itselleen karmavelkaa.


    • Marikaano

      en tiiä miten tehään voodoo nukke, mut tiiän et sitä käytetään näin: ota neuloja. ota voodoo nukke. pistä neuloi nukkeen tai pistele sitä nukkea. ok. toivoon et joku kertois et kiten tehään voodoo nukke!!! :( mut ehkä se nukke tehään niin et ota nukke joka näyttää sun kamulta tai viholliseltasi. laita siihen hänen nimensä ja ota neuloi ja töki niitä siihen nukkeen ja laita nukke paikkaan et unohdat sen. ei oo pakko. luin kirjasta et ihmisestä ketä siihen käytetään tulee zombi!!! :(

      • viilteliä

        Oon luken kirjan jonka nimi oli muistaakseni "ihmeellinen maailma" tai joku tommonen, nii siinä sanottiin että voodoota käytetään myös zombien "luomiseen"... Ja uskotaan että "noita" antaa uhrille myrkkyä joka jotenkin lamauttaa uhrin ja se on kuin kuollut... Uhri näkee kaiken jos hänellä on silmät auki vaikka on saanut myrkkyä! Sitten kun uhri on haudattu niin noita tulee kaivamaan hänet ylös haudastaan. Noita antaa uhrille huumeita jotta se pysyisi noidan hallinnassa...! Siinä kirjassa on tosi outoja ja uskottavia juttuja kaikenlaisista paranormaalista ja yliluonnollisista asioista. Suosittelen kaikille paitsi heikko hermoisille!!


      • Anonyymi
        viilteliä kirjoitti:

        Oon luken kirjan jonka nimi oli muistaakseni "ihmeellinen maailma" tai joku tommonen, nii siinä sanottiin että voodoota käytetään myös zombien "luomiseen"... Ja uskotaan että "noita" antaa uhrille myrkkyä joka jotenkin lamauttaa uhrin ja se on kuin kuollut... Uhri näkee kaiken jos hänellä on silmät auki vaikka on saanut myrkkyä! Sitten kun uhri on haudattu niin noita tulee kaivamaan hänet ylös haudastaan. Noita antaa uhrille huumeita jotta se pysyisi noidan hallinnassa...! Siinä kirjassa on tosi outoja ja uskottavia juttuja kaikenlaisista paranormaalista ja yliluonnollisista asioista. Suosittelen kaikille paitsi heikko hermoisille!!

        Mikä on teoksen/kirjan nimi?


    • aida^^

      HEI!
      ajattelin vastata tuohon viestiin,voodoo nukke tehdään yleensä itse,siitä vain tehdään nuken muotoinen yleensä värinä on käytetty punaista kangasta. Voodoo nukke toimii sillä tavalla,kirjoitat kankaaseen mustalla tussilla kaikkea epä onnekasta ja onnekasta esim.kissanpentuja,jos haluat että saat tai löydät kissan pentuja laitat kissanpennun kuvan kirjoituksen yläpuolelle ja valkoisen nuppineulan päälle,mutta jos et halua niin laitat kuvan siitä huolimatta ja mustan nuppinelulan. ja kirjoitat nukkeen juuri tällaisia asioita :)ystäväni sai kissan pentuja kun kokeili tuota hommaa:)

      • Sori nostan wanhan topicin

        .. mutta eihän tuossa riitä että tökkii tikkuja nukkeihin?

        Eikös siinä pidä jotain loitsujakin sanoa ?


    • rgjlk

      jos sinulla on voodoo nukke niin suosittelen sen polttamista koska olen lukenut että voodoo nukeissa on jotain eris kummallista

    • hui!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Älänyt hulluja puhu, ne nuket han ovat tavallaan riivattuja ja nisstä ei pääse eroon mitenkään. Etkö ole lukenut tuosta voodoo nukesta? Jos nuken vie vaikka roskapönttöön niin se palaa takaisin. Älä vain tee tai osta tällaista nukkea!!

      • Merimagara

        Ostin juuri eilen woodoonuken. Semmosen pienen, Europehousesta.


      • Honeylips

        Ostin tietämättäni voodoo nuken. Siis ostin semmoisen nuken mutten tiennyt että se oli voodoo nukke. Kun laitoin Googlen kuvahakuun " voodoo nukke " oli siellä samanlaisia kun minun omani. Sain sen torin kojulla myyjältä kolmella eurolla, ja ostin samanlaisen pikkusiskollenikin :S


    • Huuduu

      Miten on, olisiko magiapiirille kysyntää Suomenmaassa? Sellaiselle, missä ei heti ensimmäisenä tyrkytetä filantropiaa, humanismia, kaikkien ihmisten tasa-arvoa, ja vitivalkoista magiaa, vaan toteutettaisiin myös (valkoisen ohella) mustaa ja punaista magiaa. Voodooperiaatteen käyttö kirousmagioineen olisi myös mukana.

      Voisimme yhdistellä niitä tietoja ja metodeja aiheesta joita osalla meistä jo on. Itsellänikin olisi jotain annettavaa piirille - tietoa ja rekvisiittaa.

      • Huuduu

        ...toiminta voisi olla myös jonkinlainen elämäntapapiiri joka ei rajoittuisi pelkkään magian harjoittamiseen, vaan esoteerinen puoli olisi ikään kuin taka-alalla. Leppoisaa kokoontumista, kesäisin ulkosalla, talvella sisätiloissa.

        Monenmoisia piirejä jo onkin olemassa, löytyy wiccaa asathrúta ja kalevalaista, jotka ovat selkeästi uskontoja, goottipiirit ja satanismi taasen materialistisia ja onttoja kummallisine sykkyysihanteineen. Tarvitsisimme valoisaa ja iloista harmoniaan pyrkivää elämäntapaa ja vastakululttuuria.


      • Anonyymi

        Kyllä kyllä!!


    • sama kuin

      kaukoenergiahoidossa. Mm. reikissä menetelmä on yleisesti käytössä. Otetaan jokin sijaisobjekti, esim. toinen reisi, paperi jossa on nimi, nukke, tai mikä hyvänsä käteen sopiva. Sen jälkeen sanotaan/ajatellaan; vasen reiteni (nukke...peperi....) vastaa henkilö NN:n kipeää olkapäätä johon lähetän nyt parantavaa energiaa. Reikin kaukohoitoperiaate on ilmiönä täsmälleen sama kuin voodoossa.

      • jos nyt

        pilaan teidän huvinne, mutta voodoo nukkejen alkuperä/ ne on keksitty fiktiivisiksi hollywood elokuvia varten.


      • m
        jos nyt kirjoitti:

        pilaan teidän huvinne, mutta voodoo nukkejen alkuperä/ ne on keksitty fiktiivisiksi hollywood elokuvia varten.

        mä oon ennenkin kokeilu ennustusta hypnoosia taikomista ja woodoo on seuraava mutta mä harjottelen sitä viel ettei tuu tapaturma mä en haluu kenenkää kuolevan mä aijon harjotella tosi kauan


      • noita tyttö
        jos nyt kirjoitti:

        pilaan teidän huvinne, mutta voodoo nukkejen alkuperä/ ne on keksitty fiktiivisiksi hollywood elokuvia varten.

        pyh!


      • asmjuprigbjrfdtnk pw
        jos nyt kirjoitti:

        pilaan teidän huvinne, mutta voodoo nukkejen alkuperä/ ne on keksitty fiktiivisiksi hollywood elokuvia varten.

        ei kyllä oo jos osaat lukee netistä yms muitten vastauksista niin voodoota on harjotettu jo vaikka kuinka kauan et elä rupee vääristelee asioita


    • Rukoilijasirkka****

      iltarukoukseeni. Mä rukoilen että jokainen joka haluaa pahaa ja haluaa vahingoittaa minua ja läheisiäni, saa nämä vahingoittavat ajatuksenasa itseensä moninkertaisena. Aamen!

      • WannabeWitch

        Mä tein tollasen nuken joskus muutama vuosi sitten, kun koulussa yksi tyyppi kiusasi ja pani mut noloisiin tilanteisiin kaikkien edessä jatkuvasti. Eli ompelin itse pienen nuken, joka näytti tältä tyypiltä, sisään sydämen kohdalle laitoin hänen pienen valokuvan. Käytin koko ajan visualisointia. Sitten tökin nukkea neuloilla ja päästin oikein vihani pihalle! Lopulta poltin nuken parvekkeella metalliastiassa ja loput heitin roskiin. Ja mitäs luulette, seuraavana päivänä toivon että tälle olisi sattunut jotain mutta EI! Tyyppi oli terve ja jatkoi mun kiusaamista...

        Muutenkin olen kokeillut elämäni aikana paljon loitsuja/rituaaleja kun magia on kiinnostanut pienestä pitäen, mutta muistaakseni yksikään ei ole antanut tuloksia.. Vaikka tein ihan tarpeen mukaan, ei kokeilumielessä.


      • cccwww
        WannabeWitch kirjoitti:

        Mä tein tollasen nuken joskus muutama vuosi sitten, kun koulussa yksi tyyppi kiusasi ja pani mut noloisiin tilanteisiin kaikkien edessä jatkuvasti. Eli ompelin itse pienen nuken, joka näytti tältä tyypiltä, sisään sydämen kohdalle laitoin hänen pienen valokuvan. Käytin koko ajan visualisointia. Sitten tökin nukkea neuloilla ja päästin oikein vihani pihalle! Lopulta poltin nuken parvekkeella metalliastiassa ja loput heitin roskiin. Ja mitäs luulette, seuraavana päivänä toivon että tälle olisi sattunut jotain mutta EI! Tyyppi oli terve ja jatkoi mun kiusaamista...

        Muutenkin olen kokeillut elämäni aikana paljon loitsuja/rituaaleja kun magia on kiinnostanut pienestä pitäen, mutta muistaakseni yksikään ei ole antanut tuloksia.. Vaikka tein ihan tarpeen mukaan, ei kokeilumielessä.

        voodoonukella VOI herättää kuoleesta ja se kuollut joka herätetään on zombi


      • Viperé
        cccwww kirjoitti:

        voodoonukella VOI herättää kuoleesta ja se kuollut joka herätetään on zombi

        Noniin....
        Ensinnäkin Voodoo EI ole "Vasenkätistä". Se on ikivanha uskonto, joka on lähtöisin Länsi-Afrikasta ja siirtynyt orjien mukana karibian alueelle Amerikkaan ja siellä muuttunut ja sekoittunut muiden uskontojen kanssa. Voodoosta on olemassa useita eri muotoja mm. Haitin Vodou, Brasilian Santeria ja Loiusianan Hoodoo. Ainoa, johon nuket kuuluvat on Hoodoo, sillä siihen on sekoittunut eniten länsimaista magiaa, josta nukkemagia on lähtöisin. Varsinkin kiroukseen tarkoitetu nuket ovat lähes tuntemattomia Voodoossa. Voodoon kiroukset perustuvat lähinnä vastustajan jalanjälkiin, joille on siroteltu erinäisiä jauheita, ja paikkoihin joissa tämä viettää aikaa.
        Voodoo magiana on lähinnä shamanistista, sekä yrttitaikuutta. Varsinkin yrttejä käytetään paljon "maallistuneemmissa" haaroissa kuten Hoodoo.

        Uskontona Voodoo, tai Vodou (eli tämä Haitin versio, joka on minun uskoni) on monipuolinen ja laaja.
        Erikoisena, ja joskus jopa hämmentävänä, piirteenä on se, että Vodou on monoteistinen uskonto. On siis olemassa vain yksi Jumala. Tämä on Luoja. Bon Dieu (kuten Haitilaiset häntä kutsuvat) on etäinen, eikä tekemisissä ihmisten kanssa. Tämän vuoksi Hän loi Loat (tai Lwat), joita Voodoo jumaliksi usein kutsutaan. Kyseessä on kuitenkin voimalliset henget, ei jumalat. Myös ihmisestä voi kuolemansa jälkeen tulla Loa, jos hänellä on paljon Ashéa, Voimaa. Mm. Marie Laveau ja Dr. John ovat palvottuja henkiä.
        Vodouhun kuuluu myös esi-isien ja kuolleiden palvonta hyvin voimakkaasti.

        Toinen jännittävä piirre Vodoussa on käsitys ihmisen kahdesta sielusta, Gros Bon Angé ja 'Ti Bon Angé. 'Ti Bon Angé on sielu, joka on yhteydessä ruumiiseen, maailmaan ja yhdistää ihmisen ja henkimaailman ja Gros Bon Angé on sielu joka on yhteydessä "kaikkeuteen". Zombiet, joita on elokuvat pullollaan, luodaan irroittamalla 'Ti Bon Angé ihmisestä. He siis ovat elossa, mutta he eivät ole yhteydessä mihinkään.

        Kuten alussa sanoin, Voodoo ei ole "vasenkätistä" vaan painottaa yhteisöllisyyteen. Tämä on olennaisin asia Voodoossa. Haitilla Houganit ja Mambot (Papit ja Papittaret) saatuaan arvonsa, astuvat torille täysissä papillisissa vaatteissaan ja kerjäävät ohikulkijoilta rahaa. Tämä on opetuksena siitä, että papin kuuluu palvella yhteisöä, sillä ilman yhteisöä ei ole pappia.

        Jos haluatte tutustua Vodouhun suosittelen tilamaan esim. Amazonista Kenaz Filanin kirjan
        "Haitian Vodou Handbook, Protocol for Riding with Loa".


      • Viperé
        Viperé kirjoitti:

        Noniin....
        Ensinnäkin Voodoo EI ole "Vasenkätistä". Se on ikivanha uskonto, joka on lähtöisin Länsi-Afrikasta ja siirtynyt orjien mukana karibian alueelle Amerikkaan ja siellä muuttunut ja sekoittunut muiden uskontojen kanssa. Voodoosta on olemassa useita eri muotoja mm. Haitin Vodou, Brasilian Santeria ja Loiusianan Hoodoo. Ainoa, johon nuket kuuluvat on Hoodoo, sillä siihen on sekoittunut eniten länsimaista magiaa, josta nukkemagia on lähtöisin. Varsinkin kiroukseen tarkoitetu nuket ovat lähes tuntemattomia Voodoossa. Voodoon kiroukset perustuvat lähinnä vastustajan jalanjälkiin, joille on siroteltu erinäisiä jauheita, ja paikkoihin joissa tämä viettää aikaa.
        Voodoo magiana on lähinnä shamanistista, sekä yrttitaikuutta. Varsinkin yrttejä käytetään paljon "maallistuneemmissa" haaroissa kuten Hoodoo.

        Uskontona Voodoo, tai Vodou (eli tämä Haitin versio, joka on minun uskoni) on monipuolinen ja laaja.
        Erikoisena, ja joskus jopa hämmentävänä, piirteenä on se, että Vodou on monoteistinen uskonto. On siis olemassa vain yksi Jumala. Tämä on Luoja. Bon Dieu (kuten Haitilaiset häntä kutsuvat) on etäinen, eikä tekemisissä ihmisten kanssa. Tämän vuoksi Hän loi Loat (tai Lwat), joita Voodoo jumaliksi usein kutsutaan. Kyseessä on kuitenkin voimalliset henget, ei jumalat. Myös ihmisestä voi kuolemansa jälkeen tulla Loa, jos hänellä on paljon Ashéa, Voimaa. Mm. Marie Laveau ja Dr. John ovat palvottuja henkiä.
        Vodouhun kuuluu myös esi-isien ja kuolleiden palvonta hyvin voimakkaasti.

        Toinen jännittävä piirre Vodoussa on käsitys ihmisen kahdesta sielusta, Gros Bon Angé ja 'Ti Bon Angé. 'Ti Bon Angé on sielu, joka on yhteydessä ruumiiseen, maailmaan ja yhdistää ihmisen ja henkimaailman ja Gros Bon Angé on sielu joka on yhteydessä "kaikkeuteen". Zombiet, joita on elokuvat pullollaan, luodaan irroittamalla 'Ti Bon Angé ihmisestä. He siis ovat elossa, mutta he eivät ole yhteydessä mihinkään.

        Kuten alussa sanoin, Voodoo ei ole "vasenkätistä" vaan painottaa yhteisöllisyyteen. Tämä on olennaisin asia Voodoossa. Haitilla Houganit ja Mambot (Papit ja Papittaret) saatuaan arvonsa, astuvat torille täysissä papillisissa vaatteissaan ja kerjäävät ohikulkijoilta rahaa. Tämä on opetuksena siitä, että papin kuuluu palvella yhteisöä, sillä ilman yhteisöä ei ole pappia.

        Jos haluatte tutustua Vodouhun suosittelen tilamaan esim. Amazonista Kenaz Filanin kirjan
        "Haitian Vodou Handbook, Protocol for Riding with Loa".

        "Ai niin ja se kenelle tekee, pitää uskoa sen magian voimaan, muuten se ei toimi ;) "
        On tuolla yllä sanottu.
        Tämä on hölynpölyä. Ei ole mitään syytä, miksi kohteen pitäisi itse uskoa Voodooseen.
        Mm. eräs antropologi joskus vuonna x, pyysi Haitilaista Hougania kiroamaan tämän kolmen päivän päästä, osoittaakseen antropologille Vodoun voiman. Nuori mies halusi tällä näyttää, että Vodou on taikauskoista hapatusta.
        Kolme päivää kului, eikä mitään tapahtunut. Mies oli tyytyväinen tulokseen.
        Mutta viidennen päivän päästä, keskellä yötä miehelle tuli niin hirveät vatsanväänteet, että hän luuli kuolevansa. Lääkärit eivät löytäneet vikaa. Mies soitti työtoverilleen, joka hakeutui Houganin luo joka kertoi, että hänen piti mennä toiseen kylään parantamaan erästä sairasta, eikä siksi ollut ehtinyt kirota miestä silloin, joten hän teki sen parin päivää myöhässä. Hougan sitten poisti kirouksen ja vatsakivut lakkasivat.


      • tietäjänainen
        Viperé kirjoitti:

        "Ai niin ja se kenelle tekee, pitää uskoa sen magian voimaan, muuten se ei toimi ;) "
        On tuolla yllä sanottu.
        Tämä on hölynpölyä. Ei ole mitään syytä, miksi kohteen pitäisi itse uskoa Voodooseen.
        Mm. eräs antropologi joskus vuonna x, pyysi Haitilaista Hougania kiroamaan tämän kolmen päivän päästä, osoittaakseen antropologille Vodoun voiman. Nuori mies halusi tällä näyttää, että Vodou on taikauskoista hapatusta.
        Kolme päivää kului, eikä mitään tapahtunut. Mies oli tyytyväinen tulokseen.
        Mutta viidennen päivän päästä, keskellä yötä miehelle tuli niin hirveät vatsanväänteet, että hän luuli kuolevansa. Lääkärit eivät löytäneet vikaa. Mies soitti työtoverilleen, joka hakeutui Houganin luo joka kertoi, että hänen piti mennä toiseen kylään parantamaan erästä sairasta, eikä siksi ollut ehtinyt kirota miestä silloin, joten hän teki sen parin päivää myöhässä. Hougan sitten poisti kirouksen ja vatsakivut lakkasivat.

        Hei kaikille jotka ovat oikeasta voodoosta kiinostuneet (woodoohan on aluperin ollut hyvää tarkoittava ele woodopailta joka parantaa sairaita ja poistaa pahoja energioita). Mutta tämä meidän populaarikulttuuri on vääntänyt sen ihan uuteen uskoon ja valoon JOKA ei pidä paikaa. Tässäkin keskustelussa on tullut ilmi ettäå oikeastaan kukaan ei tiedä oikeasta voodoosta mitään. Toki sillä voi saada pahaakin aikaan, mutta sen oikea käyttötarkoitus on hyvä. Jos haluatte lisätietoa ja woodoo nukkeja käykää osoitteessa www.valkoinennoita.com


      • Viperé
        tietäjänainen kirjoitti:

        Hei kaikille jotka ovat oikeasta voodoosta kiinostuneet (woodoohan on aluperin ollut hyvää tarkoittava ele woodopailta joka parantaa sairaita ja poistaa pahoja energioita). Mutta tämä meidän populaarikulttuuri on vääntänyt sen ihan uuteen uskoon ja valoon JOKA ei pidä paikaa. Tässäkin keskustelussa on tullut ilmi ettäå oikeastaan kukaan ei tiedä oikeasta voodoosta mitään. Toki sillä voi saada pahaakin aikaan, mutta sen oikea käyttötarkoitus on hyvä. Jos haluatte lisätietoa ja woodoo nukkeja käykää osoitteessa www.valkoinennoita.com

        Voodooseen ei kuulu nuket, eikä voodoo ole ele. Voodoo tai Vodou tulee Fonien sanasta Vodu, joka tarkoitaa henkeä tai jumalallista olentoa.
        Eikä voodoon "oikea käyttötarkoitus" ole yksiselitteisesti hyvä. Enemmän kyse on oikeudesta, yhteisöllisyydestä ja käytännöllisyydestä. Voidaanko sanoa, että Haitin erittäin verinen vallankumous, joka alkoi Bois Camanin rituaalista, jossa Loa Erzulie Danto astui orjien keskuuteen, jonka jälkeen orjat pistivät sotilaita paloiksi macheteilla, on hyvä?
        Ei, vaan kyse oli vapaudesta. Vapaus kyllä on hyvä, mutta ihmisten tappaminen ei voi mistään syystä olla hyvä.
        Vodouta ei siis voi määritellä hyvä/paha akselilla.

        En itse huomannut tuolla valkoisessa noidassa mitään mainintaa vodousta. Muutenkin sivut epäselvät ja täynnä kirjoitusvirheitä.
        Jos joku teistä haluaa tietää vodousta, etsikää tietoa. Etsikää useista lähteistä tietoa.
        Ja kun olette saaneet tarpeeksi tietoa, kysykää hengiltä itseltään.


      • pirochka

        kun hänet kivitettiin kuoliaaksi, että Jumala ei lukisi heille syyksi heidän syntiään. Miksi haluat jatkaa pahan kierrettä, anna anteeksi niille jotka haluavat vahingoittaa sinua.

        Anna Jeesuksen veren puhdistaa sinut niin voit antaa anteeksi. Ketä sinä muuten rukoilet ?


      • vihaaja
        pirochka kirjoitti:

        kun hänet kivitettiin kuoliaaksi, että Jumala ei lukisi heille syyksi heidän syntiään. Miksi haluat jatkaa pahan kierrettä, anna anteeksi niille jotka haluavat vahingoittaa sinua.

        Anna Jeesuksen veren puhdistaa sinut niin voit antaa anteeksi. Ketä sinä muuten rukoilet ?

        olen vasen kätinen olen sivstynyt ja tuo oli hirveä loukkaus vasen kätiset ovat nimittäin yhtä viisaita kun oikea kätiset


      • vihaaja kirjoitti:

        olen vasen kätinen olen sivstynyt ja tuo oli hirveä loukkaus vasen kätiset ovat nimittäin yhtä viisaita kun oikea kätiset

        Samaa mieltä. Mitä ero on vasenkätisillä ja oikeakätisillä varottaja? Tule heti kertomaan minkä eron löysit! :) Terveisin:- OIKEA KÄTINEN ps. rasismia


      • vihaaja kirjoitti:

        olen vasen kätinen olen sivstynyt ja tuo oli hirveä loukkaus vasen kätiset ovat nimittäin yhtä viisaita kun oikea kätiset

        jossain lkomailla on todettu että vasenkätiset on viisaampia kuin oikeekätiset.. en kyllä usko vaikka oonki vasenkätinen.. mut oltiin me sit vasen tai oikee kätisiä niin ihmisiä me kuitki ollaan..!! :D


      • kuoleman neuvo
        WannabeWitch kirjoitti:

        Mä tein tollasen nuken joskus muutama vuosi sitten, kun koulussa yksi tyyppi kiusasi ja pani mut noloisiin tilanteisiin kaikkien edessä jatkuvasti. Eli ompelin itse pienen nuken, joka näytti tältä tyypiltä, sisään sydämen kohdalle laitoin hänen pienen valokuvan. Käytin koko ajan visualisointia. Sitten tökin nukkea neuloilla ja päästin oikein vihani pihalle! Lopulta poltin nuken parvekkeella metalliastiassa ja loput heitin roskiin. Ja mitäs luulette, seuraavana päivänä toivon että tälle olisi sattunut jotain mutta EI! Tyyppi oli terve ja jatkoi mun kiusaamista...

        Muutenkin olen kokeillut elämäni aikana paljon loitsuja/rituaaleja kun magia on kiinnostanut pienestä pitäen, mutta muistaakseni yksikään ei ole antanut tuloksia.. Vaikka tein ihan tarpeen mukaan, ei kokeilumielessä.

        Hoi sää tumpelo!
        Teit nuken, tökit sitä neuloilla ja lopuksi poltit nuken. Mitä sitten. Aatteles vähän mitä olisit tehnyt jos kaveri olis palanut samoin. Olisit saanut parhaassa tapauksessa syytteen murhasta tai taposta, kun oltaisiin alettu kyseleen, että olko hällä viha miehii.
        Mieti ensi kerralla loppuun asti.
        Vedä vaikka kiusaa kenttään, jos et muuta keksi, mutta ÄLÄ yritä tapaa hän omalla tietämättömyydelläsi.


      • DarlingWitch
        WannabeWitch kirjoitti:

        Mä tein tollasen nuken joskus muutama vuosi sitten, kun koulussa yksi tyyppi kiusasi ja pani mut noloisiin tilanteisiin kaikkien edessä jatkuvasti. Eli ompelin itse pienen nuken, joka näytti tältä tyypiltä, sisään sydämen kohdalle laitoin hänen pienen valokuvan. Käytin koko ajan visualisointia. Sitten tökin nukkea neuloilla ja päästin oikein vihani pihalle! Lopulta poltin nuken parvekkeella metalliastiassa ja loput heitin roskiin. Ja mitäs luulette, seuraavana päivänä toivon että tälle olisi sattunut jotain mutta EI! Tyyppi oli terve ja jatkoi mun kiusaamista...

        Muutenkin olen kokeillut elämäni aikana paljon loitsuja/rituaaleja kun magia on kiinnostanut pienestä pitäen, mutta muistaakseni yksikään ei ole antanut tuloksia.. Vaikka tein ihan tarpeen mukaan, ei kokeilumielessä.

        Et tehnyt rituaalia oikein. Siihen liittyy paljon enemän rituaaleja oikeaan aikaan oikealla paikalla, loitsuja yms. Ja se täytyy tehdä toistaen ehkä jopa vuosia toistaen.


    • Mistä alottaa?

      siis pari päivää sitte tein voodoonuken (tai 2)ja haluaisin kokeilla kaikkee mut en haluu et jollekkin käy tosi pahasti.Että olisko paras alottaa niinku ''hyvistä teoista?''Mitä mieltä?


      PS.Musta voodoonuket on aika söpöjä.:D mutta tiiän ettei magian kanssa kannata pelleillä.O_O

      • N.n.N.n

        Aloita siitä, että selvität mitä Voodoo on... Tuolla ylempänä on kerrottu...


    • haloo?!!!

      Tiedoksi kaikille ketkä ei tiiä: voodoonuken toimivuus on satua!!!!

      • keljutyyppi

        Sinä olet satua


    • Sheraq

      Tein voudou nuken. Iltaisin värkkäsin sitä tunteja. Otin parhaan kaverini kuvan, ja upotin sen nuken sisälle. Täytin nuken pumpulilla. Otin tukon ystäväni hiuksia, ja liimasin ne nukkeen. tein myös muutaman rituaalin, jotka otin mustasta kirjasta. Seuraavana päivänä pistin nukkea jalan kohdalle, ja jätin sen yöksi pakastimeen kokeilumielessä.
      Aamulla menin kaverille kylään, ja vanhemmat ilmoittivat että hän on sairas. Hnen jalka oli murutnut, ja hänellä oli flunssa. Tästä opin ettei kannata mennä leikkimään voodoolla.

      • Kerroitko hänelle siitä? -maisanne


    • Perehtynyt magiaan

      Mulla on semmosta asiaa että jos haluat todella Satuttaa jotain minulla on pari helppoa kirousta: laita pulloon pilaantunutta etikkaa, pippuria, ruosteisia nauloja, mätää lihaa, paperi jossa on uhrin nimi ja uhrim hiuksia tai esim kynsiä. Ravista sitä joka ilta ja ajattele uhrille kipuja ja tuskaa. Lataa pulloon kaikki negatiivinen energiasi. Jos haluat tappaa uhrin hautaa pullo väärinpäin. Toinen vielä helpompi kirous on: hanki uhrin valokuva nosta vihasi huippuun ja sylje kuvan päälle se tuo uhrille huonoa onnea.

    • gthffs

      VooDoo on pelkkää satua, jos te nyt kuitenkin siihen uskotte, niin ei kannatta alkaa harrastaa mitään tällasta, tää on tosi TYPERÄÄ HOMMAA. Kannattaa ihan oikeasti kuunnella vanhempia (jos sul sellanen on, kun ottee suurin osa epäkasvatettua ) Lapsina kannatta ihan oikeesti keskittyy johinkin muuhun, ku magiaan ja tällaseen.

      • lue mitä olemme kirjoittaneet ja tule sitten takaisin. mieti toimiiko, koska aika monet on sanonut että toimii, mutta magialla ei kannata leikkiä. itseäni asia kiinnostaa ( spiritismi, woodoo yms. ) ja olen 14 vuotta, ymmärrän että ei kannata leikkiä henkien kanssa. ( henget,pirut,magia yms. ) - maisaryyni


      • Pois tohelot

        Taas täällä on tällaisia valittajia. Miksi ette vain voi pysyä vaiti jos ette pidä tätä realistisena?!


    • peace and love!!!!!!

      tää juttu on tosi kiinnostava ja aattelin kaikesta huolimatta tehä voodoo-nuken!!! Mut sit taas kaikki se kynsien ja hiuksien hankkiminen on taas tosi vaikeet mut jos ottaa kaverin harjast nii kai se sit hoituu:)

    • Rakastan hyvää

      Minkä tyydytyksen pisteliä saa jos näkee toisen ihmisen kaatuvan?

      • Ken ymmärtää murrettasi. mistä olet kotoisin? itse olen espoosta. :) - maisanne


    • neuvo

      Neuvo, laita paperille mustalla tussilla, uhrin nimi, sen jälkeen laita se lasipulloon laita euro pulloon ja tulitikku. uhrin Hiuksia myös.

      euro niinse menett ää rahaa

      tulitikku niinsen omaisuus palaa. saat itse miettiä minkä häneltä haluat palavan.

      heitä vielä lasipul metsään


      varoituksen sana! älää leikkikö tällä reseptillä. Kerran tein sen ystävälleni, ja hänen talonsa paloi ja hän menetti pankista kaikki rahat . :(

      • siivetönlintu

        Toimiiko tää varmasti kanssa?


    • kieroutunut ajatus

      Vähän tekee vaikeeta uskoa... Itse en aivan ymmärrä koko voodoo-hommaa. En usko siihen ja ajatus siitä että pistelisin jotain nukkea neulalla sellanen hullu virne naamalla ja kieroutuneet ajatukset päässä ei vaan natsaa ei. Mutta hauska on ajatus loppujen lopuksi kumminkin vaikken uskokaan sen toimivan. :)

      • varoituksen sana

        suunnittelette rikoksia. olen tääl tuessa ja ilmoitan poliisille tulevista stananpalvojsta


    • Mielenrauhaa

      Mulle kävi tällänen aikas hämärä juttu, olin psykoosis ja tapasin yhden tumman jätkän, sillä oli aikas omituisia juttuja laukussaan, mut kumminki se juotti jonkun juoman mulle, ja teki ruuan, mut kun se teki sen se laitto oven kiinni, niin rupes hieman mietityttää sen touhut, on jääny aikamoiset traumat tosta tapahtuneesta, olin tosiaan kyl psykoosis mut sen verran järjissäni, et rupesin epäilemään et onks sen aikeet hyvät, on ollu huonoa tuuria, sisko kuoli sit mutsi seuraavana vuonna. ja joudun lääkitystä syömään.
      mut kumminki en saa rauhaa tän asian suhteen, siit on monta vuotta mut silti tulee mietittyy mitä se mulle oikein teki, oon luullu et mut on kirottu. olisin kiitollinen jos joku jollain tapaa voisi helpottaa oloani kertomalla mitä mahdollisesti on tapahtunut.

      • dfgdg

        Eihän tuosta sun viestistä saa edes selkoa mitä on tapahtunut??? Vaikea auttaa. Olit psykoosissa, tapasit mustan miehen jonka kotiin menit, tutkit sen laukkua ja sieltä löytyi outoja tavaroita...se juotti sulle jonkun juoman mistä et tiedä mitä siinä oli (haloo kuka on niin idiootti että menee juomaan tollasta!) ja sitten se vei sut kotiin ja teki sulle ruokaa, ja laitto oven kiinni ettet nää mitä keittiössä tapahtuu....ja missä ihmeen psykoosissa? Olit vetänyt jotain aineita?


      • ninnannunnna
        dfgdg kirjoitti:

        Eihän tuosta sun viestistä saa edes selkoa mitä on tapahtunut??? Vaikea auttaa. Olit psykoosissa, tapasit mustan miehen jonka kotiin menit, tutkit sen laukkua ja sieltä löytyi outoja tavaroita...se juotti sulle jonkun juoman mistä et tiedä mitä siinä oli (haloo kuka on niin idiootti että menee juomaan tollasta!) ja sitten se vei sut kotiin ja teki sulle ruokaa, ja laitto oven kiinni ettet nää mitä keittiössä tapahtuu....ja missä ihmeen psykoosissa? Olit vetänyt jotain aineita?

        Siis, jos se oli psykoosis, niin eihän se varmaan ihan täysillä valoilla kuiteskaan menny niin eihän se varmaan semmosessa tilassa voinu vastustella jos joku JUOTTAA juoman sille


    • En kokeile!!

      Jos tekee voodoo nuken ja tekee sillä sitten hyvää tai pahaa, niin jääkö siitä jotain kummittelemaan? Niinkun henkiä tai jotain? Jos jää niin onko ne vaarallisia? Ja voiko tosiaan tehdä sillein, että käyttää valkosia ja mustia nuppineuloja ja voi saada vaikka kissan, koiran, paljon rahaa?? Jääkö siitä jtn kummituksia? Entä pystyykö voodoo nukkea koskaan hävittämään?? Palaako se oikeasti aina takasin?

      Ja ois kiva kuulla teidän omakohtasia tai kuulemia kokemuksia?! :))

      Ps. En ole kokeilemassa!! Kiinnostuin vaan kysymään kun luin nää jutut täältä.. :D

    • Omena

      Siistii siis mä haluun tehä kamusta voodoo nuken haluun tehä hyviä asioita ja tehä sille mukavat oltavat. Kamulta vaan yks kynsi ja muutama hius ja kuva :-D

    • eh

      vittu te ootte kaikki ihan idiootteja....

    • hohhoijaa

      Voudou, voodoo, hoodoo, Hollywood... Eri asioita, ja se nukkien väsääminen ja niiden pistely, polttaminen ja muu hääräily ei kyllä taida kuulua muualle kuin tuonne Hollywoodiin...

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Voodoo

      Toki on wikipedia ja vielä tynkä-artikkeli, mutta siinäkin näyttäis olevan enemmän oikeeta tietoa kuin koko tässä topikissa yhteensä.

    • VAROITUS!!!!!!!!!!!!

      IHMISET!!!!
      ÄÄLKÄÄ KOKEILKO! KOKEILIN JA SE TOIMI, SUN TÄYTYY VAIN USKOA! MUN VIHAMIEHELLE TEIN NÄIN, ETTÄ PISTELIN SEN KÄTEEN, JA SEURAAVANA PÄIVÄNÄ KUN NÄIN HÄNET KOULUSSA HÄNELLÄ OLI KIPSI KÄDESSÄ, KYSYIN MISTÄ HÄN SAI SEN, JA KERTOI ETTÄ HÄNEN KATENSÄ AUKESI YHT-ÄKKIÄ JA VERTA TULI LITROITTAIN ONNEKSI SELVISIN... JOTEN ÄLKÄÄ KOKEILKOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • -

        lol


      • >:|
        - kirjoitti:

        lol

        Sinä vitun lissu


    • :=

      "Neuvo, laita paperille mustalla tussilla, uhrin nimi, sen jälkeen laita se lasipulloon laita euro pulloon ja tulitikku. uhrin Hiuksia myös.

      euro niinse menett ää rahaa

      tulitikku niinsen omaisuus palaa. saat itse miettiä minkä häneltä haluat palavan.

      heitä vielä lasipul metsään

      varoituksen sana! älää leikkikö tällä reseptillä. Kerran tein sen ystävälleni, ja hänen talonsa paloi ja hän menetti pankista kaikki rahat . :( "


      tuleeko siitä itselle pahoja seurauksia

    • kihihihih

      huoh, kaikenlaista. oikeeseen voodoo nukkeen tarvitaan kaikki mahdolliset yrtit,loitsut, jopa uhrin ja kaikkee sellasta. perehdy asiaan kunnolla urpo -.-" jaja en voinu olla repeilemättä tolle "Älä pilkkaa vasenkätisiä" jutulle, huooh. idiootteja maa täynnä, mutta ootan innolla, kunhan kerrot omista voodoo kokemuksista, mulla niitä onkin jo ihan tarpeeks ;))

    • Es pärisee jonnet tä

      siistii jos kertoisit

    • joku tyyppi

      siis oikeesti vasen kätiset ei poikee mitenkään muista meiän luokalla on kaks vasen kätistä tyttö ja poika ei ne eroo mitenkään muista esim se poika on kauheen kaks mielinen niiku kaikki muutki meiän luokkalaiset pojat ja sitte se tyttö on tosi hyvä piirtää niiku suurin osa tytöistä

    • kyselee aiheesta

      miten sen kirouksen/taian saa sitte pois voodoo nukeista katokku oon aikonnu tehä sellassen ku kevät juhla lähestyy (oisin siis ite "uhri") nii en tietty haluu satuttaa itteeni nii ssit haluun tietää et miten sen taian saa poistettuu

    • ihmettelen0099888775

      lol te kaikki ja teijän keskustelut! se ny vaa tarkotti jotain sanontaa siitä vasenkätisistä otitteko tosisanne???????

    • Vinkki/Varoitus

      Hei. Ajattelin vain kertoa, että jos teette woodoo nuken kanssa jotain pahaa. Olette silloin yhteydessä Pahan kanssa, en tarkoitta pääpirua, mutta jonkun Demonin tai pahanhengen kanssa. Ja kun olette saaneet asianne toteutumaan niin tämä pyytää vastapalvelusta. Ja jos ette ymmärrä tai ette hyväksy sitä asiaa mitä pitäisi tehdä/ tai tapahtua. Niin joko joudutte itse kärsimään uhrinne kirouksesta tai teiltä viedään jotain sellaista mikä on teille hyvin tärkeää.

      Ps. Woodoo - nuken tekeminen ei onnistu kaikilla. Siihen pitää HYVIN VAHVASTI uskoa!
      Pps. Toivottavasti ette käytä woodota pahaan vaan hyvään. Olen kuullut, että jos käyttää woodota hyvään niin itselläänkin voi sujua paremmin. Tosin riippuu tahdon voimasta miten paljon haluaa tälle ihmiselle hyvää.

    • Selvännäkiä

      Ehe näitä on mukava lukea :D Uskon maagin energiian ja muistan jopa 3. luokassa laitoin jotain ihme noita vaatteita ja pelottelin ihmisiä mun loitsuilla :D Jotka sitte jostain syystä toimi o.o Muttah paltaan asiaan en suosittele woodo nukkea olen tehnyt vaikka kuinka monta YLJ mutta woodoota olin jättänyt väliin ;) Ainoa juttu jota pelkäsin ;D Kerran koulussa kässän tunnilla sai tehdä omanvalinnaista joten kysyin saanko tehdä woodo nukkea vastaus oli tietenkin ei! Mutta en toellakaan jättänyt sitä mutta ilman mitään kirouksia ja loitsua tein oudon nukeisen nuken joka on mielestäni söpö :D Njaah ei yhtään offtopicia oisi voini tulla :___: Mutta tarkoitan että älkää kokeilko jollette tiedä tarpeeksi ^.^

    • tapa voodoo nukke

      jos haluat että voodoo nukke ei enään pala niin sun pitää polttaa se kokonaan

    • Taikoja voodoon

      Kiinostavia tietoja ja olen EHDOTTOMASTI sitä mieltä, että aijon tehdä mun exästä voodoo nuken!!!

    • TOTUUS 7

      Kuule sinulle perehtynyt magiaan. Minuunpa ei onnistu nuo sinun voodoo noituutesi. KOSKA MINUA SUOJAA KORKEIN VOIMA, OLEN KRISTITTY PROFEETTA, JEESUKSEN YLÖSNOUSEMUSVOIMA PUKEE JA SUOJAA MINUA. JA NYT PROFETOIN SINULLE, ETTÄ SINULTA LÄHTEE NOITAVOIMAT POIS ,ETKÄ PYSTY ENÄÄ TEKEMÄÄN LOITSUJA , ETKÄ KIROUKSIA VIATTOMIEN IHMISTEN NISKAAN JEESUKSEN KRISTUKSEN NIMESSÄ SAMALLA KUN LUET TÄTÄ ET ENÄÄ PYSTY TEKEMÄÄN MITÄÄN, MINÄ SIDON SINUN VOIMASI JA ISKEN HENGEN MIEKAN JA MURRAN JA TUHOAN VOIMASI NYT! SE ON TEHTY. PYYDÄ ARMOA JA APUA JEESUKSELTA.

      • Haista paska

        Sinut pitäisi pudottaa suoraan helvettiin. Sinä ja sinun vittumainen uskontosi, en ole koskaan uskonut mihinkään "jeesus mikä pönttöön"!


    • BIBLE IS THE WAY

      Minkätähden haluat alentua tekemään jotain lelunukkeja ja manata jotain pikkusta, kun voit omistaa koko Jumalan Voiman sisälläsi ja tallata demoneita, käärmeitä skorpioneja, pimeyden henkivaltoja paljain jaloin ja itse noidat ja paholainen vapisee edessäsi Jeesuksen nimessä, jos puet päällesi vanhurskauden ja Jumalan antaman sota-asun.

    • Mietin kaikkee

      Mietin pitkään pitäisikö tehdä tämä ´´´voodoo´´ nukke, harkitsin kaikkea mitä voisinko minä kuolla (olisin testannut tätä itseen) Menisikö joku pieleen seuraukset ja muuta eroon nuken pääsemisestä mutta olen vasta 11v joten en vielä ainakaan kokeile tätä

    • TINDE53

      voodoonukke: sain sen siskoltani osti sen Grenadasta.On kaksipuolinen naisnukke. En tiedä mitä tarkoittaa käätäen sen juhlavassa mekossa, ja toisessa asussa laukku.
      Sen tiedän että tämä on tarkoitettu hyvään, en halua pahaa lähimmäisilleni, vaikka onhan niitä. Paha tuo negatiivista ja silloin saat tuplaten pahaa,positiivinen energia on se mistä jokaisen ihmisen pitäisi lähteä teet pyytettömästi hyvää, saat 100% joskus sen tai se tulee pieninä "murusina" Ihminen ei saa olla katkera, kateellinen ym. Itselläni elämä heiluttelee ja sairaudet pahenevat kuin työ, usko positiivisuuteen on kovilla, mutta sai tyttäreni töitä laittamalla hänen hiuksen ja rukouksin voodoo-nukkeen. Liekö sitten sattumaa.KÄYTTÄKÄÄ NUKKEA VAIN HYVIIN TARKOITUKSIIN NIIN SAATTE ENEMMÄN KUIN NEGATIIVISIIN JA KOSTONHIMOISIIN TARKOITUKSIIN.
      -TINDE

    • neuvot

      Käykää kysymässä neuvoa dosentti Pauliina Aarvalta. Hän on Benissä Afrikassa kouluttautunut voodoo - noidaksi, ja harrastaa voodoo - CAM hoitoja. Katso "Liinanblogi", jost tiedot löytyvät.

    • Joomitä

      Vittu etteks tajuu et toi "vasen kätisyys" juttu on vaa sanonta😂 vittu ku on tyhmää porukkaa😂ootteks jtn helvetin 05 vai hä😂😂

    • Skepponen

      Nyt on muotia voodooinsesti-CAM. Tällaisiin hoitoihin neuvoja sai Pauliina Aarvakin Afrikasta Benistä.
      Oululainen Seylou Koyanda sai voodoonoidalta neuvot, joiden mukaan hänen piti raiskata tytärtään kymmenen vuodenajan onnea saadakseen. Seurauksena kolme aborttia, kaksi synnytystä tyttärelle ja isälle 25.10.2016 Oulun raastuvanoikeudessa kahdeksan vuotta häkkiä!!! TOSI TEHOKAS HOITO, JOLLA OLI PALJON SEURAUKSIA!!!! Kysykää Pauliina Aarvalta!!!!!!!

    • Magiaeioleleikinasia

      Vai voodoo nuken ne ovan erittäin vaarallisia sehän olisi jo mustaa magiaa
      ÄLÄ EDES KUVITTELE!

    • Per-kel

      Mä tein vuosia sitten ja toimi.......nyt sitten se omatunto......ei se mitään leikkiä ole!

    • Olen myös halukas tekemään tullaisen hienon nuken, mutta en tiedä miten sen saa toimimaan?

    • Haluaisin saada oman voodoo-nuken, siis sellaisen joka myös toimii, ja toisaalta rukoilen joka ilta etten tekisi mitään sopimattomia! En nyt tiedä kuinka pitäisi toimia?

      • Teopile

        Kenelle kohdistat rukouksesi? Raamatun jumala kieltää taikuuden.


      • Titaritar1
        Teopile kirjoitti:

        Kenelle kohdistat rukouksesi? Raamatun jumala kieltää taikuuden.

        Tiedän että kieltää. Siksi en tiedä miten tulisi rukoilla tässä asiassa!! Haluan nuken, mutta en tee sillä pahaa lähimmäiselleni


      • Jjlkcjnvhjk
        Titaritar1 kirjoitti:

        Tiedän että kieltää. Siksi en tiedä miten tulisi rukoilla tässä asiassa!! Haluan nuken, mutta en tee sillä pahaa lähimmäiselleni

        En usko että pystyisit edes tekemään pahaa, liian vaikee uskoo? Vain silmänkääntö temppuja on olemassa, ei muita temppuja, ihmisiä huijataan mm temppujen kans.


    • Kaikkea-sitä-onkin
    • Jjlkcjnvhjk

      Ohan voodoo mielenkiintoinen mut se on uskonto, nuken toimivuus on musta kyl sian puppua, jotakuta vois satuttaa nuken kans ja tappaa ja muuttaa zombiks, liian vaikee uskoo että niin pystyis tekemään. Muutenkin kaikki taikatemput on vain silmänkääntö temppuja, ei muuta.

      • Anonyymi

        Valtamedia on saanut propagandallaan suuren osan kansasta pand3mia psykoosiin, käyttäen samoja menetelmiä.

        Aivopesuhan on toistoa, toistoa, toistoa, toistoa, toistoa... ja niillä on kaikki keinot käytössään pimeiden agendojensa ajamiseksi.
        Psykologit, käyttäytymistieteilijät, NLP-gurut, salaseurojen piireissä harrastetut rituaalit ja riitit jne. Jos se kaikki tehdään negatiivisilla tarkoitusperillä, sehän on silloin mustaa magiaa. Ihmisiin käytetään vaikutuskeinoja joista he eivät tiedä, eivät tunnista niitä eivätkä osaa suojautua.
        Kuin VOODOO:ta millä kansaa ohjelmoidaan sairaiksi, vaikuttamalla suoraan ihmisten alitajuntaan.

        Valtamedia on käytännössä kansan vihollinen joka päättää vaalit ja presidentit ja sen mitä meidän kuuluu pelätä ja mitä ajatella mistäkin.
        Onko yllätys että valtamedian omistus on valunut yhä harvempien käsiin ajan mittaan? Niillä on ollut lähes täydellinen kartelli, mikä on alkanut rakoilemaan kunnolla vasta internetin myötä.
        Vaikka tämäkin asia kehitettiin kansalaisten kontrollointiin ja vakoiluun, niin se alkoi jossain vaiheessa toimimaan niitä vastaan. Alkoi nettisensuuri. Aluksi sitä vastustettiin kovasti, mutta ne saivat hivutettua sen käyntiin vetoamalla siihen että netissä voidaan mahdollisesti levittää jotain vaarallista, kuten pommien rakenteluohjeita. Sitä oli vaikea vastustaa ja nyt se onkin riistäytynyt jo lähes täysin käsistä... ja ne sensuroivat niiden järjestelmän vihollisia, eli kaikkia niitä jotka lähtevät vastustamaan sitä diktatuuria. Mustamaalaavat heitä omissa propagandamedioissaan (CNN, CBS, BBC, ABC, NY Times, Washington Post, MTV3, YLE, HS, IL, IS jne). Ja kun kaikki suurimmat mediat on kontrolloituja, kommenttipalstat moderoituja jne... niin ne saavat toteuttaa sitä kautta meidän päämme menoksi ihan mitä tahansa.
        Kansa ei halua sotia, missään. Se on aina ollut eliitti joka on manipuloinut kansan median kautta omalla propagandallaan ja on siten aiheuttanut kaikki sodat. Se eliitin osa joka hyötyy sodista. Eli FIAT talousjärjestelmän alulle panijat, yksityiset pankkiirit keskuspankkien taustalla.

        Ei olla kaukana enää siitä että psykologiakin sensuroidaan tai siirretään pois tavallisen kansan ulottuvilta, koska se auttaa ihmisiä näkemään miten sairaita päättäjät ja koko yhteiskuntajärjestelmä oikein onkaan. Kuinkas muutenkaan kun ne ominaisuudet millä tässä nykyjärjestelmässä ylenee urallaan, ovat niitä samoja joita persoonallisuushäiriöisillä tavataan. Mitä pahempi tapaus, sitä suurempi menestysodote. Korruptio on ollut niin laajaa että voidaan puhua maailmanlaajuisesta rikollisorganisaatiosta, kuin tarujen hydra. Meitä on hallinnut satanistien, luciferianistien, mafiosojen ja banskterien criminal enterprise.

        Ja se koneisto omistaa median. Joka nyt hyökkää kansaa vastaan mielikuvituspöpöllä. VOODOO:ta.


    • Anonyymi

      Tarkkaile valtamedian toimintaa ja apinoi perässä.

      • Anonyymi

        Ei kannata leikkiä näillä asioilla, niiden takana on paholainen ja niistä tulee vaikeuksia ja lopulta kadotus. Tässä linkissä monet ihmiset kertoo hyvästä ratkailsustaan, kun kääntyivät Jumalan puoleen ja saivat avun. https://tuleuskoon.fi/tarinat/


    • Anonyymi

      Käy katsomassa gotanmaailma.fi niin saatat löytää sieltä alkuperäisiä

    • Anonyymi

      En ole täysin varma mutta naapurillamme on oikean tyylisen tuntuinen ja näköinen nukke! Käyn ihailemassa sitä hyvin usein. En tiedä miksi se on kiinnostanut minua jo vuosia, siitä lähtien kun näin sen ensimmäisen kerran? He eivät tahdo myydä sitä mistään hinnasta vaikka voisivat tehdä samanlaisia vaikka päivittäin? Se ei ole edes hyvin valmistettu. Käsin ommeltu, siinä on punaista ja harmaata villalankaakin ja ompeleiden välistä näkyy pumpulia. Ja silmät sitten! Erikokoiset ja eriväriset myös?? Mitä eukko lienee ajatellut silloin kun valmisti nuken? Aivan varmasti Hän on tietoisesti valinnut ne nappisilmät ja halunnutkin ommella jostain syystä "huolimattomasti " En tiedä. Mutta haluan ostaa sen joka tapauksessa! Kerroin vähän aikaa sitten Hänen miehelleen että vaihdan asuntoni nukkeen, jos vaimo suostuisi kauppaan. No Hän oli kertonut terveiset mutta Sirpa ei suostunut?? Mikä ihme siinä on mukana niin arvokasta? Aineet eivät maksaneet mitään ja aikaa sen valmistamiseen ei varmaankaan kulunut kuin muutama tunti!! Luulen että Hän on noita.

    • Anonyymi

      Raamatussa sanotaan että kaikki ei ole hyväksi. Kaikki ei rakenna! Uskon että ymmärrät mihin olet ryhtymässä ja tiedän että onnistut kaikessa

    • Anonyymi

      En tiedä ootko vielä täällä tai enää muuten kiinnostunut? No mun entinen hyvä nykyinen paha ystäväni tuli luokseni leikkauttamaan hiuksensa (olen kampaaja) sain häneltä yhden pienen nukellisen hiuksia. Kotona ompelin kankaasta nuken raamit ja täytin sen miehen hiuksilla ja valmistelin sen hyvin varovaisesti. Silmät tein kahdesta vihreästä paidannapista, ompelin ne napinreikistä neulalla ja langalla siihen. Katsoin sormen verenn ja kosketin molempia silmiä. Minä tein tällaisen. En kerro siitä muuta kuin että se on tarkalleen 9,7 cm korkea ja omasta mielestäni se on hyvin kaunis kaunis

    • Anonyymi

      Karma ainakin toimii.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4995
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1255
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe