Kertokaapa tietäjät, miksi autoni välillä starttaa iloisesti ja välillä ei tee mitään???
Autossa uusi akku, laturi ja virtalukon pohja.
Tuntuu, että se myös vuotaa jostain maihin, koska
akku aika tyhjä usein aamuisin.
Kiitos!
Volvo 440 GLT-91, sähkövika.
5
1357
Vastaukset 5
- vikaa
kiinnostaisi myös tietää..Epäilivät mulla solenoidia, mutta saa nähdä..Akun tyhjenemistä olen kanssa ihmetellyt..
- Putte
Koneesta auton runkoon menevä - johdin, se syöpyy yleensä poikki, ja silloin tulee juuri noita ongelmia, että kone starttaa silloin tällöin.
- T.A.P.
Eipä tarvitse syöpyä puhki asti, vaan riittää hapettuminen liitoksissa.
- 440 GLI -91
Itellä oli parivuotta sitten sama ongelma.. välillä starttas ja välillä taas ei. Uusiksi laitettiin startti, akku, virtalukon pohja ja uutta jännitteen säädintäkin kokeiltiin eikä mitään vaikutusta ja vika ilmeni yhä uudelleen.. Vika oli ilmeisesti virtalukolta startille menevässä johdossa jossain liitoksessa kun solenoidi ei saanut riittävästi virtaa, mutta vika korjaantui kun pistin uuden johdon virtalukolta startille, eikä vian paikantamiseen mennyt kuin reilu 5 vuotta.. Jospa tästä olisi jotain apua..
- pera
Mulla löyty ongelma huonoista johtimien liitokosista ja startin hiilet olivat kuluneet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459