paras kosteusvoide

epäpuhtaalle/akneiholle

Eli paras voide kosteuttamaan akneihoa.
Ja humektania olen kokeillut,tekee ihon tahmaseksi ja ei tuntunut hyvältä.
Onko esim herbinassa tms suomalaisissa "Luonnon" kosmetiikassa näitiä mineraaleja sun muita?

6

2293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässäpä

Vichy normadermin päivävoide ei jätä tippaakaan tahmaseks, mut voi kyl kuivattaa liikaakin toisilla eikä sovi jos esim. oleilee auringossa (naama palaa tosi helposti). Toinen vastaava mut edullisempi ja riittosampi on loreal pure zonen rasva, jättää ihon raikkaaks ja mataks. Mistään mineraaleista en tiä mut eipä ole ainakaa sikakalliit kosmetologien mineraalittomat voiteet parantanu tippaakaan mun ihoa, joten en usko enää moiseen hmpötykseen "huonoista ainesosista".

• sanna......

Musta toi normaderm on aika huono. Ainakin mun iholle ja jättää sellasen kalvon. Mut vichyn thermal fix mat on musta hyvä. Tosi hyvä kosteuttaja, joka ei oo kuitenkaan rasvanen. Ja toinen mitä käytän aamuisin on cliniquen ddml geeli muotona eli siis dramatically different moisturation GEL ei lotion. Ja vielä ku putsaan meikit apteekin perusvoiteella (humektania tuhdimmalla vähän) niin ei iho kuivu pesujen yhteydessä pahasti. Nä toimii mulla ainakin ok. Kosteuttavia mut ei rasvoittavia.

• Näppis

yleensäkin herkkäihoiselle ois Aqulalan L.

En tiedä sitten miten muilla on kokemusta mutta itse olen löytänyt oman ratkaisuni siitä ihan ihon puhdistukseen kuin perusvoiteeksikin (vaikka meikin alle). Tosin meikkiäkään en uskalla paljoa käyttää...

Miekään en tuota Humektania käytä muuta kuin koko vartalon kosteutukseen, kun on niin lötteröä ja ihan maitomaista mutten olen mitään tahmaisuutta siinä huomannut.

• aqualan l

on kyl best=)

• täällä.

Mulle taas toi Ällä on ihan liian paksua, ja Humektan juuri sopivan kevyttä kasvoille :P

• Näppis
        täällä. kirjoitti:

Mulle taas toi Ällä on ihan liian paksua, ja Humektan juuri sopivan kevyttä kasvoille :P

ihan "maku" asia... eihän kumpakaan tungetakaan kuin ihan ohut kerros, ku molemmat on todella riitoisia. X)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      28
      3436
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      97
      3206
    3. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      76
      3024
    4. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      79
      2991
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      53
      2901
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      86
      2678
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      35
      2490
    8. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      57
      2351
    9. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      43
      2225
    10. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      88
      2002
    Aihe