Eli paras voide kosteuttamaan akneihoa.
Ja humektania olen kokeillut,tekee ihon tahmaseksi ja ei tuntunut hyvältä.
Onko esim herbinassa tms suomalaisissa "Luonnon" kosmetiikassa näitiä mineraaleja sun muita?
paras kosteusvoide
6
2293
Vastaukset
- tässäpä
Vichy normadermin päivävoide ei jätä tippaakaan tahmaseks, mut voi kyl kuivattaa liikaakin toisilla eikä sovi jos esim. oleilee auringossa (naama palaa tosi helposti). Toinen vastaava mut edullisempi ja riittosampi on loreal pure zonen rasva, jättää ihon raikkaaks ja mataks. Mistään mineraaleista en tiä mut eipä ole ainakaa sikakalliit kosmetologien mineraalittomat voiteet parantanu tippaakaan mun ihoa, joten en usko enää moiseen hmpötykseen "huonoista ainesosista".
- sanna......
Musta toi normaderm on aika huono. Ainakin mun iholle ja jättää sellasen kalvon. Mut vichyn thermal fix mat on musta hyvä. Tosi hyvä kosteuttaja, joka ei oo kuitenkaan rasvanen. Ja toinen mitä käytän aamuisin on cliniquen ddml geeli muotona eli siis dramatically different moisturation GEL ei lotion. Ja vielä ku putsaan meikit apteekin perusvoiteella (humektania tuhdimmalla vähän) niin ei iho kuivu pesujen yhteydessä pahasti. Nä toimii mulla ainakin ok. Kosteuttavia mut ei rasvoittavia.
- Näppis
yleensäkin herkkäihoiselle ois Aqulalan L.
En tiedä sitten miten muilla on kokemusta mutta itse olen löytänyt oman ratkaisuni siitä ihan ihon puhdistukseen kuin perusvoiteeksikin (vaikka meikin alle). Tosin meikkiäkään en uskalla paljoa käyttää...
Miekään en tuota Humektania käytä muuta kuin koko vartalon kosteutukseen, kun on niin lötteröä ja ihan maitomaista mutten olen mitään tahmaisuutta siinä huomannut.- aqualan l
on kyl best=)
- täällä.
Mulle taas toi Ällä on ihan liian paksua, ja Humektan juuri sopivan kevyttä kasvoille :P
- Näppis
täällä. kirjoitti:
Mulle taas toi Ällä on ihan liian paksua, ja Humektan juuri sopivan kevyttä kasvoille :P
ihan "maku" asia... eihän kumpakaan tungetakaan kuin ihan ohut kerros, ku molemmat on todella riitoisia. X)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?283436- 973206
- 763024
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim792991"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m532901Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862678- 352490
- 572351
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432225- 882002