Wurth Pineline

parasta?

Onko huhuissa perää: onko Würth Pineline Tehopesu-liuotinpesuaine paras markkinoilla olevista suolapaskan ja asfalttibitumin poistoon maalista?

6

13154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuohon paras

Ei se mitenkään erityisen tehokasta ole, erittäin hyvä pelkästään ruiskutettuna auton päälle painepesuri mutta kyllä nuo bensaliuottimet ovat selkeästi tehokkaampia, vievät tosin vahankin mukanaan mitä Pineline ei suuressa mittakaavassa tee.

• tunttin

"...vievät tosin vahankin mukanaan mitä Pineline ei suuressa mittakaavassa tee."

Kyllä omasta autosta lähti vahat pinnasta, kun tuolla pesin.

• olen ollut ja on sitä täällä Suomi24:ssä muutkin kehuneet.
      On vissiin aika luontoystävällistäkin.

• Jani123

Kyllä se tosiaan on parasta mitä vastaan on tullut jos nyt mukaan ei oteta laskuun "oikeita" liottimia. Etenkin pihkaan ja tarrojen liimaan yms. se tehoaa paremmin kuin moni muu.
      Bitumiin tehoaa hyvä puhdistava vaha tosin vielä paremmin mutta se on aika paljon työläämpi vaihtoehto. Vähän varsinaista vahaa vähemmällä vaivalla pääsee vaikkapa Korrekin Vahapesulla.

• Wurth

Itse pesen tällä Tehopesulla veneen ja vielä ei ole tullut vastaan mitään tehokkaampaa ainetta vesirajan töhnän puhdistukseen. Aine on mukavan "huoleton" käyttää kun se hajoaa biologisesti eikä pilaa järveä normaalissa käytössä. Eikä muuten tarvitse ainetta paljoakaan kun levittää vaan huolellisesti eikä kaada suoraan pullosta. Tietysti joku tärpätti tai muu vanhanajan liuotin voisi olla tehokkaampi mutta ei niitä uskalla omassa mökkirannassa käyttää.

• menen aina

naapurijärven rannalle pesemään veneeni tärpätillä. Ongelma ratkaistu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3087
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      81
      2944
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      190
      2489
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2195
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      21
      1504
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1416
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1403
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1284
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13