Työharjoittelu Balilla??

balille

Hei!
Onko kellään kokemusta työharjottelusta Indonesiassa. Olen haaveillut tekeväni harjoittelun Balilla. Opiskelen matkailua Suomessa. Eli jos jollakin olisi jotain hyviä vinkkejä esim. harjoittelu paikasta siellä päin tai kokemuksia sosiaali viisumista niin kertokaa kokemuksia minulle. Olen yrittänyt etsiä harjoittelu paikkaa mutta näin internetin välityksellä välillä tuntuu hiukan hankalalta.
Kiitos.

4

1110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bali-girl

      Mä olin keväällä '99 työharjoittelussa Surabayassa kahden kuukauden ajan. Paikan sain vanhojen kontaktieni avulla paikallisesta yliopistosta, jossa opetin englantia sikäläisille matkailuopiskelijoille.

      Itse olin myös matkailualan opiskelija. Sinun kannattanee olla yhteydessä suoraan balilaisten hotellien HR-osastojen päälliköihin tai ehkä jopa hotellien johtoon. LÄhettää cv:tä ym. Aina olisi parempi jos saisit suositukset joltain. Viisumikäytännöstä en enää muista miten se meni..

      Ihan helppo Balille ei varmaan ole työharjoitteluun päästä, mutta ehkä sitkeys palkitaan. Bali on niin äärettömän kiehtova paikka, että toivon sinun onnistuvan.

      Tässä nyt ei mitään järkeviä eikä käytännöllisiä neuvoja sinulle tullut, mutta onnea toivotan.

    • Nimetön

      Moi,

      Olemme Suomalainen yrittajapariskunta ja asumme balilla. Meeilla on taalla lomaresortti ja ravintola ja olisimme ehka kiinnostuneita harjoittelijasta.

      Laheta suoraan emailia osoitteeseen: [email protected]

      • armas kärpänen

        Kovaa mainostusta on, mutta kuka nyt haluaa Balille mennä suomalaisten hotelliin, ei kukaan.


    • Eeanen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1837
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe