Työharjoittelu Balilla??

balille

Hei!
Onko kellään kokemusta työharjottelusta Indonesiassa. Olen haaveillut tekeväni harjoittelun Balilla. Opiskelen matkailua Suomessa. Eli jos jollakin olisi jotain hyviä vinkkejä esim. harjoittelu paikasta siellä päin tai kokemuksia sosiaali viisumista niin kertokaa kokemuksia minulle. Olen yrittänyt etsiä harjoittelu paikkaa mutta näin internetin välityksellä välillä tuntuu hiukan hankalalta.
Kiitos.

4

1407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bali-girl

Mä olin keväällä '99 työharjoittelussa Surabayassa kahden kuukauden ajan. Paikan sain vanhojen kontaktieni avulla paikallisesta yliopistosta, jossa opetin englantia sikäläisille matkailuopiskelijoille.

Itse olin myös matkailualan opiskelija. Sinun kannattanee olla yhteydessä suoraan balilaisten hotellien HR-osastojen päälliköihin tai ehkä jopa hotellien johtoon. LÄhettää cv:tä ym. Aina olisi parempi jos saisit suositukset joltain. Viisumikäytännöstä en enää muista miten se meni..

Ihan helppo Balille ei varmaan ole työharjoitteluun päästä, mutta ehkä sitkeys palkitaan. Bali on niin äärettömän kiehtova paikka, että toivon sinun onnistuvan.

Tässä nyt ei mitään järkeviä eikä käytännöllisiä neuvoja sinulle tullut, mutta onnea toivotan.

• Nimetön

Moi,

Olemme Suomalainen yrittajapariskunta ja asumme balilla. Meeilla on taalla lomaresortti ja ravintola ja olisimme ehka kiinnostuneita harjoittelijasta.

Laheta suoraan emailia osoitteeseen: [email protected]

• armas kärpänen

Kovaa mainostusta on, mutta kuka nyt haluaa Balille mennä suomalaisten hotelliin, ei kukaan.

• Eeanen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      60
      7502
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2926
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1766
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1649
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1458
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1404
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      130
      1144
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      73
      827
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      52
      735
    Aihe