Työharjoittelu Balilla??

balille

Hei!
Onko kellään kokemusta työharjottelusta Indonesiassa. Olen haaveillut tekeväni harjoittelun Balilla. Opiskelen matkailua Suomessa. Eli jos jollakin olisi jotain hyviä vinkkejä esim. harjoittelu paikasta siellä päin tai kokemuksia sosiaali viisumista niin kertokaa kokemuksia minulle. Olen yrittänyt etsiä harjoittelu paikkaa mutta näin internetin välityksellä välillä tuntuu hiukan hankalalta.
Kiitos.

4

1249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bali-girl

Mä olin keväällä '99 työharjoittelussa Surabayassa kahden kuukauden ajan. Paikan sain vanhojen kontaktieni avulla paikallisesta yliopistosta, jossa opetin englantia sikäläisille matkailuopiskelijoille.

Itse olin myös matkailualan opiskelija. Sinun kannattanee olla yhteydessä suoraan balilaisten hotellien HR-osastojen päälliköihin tai ehkä jopa hotellien johtoon. LÄhettää cv:tä ym. Aina olisi parempi jos saisit suositukset joltain. Viisumikäytännöstä en enää muista miten se meni..

Ihan helppo Balille ei varmaan ole työharjoitteluun päästä, mutta ehkä sitkeys palkitaan. Bali on niin äärettömän kiehtova paikka, että toivon sinun onnistuvan.

Tässä nyt ei mitään järkeviä eikä käytännöllisiä neuvoja sinulle tullut, mutta onnea toivotan.

• Nimetön

Moi,

Olemme Suomalainen yrittajapariskunta ja asumme balilla. Meeilla on taalla lomaresortti ja ravintola ja olisimme ehka kiinnostuneita harjoittelijasta.

Laheta suoraan emailia osoitteeseen: [email protected]

• armas kärpänen

Kovaa mainostusta on, mutta kuka nyt haluaa Balille mennä suomalaisten hotelliin, ei kukaan.

• Eeanen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      108
      6927
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4441
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3846
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3522
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3518
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      189
      3465
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2969
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2674
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      47
      2507
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13